институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Класифікація та загальна характеристика асортименту жіночого взуття

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Курсовая | Страниц: 33 | Год: 2010 | Размер: 61 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Класифікація та загальна характеристика асортименту жіночого взуття

Зміст

Вступ 2
Розділ 1 Стан виробництва, торгівлі та споживання взуття в Україні 4
Розділ 2 Аналіз випуску взуття за фабриками порівняно з випуском взуття в місті Чернігові 11
Розділ 3 Класифікація та загальна характеристика асортименту жіночого взуття 16
Розділ 4 Аналіз асортименту жіночого взуття у магазині «Крим» 20
Розділ 5 Аналіз якості взуття в магазині «Крим» 23
Висновки та пропозиції 30
Список літератури 32
Cмотрите также:
Оцінка естетичних властивостей товарів (взуття)

Вступ 2 1. Класифікація взуття 3 2. Естетичні вимоги до заготовки взуття 5 3. Особливості зовнішнього виду моделей взуття 7 4. Оздоблення взуття як метод його естетизації 9 Список літератури 12

Класифікація і характеристика асортименту рибальських товарів

Зміст 1. Наведіть приклади впливу різноманітних факторів на властивості пластмаси 2 4. Порівняйте отримання, властивості і використання мила господарського і синтетичних миючих засобів 6 50. Дайте порівняльну характеристику асортименту та відмінних ознак іграшок різного призначення та матеріалу 10 49. Класифікація і характеристика асортименту рибальських товарів 15 49. Дайте порівняльну характеристику натуральних шкір із ворсового поверхнею, їх застосування 18 50. Охарактеризуйте склад, споживчі властивості синтетичних гум для низу взуття, їх застосування 19 Література 23

Класифікація і характеристика асортименту рибальських товарів

Зміст 1. Наведіть приклади впливу різноманітних факторів на властивості пластмаси 2 4. Порівняйте отримання, властивості і використання мила господарського і синтетичних миючих засобів 6 50. Дайте порівняльну характеристику асортименту та відмінних ознак іграшок різного призначення та матеріалу 10 49. Класифікація і характеристика асортименту рибальських товарів 15 49. Дайте порівняльну характеристику натуральних шкір із ворсового поверхнею, їх застосування 18 50. Охарактеризуйте склад, споживчі властивості синтетичних гум для низу взуття, їх застосування 19 Література 23

Аналіз чинників, які вивчають конкурентоспроможність чоловічого взуття

Вступ 3 1. Стан споживчого ринку чоловічого взуття вітчизняного та закордонного виробництва 5 2. Характеристика чоловічого взуття та його види та класифікація 8 3. Характеристика та аналіз чинників, які визначають конкурентоспроможність чоловічого взуття 15 4. Виявлення споживчих переваг чоловічого взуття на ринку України 29 5. Оцінка конкурентоспроможності чоловічого взуття на ринку України 34 Висновки і пропозиції 45 Список використаних джерел 48 Метою роботи є вивчення чинників, які вивчають конкурентоспроможність чоловічого взуття за матеріалами київського виробничо-торговельного взуттєвого підприємства "Київ". Завдання роботи складається з розробки практичних пропозиції щодо дослідження і аналіз чинників, які вивчають конкурентоспроможність чоловічого взуття, структури асортименту чоловічого взуття київського виробничо-торговельного взуттєвого підприємства "Київ". Теоретичну основу дослідження складає курс товарознавства, літературні джерела, аналітичні матеріали преси, дослідження як вітчизняних, так і закордонних фахівців. Практичну основу даного дослідження складає нормативно-технічна документація, матеріали діяльності київського виробничо-торговельного взуттєвого підприємства "Київ". Структурно робота складається з п’яти розділів.

