институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Теоретичне дослідження рентабельності на підприємстві

Каталог пособий и учебных материалов | Финансовый менеджмент | Курсовая | Страниц: 39 | Год: 2010 | Размер: 1334 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Теоретичне дослідження рентабельності на підприємстві

Вступ 3
1. РОЛЬ І МІСЦЕ ПРИБУТКУ В ЕКОНОМІЦІ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Сутність та види прибутку 5
1.2 Формування прибутку підприємства 9
1.3. Розподіл і використання прибутку підприємства 10
1.4. Фактори, що вливають на величину прибутку 14
2. Теоретичне дослідження рентабельності на підприємстві 17
2.1.Поняття рентабельності підприємства 17
2.2. Система показників рентабельності 20
3. Визначення резервів збільшення рентабельності 28
3.1. Визначення головних внутрішніх і зовнішніх чинників підвищення діяльності підприємства 28
3.3. Резерви збільшення рентабельності 34
Висновки 36
ЛІТЕРАТУРА 39
Cмотрите также:
Аналіз рентабельності на підприємстві

Вступ 3 1. Теоретичне дослідження рентабельності на підприємстві 6 1.1. Поняття рентабельності підприємства 6 1.2. Система показників рентабельності 9 2. Аналіз рентабельності на підприємстві ТОВ ВКФ "Аріадна" та її вплив на стабільність фінансово-господарської діяльності підприємства 17 2.1 Аналіз рентабельності діяльності підприємства 17 2.2. Показники рівня рентабельності фінансово-господарської діяльності підприємства 21 3. Визначення резервів збільшення рентабельності 25 3.1. Визначення головних внутрішніх і зовнішніх чинників підвищення діяльності підприємства 25 3.2. Резерви збільшення рентабельності підприємства через підвищення прибутку 29 3.3. Резерви збільшення рентабельності 33 Висновок 35 Список літератури 37 Додаток

Рентабельність та шляхи її підвищення на підприємстві

Вступ 3 1. Визначення показника рентабельності в умовах самофінансування діяльності підприємства 5 2. Дослідження динамічних змін рентабельності підприємства за 2 роки 12 2.1 Аналіз рентабельності фінансово-господарської діяльності 12 2.2 Аналіз рентабельності активів та капіталу 19 3. Визначення шляхів підвищення рентабельності на підприємстві 21 Висновки і пропозиції 27 Список використаної літератури 28 Додаток 1. Фінансова звітність ВАТ «Київський меблевий комбінат» за 2003 рік 31

Рентабельність підприємства та шляхи її підвищення

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 8 1.1. Сутність та значення показників рентабельності для оцінки показників діяльності підприємства 8 1.2. Методика розрахунку показників рентабельності підприємства 17 1.3. Інформаційне забезпечення аналізу рентабельності підприємства 29 ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ 1 38 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 40 2.1. Характеристика основних показників фінансово-господарської діяльності підприємства 40 2.2. Оцінка рентабельності підприємства 58 2.3. Факторний аналіз формування рентабельності підприємства 65 ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ 2 73 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 76 3.1. Вплив рентабельності на фінансовий стан підприємства 76 3.2. Зарубіжний досвід управління рентабельністю 90 3.3. Фінансовий контроль як елемент управління рентабельністю 100 ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ 3 110 ВИСНОВКИ 115 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 123 ДОДАТКИ 131

Аналіз прибутку і рентабельності виробничо-господарської діяльності підприємства

Вступ 1. Теоретичне дослідження прибутку та рентабельності 1.1. Формування прибутку підприємства 1.2. Методи розрахунку прибутку від реалізації 1.3. Розділ і використання прибутку 1.4. Система показників рентабельності 2. Аналіз прибутку і рентабельності виробничо-господарської діяльності підприємства 2.1. Методи обробки економічної інформації в аналізі фінансової діяльності підприємства 2.2. Аналіз прибутку діяльності підприємства 2.3. Аналіз рентабельності діяльності підприємства 3. Визначення резервів збільшення суми прибутку і рентабельності 3.1. Визначення головних внутрішніх і зовнішніх чинників підвищення діяльності підприємств 3.2. Резерви збільшення прибутку 3.3. Резерви збільшення рентабельності Висновок Список літератури

