институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аналіз ефективності рекламної діяльності на підприємстві ТОВ “Стріла”

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Курсовая | Страниц: 35 | Год: 2010 | Размер: 99 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Аналіз ефективності рекламної діяльності на підприємстві ТОВ “Стріла”

Зміст

Вступ 3
Розділ 1 Теоретичні аспекти рекламної діяльності як складової частини маркетингу підприємства 5
1.1 Сутність, поняття, види та особливості реклами. 5
1.2 Стимулювання збуту 10
1.3 Роль рекламної діяльності в маркетинговій політиці підприємства. 11
1.4 Організація рекламної діяльності у господарський практиці підприємства на кіноринку 16
Розділ 2. Аналіз ефективності рекламної діяльності на підприємстві ТОВ “Стріла” 20
2.1. Загальна характеристика виробничо-комерційної діяльності підприємства ТОВ “Стріла” 20
2.2 Аналіз рекламної діяльності ТОВ “Стріла” 22
Розділ 3 Напрямки вдосконалення управління рекламною діяльністю ТОВ “Стріла” 29
Література 35
Cмотрите также:
Аналіз ефективності рекламної діяльності на підприємстві ТОВ “Участь”

Зміст Вступ 3 Розділ 1 Теоретичні аспекти рекламної діяльності як складової частини маркетингу підприємства 5 1.1 Сутність, поняття, види та особливості реклами. 5 1.2 Стимулювання збуту 10 1.3 Роль рекламної діяльності в маркетинговій політиці підприємства. 11 1.4 Організація рекламної діяльності у господарський практиці підприємства на кіноринку 16 Розділ 2. Аналіз ефективності рекламної діяльності на підприємстві ТОВ “Участь” 20 2.1. Загальна характеристика виробничо-комерційної діяльності підприємства ТОВ “Участь” 20 2.2 Аналіз рекламної діяльності ТОВ “Участь” 22 Розділ 3 Напрямки вдосконалення управління рекламною діяльністю ТОВ “Участь” 29 Література 35

Управління товарорухом та стимулювання збуту на підприємстві

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗБУТУ НА СУЧАСНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Учасники каналів товароруху 5 1.2. Планування збуту продукції 7 1.3. Зміст плану збуту 10 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ «ЧЕРНІГІВСЬКА КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА «СТРІЛА» 14 2.1. Загальна характеристика ВАТ «Стріла» 14 2.2. Аналіз основних показників діяльності підприємства 17 2.3. Аналіз фінансового стану ВАТ «Стріла» 18 2.4. Аналіз товарного асортименту та системи просування продукції підприємства 24 РОЗДІЛ 3. ПРОЕКТ ПОЛІТИКИ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ ВАТ «ЧЕРНІГІВСЬКА КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА «СТРІЛА» 36 3.1. Визначення проблем у діяльності підприємства та шляхів їх подолання 36 3.2. Обґрунтування доцільності та розрахунок ефективності запропонованих заходів 43 ВИСНОВКИ 50 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 53

Дослідження ефективності рекламної компанії

Зміст Вступ 3 Історіографія досліджуваної проблеми 5 1 Дослідження ефективності рекламної компанії 8 1.1 Місце реклами в маркетинговій концепції управління підприємством 8 1.2 Планування і розробка рекламної політики 14 1.3 Ефективність рекламної політики і контроль її результатів 24 2 Аналіз фінансово – господарської діяльності ЗАТ “Любава” 29 2.1 Організаційно – економічна та технологічна характеристика ЗАТ “Любава” 29 2.2 Маркетингова діяльність підприємства 44 2.3 Аналіз рекламної діяльності ЗАТ “Любава” 48 3 Проведення рекламної політики в ЗАТ “Любава” при виході на зовнішній ринок 50 3.1 Розробка рекламної політики на підприємстві 50 3.2 Аналіз ефективності рекламної кампанії і контроль її результатів 63 Висновки 67 Список використаної літератури 69 Додатки 71

Види реклами та їх ефективність

1 Вступ 3 2 Види реклами та їх ефективність 4 2.1 Класифікація й основні види реклами 4 2.2 Принципи забезпечення ефективності рекламної діяльності 7 3 Дослідження рекламної діяльності на підприємстві та шляхи підвищення її ефективності 11 3.1 Економічна характеристика ТОВ «Тріумф» 11 3.2 Організація планування рекламної діяльності на підприємстві 12 3.3 Аналіз впливу засобів реклами на споживачів підприємства 17 3.4 Шляхи удосконалення рекламної діяльності 19 4 Висновки 21 5 Література 22

Організація збуту продукції на підприємстві

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗБУТУ НА СУЧАСНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 6 1.1 УЧАСНИКИ КАНАЛІВ ТОВАРОРУХУ 6 1.2 ПЛАНУВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ 8 1.3 ЗМІСТ ПЛАНУ ЗБУТУ 11 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ «ЧЕРНІГІВСЬКА КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА «СТРІЛА» 15 2.1 ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВАТ «СТРІЛА» 15 2.2 АНАЛІЗ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА 21 2.3 АНАЛІЗ СИСТЕМИ ЗБУТУ ТА РИНКОВОГО ОТОЧЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА 27 РОЗДІЛ 3. ПРОЕКТ ПОЛІТИКИ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ ВАТ «ЧЕРНІГІВСЬКА КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА «СТРІЛА» 33 3.1 ТОВАРНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА 33 3.2 ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАПРОПОНОВАНИХ ЗАХОДІВ 40 ВИСНОВКИ 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 50

