институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Планування прибутку на підприємстві. Максимізація прибутку

Каталог пособий и учебных материалов | Финансовый менеджмент | Реферат | Страниц: 29 | Год: 2010 | Размер: 42 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Планування прибутку на підприємстві. Максимізація прибутку

1. Планування прибутку на підприємстві 1
2 Максимізація прибутку 3
3. Шляхи максимізації прибутку і мінімізація збитку підприємств 7
4. Аналіз платоспроможності та ліквідності підприємства на підставі бухгалтерської звітності за національними та міжнародними стандартами 20
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 28
Cмотрите также:
Максимізація прибутку

Вступ / 1. Максимізація прибутку / 2. Гранична виручка, граничні витрати та максимізація прибутку / Висновок / Використана література

Нормативно-правові засади регулювання та розподілу прибутку підприємства

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Методологічні основи формування прибутку на підприємстві, його розподіл і планування 4 1.1. Економічна сутність прибутку, його функції, класифікація 4 1.2. Сутність і принципи розподілу прибутку 13 1.3. Системи і методи планування прибутку 18 Розділ 2. Нормативно-правові засади регулювання та розподілу прибутку підприємства 22 2.1. Правове регулювання формування прибутку 22 2.2. Економічно-правові засади регулювання розподілу прибутку 24 Розділ 3. Шляхи покращення роботи з управління, формування та розподілу прибутку 27 3.1. Максимізація прибутку 27 3.2. Мінімізація збитків 30 Висновки 32 Список використаної літератури 35

Розподіл прибутку

Зміст Вступ ............................... .............................................................................................. 3 Глава 1. Фінансові кошти та фінансові результати підприємства .............................5 1.1 Виторг підприємства 7 1.2 Суть і види доходу підприємства 7 1.3 Прибуток: суть і види 12 Висновок 21 Глава 2. Розподіл прибутку підприємства ...................................................................23 2.1 Принципи розподілу прибутку підприємства 23 2.2 Розподіл прибутку на підприємствах різних організаційних форм 25 Висновок 28 Глава 3. Актуальні проблеми управління прибутком підприємств ...........................29 3.1 Планування прибутку на підприємстві 29 3.2 Максимізація прибутку 31 3.3 Підвищення ефективності розподілу прибутку 32 Висновок 36 Загальні висновки ........................................................................................................37 Використана література ...............................................................................................40

АНАЛІЗ ПОКАЗНИКІВ ПРИБУТКОВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ АНАЛІЗУ ПРИБУТКУ ДІЯЛЬНОСТІ 6 ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1 Прибуток: суть і види 6 1.2 Необхідність та доцільність аналізу показників прибутку 14 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ПОКАЗНИКІВ ПРИБУТКОВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ АПФ “ТАВРІЯ” 18 2.1 Аналіз складу і динаміки балансового прибутку 18 2.2 Асортиментна політика підприємства, її вплив на формування 21 прибутку 21 2.3 Факторний аналіз прибутку за міжнародною практикою 29 ГЛАВА 3. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ ПРИБУТКОМ ПІДПРИЄМСТВ ТА ЙОГО ЗНАЧЕННЯ В ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЦТВА 35 3.1 Планування прибутку на підприємстві 35 3.2 Максимізація прибутку 37 3.3 Підвищення ефективності розподілу прибутку 38 ВИСНОВКИ 42 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 44 ДОДАТОК 46

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ ПРИБУТКОМ ПІДПРИЄМСТВ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Прибуток і його значення в діяльності підприємства 5 1.2 Формування прибутку підприємства 11 1.3. Розподіл і використання прибутку підприємства 12 1.4.Фактори, що вливають на величину прибутку 15 РОЗДІЛ 2. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ ПРИБУТКОМ ПІДПРИЄМСТВ ТА ЙОГО ЗНАЧЕННЯ В ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЦТВА 19 2.1 Планування прибутку на підприємстві 19 2.2 Максимізація прибутку 21 2.3 Підвищення ефективності розподілу прибутку 22 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ УДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМУ ФОРМУВАННЯ І РОЗПОДІЛУ ПРИБУТКІВ ПІДПРИЄМСТВА. 27 ВИСНОВКИ 40 Використана література 42

Удосконалення планування прибутку ВАТ „Новоград-Волинський м’ясокомбінат”

