институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Викладання економіки у школах.

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Реферат | Страниц: 17 | Год: 2010 | Размер: 651 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Викладання економіки у школах.

Зміст

Вступ.
Розділ 1. Педагогічні аспекти використання освітньовиховних
можливостей теми: “Кругообіг економічної діяльності” у
шкільному курсі економічних дисциплін
1.1. Взаємообумовленість економічної освіти та формування
економічної культури учнів загальноосвітньої школи.
1.2. Програмні вимоги курсу “Основи економіки” щодо
вивчення основ теми “Методика викладання теми “Кругообіг
економічної діяльності”
Розділ 2. Методичні особливості формування економічної культури
учнів в процесі вивчення дисципліни “Основи економіки”
2.1. Зміст форми та методи організації економічного навчання
як мотивація процесу формування економічної культури учнів
2.2. Методичні рекомендації до проведення практичного
заняття з теми “Кругообіг економічної діяльності.
Висновки
Список використаних джерел.
Cмотрите также:
Історія розвитку методології викладання географії в школах в 20-му столітті

ВСТУП 3 1. ДОРЕВОЛЮЦІЙНИЙ РОЗВИТОК ВИКЛАДАННЯ ГЕОГРАФІЇ 5 2. ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ ШКІЛЬНОЇ ГЕОГРАФІЇ ЗА РАДЯНСЬКИХ ЧАСІВ 7 2.1. Програма викладання географії КПРС 1934 року для УРСР 10 V КЛАС 10 VI— VII і X КЛАСИ 12 VII— VIII КЛАСИ 13 2.2. Методологія виховання за радянських часів 16 2.3.. Особливості радянських шкільних картвидань 1940—50 років 20 3. ЗМІНИ В МЕТОДОЛОГІЇ ВИКЛАДАННЯ ЗА ПЕРІОД 40-80-х РОКІВ 23 3.1. Значення карти у викладанні географії 24 Контурні карти і робочі зошити 26 Використання карти на уроках географії 27 Округлення чисел 29 Конкретизація кількісних уявлень 30 Робота з окремими показниками 31 Про недоліки в організації опитування 32 Оцінка знань і норми оцінок 33 4. ВИВЧЕННЯ ГЕОГРАФІЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКОЛАХ УКРАЇНИ НА ПЕРІОД ЇЇ НЕЗАЛЕЖНОСТІ 35 4.1. Карти та атласи рідного краю 39 ВИСНОВКИ 42 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 46

Методики викладання лексикології у вищій школі

Вступ 3 1. Лексікологія як предмет викладання 4 2. Експериментальне викладання дисципліни «лексикологія англійської мови» за модульно-рейтинговою системою 6 Висновок 12 Література 13

Методика викладання економіки (Бізнес-планування)

Вступ 1 1. Соціально-психологічні особливості студентів вищих учбових закладів України 5 2. Теоретико-методологічні основи викладання теми 10 3. Навчально-методичні розробки теми 11 Висновки 16 Список використаної літератури 17 Додатки 18

СУЧАСНІ ВИМОГИ ДО МЕТОДІВ ВИКЛАДАННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ШКОЛІ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПОНЯТТЯ МЕТОДІВ ТА ПРИЙОМІВ ВИКЛАДАННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 5 1.1 КРИЗА СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІКИ І ПОШУКИ ШЛЯХІВ ЇЇ ПОДОЛАННЯ 5 1.2 Класифікація методів та прийомів викладання зарубіжної літератури 9 РОЗДІЛ 2. СУЧАСНІ ВИМОГИ ДО МЕТОДІВ ВИКЛАДАННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ШКОЛІ 16 2.1 Програма вивчення зарубіжної літератури та основні вимоги до методів викладання 16 2.2 Дослідницький та евристичний методи викладання зарубіжної літератури. Бесіда та її роль у вивченні зарубіжної літератури 20 2.3 Використання методів та прийомів викладання творчості Джека Лондона 27 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39

Економічні знання як предмет навчання. Місце курсу «Методика викладання економіки» в системі економічної освіти

Економічні знання як предмет навчання. Місце курсу «Методика викладання економіки» в системі економічної освіти 3 Рівень А. 8. Що таке маєвтика? 14 Рівень В. 35. Чому конформізм, дисципліна й активний контроль — це цінності пересічного вчителя? 16 Рівень С. 18 Перелік використаної літератури 20

Методика викладання трудового навчання.

Вступ 2 1. Загальні зауваження. 3 2. Методика викладання трудового навчання. 4 3. Методика викладання креслення. 11 ВИСНОВОК 14 ЛІТЕРАТУРА 15

Методика викладання трудового навчання.

Вступ 2 1. Загальні зауваження. 3 2. Методика викладання трудового навчання. 4 3. Методика викладання креслення. 11 ВИСНОВОК 14 ЛІТЕРАТУРА 15

Методика викладання математики в закладах для дітей дошкільного віку (дитсадок) із затримкою психічного розвитку

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ОСНОВ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ ДІТЯМ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЗПР 5 1.1. Математичний розвиток у структурі цілісного розвитку дитини-дошкільника з ЗПР 5 1.2. Особливості методики викладання математики для дітей дошкільного віку з ЗПР 8 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ І 12 РОЗДІЛ ІІ. ПРАКТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ ДІТЯМ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЗПР 13 2.1. Завдання, етапи дослідження 13 2.2. Результати експерименту 17 2.3. Вдосконалення методики викладання математики на основі одержаних результатів 33 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ ІІ 42 ВИСНОВКИ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 47 ДОДАТКИ 50

Головні завдання викладання образотворчого мистецтва

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Головні завдання викладання образотворчого мистецтва 5 1.1. Завдання викладання образотворчого мистецтва 5 1.2. Особистісно-орієнтований підхід до викладання образотворчого мистецтва 7 1.3. Форми організації навчально-пізнавальної діяльності 8 1.4. Класифікація методів навчальної роботи 9 Розділ 2. Практичні аспекти форм і методів роботи вчителя на заняттях з образотворчого мистецтва 17 2.1. Інтерактивні методи навчання на уроках з образотворчого мистецтва 17 2.2. Інтегрований урок (обрядові дійства) 20 Висновки 27 Список використаної літератури 29

Спеціальна методика викладання грамоти в дошкільному закладі (дитсадок) із затримкою психічного розвитку

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ВИКЛАДАННЯ ГРАМОТИ ДІТЯМ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ 5 1.1. Підготовка до викладання грамоти для дітей із затримкою психічного розвитку 5 1.2. Використання дидактичних ігор при навчанні дітей із затримкою психічного розвитку грамоти 8 ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ І 11 РОЗДІЛ ІІ. ПРАКТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СПЕЦІАЛЬНОЇ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ ГРАМОТИ ДІТЯМ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ В ДИТЯЧОМУ САДКУ 13 2.1. Проведення дослідження методики викладання грамоти дітям із затримкою психічного розвитку у дитячому садку 13 2.2. Спеціальна методика викладання грамоти для дітей із ЗПР 16 2.3. Ефективність використання спеціальної методики викладання грамоти для дітей із затримкою психічного розвитку 25 ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ ІІ 28 ВИСНОВОК 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34 ДОДАТКИ 35