Визначення носіїв рекламної інфомації на туристичній фірмі

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ 5 1.1.Природа маркетингових комунікацій 5 1.2. Маркетингові дослідження рекламної діяльності 9 1.3. Методи визначення рекламного бюджету 13 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «КРІСТІНА» 19 2.1. Загальна характеристика підприємства 19 2.2. Аналіз рекламної діяльності та носіїв рекламної інформації 24 РОЗДІЛ 3. СПОСОБИ УДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 32 3.1. Визначення ефективних носіїв рекламної інформації 32 3.2. Вплив запропонованих заходів на діяльність підприємства 33 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38 Метою даного дослідження є дослідження носіїв рекламної інформації на туристичній фірмі. Завданнями роботи є: - вивчення теоретичної бази дослідження носіїв рекламної інформації та дослідження їх ефективності; - дослідження рекламної діяльності на туристичному підприємстві; - визначення носіїв рекламної інформації; - аналіз ефективності різних видів реклами; - розробка удосконалення рекламної діяльності шляхом виявлення нових ефективних носіїв рекламної інформації. Об'єктом дослідження є рекламна діяльність туристичного підприємства. Предметом дослідження є туристичне підприємство ТОВ „Крістіна 2000”.

Організація рекламної діяльності виробничого підприємства

Вступ 3 1. Дослідження рекламної діяльності на ЗАТ "..." 5 2. Аналіз системи організації та управління рекламою на підприємстві ЗАТ "..." 11 3. Розробка плану рекламної компанії підприємства ЗАТ "..." 19 4. Шляхи вдосконалення рекламної діяльності на ЗАТ "..." 34 Висновки 44 Список використаної літератури 48 Додаток А. Методичні підходи до визначення ефективності рекламних заходів 50

Управління рекламою на підприємстві (+ доповідь+резенція+роздатковий матеріал)

Вступ 3 Розділ 1.Теоретичні основи планування та організації рекламної кампанії 6 1.1 Місце та роль реклами у маркетинговому комплексі 6 1.2.Основні етапи планування рекламної кампанії на підприємстві 18 1.3.Ефективність рекламної кампанії та основні підходи до її оцінки 30 Розділ 2.Аналіз кампанії на прикладі ТОВ „СТ-Стиль” 40 2.1.Характеристика підприємства 40 2.2.Методика планування та оцінки ефективності рекламної кампанії в ТОВ „СТ-Стиль” 52 2.3.Організація рекламної кампанії 61 Розділ 3.Шляхи підвищення ефективності процесу планування рекламної діяльності та розробка заходів по підвищенню її ефективності 75 3.1.Напрямки вдосконалення процесу планування 75 3.2.Розробка пропозицій по підвищенню ефективності рекламної кампанії 95 Розділ 4.Охорона праці на підприємстві 100 Висновки 106 Список літератури 110 Додатки

Стратегія рекламної діяльності підприємства

ЗМІСТ Вступ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 1.Теоретичні основи рекламної діяльності підприємства 1) визначення, види та цілі реклами . . . . . . . . . . . . . . . . . . . … . . . . . . . . . . . . ..5 2) планування рекламної кампанії фірми . . . . . . . . . . . . . . . . . . . … . . . . . . . . . 9 3) розробка стратегії рекламної діяльності підприємства. . . . . . . . . . . . . . . . .15 2. Основні рішення в ході реалізації рекламної програми фірми 1) коротка економічна характеристика підприємства. . . . . . . . . . . . . . . . . . 22 2) особливості вибору стратегії та планування рекламної діяльності на підприємстві. . . . . . . . . . . . . . . . . . . … . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25 3. Аналіз проведених рекламних заходів 1) оцінка ефективності реклами. . . . . . . . . . . . . . . . . . . … . . . . . . . . . . . . . . . . 31 3) недоліки, переваги та пропозиції стосовно вибраної стратегії рекламної кампанії. . . . . . . . . . . . . . . . . . . … . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35 Висновки . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .42 Список використаної літератури. . . . . . . . . . . . . . . . . . . … . . . . . . . . . . . . . . . . . 43

Реклама на підприємстві (на прикладі ТОВ “Прииск”)

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ 4 1.1. МЕТА І ЗАВДАННЯ РЕКЛАМНИХ ЗАХОДІВ 4 1.2. СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ 10 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ “ПРИИСК” 13 2.1. РЕКЛАМА НА ПІДПРИЄМСТВІ 13 2.2. ЗАХОДИ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ НА ТОВ “ПРИИСК” 22 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 24 3.1. ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАСОБІВ РЕКЛАМИ ТА СПОЖИВАЧІВ ПІДПРИЄМСТВА 24 3.2. ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 34 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38