институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аналіз маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Майстер

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Курсовая | Страниц: 35 | Год: 2010 | Размер: 126 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Аналіз маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Майстер

ЗМІСТ

Вступ 3
Розділ 1. Загальна характеристика підприємства 4
Розділ 2. Аналіз економічного стану підприємства 6
Розділ 3 Аналіз зовнішнього середовища підприємства 13
Розділ 4. Аналіз внутрішнього середовища 16
Розділ 5. Аналіз маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Майстер 18
Розділ 6. Основні напрямки можливостей росту підприємства ТОВ «Майстер» 20
Розділ 7. Внутрішньо-фірмове стратегічне планування ТОВ «Майстер» 22
Розділ 8. Розробка маркетингового плану підприємства 32
Висновки 35
Література 36
Cмотрите также:
АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП..................................................................................................................... 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ПІДПРИЕМСТВА................................................................... 5 1.1. Значення та місце маркетингової системи в діяльності підприємства............................................................................................................ 5 1.2. Основні елементи маркетингової спрямованості........................... 19 1.3. Нормативно-правова база маркетингової діяльності в Україні.... 25 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА........................................................................... 30 2.1. Загальна характеристика підприємства........................................... 30 2.2. Аналіз товарообороту підприємства................................................ 43 2.3. Аналіз маркетингової діяльності підприємства.............................. 49 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ..................................................................... 65 3.1. Оцінка оптимізації маркетингових витрат підприємства............. 65 3.2. Формування алгоритму розробки маркетингової стратегії на підприємстві............................................................................................................. 75 ВИСНОВКИ............................................................................................................. 89 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ......................................................... 91

Організація маркетингової діяльності підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.1. Сутність маркетингової діяльності 5 1.2. Оргінізіція маркетингової діяльності на підприємстві 10 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 16 2.1. Стисла характеристика підприємства 16 2.2. Організація маркетингової діяльності підприємства 18 2.2. Аналіз маркетингового комплексу підприємства 19 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 31 3.1. Розробка заходів по покращенню маркетингової діяльності підприємства 31 3.2. Оцінка економічної ефективності підвищення маркетингового потенціалу підприємства 41 3.3. Економічна ефективність реорганізації відділу маркетингу 44 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50 ДОДАТКИ 54

Аналіз маркетингової діяльності підприємства

ЗМІСТ Вступ 1. Аналіз і аудит маркетингової діяльності 1.1. Поняття маркетингового аналізу 1.2. Методи аналізу маркетингової діяльності 1.3. Маркетинговий аудит 2. Удосконалення організації маркетингової діяльності фірми Висновки Перелік використаної літератури

Аналіз маркетингової діяльності компанії „Маркет”

Зміст Вступ 3 Розділ 1 Теоретичні підходи до реалізації маркетингової діяльності підприємств 5 1.1 Концепції управління підприємством 5 1.2 Можливості застосування основних концепцій управління маркетинговою діяльністю підприємства 10 Розділ 2 Аналіз маркетингової діяльності компанії „Маркет” 17 2.1 Характеристика макросередовища підприємства 17 2.2 Аналіз чинників мікросередовища компанії 20 2. 3 Мета, задачі маркетингової діяльності компанії „Юні вест” 23 2.4 Організаційна структура маркетингу 31 Розділ 3 Напрямки вдосконалення маркетингової діяльності підприємства та економічна оцінка ефективності маркетингу 39 3.1 Оцінка ефективності маркетингу 39 3. 2 Витрати на організацію маркетингової діяльності на підприємстві „Маркет” 41 ВИСНОВКИ 42 Список використаних джерел 44

Механізм маркетингового контролю туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 6 1.1. Організація маркетингової діяльності на підприємстві 6 1.2. Контроль маркетингової діяльності на підприємстві 15 1.3. Ревізія маркетингу на підприємстві 20 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РИНКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА "Назва" 24 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства "Назва" 24 2.2. Аналіз конкурентного середовища та ринкового потенціалу підприємства 28 2.3. SWOT – аналіз підприємства 34 2.4. Аналіз ефективності діяльності служби маркетингу на підприємстві 36 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СХЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОГРАМИ КОНТРОЛЮ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ "Назва" 40 3.1. Розробка загальної схеми маркетингової діяльності на підприємстві 40 3.2. Формування маркетингової організаційної структури підприємства 42 3.3. Ревізія маркетингу 49 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 61 ДОДАТКИ 66

