институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аналіз діяльності служби забезпечення підприємства ЗАТ "Констар"

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Курсовая | Страниц: 41 | Год: 2010 | Размер: 110 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Аналіз діяльності служби забезпечення підприємства ЗАТ "Констар"

ЗМІСТ

Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи забезпечення підприємства ресурсами. 5
1.1 Планування забезпечення підприємства необхідними ресурсами 5
1.2 Основні функції служби забезпечення підприємства в інфраструктурі підприємства. 9
1.3. Типові стратегії матеріально-технічного забезпечення підприємства. 11
Розділ 2 Аналіз діяльності служби забезпечення підприємства ЗАТ "Констар" 14
2.1 Правові основи функціонування підприємства 14
2.2 Загальна характеристика підприємства ЗАТ "Констар", 15
2.3 Аналіз впливу зовнішнього середовища на матеріально-технічне забезпечення підприємстваю 18
2.4 Аналіз впливу внутрішнього середовища на матеріально-технічне забезпечення підприємства. 21
2.5 SWOT – Аналіз підприємства 25
2.6 Аналіз фінансово-економічних показників діяльності підприємства. 29
2.7 Організація роботи відділу забезпечення підприємства 33
Розділ 3. Шляхи вдосконалення роботи відділу забезпечення підприємства. 36
Висновок 40
Література 41
Cмотрите также:
Управління ліквідністю та платоспроможністю підприємства

Зміст Стор. Вступ 3 1. Теоретичні аспекти механізму управління ліквідністю та платоспроможністю підприємства 5 1.1. Сутність ліквідності та платоспроможності та їх роль в забезпеченні ефективного функціонування підприємства 5 1.2 Методика оцінки ліквідності та платоспроможності підприємства 11 1.3. Оцінка ліквідності і платоспроможності підприємств України 21 1.4 Інформаційно-правове забезпечення процесу управління ліквідністю та платоспроможністю підприємства 25 2. Аналіз ліквідності та платоспроможності ВАТ “Констар” 30 2.1 Фінансово - економічна характеристика підприємства ВАТ “Констар” 30 2.2 Аналіз динаміки та структури майна підприємства 33 2.3 Аналіз ліквідності та платоспроможності підприємства 37 2.4 Аналіз фінансової стійкості підприємства 42 3. Шляхи підвищення ліквідності та платоспроможності ВАТ «Констар» 46 3.1. Прогнозування показників ліквідності та платоспроможності 46 3.2 Резерви підвищення ліквідності та платоспроможності ВАТ “Констар” 51 Висновки 67 Література 70 Додатки 78

забезпечення підприємства ЗАТ "Фабрика Дністр"

ЗМІСТ Вступ 3 1. Теоретичні основи забезпечення підприємства ресурсами. 5 1.1 Планування забезпечення підприємства необхідними ресурсами 5 1.2 Основні функції служби забезпечення підприємства в інфраструктурі підприємства. 9 1.3. Типові стратегії матеріально-технічного забезпечення підприємства. 11 2 Аналіз діяльності служби забезпечення підприємства ЗАТ "Фабрика Дністр" 14 2.1 Правові основи функціонування підприємства 14 2.2 Загальна характеристика підприємства ЗАТ "Фабрика Дністр", 15 2.3 Аналіз впливу зовнішнього середовища на матеріально-технічне забезпечення підприємстваю 18 2.4 Аналіз впливу внутрішнього середовища на матеріально-технічне забезпечення підприємства. 21 2.5 Аналіз фінансово-економічних показників діяльності підприємства. Організація роботи відділу забезпечення підприємства 25 3. Шляхи вдосконалення роботи відділу забезпечення підприємства. 32 3.1 Обґрунтування необхідності створення відділу забезпечення. 32 3.2 Розрахунок необхідних матеріалів. 35 Висновок 38 Література 39

забезпечення підприємства ЗАТ "Фабрика Дністр"