Аналіз прибутку і рентабельності виробничо-господарської діяльності підприємства

Вступ 1. Теоретичне дослідження прибутку та рентабельності 1.1. Формування прибутку підприємства 1.2. Методи розрахунку прибутку від реалізації 1.3. Розділ і використання прибутку 1.4. Система показників рентабельності 2. Аналіз прибутку і рентабельності виробничо-господарської діяльності підприємства 2.1. Методи обробки економічної інформації в аналізі фінансової діяльності підприємства 2.2. Аналіз прибутку діяльності підприємства 2.3. Аналіз рентабельності діяльності підприємства 3. Визначення резервів збільшення суми прибутку і рентабельності 3.1. Визначення головних внутрішніх і зовнішніх чинників підвищення діяльності підприємств 3.2. Резерви збільшення прибутку 3.3. Резерви збільшення рентабельності Висновок Список літератури

Аналіз прибутку і рентабельності виробничо-господарської діяльності підприємства

Вступ Вступ 1. Теоретичне дослідження прибутку та рентабельності 1.1. Формування прибутку підприємства 1.2. Методи розрахунку прибутку від реалізації 1.3. Розділ і використання прибутку 1.4. Система показників рентабельності 2. Аналіз прибутку і рентабельності виробничо-господарської діяльності підприємства 2.1. Методи обробки економічної інформації в аналізі фінансової діяльності підприємства 2.2. Аналіз прибутку діяльності підприємства 2.3. Аналіз рентабельності діяльності підприємства 3. Визначення резервів збільшення суми прибутку і рентабельності 3.1. Визначення головних внутрішніх і зовнішніх чинників підвищення діяльності підприємств 3.2. Резерви збільшення прибутку 3.3. Резерви збільшення рентабельності Висновок Список літератури

Факторний аналіз рівню рентабельності фірми

План Вступ 3 1. Аналіз рівня рентабельності організації 5 1.1. Сутність та значення рентабельності 5 1.2. Система показників рентабельності 7 2. Аналіз рівня і динаміки рентабельності ВАТ «Київський завод медичного обладнання» 17 2.1. Характеристика об’єкту дослідження 17 2.2. Аналіз рентабельності господарської діяльності ВАТ «КЗМО» 18 2.3. Аналіз фінансової рентабельності ВАТ «КЗМО» 26 2.4. Аналіз рентабельності продукції ВАТ «КЗМО» 30 3. Факторний аналіз рентабельності підприємства та пропозиції щодо її підвищення 35 Висновок 39 Список використаної літератури 42

Рентабельність підприємства та шляхи її підвищення

ВСТУП 3 1.Теоретичні аспекти визначення рентабельності в сучасних умовах господарювання. 5 1 .1 . Суть та значення показника рентабельності в загальній сукупності економічних показників діяльності підприємств. 5 1.2. Методичні підходи до визначення і алгоритми обчислення рентабельності. 10 1.3. Динаміка та шляхи підвищення рентабельності на підприємстві. 19 2.Аналіз рентабельності на СП ЗАТ “Теріхем-Луцьк”. 25 2.1. Загальна характеристика діяльності СП ЗАТ “Теріхем-Луцьк”. 25 2.2.Аналіз основних техніко-економічних показників діяльності підприємства. 26 2.3 Аналіз рентабельності на підприємстві. 46 3.Шляхи вдосконалення діяльності підприємства на сучасному розвитку. 52 3.1. Динаміка та шляхи підвищення рентабельності на підприємстві. 52 3.2. Моделювання основної тенденції розвитку підприємства. 57 3.3. Аналіз резервів росту рентабельності на підприємстві. 66 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 75 Додатки 77

Рентабельність підприємства та шляхи її підвищення

Вступ 3 1. Місце та значення рентабельності 6 1.1. Поняття рентабельності в системі показників фінансової діяльності підприємства 6 1.2. Система показників та норми розрахунку рентабельності підприємства 11 2. Аналіз рівня рентабельності підприємства 18 2.1. Фінансово-господарська діяльність підприємства 18 2.2. Аналіз показників рентабельності підприємства 36 3. Шляхи підвищення рентабельності підприємства 41 3.1. Пропозиції щодо зниження норм витрат на підприємстві 41 3.2. Тенденції та перспективи збільшення рівня доходів на підприємстві 48 Висновки 53 Список використаної літератури 56 Додатки 59

Рентабельність та конкурентоспроможність продукції на підприємстві

ВСТУП 3 1 ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ 5 1.1 Економічна сутність рентабельності продукції, методика її оцінки 5 1.2 Поняття конкурентоспроможності продукції. Вибір бази порівняння та засоби оцінки конкурентоспроможності 13 2 ОЦІНКА РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ЗАТ “КСК “ЧЕКСІЛ” 17 2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 17 2.2 Факторний аналіз рентабельності підприємства 17 2.3 Оцінка конкурентних позицій підприємства 17 3 ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ЗАТ “КСК “ЧЕКСІЛ” 17 ВИСНОВКИ 17 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 17 ДОДАТКИ 17