институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Організація фінансової роботи на підприємстві.

Каталог пособий и учебных материалов | Финансовый менеджмент | Реферат | Страниц: 10 | Год: 2010 | Размер: 10 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Організація фінансової роботи на підприємстві.

ПЛАН


1. Організація фінансової діяльності ...................................................................3
2. Фінансовий механізм і фінансова робота на підприємстві………………….4
3. Фінансова служба на підприємстві...................................................................6
4. Аналіз та контроль фінансової діяльності підприємства................................8
Cмотрите также:
Передумови фінансової кризи на підприємстві та організація фінансової санації

Зміст 1. Передумови фінансової кризи на підприємстві та організація фінансової санації 4 1.1 Фактори, що призводять до фінансової санації 4 1.2. Сутність фінансової санації підприємств 7 1.3. Прийняття рішення про фінансову санацію підприємства 9 2. Проведення фінансової санації на підприємстві 12 2.1. План фінансової санації на підприємстві 12 2.2. Внутрішні фінансові джерела санації підприємства 18 2.3. Державна фінансова підтримка санації підприємств 21 2.4. Порядок проведення фінансової санації 26 3. Політика попередження фінансової санації на підприємтсві 29 Висновок 33 Література: 35

Аналіз та оцінка ефективності фінансової роботи

Зміст Вступ 2 1 Теоретичні основи фінансової роботи підприємств 3 1.1 Особливості фінансової роботи промислових підприємств 3 1.2 Фінансове планування та прогнозування основних показників діяльності суб’єкта господарювання 8 1.3 Нормативно-правове забезпечення фінансової роботи підприємства 15 2 Аналіз та оцінка ефективності фінансової роботи ПБП „ВИМАЛ” 17 2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 17 2.2 Аналіз системи фінансового планування на підприємстві 26 2.3 Оцінка достовірності прогнозів 30 3 Розробка рекомендацій щодо підвищення ефективності системи планування та прогнозування на підприємстві 33 Висновок 43 Використана література 45 Додаток А 47 Додаток Б 2 Додаток В 5 Додаток Г 8

Фінансова діяльність і зміст фінансової роботи на підприємстві

ВСТУП 3 ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ І ЗМІСТ ФІНАНСОВОЇ РОБОТИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 3 ВИСНОВОК 7 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 9

Звіт з практики (на прикладі ТОВ)

1. Загальне ознайомлення з підприємством………………………….2 2. Аналіз ринку алкоголю в Україні…………………………………6 3. Господарський механізм, його галузеві особливості……….…..10 4. Організація менеджменту…………………………………………...11 5. Організація маркетингу на підприємстві………………………...19 6. Планування виробництва…………………………………………....21 7. Організація бухгалтерського обліку на підприємстві………….26 8. Комп`ютеризація економічної роботи на підприємстві………..33 Перелік летератури………………………………………………….34 Додатки………………………………………………………………..35

ЗВІТ про проходження практики на ПП “Назва”

1. Загальні відомості про ПП "Назва"…………………………………2 2. Організація менеджменту………………………………………….4 3. Господарський механізм, його галузеві особливості………….10 4. Організація маркетингу на підприємстві………………………12 5. Інноваційна та фінансова діяльність підприємства……………..18 6. Практика антикризового управління на підприємстві…………..21 7. Організація бухгалтерського обліку на підприємстві…………26 8. Компютеризація економічної роботи на ПП «Назва»………….29 Література…………………………………………………………………..32 Додатки……………………………………………………………………..33

Основи організації фінансів підприємства і управління ними

ПЛАН Вступ 3 1. Організація фінансів на підприємстві ВАТ «СВ-ХЛІБ» 5 1.1 Організація фінансової роботи ВАТ „СВ-ХЛІБ” 5 1.2 Структура та функції фінансових служб. 6 1.3 Склад і структура власного капіталу ВАТ «СВ-ХЛІБ» 8 1.4 Аналіз ефективності управління оборотними активами 13 1.4.1 Управління виробничими запасами 13 1.4.2 Управління дебіторською заборгованістю 15 1.4.3 Управління грошовими коштами 16 1.5 Оцінка кредитоспроможності підприємства 17 2. Удосконалення управлінських методів фінансової діяльності підприємств 19 Висновки 22 Література 24 Додатки 25