ЗМІСТ ВСТУП..........................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи планування прибутку в сучасних умовах ......................................................................................................................5 1.1. Економічна сутність, функції та фактори прибутку ......................5 1.2. Правові основи планування прибутку підприємств ....................12 1.3. Суть фінансового планування та методи планування прибутку підприємства .........................................................................................................18 1.4. Розподіл прибутку підприємства .....................................................30 РОЗДІЛ 2. Аналіз ефективності планування прибутку ВАТ „Новоград-Волинський м’ясокомбінат” ............................................................35 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства як суб’єкта господарювання ....................................................................................35 2.2. Аналіз фінансових результатів підприємства ................................43 2.3. Організація планово-економічної роботи на підприємстві ........51 РОЗДІЛ 3. Вдосконалення механізму планування прибутковості ВАТ „Новоград-Волинський м’ясокомбінат”....................................................57 3.1. Визначення мети і цілей підприємства............................................57 3.2. Механізм впровадження бюджетного планування на підприємстві ..........................................................................................................63 3.3. Шляхи зростання рівня прибутковості підприємства ..............71 ВИСНОВКИ ................................................................................................76 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ...........................................80 ДОДАТКИ....................................................................................................85

Прибуток суб’єкта господарювання і його аналіз

ЗМІСТ Вступ 4 Розділ 1. Роль і місце прибутку в економіці підприємства 6 1.1 Прибуток підприємства 6 1.2 Визначення загальної величини прибутку 8 1.3 Формування прибутку 11 Розділ 2. Аналіз використання прибутку підприємства 15 2.1.Використання прибутку підприємства 15 2.2. План доходів і видатків 19 2.3 Точка беззбитковості 23 Розділ 3. Шляхи максимізація прибутку і мінімізація збитку підприємств 25 Висновки 30 Список використаної літератури 32

Види монополій.Встановлення ціни монополістом та максимізація монопольного прибутку

Вступ 3 1 Суть монополій 5 1.1 Що таке монополія 5 1.2 Причини виникнення монополій 5 2. Історія виникнення монополій в Україні і світі 7 3. Види монополій 11 3.1. Адміністративна, природна, економічна монополії 11 3.2 Картель, синдикат, трест, концерн. 12 3.3 Прості, дискримінуючи, монопсонії, двосторонні монополії. 14 3.4. Міжнародні монополії. 16 4. Встановлення ціни монополістом та максимізація монопольного прибутку 17 4.1. Попит на продукцію монополіста 17 4.2. Максимізація прибутку монополії 19 4.3. Монопольне ціноутворення; цінова дискримінація 21 Список використаної літератури 27

СУТНІСТЬ І ВИДИ ПРИБУТКУ

ЗМІСТ Вступ 2 1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 4 2. Сутність і види прибутку 8 3. Чинники, які впливають на прибуток 10 4. Показники прибутковості, їх розрахунок 12 5. Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства - важлива основа для обгрунтування прибутку на наступний рік 14 5.1. Аналіз дінаміки та стуктури прибутку ТОВ "Веселка" 14 5.2. Оцінка прибутку від реалізації продукції 19 6. Планування прибутку підприємства 22 6.1. Методи розрахунку прибутку від реалізації продукції 22 6.2. Рекомендації по збільшенню суми і вдосконалення використання прибутку 23 6.3. Планування розподілу прибутку 26 Висновки 29 Література 31 Додатки 33

Планування, формування та розподіл прибутку в сучасних умовах

Зміст Вступ ..............................................................................................................3 Розділ 1. Планування, формування та розподіл прибутку в сучасних умовах ....................................................................................................7 1.1. Економічна сутність поняття „прибуток” .......................................7 1.2. Методи та економічний механізм планування прибутку ........14 1.3. Економічний механізм формування валового прибутку ...........28 1.4. Розподіл валового прибутку ..........................................................34 1.5. Нормативно-правовова база формування та розподілу валовго прибутку ...............................................................................................................37 Розділ 2. Методика планування, формування та розподілу прибутку на АТЗТ „Фаворит” .............................................................................................42 2.1. Організаційна характеристика АТЗТ „Фаворит” .........................42 2.2. Організація економічної роботи на підприємстві .......................56 2.3. Економічний механізм планування, формування та розподілу валового прибутку на АТЗТ „Фаворит”...........................................................61 2.4. Шляхи удосконалення планування та формування валового прибутку та оцінка їх результатів ..................................................................72 Розділ 3. Охорона праці в АТЗТ „Фаворит” .........................................80 Розділ 4. Економічний механізм оцінки екологічної збалансованості діяльності та енергоносії АТЗТ „Фаворит”........................................................87 Висновки та пропозиції .............................................................................91 Список використаної літератури .............................................................95