институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: СЛУЖБА МАРКЕТИНГУ В БАНКУ

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Курсовая | Страниц: 44 | Год: 2010 | Размер: 122 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

СЛУЖБА МАРКЕТИНГУ В БАНКУ

ЗМІСТ

Стор.

ВСТУП 3
Розділ 1. ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В БАНКУ 5
1.1 Маркетинг як система діяльності банку на ринку 5
1.2. Створення і функціонування служби маркетингу в банку 9
Розділ 2. СЛУЖБА МАРКЕТИНГУ В БАНКУ 15
2.1. Природно-економічна характеристика ЗАТ СОЦБАНК 15
2.2. Механізм створення служби маркетингу 18
2.3. Обґрунтування необхідності створення служби маркетингу 22
Розділ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ СЛУЖБИ МАРКЕТИНГУ 31
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39
Cмотрите также:
Розробка плана маркетингу у складі бізнес-плана банку.

ПЛАН ВСТУП 2 1. СУТНІСТЬ ПЛАНА МАРКЕТИНГУ ТА ЙОГО МІСЦЕ В БІЗНЕС-ПЛАНІ БАНКУ. 3 2. СТРУКТУРА ПЛАНА МАРКЕТИНГУ. 6 3. РОЗРОБКА ПЛАНА МАРКЕТИНГУ НА РІВНІ СТРУКТУРНИХ ПІДРОЗДІЛІВ БАНКУ. 8 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ. 11

Банківський маркетинг

ВСТУП 3 1.ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БАНКІВСЬКОГО МАРКЕТИНГУ 4 1.1.Суть, принципи, завдання і функції маркетингу банку 4 1.2. Основні концепції маркетингу 15 2.ВИЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ БАНКУ 17 2.1. Поняття маркетингової стратегії 17 2.2. Основні стадії розробки маркетингових стратегій 18 2.3. Стратегія комерційного банку та складові його діяльності 21 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 23 3.1. Удосконалення комплексу банківського маркетингу 23 3.2. Пропозиції щодо цілей та стратегій маркетингу 25 ВИСНОВОК 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30

Банківська діяльність аналіз діяльності банку

1. ФІНАНСОВО-АНАЛІТИЧНА СЛУЖБА БАНКУ 2 2. АНАЛІЗ КБ «НАДРА» 10 1. ХАРАКТЕРИСТИКА БАНКУ 11 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКУ 12 2.1. Характеристика банку 11 2.2. Аналіз діяльності банку 12 3. АНАЛІЗ ВЛАСНОГО КАПІТАЛУ. АНАЛІЗ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ 17 4. ЗАГАЛЬНИЙ АНАЛІЗ АКТИВІВ БАНКУ 20 5. АНАЛІЗ КРЕДИТНО-ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. АНАЛІЗ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ 24 6. АНАЛІЗ РЕЙТИНГОВИХ ПОКАЗНИКІВ БАНКУ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 29

Служба маркетингу на підприємстві

Вступ.....................................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичне обґрунтування маркетингу на підприємстві.................6
1.1. Формування структури служби маркетингу на підприємстві...................6
1.2. Вплив маркетингу на ефективність діяльності підприємства....................10
1.3. Маркетинг як складовий елемент діяльності підприємства....................13
Розділ 2. Організація діяльності служби маркетингу на ВАТ Турбогаз ....17
2.1. Коротка характеристика діяльності ВАТ Турбогаз ...............................17
2.2. Організація маркетингової діяльності на ВАТ Турбогаз ......................19
2.3. Вплив маркетингу на економічні показники на ВАТ Турбогаз ............26
Розділ 3. Удосконалення роботи служби маркетингу ВАТ Турбогазу .......33
Висновки...............................................................................................................40
Список використаної літератури........................................................................43
Додатки..................................................................................................................45

Організація служб маркетингової діяльності

ЗМІСТ Стор. ВСТУП………………………………………………………………………….4 РОЗДІЛ І. Основи організації маркетингової діяльності підприємства…...6 1.1. Маркетинг як система діяльності підприємства на ринку…………….6 1.2. Створення і функціонування служби маркетингу на підприємстві….12 РОЗДІЛ ІІ. Служба маркетингу на підприємстві……………..…………….16 1.3. Природно – економічна характеристика підприємства……………….16 1.4. Механізм створення служби маркетингу………………………………17 1.5. Обґрунтування необхідності створення служби маркетингу…………25 РОЗДІЛ ІІІ. Вдосконалення діяльності служби маркетингу………….……28 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ…………………………………………………31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………..

