институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Підвищення ефективності методів навчання зоології застосуванням динамічних, текстових і набірних

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Курсовая | Страниц: 46 | Год: 2006 | Размер: 21987 кб. | Стоимость: 100 грн. | Смотреть | Купить

Підвищення ефективності методів навчання зоології застосуванням динамічних, текстових і набірних

Вступ 3
Розділ 1. Аналіз методичної літератури 5
1.1. Підвищення ефективності навчання та формування самоосвітньої компетенції учнів в сучасній школі 5
1.2. Ефективність використання наочних матеріалів на уроці зології 8
Розділ ІІ. Передовий педагогічний досвід вчителів зоології 10
2.1. Проблеми розробки методичної основи 10
2.2. Значущість використання схем та таблиць на уроці 13
Розділ. ІІІ Підвищення ефективності методів навчання зоології застосуванням динамічних, текстових і набірних 15
3.1. Використання наочних матеріалів на уроці зоології 15
3.2. Зоологічна екскурсія до весняного лісу 20
3.3. Узагальнюючий урок-гра на тему „Різноманіття птахів” 25
3.4. Розробка уроку зоології на тему “Хрящові риби” 31
Висновок до Розділу ІІІ 42
Загальний висновок 42
Список використаної літератури 42

Мета курсової роботи полягає у дослідженні методів ефективності навчання на уроках зоології, а саме застосування таблиць та схем при проведенні року.
Визначивши актуальність та мету курсової роботи, формуємо ряд завдань для їх досягнення:
1. Аналіз методичної літератури з обраної теми.
2. Вивчення передового педагогічного досвіду вчителів, що застосовували досліджувані нами методи підвищення ефективності навчання на уроках зоології.
3. Розробка лабораторних робіт.
4. Підбиття підсумків дослідження.
Предметом дослідження є ефективність методів навчання зоології.
Об’єкт – таблиці та схеми на уроці зоології як ефективний метод навчання.
Курсова робота складається зі вступу, двох теоретичних розділів, одного практичного та висновків. Завершує курсову роботу список використаної літератури, що було застосовано під час дослідження.
Cмотрите также:
Зміст, форми і методи роботи із трудового навчання в перших класах шестирічних дітей

Зміст Вступ 3 Розділ І. Роль та місце методу як педагогічної категорії в організації трудового навчання 5 1.1 Загальна характеристика методів навчання 5 1.2 Методологічні основи трудового навчання в початковій школі 7 1.3 Підвищення активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках трудового навчання 12 Розділ ІІ. Особливості використання досліду та практичної роботи як методів навчання на уроках трудового навчання в початковій школі 18 2.1 Сутність та методика використання досліду 18 2.2 Практичні роботи 20 Розділ ІІІ. Досвід роботи щодо ефективності використання практичних методів на уроках трудового навчання 21 Висновки 27 Список використаної літератури 29 Предметом даного дослідження є методи навчання, а об’єктом – процесс їх оптимального поєднання для вдосконалення навчальної діяльності вчителя і учнів на уроках трудового навчання. Хронологічні рамки даного дослідження охоплюють період навчання, який підпадає в початкову ланку освіти. Метою даного дослідження є намагання дослідити теоретичні основи оптимізації навчального процесу та особливості застосування різноманітних методів навчання на уроках трудового навчання, особливо практичних методів. Головними завданнями даного дослідження є: 1. Визначення поняття методу в навчальному процесі та їх класифікації за різними ознаками. 2. Характеристика особливостей досліду та практичних робіт з найбільш розповсюдженої категорії методів – методів організації та здійснення навчально – пізнавальної діяльності. 3. Характеристика особливостей використання практичних методів та вплив специфіки їх організації на протікання навчально – виховного процесу на уроках трудового навчання в початковій школі. Маємо надію, що здійснення системного аналізу всього існуючого літературного доробку у комплексі з об’єктивною оцінкою матеріалу із зазначеної проблематики дасть можливість досягти мети даного дослідження