Класифікація радіокомплектуючих виробів

Зміст 1 Загальна характеристика та склад лакофарбових товарів 3 2 Дайте порівняльну характеристику асортименту і відмінних ознак замків за типом затвору 7 3 Дайте порівняльну характеристику асортименту і відмінних ознак меблів різних способів та матеріалів виготовлення 9 4 Класифікація радіокомплектуючих виробів 11 5 Класифікація і характеристика асортименту духових музичних інструментів 13 Використана література 18

Класифікація радіокомплектуючих виробів

Зміст 1 Загальна характеристика та склад лакофарбових товарів 3 2 Дайте порівняльну характеристику асортименту і відмінних ознак замків за типом затвору 7 3 Дайте порівняльну характеристику асортименту і відмінних ознак меблів різних способів та матеріалів виготовлення 9 4 Класифікація радіокомплектуючих виробів 11 5 Класифікація і характеристика асортименту духових музичних інструментів 13 Використана література 18

Контрольна робота з маркетингу

Умова задачі.. 3 Київський "Будинок моделей взуття" працює в галузі виробництва взуття з 1960 року, проводячи апробацію розроблених моделей , його цехи шиють взуття малими партіями з використанням ручного і механічного виробництва....і.т.д. 1. Чинники макросередовища, що здатні вплинути на попит на продукцію компанії. 4 3. Сформулюйте гіпотези про споживчі мотивації покупців взуття фірми. Які мотивації споживачів мають знайти відображення при позиціонуванні Будинку моделей взуття і чому? 8 4. Методи збору первинної інформації про покупців, що хочуть придбати взуття нестандартних розмірів. 9 5. Сформулюйте пошукові питання для визначення рівня короткострокового попиту на ринку взуття. Оберіть 4-5 питань та розробіть для них питання анкети 11 Список використаних джерел 14

Контрольна з маркетингу (1 варіант ВЗУТТЯ)

ЗМІСТ 1. Дослідження внутрішнього потенціалу підприємства 3 2. Дослідження кон'юнктури товарного ринку взуття 7 3. Дослідження споживчих переваг і визначення місткості ринку взуття 12 Список використаної літератури 18

Загальна характеристика торговельного підприємства

Вступ 3 Розділ 1. Економічна частина 4 1.1. Загальна характеристика торговельного підприємства 4 1.2. Аналіз основних показників фінансово–господарської та комерційної діяльності підприємства 13 1.3. Перспективи розвитку підприємства 24 Розділ 2. Основна частина 26 2.1. Товарознавча оцінка асортименту санітарно-технічних виробів 26 2.2. Класифікація та кодування санітарно-технічних виробів 33 2.3. Товарознавча оцінка асортименту санітарно-технічні виробиі 37 2.4. Аналіз закономірності формування асортименту санітарно-технічних виробів у магазині 39 2.5. Аналіз структури асортименту, який одержують від різних постачальників 40 2.6. Вимоги до якості, зберігання санітарно-технічні виробиьних виробів та втрати продовольчих товарів в процесі товаропросування 41 2.7. Гарантії якості санітарно-технічних виробів, їх екологічна безпека 43 Висновки та пропозиції 47 Список літератури 48

Формування асортименту товарів в торговому підприємстві

Зміст 1. Основна частина 3 1.1. Теоретичне обгрунтування проблеми 3 1.1.1. Поняття про товарний асортимент. Види факторів, які впливають на формування асортименту товарів 5 1.1.2. Принципи та порядок формування асортименту 12 1.1.3. Планування асортименту товарів 13 1.2. Зарубіжний досвід формування асортименту товарів 15 1.3. Характеристика товарного підприємства 16 1.4. Практичне формування асортименту товарів в універсамі 18 1.4.1. Характеристика асортименту товарів в універсамі 18 1.4.2. Шляхи розширення асортименту товарів в магазині 19 1.4.3. Управління товарними запасами 21 1.4.4. Планування рекламної роботи з метою розширення асортименту товарів 23 2. Заключна частина 26 2.1. Висновки та пропозиції 26 Література 28 Додатки 29