ЗМІСТ Вступ 3 1. Теоретичні основи забезпечення підприємства ресурсами. 5 1.1 Планування забезпечення підприємства необхідними ресурсами 5 1.2 Основні функції служби забезпечення підприємства в інфраструктурі підприємства. 9 1.3. Типові стратегії матеріально-технічного забезпечення підприємства. 11 2 Аналіз діяльності служби забезпечення підприємства ЗАТ "Фабрика Дністр" 14 2.1 Правові основи функціонування підприємства 14 2.2 Загальна характеристика підприємства ЗАТ "Фабрика Дністр", 15 2.3 Аналіз впливу зовнішнього середовища на матеріально-технічне забезпечення підприємстваю 18 2.4 Аналіз впливу внутрішнього середовища на матеріально-технічне забезпечення підприємства. 21 2.5 Аналіз фінансово-економічних показників діяльності підприємства. Організація роботи відділу забезпечення підприємства 25 3. Шляхи вдосконалення роботи відділу забезпечення підприємства. 32 3.1 Обґрунтування необхідності створення відділу забезпечення. 32 3.2 Розрахунок необхідних матеріалів. 35 Висновок 38 Література 39

Економічна сутність власного капіталу підприємства, джерела його формування

ЗМІСТ Вступ Розділ 1. Економічна сутність власного капіталу підприємства, джерела його формування 1.1 Характеристика власного капіталу як джерела формування майна підприємства 1.2 Огляд нормативних документів, що регламентують організацію бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності власного капіталу підприємства 1.3 Техніко-економічна характеристика ВАТ «КОНСТАР» та аналіз показників його діяльності Розділ 2. Організація складання фінансової звітності з відображення власного капіталу на ВАТ «КОНСТАР» 2.1 Організація обліку та облікова політика на підприємстві 2.2 Аналіз формування власного капіталу ВАТ «КОНСТАР» 2.3 Характеристика відображення в звітності власного капіталу ВАТ «КОНСТАР» Розділ 3. Взаємозв’язок та узгодженість показників балансу ВАТ «КОНСТАР» з іншими формами звітності Висновки Список використаної літератури Додатки

Управління власним капіталом підприємства.

ЗМІСТ Вступ Розділ 1. Власний капітал підприємства та методики його аналізу 1.1 Власний капітал підприємства та його структура 1.2 Порядок формування власного капіталу 1.3 Огляд методик щодо аналізу та оцінки власного капіталу Розділ 2. Аналіз управління власним капіталом в умовах ВАТ „КОНСТАР” 2.1 Техніко-економічна характеристика підприємства та аналіз його техніко-економічних показників 2.2 Аналіз динаміки та структури власного капіталу підприємства 2.3 Аналіз показників використання власного капіталу Розділ 3. Управління формуванням власного капіталу ВАТ „КОНСТАР” 3.1. Загальні рекомендації з підвищення фінансової стійкості підприємств 3.2. Прогнозування діяльності ВАТ „Констар” з урахуванням запропонованих заходів Висновки Список використаної літератури Додатки

МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ АНАЛІЗУ ФІНАНСОВОЇ СТІЙКОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП 6 1 ТЕОРЕТИЧНИЙ РОЗДІЛ 9 1.1 МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ АНАЛІЗУ ФІНАНСОВОЇ СТІЙКОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 9 1.2 ІНФОРМАЦІЙНА БАЗА АНАЛІЗУ ФІНАНСОВОЇ СТІЙКОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 15 1.3 ШЛЯХИ ТА МЕТОДИ ПІДВИЩЕННЯ ФІНАНСОВОЇ СТІЙКОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 19 2 АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 27 2.1 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТОВ “КОНСТАР” 27 2.2 АНАЛІЗ ФІНАНСОВОЇ СТІЙКОСТІ ТОВ “КОНСТАР 32 2.2.1 Вертикальний та горизонтальний аналіз балансу 32 2.2.2 Аналіз ліквідності балансу 38 2.2.3 Аналіз ділової активності 44 2.2.4 Аналіз рентабельності капіталу і продажу підприємства 48 2.2.5 Аналіз фінансової стійкості підприємства 55 3 ПРОЕКТУВАННЯ ТА ОЦІНКА РІШЕНЬ ЩОДО ПОЛІПШЕННЯ ФІНАНСОВОГО СТАНОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 63 3.1 РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ПО ПОКРАЩАННЮ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ І ФІНАНСОВОГО СТАНУ ТОВ “КОНСТАР” 63 3.2 СКЛАДАННЯ ПРОГНОЗНОЇ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ 66 4 ОЦІНКА ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАПРОПОНОВАНИХ ЗАХОДІВ. 69 ВИСНОВКИ 81 СПИСОК ПОСИЛАНЬ 85