Розробка маркетингової стратегії підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 5 1.1. Сутність маркетингової стратегії, її значення 5 1.2. Принципи і методи розробки маркетингових стратегій 13 Класифікація маркетингових стратегій 33 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ " " 40 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 40 2.2. Діагностика конкурентного середовища підприємства 46 2.3. SWOT-аналіз діяльності підприємства, аналіз портфелю продукції 54 2.4. Аналіз та характеристика ефективності поточної маркетингової стратегії компанії 60 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА НАПРЯМКІВ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 71 3.1. Альтернативний проект 1 маркетингової стратегії підприємства 71 3.2. Альтернативний проект 2 маркетингової стратегії підприємства 84 3.3. Альтернативний проект 3 маркетингової стратегії підприємства 95 3.4. Аналіз ризиків реалізації альтернативних стратегій та обґрунтування вибору оптимальної стратегії 96 ВИСНОВКИ 101 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 105

Організація маркетингової служби підприємства

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРУКТУРИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Основи маркетингового управління діяльністю підприємства 5 1.2. Порядок створення маркетингової служби на підприємстві 10 2. ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СЛУЖБИ НА ПІДПРИЄМСТВІ ( на прикладі ЗАТ ФФ «__») 15 2.1. Загальна характеристика підприємства 15 2.2. Аналіз діяльності маркетингової служби підприємства 19 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СЛУЖБИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 25 3.1. Пропозиції по вдосконаленню організації маркетингової служби 25 3.2. Побудова ефективної моделі функціонування маркетингової служби 34 ВИСНОВКИ 44 ПЕРЕЛІК ЛІТЕРАТУРИ 48

УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4 1.1. Поняття та сутність маркетингової діяльності підприємства 4 1.2. Напрямки та задачі маркетингової діяльності підприємства 12 1.3. Організаційні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємства 31 Висновки до першого розділу 39 РОЗДІЛ 2. СУЧАСНИЙ СТАН МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 40 2.1 Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 40 2.2. Аналіз системи управління маркетинговою діяльністю підприємства 48 2.3. Аналіз маркетингового середовища компанії 55 Висновки до другого розділу 83 РОЗДІЛ 3. ООБГРУНТУВАННЯ НАПРЯМКІВ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 84 3.1 Обґрунтування пропозицій щодо поліпшення маркетингової діяльності підприємства 84 3.2 Оцінка ефективності проектних рішень 85 Висновки до третього розділу 99 ВИСНОВКИ 100 ЛІТЕРАТУРА 102 ДОДАТОК А 106

Аналіз маркетингової діяльності компанії „Авалон”

Зміст Вступ 3 Розділ 1 Теоретичні підходи до реалізації маркетингової діяльності підприємств 5 1.1 Загальні поняття концепції управління маркетингом 5 1.2 Аналіз та можливості застосування основних концепцій управління маркетинговою діял 6 Розділ 2 Аналіз маркетингової діяльності компанії „Авалон” 12 2.1 Характеристика макросередовища 12 2.2 Аналіз чинників мікросередовища 14 2.3 Наявність мети, задач та обгрунтованої маркетингової стратегії 17 2.4 Організаційна структура маркетингу 25 2.5 SWOT-аналіз 29 Розділ 3 Напрямки вдосконалення маркетингової діяльності підприємства та економічна оцінка ефективності маркетингу 31 3.1 Оцінка ефективності маркетингу 31 3.2 Витрати на організацію маркетингової діяльності на підприємстві «Авалон» 33 Висновки 34 Список використаних джерел 36

Маркетинг та його місце в розвитку підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ ЯК ЗАСОБУ ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙ ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1.Поняття та значення маркетингу в діяльності підприємства 7 1.2. Маркетингове дослідження: поняття та значення 18 1.3. Види маркетингових стратегій 30 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПП „....” 37 2.1. Загальна характеристика підприємства ПП „....” 37 2.2. Аналіз маркетингової діяльності підприємства 44 2.3. Огляд ринку взуття 60 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 77 3.1 Розроблення ефективної маркетингової стратегії 77 3.2 Оцінка отриманих результатів 90 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 95 4.1. Організація охорони праці на підприємстві 95 4.2. Особливості умов праці працівників підприємства 100 ВИСНОВКИ 110 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 115