Организационная структура предприятия

План СЛУЖБА РАЗВЛЕЧЕНИЙ СЛУЖБА ПРИЕМА И РАЗМЕЩЕНИЯ ИНЖЕНЕРНО-ТЕХНИЧЕСКАЯ СЛУЖБА ЛИТЕРАТУРА

ВИЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ БАНКУ (на прикладі банку)

Предмет: Маркетинг в банку, практична курсова Зміст Вступ 3 1. Необхідність маркетингової стратегії банку і її сутність 4 2. Особливості маркетингової стратегії банку 8 3. Реалізація маркетингової стратегії АКБ для забезпечення ефективності банківського бізнесу 11 4. Основні напрямки вдосконалення маркетингу банківських послуг 18 Висновок 22 Список використаної літератури 25

Стратегічний менеджмент

1. Ваше прізвище, ініціали 2. Повна назва підприємства, де Ви працюєте 3. Ваша посада 4. Форма власності Вашого підприємства (підкреслити): 5. Основний напрям діяльності підприємства (підкреслити): 6. Загальна кількість працюючих на підприємстві 7. Місія підприємства: (підкреслити) 8. Якщо місія існує – вкажіть і проаналізуйте її, якщо ні – сформулюйте її. 9. СБП підприємства: (підкресліть) 10. Якщо СБП виділені – вкажіть їх, якщо ні – виділіть їх. Вкажіть ознаку, за якою виділені СБП. 11. Який відділ підприємства 12. Чи існує на підприємстві служба маркетингу? (підкресліть) 13. Служба маркетингу виділена в самостійний підрозділ (відділ) підприємства і її очолює керівник (маркетинг-директор, начальник відділу маркетингу та ін.) 14. В якому вигляді існує служба маркетингу? 15. Кому безпосередньо підпорядкована служба маркетингу? 16. При формуванні стратегічних напрямків розвитку підприємства основна роль належить: 17. Які методи дослідження споживачів застосовує підприємство? 18. Які методи дослідження конкурентів застосовує підприємство? 19. Хто є основними конкурентами підприємства? 20. Проаналізуйте ринкові можливості і загрози Вашого підприємства в цілому та за кожним його СБП 21. Проаналізуйте сильні і слабкі сторони підприємства в цілому та за кожним його СБП 22. Виділіть конкурентні переваги Вашого підприємства 23. Вкажіть (сформулюйте) існуючі стратегії позиціювання підприємства та проаналізуйте їх 24. Побудуйте матрицю БКГ Вашого підприємства. Розробіть відповідні маркетингові стратегії 25. Побудуйте стратегічну модель Портера для Вашого підприємства. Визначте стратегічне положення СБП та сформуйте відповідні маркетингові стратегії

ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 40 АКБ „СОЦКОМБАНК”

Зміст Стор. ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ КОМЕРЦІЙНОГО БАНКУ 6 1. 1. Необхідність маркетингу в діяльності комерційного банку 6 1.2. Стратегічне планування в комерційному банку 15 1.3. Основні методи та стратегії банківського маркетингу 21 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 40 АКБ „СОЦКОМБАНК” 40 2.1. Роль маркетингу в діяльності банків України 40 2.2. Фінансово-економічна характеристика АКБ СОЦКОМБАНКу 46 2.3. Оцінка маркетингової стратегії АКБ СОЦКОМБАНКу 58 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 78 АКБ „СОЦКОМБАНК” 78 3.1 Напрямки вдосконалення маркетингової стратегії 78 АКБ „СОЦКОМБАНКу” 78 3.2. Розробка нової маркетингової стратегії АКБ СОЦКОМБАНКу 83 ВИСНОВОК 91 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 96 ДОДАТКИ 99

Служба маркетингу як фактор підвищення ефективності діяльності підприємства

Вступ 3 І. Теоретичні аспекти маркетингу як фактору підвищення ефективності діяльності підприємства 1.1. Сутність та визначення, види маркетингу. 5 1.2. Маркетингові дослідження. 9 1.3. Основні характеристики і класифікація товарів. Планування просування товарів. 19 1.4. Мета, типи, методи маркетингового контролю. 35 ІІ. Аналіз господарської діяльності готельного комплексу «Дніпро». 2.1. Основна характеристика готельного комплексу «Дніпро». Організаційна структура, склад та головні цілі відділу маркетингу. 41 2.2. Аналіз прибутку та рентабельності готельного комплексу «Дніпро». 52 2.3. Маркетингові дослідження механізму формування доходів ГК “Дніпро” за окремими сегментами туристичного ринку. 59 ІІІ. Вдосконалення роботи служби маркетингу для підвищення ефективності діяльності підприємства. 3.1. Рекламна діяльність служби маркетингу на підприємстві та її ефективність. 66 3.2. Економічне зростання за допомогою розвитку маркетингу. 90 Висновки та пропозиції 95 Список літератури 99