Організація маркетингової служби підприємства

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРУКТУРИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Основи маркетингового управління діяльністю підприємства 5 1.2. Порядок створення маркетингової служби на підприємстві 10 2. ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СЛУЖБИ НА ПІДПРИЄМСТВІ ( на прикладі ЗАТ ФФ «__») 15 2.1. Загальна характеристика підприємства 15 2.2. Аналіз діяльності маркетингової служби підприємства 19 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СЛУЖБИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 25 3.1. Пропозиції по вдосконаленню організації маркетингової служби 25 3.2. Побудова ефективної моделі функціонування маркетингової служби 34 ВИСНОВКИ 44 ПЕРЕЛІК ЛІТЕРАТУРИ 48

ЗВІТ з економічної практики на матеріалах підприємства ВАТ "…"

1. Загальна характеристика ВАТ “Південний ГЗК” 2. Аналіз виробничо-господарської діяльності ВАТ “Південний ГЗК” 3. Характеристика діяльності та організаційна структура служби маркетингу на підприємстві ВАТ "Південний ГЗК" 4. Характеристика комерційної служби підприємства з матеріально-технічного забезпечення 5. Характеристика комерційної діяльності ВАТ "ПівдГЗК" по збуту готової продукції 6. Дослідження рівня беззбитковості

ЗВІТ з економічної практики на матеріалах підприємства ВАТ "…"

1. Загальна характеристика ВАТ “Південний ГЗК” 2. Аналіз виробничо-господарської діяльності ВАТ “Південний ГЗК” 3. Характеристика діяльності та організаційна структура служби маркетингу на підприємстві ВАТ "Південний ГЗК" 4. Характеристика комерційної служби підприємства з матеріально-технічного забезпечення 5. Характеристика комерційної діяльності ВАТ "ПівдГЗК" по збуту готової продукції 6. Дослідження рівня беззбитковості

Напрямки підвищення рівня економічної безпеки

ЗМІСТ Вступ 4 Розділ 1. Теоретичні засади визначення економічної безпеки підприємства. 6 1.1 Сутнісна характеристика економічної безпеки підприємства. 6 1.2 Основні функціональні складові економічної безпеки. 11 1.3 Заходи щодо забезпечення економічної безпеки підприємства. 16 Розділ 2. Загальна методологія оцінки рівня економічної безпеки підприємства. 20 2.1 Методологія аналізу фінансової складової економічної безпеки підприємства. 20 2.2 Загальна оцінка рентабельності роботи підприємства. 22 2.3 Кількісна оцінка рівня економічної безпеки підприємства. 27 Розділ 3. Напрямки підвищення рівня економічної безпеки на прикладі ВАТ КрТЗ „Констар”. 32 3.1 Загальна характеристика та аналіз фінансової складової економічної безпеки ВАТ КрТЗ „Констар”. 32 3.2 Загальна оцінка ймовірності банкрутства підприємства. 36 3.3 Пропозиції щодо зміцнення фінансової складової підприємства. 41 Висновки 44 Список використаних джерел 48 Додатки 50