институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аналіз та вдосконалення конкурентоспроможності фірми.

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Курсовая | Страниц: 70 | Год: 2010 | Размер: 2264 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Аналіз та вдосконалення конкурентоспроможності фірми.

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ РОЗВИТКУ РИНКОВИХ ВІДНОСИН

1.1. Суть, поняття та види конкурентоспроможності
1.2. Параметри та умови, які забезпечують конкурентоспроможність продукції підприємства
1.3. Показники та оцінка конкурентних можливостей фірми

РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НА ПРИКЛАДІ ПП “ЗОРЯ”

2.1. Характеристика та аналіз господарської діяльності ПП “Зоря”
2.2. Аналіз фінансово-економічного стану фірми “Зоря” та стратегії виходу його на зовнішній ринок

РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

3.1. Основні напрямки вдосконалення конкурентоспроможності підприємства 3.2. Економічна ефективність впровадження заходів щодо збільшення конкурентоспроможності підприємства
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Cмотрите также:
Управління конкурентоспроможністю фірми”

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ 6 1.1. Умови виникнення та роль конкуренції в ринковій економіці 6 1.2. Сутнісно-змістовна характеристика конкурентоспроможності фірми на ринку 10 1.2. Показники і методи визначення якості і конкурентоспроможності продукції 19 2. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ДЛЯ ДАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 32 2.1. Загальна характеристика підприємства та оцінка його потенціалу 32 1.2. Аналіз системи управління якістю на підприємстві 43 1.3. Оцінка власної конкурентної позиції підприємства на ринку і аналіз конкуренції галузі 50 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ І КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 57 3.1. Впровадження на підприємстві сучасних стандартів оцінки якості продукції 57 2.2. Вдосконалення системи управління якістю та конкурентоспроможністю продукції 60 2.3. Вплив запропонованих заходів на рівень конкурентоспроможності підприємства 72 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 76 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 78

Маркетингова стратегія підприємства

ВСТУП 4 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 4 1.1. Місце стратегічного маркетингу в структурі управління фірми 4 1.2. Джерела конкурентних переваг маркетингової діяльності підприємства 4 1.3. Сутність та види стратегії фірми 4 РОЗДІЛ ІІ. ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ДКХК ЗАТ “ЗОЛОТЕ ЗЕРНО” 4 2.1. Аналіз діяльності ЗАТ “Золоте Зерно” з позиції його конкурентоспроможності 4 2.2. Аналіз зовнішнього і внутрішнього середовища підприємства 4 2.3. Аналіз розвитку бізнесу підприємства 4 РОЗДІЛ ІІІ ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4 3.1.Конкурентна позиція підприємства 4 3.2. Стратегія формування конкурентоспроможності підприємства 4 3.3. Шляхи удосконалення поточного позиціонування продукції підприємства і підвищення прибутку 4 3.4. Шляхи вдосконалення конкурентоспроможності 4 ВИСНОВКИ 4 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 4 ДОДАТКИ 4

Розробка конкурентної стратегії ресторану

Вступ ………………………………………………………………………………..3 Розділ 1. Теоретико-методичні основи розробки конкурентної стратегії фірми………………………………………………………………………………...6 1.1 Стратегія фірми: поняття, класифікація і особливості ………………………6 1.2 Поняття та значення конкурентоспроможності фірми ……………………19 1.3 Методика розробки конкурентної стратегії фірми …………………………28 1.4 Формування механізмів управління конкурентоспроможністю та визначення управлінських складових, що впливають на процес розробки стратегії фірми …………………………………………………………………….36 Розділ 2. Дослідження розробки конкурентної стратегії ресторану „ ” …………………………………………………………………………...50 2.1 Характеристика ресторану та аналіз основних показників діяльності ……50 2.2 Аналіз конкурентоспроможності фірми …………………………………….61 2.3 Оцінка стратегічного управління фірмою …………………………………..68 Розділ 3. Шляхи вдосконалення розробки конкурентної стратегії фірми ……74 3.1 Проект заходів з підвищення конкурентної стратегії ресторану ………….74 3.2 Розрахунок заходів ……………………………………………………………77 3.2.1 Доставка рестораном страв додому чи в офіс …………………………….77 3.2.2 Організація заходів для дітей ……………………………………………...77 3.2.3 Оренда літнього майданчику ………………………………………………78 3.3 Вплив заходів на конкурентну стратегію ресторану………………………..79 Висновки і пропозиції ……………………………………………………………83 Список використаної літератури ………………………………………………...89 Додатки ……………………………………………………………………………94

Напрямки досягнення конкурентоспроможності фірми

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ФІРМИ 6 1.1. Конкурентоспроможність як економічна категорія 6 1.2. Фактори впливу на конкурентоспроможність підприємства 9 1.3. Конкурентоспроможність підприємства і товару 13 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НА ПРИКЛАДІ МЕДИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НАЗВА» 20 2.1. Аналіз ринку та конкурентів ТОВ „Назва” 20 2.2. Аналіз напрямків досягнення конкурентоспроможності ТОВ „Назва” 25 2.3. Аналіз конкурентоспроможності товару ТОВ „Назва” 27 РОЗДІЛ ІІІ. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВ «НАЗВА» 31 3.1. Застосування SWOT – аналізу для розробки стратегії подальшого розвитку ТОВ „Назва” 31 3.2. Пропозиції щодо розвитку конкурентної стратегії 33 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37 ДОДАТКИ 40