Сукупність методів навчання, що використовуються в навчальному процесі

Зміст Вступ 3 Розділ І. Поняття про загальні методи навчання та оптимальне їх поєднання у навчальному процесі 5 1.1 Класифікація методів навчання 5 1.2 Загальні вимоги щодо оптимального поєднання методів навчання 7 Розділ ІІ. Сукупність методів навчання, що використовуються в навчальному процесі 9 2.1 Методи організації та здійснення навчально-пізнавальної діяльності 9 Практичні методи навчання 16 2.2 Методи стимулювання, мотивації, контролю та самоконтролю навчально - пізнавальної діяльності 19 Розділ ІІІ Місце матеріально - технічних засобів у процесі навчання соціальних працівників 29 Висновки 32 Список використаної літератури 33

Сукупність методів навчання, що використовуються в навчальному процесі

Зміст Вступ 3 Розділ І. Поняття про загальні методи навчання та оптимальне їх поєднання у навчальному процесі 5 1.1 Класифікація методів навчання 5 1.2 Загальні вимоги щодо оптимального поєднання методів навчання 7 Розділ ІІ. Сукупність методів навчання, що використовуються в навчальному процесі 9 2.1 Методи організації та здійснення навчально-пізнавальної діяльності 9 Практичні методи навчання 16 2.2 Методи стимулювання, мотивації, контролю та самоконтролю навчально - пізнавальної діяльності 19 Розділ ІІІ Місце матеріально - технічних засобів у процесі навчання соціальних працівників 29 Висновки 32 Список використаної літератури 33

Розвиток вітчизняної методики і психології навчання іноземних мов у II половині 20 ст.

Зміст Вступ 3 Розділ І. Евоюція методів навчання іноземних мов 6 1.1 Перекладні методи навчання іноземних мов 6 1.2 Методи періоду реформ 8 1.3 Загально-дидактичні принципи навчання іноземної мови 12 Розділ ІІ. Розвиток методології навчання іноземних мов у другій половині ХХ століття 20 2.1 Етапи розвитку методів навчання іноземних мов у вітчизняній науці 20 2.2 Розробка теорії навчання іноземних мов вченими другої половини ХХ століття 22 2.4 Розвиток психології та її вплив на формування методики навчання іноземних мов у другій половині ХХ століття 32 Розділ ІІІ. Сучасні інтенсивні методики навчання іноземних мов 39 Висновки 44 Список використаних джерел 47

Порівняння методики використання репродуктивних та продуктивних методів навчання

Вступ 3 1. Репродуктивні методи навчання 5 2. Продуктивні методи навчання 6 3. Порівняльна характеристика методики використання репродуктивних та продуктивних методів навчання 8 Висновок 12 Література 13

Психологічна характеристика процесу навчання

Вступ 3 Розділ І. Педагогічний процес як цілісна система психології навчання 6 1.1. Особливості структури теорії навчання 6 1.2. Методологічні основи процесу навчання 12 1.3.Теорія поетапного формування розумових дій та їх психологічна характеристика 20 Розділ ІІ. Соціально-психологічні механізми навчання. 26 2.1. Суть евристичних методів пізнання та їх роль в дослідженнях 26 2.2. Поняття про навчальний модуль та сутність модульно-розвиваючого навчання 34 2.3. Теорія і практика сугестопедичного навчання школярів та контекстне навчання як метод активного навчання 41 Висновки 45 Список використаної літератури 49 Додатки 51

Характеристика сучасних видів та методів управління підприємством

ЗМІСТ Вступ 3 1.Теоретико-методологічні аспекти економічного управління підприємством 7 1.1 Характеристика сучасних видів та методів управління підприємством 7 1.2 Реалізація та оцінка методів управління підприємством 13 1.3 Організація управління в умовах системної обробки економічної інформації 26 1.4 Міжнародний досвід щодо економічних методів управління підприємством 31 2. Дослідження ефективності економічних методів управління на підприємстві 37 2.1 Організаційно – економічна характеристика ВАТ “Спецвисотмонтаж” 37 2.2. Дослідження результатів динаміки господарської діяльності підприємства 42 2.3. Аналіз ефективності методів управління господарською діяльністю на ВАТ “Спецвисотмонтаж” 54 3 Шляхи вдосконалення ефективності економічних методів управління на підприємстві “Спецвисотмонтаж” 60 3.1 Удосконалення форм і методів управління виробництвом 60 3.2 Удосконалення і підвищення наукового рівня планування на досліджуваному підприємстві 62 3.3 Удосконалення форм і методів контролю і аналізу 66 3.4 Удосконалення форм і методів управління ВАТ “Спецвисотмонтаж” 67 Висновки та пропозиції 74 Список використаних джерел та літератури 78 Додатки 84

ПРАКТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПАМ’ЯТІ

1.1. Практичне дослідження пам'яті студента……………………………….3 1.1.1.Вивчення динамічних особливостей запам'ятовування………..4 1.1.2.Дослідження емоційної пам'яті за допомогою методики Махлах…………………………………….………………….6 1.1.3.Осмисленість сприйняття в запам'ятовуванні…………………..8 1.2. Практичне дослідження пам'яті першокласника……………………..9 1.2.1.Методика «Запам'ятай малюнки»……………………………….10 1.2.2.Методика «Запам'ятай цифри»…………………………………..11 1.2.3.Діагностика опосередкованої пам'яті…………………………...13 1.2.4.Діагностика динамічних особливостей процесу запам'ятовування……………………………………………………….14 1.3. Характеристика вибірки досліджуваних………………………………..15 1.4. Характеристика методів………………………………………………….16 1.4.1.Дослідження переважного типу запам'ятовування…………….16 1.4.2.Дослідження смислового й механічного запам'ятовування………………………………………………………..19 1.4.3.Дослідження динамічних особливостей запам'ятовування……20 1.5. Аналіз результатів………………………………………………………...20 1.5.1.Переважний тип запам'ятовування………………………………20 1.5.2. Смислове й механічне запам'ятовування…………………….....23 1.5.3. Динамічні особливості запам'ятовування………………………27 1.6. Висновки…………………………………………………………………..32 Список використаних джерел………………………………………………...34 Додаток 1……………………………………………………………………….35

Застосування адміністративних методів менеджменту, їх вплив на діяльність організації

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 МІСЦЕ АДМІНІСТРАТИВНИХ МЕТОДІВ МЕНЕДЖМЕНТУ В СИСТЕМІ МЕТОДІВ МЕНЕДЖМЕНТУ, ЩО ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1 Поняття та класифікація методів менеджменту 5 1.2 Поняття та види адміністративних методів менеджменту 10 1.3 Особливості адміністративного управління 13 РОЗДІЛ 2 СУКУПНІСТЬ АДМІНІСТРАТИВНИХ МЕТОДІВ МЕНЕДЖМЕНТУ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ «Назва» 16 2.1 Загальна характеристика діяльності туристичного підприємства «Назва» 16 2.2 Застосування адміністративних методів менеджменту на туристичному підприємстві «Назва» 25 РОЗДІЛ 3. ПІДВИЩЕННЯ ДІЄВОСТІ АДМІНІСТРАТИВНИХ МЕТОДІВ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ «Назва» 34 3.1 Адаптація діяльності туристичного підприємства «Назва» для посилення дієвості адміністративних методів 34 3.2 Формування напрямків підвищення ефективності застосування адміністративних методів менеджменту на туристичному підприємстві «Назва» 43 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 49 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 53 ДОДАТКИ 56-62

Сутність процесу навчання

Вступ 3 Розділ 1. Структура та організація процесу навчання 4 1.1. Основні функції та компоненти процесу навчання 4 1.2. Структура процесу навчання 13 1.3. Оптимізація процесу навчання 20 1.4. Структура діяльності вчителя в навчальному процесі 21 Розділ 2. Закономірності та принципи навчання 23 2.1. Закономірності навчання 23 2.2. Принципи навчання 25 Висновки 30 Список використаної літератури 31-32 Мета роботи: дослідити методи та сутність навчання шкільним дисциплінам, дати загальну характеристику. Предметом дослідження є типологія методів навчання шкільним дисциплінам в школі та структура навчального процесу. Практичне значення - найголовніше завдання вчителя в будь-якій ситуації - створити в класі творчу атмосферу, більше того, педагог повинен розуміти психологічну сутність цього процесу. Це насамперед не насильне навчання, а заохочення до пізнання, повага інтелектуальної сили дитини. Завершується робота висновками, в яких висвітлюються головні особливості процесу навчання та специфіка методів навчання, узагальнюється все вище зазначене, а також подається список використаної літератури.