институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Контролінг підприємства оптової торгівлі.

Каталог пособий и учебных материалов | Производственный менеджмент | Курсовая | Страниц: 49 | Год: 2010 | Размер: 549 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Контролінг підприємства оптової торгівлі.

Зміст
Вступ
1.Аналіз контролінгу підприємства оптової торгівлі
1.1.Планування по системі «контролінг»
1.2. Керування підприємством
1.3. Контролінг кадрів.
Аналіз контролінгу підприємства
3. Шляхи удосконалення і контролінгу підприємства оптової торгівлі
3.1. Причини зниження обсягів продажів
3.2. Вдосконалення контролінгу асортименту
3.3. Вдосконалення контролінгу цін на товари
3.4. Ефективність контролінгу пошуку покупців
Висновки
Cмотрите также:
Особливості побудови управлінського обліку оптової торгівлі

ВСТУП 3 1. ОБ’ЄКТ, ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАДАЧІ УПРАВЛІНЬСКОГО ОБЛІКУ ОПТОВОЇ ТОРГІВЛІ 5 2. ВИТРАТИ НА КЛІЄНТІВ У КОМПАНІЙ ОПТОВОЇ ТОРГІВЛІ 8 3. АВС-МОДЕЛЬ ДЛЯ КОМПАНІЇ СЕКТОРА ОПТОВОЇ ТОРГІВЛІ 9 4. ПРИКЛАД АНАЛІЗУ АВС ОПТОВОЇ ФІРМИ ЗА ДОПОМОГОЮ ПРОГРАМИ 1С: БУХГАЛТЕРІЯ 11 ВИСНОВОК 14 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 16

Оптова торгівля лікарськими засобами

Вступ 3 Розділ 1. Становлення фармацевтики України як галузі в сучасних ринкових умовах 4 Розділ 2. Організація оптової торгівлі лікарськими засобами 13 2.1. Основне поняття оптової торгівлі 13 2.2. Нормативно-правова база здійснення оптової торгівлі лікарськими засобами 16 2.3. Умови здійснення оптової торгівлі на аптечному складі 22 2.4. Ліцензування оптової торгівлі лікарськими препаратами 26 Розділ 3. Проблеми правового регулювання оптової торгівлі лікарськими засобами 28 Висновки 33 Список використаної літератури 35

Оптова торгівля, її поняття і роль в умовах ринкової економіки

Вступ 3 1.Значення роздрібної та оптової торгівлі для економіки 5 1.1. Роздрібна торгівля, її суть та значення 5 1.2. Поняття оптової торгівлі. Суб’єкти і об’єкти 8 2. Ефективність оптової та роздрібної торгівлі 12 2.1. Забезпечення товарами, продаж товарів у магазинах роздрібної торгівлі 12 2.2.Ефективність комерційної діяльності підприємства засобами самообслуговування. Супермаркети 15 3. Стратегічні напрями розвитку оптової торгівлі споживчими товарами 18 Висновки 26 Список використаної літератури: 28

Характеристика основних видів оптової торгівлі

ВСТУП 3 1. Сутність та характеристика основних видів оптової торгівлі 4 2. Особливості здійснення оптової торгівлі в Україні 10 3. Напрямки покращення оптової торгівлі в Україні 16 ВИСНОВОК 20 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 21

Основні тенденції та перспективи розвитку оптової торгівлі

ВСТУП 3 1. Суть, роль та функції оптової торгівлі 5 2. Аналіз стану та динаміка оптового товарообороту 21 3. Проблеми та перспективи розвитку оптової торгівлі в економіці України 32 ВИСНОВКИ 41 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 45

