институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Розробка засобів стимулювання збуту на ЗАТ «СІВЕРСЬК»

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Курсовая | Страниц: 33 | Год: 2010 | Размер: 123 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Розробка засобів стимулювання збуту на ЗАТ «СІВЕРСЬК»

Зміст

Вступ 3
Розділ 1 Теоретико-методичні основи стимулювання збуту 5
1.1 Особливості стимулювання збуту в Україні 5
1.2 Основні засоби стимулювання збуту 7
1.3 Планування стимулювання збуту підприємства 11
Розділ 2 Аналіз організації стимулювання збуту на підприємстві ЗАТ «СІВЕРСЬК» 14
2.1 Загальна характеристика підприємства 14
2.2 Аналіз впливу факторів макро- та мікро середовища на діяльність підприємства 17
2.3 Аналіз організації маркетингової діяльності та стимулювання збуту на ЗАТ «СІВЕРСЬК» 22
Розділ 3 Розробка засобів стимулювання збуту на ЗАТ «СІВЕРСЬК» 25
Висновки 31
Використана література 33
Cмотрите также:
Реклама та стимулювання збуту

Вступ 3 1. Сутність та особливості стимулювання збуту 4 2. Інструменти стимулювання збуту 9 3. Реклама як метод стимулювання збуту 12 4. Розвиток стимулювання збуту в Україні 17 Висновки 20 Список викорситаних джерел 21

«Організаційне забезпечення стимулювання збуту на комерційному підприємстві».

ЗМІСТ Вступ ………………………………………………......…....………………...…... 1 Організація збуту на підприємстві................ …………....…...……………...... 1.1 Сутність збутової діяльності ……………...……….......……......................… 1.2 Організація каналів збуту ……………………………………………............ 1.3 Змішані канали збуту ………………………………………………….…....... 1.4 Система товароруху та її елементи …………………………………..…....... 1.5 Стимулювання збуту в комплексі маркетингових комунікацій ..…………. 2 Характеристика діяльності ДП «Конріл» та існуючої системи збуту ...…… 2.1 Характеристика ДП «Конріл» …………………………………….....…...….. 2.2 Управління збутом на ДП «Конріл» …………………….…..................….... 3 Удосконалення організації і стимулювання збуту на ДП «Конріл» ..……… 3.1 Аналіз ринкової ситуації………………………………………………..…….. 3.2 Управління персоналом служби збуту…………………………………..…... 3.3 Удосконалювання стимулювання збуту на ДП «Конріл» …………………. 3.4 Методика стимулювання праці маркетологів – як фахівців зі стимулювання збуту ………………………………………....…....................…… 4 Охорона праці та навколишнього середовища........................ ……………….. Висновок..... ....................................................................………............................. Перелік використаних джерел.........................…………..................................….

Формування попиту і стимулювання збуту (ФОПСТИЗ)

Назва роботи Формування попиту і стимулювання збуту (ФОПСТИЗ) Розділ Маркетинг Вид роботи Матеріал Кількість сторінок 23 Ціна 0 Зміст Вступ 2 1. Поняття формування попиту і стимулювання збуту 3 1.1. Формування попиту 6 1.2. Стимулювання збуту 7 2. Реклама, як головний захід ФОПСТИЗ 10 2.1. Канали поширення рекламних послань 12 2.2. Планування рекламної компанії 13 2.3. Фірмовий стиль 16 2.4. Директ мейл 17 2.5. Паблик рилейшнз 20 3. Оцінка ефективності ФОПСТИЗ 21 Висновок 23