Звіт з проходження переддипломної практики  на базі банку Брокбізнесбанк (головний офіс)

1. Ознайомлення з підприємством, установою 3 2. Вивчення організації фінансової роботи на підприємстві. Структура та функції фінансових служб. Організація поточної фінансової, аналітичної і контрольної роботи 7 3. Управління грошовими потоками на підприємстві, які пов’язані з операційною, інвестиційною і фінансовою діяльністю 13 4. Управління формуванням прибутку. Формування результатів від операційної, інвестиційної та фінансової діяльності 16 5.Оподаткування підприємства. Нарахування і сплата податків та відрахувань у цільові фонди 17 6.Управління розподілом і використанням прибутку. Формування чистого прибутку підприємства. Використання чистого прибутку. Дивідендна політика підприємства 20 7.Формування власного капіталу підприємства. Склад та структура власного капіталу. Статутний капітал та можливості його збільшення. Формування додаткового капіталу та резервного капіталу. Оптимізація структури капіталу підприємства. Розрахунок фінансового левериджу 22

Організація автоматизованого обліку адміністративних витрат на підприємстві ЗАТ “Конрен”

ВСТУП. 3 1.Теоретичні дослідження організації обліку адміністративних витрат. 4 1.1. Економічне обґрунтування теми дослідження. 4 1.2. Економіко – правовий аналіз та критичний огляд нормативної бази. 5 1.3. Огляд літературних джерел. 6 2.Сучасний стан організації обліку на підприємстві ЗАТ “Конрен”. 7 2.1. Організаційно – економічна характеристика підприємства ЗАТ “Конрен”. 7 2.2. Бізнес – економіка підприємства ЗАТ “Конрен”. 10 2.3. Сучасний стан організації та якості обліку і фінансової роботи. 11 3.Організація і методика обліку адміністративних витрат на підприємстві ЗАТ “Конрен”. 13 3.1. Документооборот обігу адміністративних витрат . 13 3.2. Організація фінансового обліку. 14 3.3. Організація контролю. 20 3.4. Шляхи удосконалення обліку і контролю. 24 Висновки і пропозиції. 27 Список використаної літератури. 29 Додатки. 31

Аудит фінансової звітності

Вступ 3 1. Аудит як форма контролю, його сутність, об'єкти і методи 5 2. Аналіз нормативно - правової бази та літературних джерел з аудиту 7 3. Мета, завдання і джерела інформації аудиту фінансової звітності підприємства 10 4. План та програма аудиту фінансової звітності підприємства 12 5. Методика і організація аудиту фінансової звітності підприємства 15 6. Аудит фінансової звітності підприємства 17 7. Складання аудиторського висновку з аудиту фінансової звітності підприємства 20 Висновки і пропозиції 30 Список використаної літератури 31 Додатки 33 Мета курсової роботи – розглянути і докладно проаналізувати всі аспекти аудиту фінансової звітності. Предмет курсової роботи полягає в дослідженні економічних, організаційних, інформаційних аспектів аудиту фінансової звітності. Для розкриття теми використовуються теоретичні, розрахункові і аналітичні методи.

Фінансова звітність та методика її складання

ЗМІСТ Вступ 4 1. Теоретичні основи побудови фінансової звітності 6 2. Організаційно-економічна характеристика підприємства 13 3. Порядок складання фінансової звітності на підприємстві 18 3.1. Основні вимоги до фінансової звітності, принципи складання 18 3.2. Методика та технічне заповнення форм звітності на підприємстві 25 3.2.1. Баланс 25 3.2.2. Звіт про фінансові результати 33 3.2.3. Звіт про рух грошових коштів 40 3.2.4. Звіт про власний капітал 46 3.2.5. Примітки до фінансової звітності 49 4. Автоматизована обробка інформації по зведеному обліку і складанню звітності як напрям удосконалення складання фінансової звітності 53 Висновки 59 Список використаної літератури та джерел 61 Додатки 63 Отже, об’єктом дослідження є методика та організація складання фінансової звітності в умовах ринкової економіки (на матеріалах ТОВ “Marco Pizzi”).