Управління оптовою торгівлею аптечних закладів

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ. 7 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ОПТОВОЮ ТОРГІВЛЕЮ АПТЕЧНИХ ЗАКЛАДІВ 7 1.1. Сутність оптової торгівлі 7 1.2. Особливості оптової торгівлі в аптеках 14 1.3. Нормативно-правове регулювання оптової торгівлі в аптечних закладах 26 РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНИЙ 32 АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ ОПТОВОЮ ТОРГІВЛЕЮ В ТОВ « » 32 2.1.Загальна характеристика підприємства 32 2.2. Аналіз асортименту продукції підприємства 45 2.3. Аналіз цінової політики ТОВ « » 47 2.4. Механізм оптової торгівлі на підприємстві 51 РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ 60 ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ОПТОВОЮ ТОРГІВЛЕЮ У ТОВ « » 60 3.1. Особливості укладання угод ТОВ « » з постачальниками та виробниками продукції 60 3.2. Удосконалення сервісного обслуговування ТОВ « » 72 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 86 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 90 ДОДАТКИ

Оптова та роздрібна торгівля: стан, проблеми розвитку

План Вступ 3 I. Сутність та функції оптової та роздрібної торгівлі 5 II. Форми здійснення оптової та роздрібної торгівлі 11 2.1. Оптові ринки, торгівельні центри, склади та бази 11 2.2. Оптова торгівля зі складів і транзитом 16 2.3. Форми здійснення роздрібної торгівлі 18 III. Проблеми і перспективи розвитку оптової та роздрібної торгівлі 20 Висновки 26 Література 27

Організація діяльності фармацевтичних оптових закладів

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти економіко-організаційного механізму функціонування оптової торгівлі в ринковій економіці 6 1.1. Економічна сутність та роль оптової торгівлі у сфері товарного обігу в умовах ринкових відносин 6 1.2. Формування товарної політики на підприємствах оптової торгівлі 15 2. Аналіз організації діяльності фармацевтичних оптових закладів 21 2.1. Сучасний стан українського оптового фармацевтичного ринку 21 2.2. Деякі проблеми правового регулювання оптової торгівлі лікарськими засобами 25 3. Напрями удосконалення діяльності оптових фармацевтичних закладів 32 3.1. Підвищення кваліфікації фармацевтичних кадрів 32 3.2. Впровадження системи стандартизації фармацевтичної продукції 34 3.3. Впровадження логістичного управління 37 Висновки 42 Література 45

Основні тенденції та перспективи розвитку оптової торгівлі

ВСТУП 2 1. ОПТОВА ТОРГІВЛЯ: РОЛЬ, ФУНКЦІЇ, ВИДИ І ТИПИ ОПТОВИХ ПІДПРИЄМСТВ 4 1.1 Сутність та фактори розвитку оптової торгівлі 4 1.2 Сучасний стан розвитку оптової торгівлі в Україні 7 1.3 Види, типи підприємств, функції оптових підприємств 8 2 ОРГАНІЗАЦІЯ ОПТОВИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ТОВАРІВ 14 2.1 Прогнозування попиту на товари 14 2.2 Організація оптових закупівель у зарубіжних країнах 17 3 ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ОПТОВОЇ ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ 21 4. ПЕРСПЕКТИВИ СПІВРОБІТНИЦТВА УКРАЇНИ В ОПТОВИХ ЗАКУПІВЛЯХ З КРАЇНАМИ ЄС) 24 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30 ДОДАТОК А 31

Облік запасів торгівлі (на прикладі підприємства ТОВ «АСС»)

ВСТУП 3 1. Облік надходження товарних запасів на підприємствах оптової торгівлі 4 1.1. Порядок приймання товарів придбаних у постачальників 4 1.2. Облік операцій пов’язаних з придбанням товарів у постачальників 8 1.3. Облік нестачі виявленої при прийманні товарів 10 1.4. Порядок обліку розподілу і списання транспортно-заготівельних витрат пов’язаних з придбанням товарів 12 2. Облік реалізації товарних запасів 16 2.1. Методи оцінки вибуття товарів 16 2.2. Форми реалізації товарів що застосовуються підприємствами оптової торгівлі 18 2.3. Облік реалізації товарів зі складів і баз підприємств оптової торгівлі 19 2.4. Облік реалізації товарів транзитом 23 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32