Розробка стратегии підприємства

ВСТУП 4 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Місце стратегічного маркетингу в структурі управління фірми 6 1.2. Джерела конкурентних переваг маркетингової діяльності підприємства 19 РОЗДІЛ ІІ. ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ООО ВИДАВНИЦТВО “МАГНАТ” 27 2.1. Характеристика ООО “МАГНАТ” 27 2.2. Аналіз діяльності видавництв з позиції конкурентоспроможності 28 2.3. Аналіз розвитку бізнесу підприємства 33 РОЗДІЛ ІІІ ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 38 3.1.Конкурентна позиція підприємства 38 3.2. Стратегія формування конкурентоспроможності підприємства 40 3.3. Шляхи вдосконалення конкурентоспроможності 42 ВИСНОВКИ 56 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ..................................................59

Менеджмент конкурентоспроможності фірми на зовнішньому ринку (на прикладі ЗАТ „Житомирські ласощі")

ЗМІСТ Вступ………………………………………………………………………...3 Розділ 1 Теоретичні засади менеджменту конкурентоспроможності фірми на зовнішньому ринку………………………………………………… ..6 1.1.Конкурентоспроможність фірми на зовнішньому ринку …….…..…6 1.2.Якість - найважливіший чинник конкурентоспроможності товару……………………………………………………………………….……19 1.3.Система органів управління зовнішньоекономічною діяльністю………………………………………………………………………..24 Розділ 2 Сучасний рівень менеджменту конкурентоспроможності ЗАТ „ Житомирські ласощі „ на зовнішньому ринку ……………………………….30 2.1.Організаційна характеристика підприємства як суб’єкта господарювання………………………………………………………………...30 2.2.Фінансово-економічний аналіз підприємства ………………………41 2.3.Стан менеджменту конкурентоспроможності підприємства на зовнішньому ринку……………………………………………………………..54 Розділ 3 Удосконалення менеджменту конкурентоспроможності ЗАТ „ Житомирські ласощі „ на зовнішньому ринку …………………………….....59 3.1. Основні напрямки щодо активізації менеджменту конкурентоспроможності підприємства……………………………………...59 3.2. Розробка основних заходів, щодо підвищення ринкової активності та конкурентоспроможності підприємства в умовах зовнішньоекономічної діяльності …………………………………………………………….…………..67 3.3. Розрахунок економічного ефекту запропонованого заходу…..……73 Висновок…………………………………………………………………... Список використаної літератури…………………………………...……...77 Додатки……………………………………………………………………79

Дослідження конкурентоспроможності підприємства

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4 1.1. Конкурентоспроможність як категорія і як властивість фірми, яка функціонує на конкурентному ринку 4 1.2. Методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємства 9 1.3. Фактори, які впливають на конкурентоспроможність підприємства 13 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ КОМПАНІЇ ТОВ «АТЛ-СЕРВІС» НА РИНКУ ПОСЛУГ 16 2.1. Характеристика господарської діяльності компанії ТОВ «АТЛ-Сервіс» 16 2.2. Аналіз конкурентоспроможності підприємства 24 2.3. Аналіз конкурентоспроможності продуктового портфелю ТОВ «АТЛ-Сервіс» 30 РОЗДІЛ 3. ПРОЕКТ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВ «АТЛ-СЕРВІС» НА РИНКУ ПОСЛУГ 36 3.1. Концепція забезпечення конкурентоспроможності ТОВ «АТЛ-Сервіс» 36 3.2. Оцінка ефективності впровадження концепції підвищення конкурентоспроможності ТОВ «АТЛ-Сервіс» 46 ВИСНОВКИ 49 Список використаної літератури 51 Додатки 54

Удосконалення управління конкурентоспроможністю фірми

1. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ДЛЯ ДАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 3 1.1. Загальна характеристика підприємства та оцінка його потенціалу 3 2.2. Аналіз системи управління якістю на підприємстві 9 2.3. Оцінка власної конкурентної позиції підприємства на ринку і аналіз конкуренції галузі 18 2. ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ І КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 26 2.1. Впровадження на підприємстві сучасних стандартів оцінки якості продукції 26 2.2. Вдосконалення системи управління якістю та конкурентоспроможністю продукції 29 2.3. Вплив запропонованих заходів на рівень конкурентоспроможності підприємства 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40

Удосконалення управління конкурентоспроможністю фірми

1. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ДЛЯ ДАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 3 1.1. Загальна характеристика підприємства та оцінка його потенціалу 3 1.2. Аналіз системи управління якістю на підприємстві 14 1.3. Оцінка власної конкурентної позиції підприємства на ринку і аналіз конкуренції галузі 22 2. ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ І КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 29 2.1. Впровадження на підприємстві сучасних стандартів оцінки якості продукції 29 2.2. Вдосконалення системи управління якістю та конкурентоспроможністю продукції 32 2.3. Вплив запропонованих заходів на рівень конкурентоспроможності підприємства 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 49

Оцінка конкурентоспроможності послуг фірми

Завдання 3 Завдання 4. Розрахувати конкурентоспроможність продукції на основі методу розрахунку одиничних, групових та інтегральних показників конкурентоспроможності. Оцінити конкурентну позицію організації на основі теорії матриць(методика виконання завдання викладалась у лекційному матеріалі.) Розрахунок конкурентоспроможності послуг аудиторської фірми за основними напрямками діяльності 5