Планування реклами на підприємстві

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. РЕКЛАМА В СИСТЕМІ ЕФЕКТИВНОГО ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ І ПОСЛУГ 5 1.1. КЛАСИФІКАЦІЯ Й ОСНОВНІ ТИПИ РЕКЛАМИ 5 1.2. ЦІЛІ І ФУНКЦІЇ РЕКЛАМИ 10 1.3. РЕКЛАМНІ КОМУНІКАЦІЇ І СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ТОВАРІВ 16 1.4. СТРАТЕГІЇ КОМУНІКАЦІЇ І ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ РЕКЛАМИ 22 1.5. СТРАТЕГІЯ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ РЕКЛАМИ 25 1.5. ПРИНЦИПИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 28 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ “ПРИИСК” ТА ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЇЇ ЕФЕКТИВНОСТІ 35 2.1. ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТОВ “ПРИИСК” 35 2.2. ОРГАНІЗАЦІЯ ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 39 2.3. ЗАХОДИ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ НА ТОВ “ПРИИСК” 49 2.4.АНАЛІЗ ВПЛИВУ ЗАСОБІВ РЕКЛАМИ ТА СПОЖИВАЧІВ ПІДПРИЄМСТВА 51 2.5. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 61 ВИСНОВКИ 65 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 68 ДОДАТКИ 70

Засоби ефективного стимулювання продажу товарів

Зміст Вступ 3 1. Мета ефективного стимулювання продажу товарів 4 2. Вибір засобів стимулювання продажу товарів 6 3. Розробка програми стимулювання продажу товарів 11 Висновки 13 Список використаної літератури 14

Реклама на підприємстві (на прикладі ТОВ “Прииск”)

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ 4 1.1. МЕТА І ЗАВДАННЯ РЕКЛАМНИХ ЗАХОДІВ 4 1.2. СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ 10 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ “ПРИИСК” 13 2.1. РЕКЛАМА НА ПІДПРИЄМСТВІ 13 2.2. ЗАХОДИ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ НА ТОВ “ПРИИСК” 22 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 24 3.1. ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАСОБІВ РЕКЛАМИ ТА СПОЖИВАЧІВ ПІДПРИЄМСТВА 24 3.2. ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 34 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38

Програма збуту продукції на зовнішньому ринку

Зміст Вступ 3 1. Задачі збуту продукції на зовнішньому ринку 3 2. Інструменти збуту і їхній вибір 4 3. Реклама 5 4. Стимулювання продажів 7 5. Методи визначення бюджету збуту 8 6. Приклад програми збуту нового товару на зовнішньому ринку 10 Висновки 12 Література 14

Реклама на підприємстві (на прикладі ТОВ “Прииск”)

План ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ 4 1.1. МЕТА І ЗАВДАННЯ РЕКЛАМНИХ ЗАХОДІВ 4 1.2. СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ 10 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ “ПРИИСК” 13 2.1. РЕКЛАМА НА ПІДПРИЄМСТВІ 13 2.2. ЗАХОДИ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ НА ТОВ “ПРИИСК” 22 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 24 3.1. ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАСОБІВ РЕКЛАМИ ТА СПОЖИВАЧІВ ПІДПРИЄМСТВА 24 3.2. ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 34 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38

Стимулювання продажу товарів

ВСТУП 3 1. ПОНЯТТЯ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ ТА ЙОГО МІСЦЕ В КОМПЛЕКСІ ПРОСУВАННЯ 4 1.1. Сутність стимулювання продажу товарів 4 1.2. Класифікація заходів стимулювання продукції 7 1.3. Суб’єкти процесу стимулювання 10 2. ОРГАНІЗАЦІЯ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ТОВАРІВ 15 2.1. Планування заходів стимулювання продажу товарів 15 2.2. Комунікативність стимулювання продажу товарів 19 2.3. Досвід компанії „AVON” у стимулюванні продажу товарів 21 3. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖУ ПРОДУКЦІЇ НА РИНКУ 27 3.1. Особливості державного стимулювання продажу товарів 27 3.2. Досвід акцій зі стимулювання продажу товарів в Україні 35 ВИСНОВКИ 39 ЛІТЕРАТУРА 40-41 Метою роботи є вивчення особливостей заходів стимулювання продажу товарів для забезпечення максимального задоволення потреб вітчизняних споживачів та підвищення ефективності діяльності підприємств.

Економічне стимулювання ефективної організації руху товарів

Зміст Вступ 3 1 Розробка стратегії і її реалізація в галузі збуту 4 2 Методи економічного стимулювання ефективної організації руху товарів 10 Висновки 14 Використана література 15