институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Організація системи просування товару

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Курсовая | Страниц: 45 | Год: 2010 | Размер: 350 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Організація системи просування товару

Зміст

Вступ 3
Розділ 1 Роль та місце системи маркетингових комунікацій у діяльності підприємства 4
1.1 Поняття маркетингових комунікацій та стимулювання 4
1.2 Етапи розробки ефективної комунікації 19
Розділ 2 Організація системи просування товару 26
2.1 Стисла характеристика підприємства 26
2.2 Планування діяльності підприємства щодо комунікацій та стимулювання 33
2.3 Участь у виставках та ярмарках 38
Розділ 3 Створення фірмового стилю підприємства 42
Висновок 44
Використана література 45
Cмотрите также:
Організація просування товару 

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні та методологічні основи вивчення проблеми просування товару 5 1.1. Просування продукту та маркетингові комунікації 5 1.2, Інструменти товароруху в маркетинговій діяльності 17 Розділ 2. Аналіз системи просування товару на підприємстві 18 2.1. Характеристика діяльності підприємства 18 2.2. Аналіз системи маректингу підприємства 23 2.3. Особливості просування товару на підприємстві 27 Розділ 3. Вдосконалення системи просування товару 33 3.1. Основні напрямки вдосконалення просування товару 33 3.2 Використання телекомунікаційних технологій 33 Висновки 41 Список використаної літератури 43

Підприємницька діяльність

1. Банк – як елемент інфраструктури ринку. Характеристика банківської системи 3 2. Організація в системі менеджменту 7 3. Організація систем руху товару і його збуту. Реклама в системі просування товару 11 Список використаної літератури 14

Практична контрольна з маркетингу, на основі туристичного підприємства

1. Опис бізнесу і товару 3 2. Концепція проведення бізнесу 6 3. Місія фірми 7 4. Аналіз маркетингових можливостей 8 5. Відбір цільових ринків 11 6. Розробка комплексу маркетингу 12 6.1 Розробка товару 12 6.2 Вибір методу ціноутворення 15 6.3 Схема розповсюдження товару 19 6.4 Методи просування товару 21 Список літератури 23

Концепція ведення бізнесу

ЗМІСТ Вступ 3 1. Описання бізнесу та товару 5 2. Концепція ведення бізнесу 7 3. Місія Трипільської ТЕС 8 4. Визначення маркетингових можливостей згідно з підходом Вільсона 9 5. Вибір цільових ринків та позиціювання товару 11 6. Розробка комплексу маркетингу 12 6.1 Розробка товару 12 6.2 Вибір методу ціноутворення 16 6.3 Схема розповсюдження товару 16 6.4 Методи просування товару 18 Висновки 24 Список використаної літератури 29

Організація системи розподілення.

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Діагностика збуту 4 1.1 Опис цільового ринку 4 1.2 Оцінка існуючої системи розподілення 5 1.3 Визначення цілей збуту 6 Розділ 2. Визначення стратегії розподілу 8 2.1 Характеристика компанії 8 2.2 Характер покриття ринку 11 2.3 Методи просування товару по каналах розподілу 14 2.4 Визначення цінової політики в каналах розподілу 15 2.5 Товарорух 20 2.6 Визначення бюджету збуту 24 Розділ 3. Організація системи розподілення. 26 3.1 Оцінка та відбір каналів розподілу 26 3.2 Відбір партнерів 27 Розділ 4. Управління системою розподілу 30 4.1 Управління власним збутовим апаратом 30 Висновок 33 Література 34

Планування та проведення маркетингових досліджень

Зміст Реферат 4 Вступ 5 Розділ 1 Аналіз макро- та мікромаркетингового середовища 8 1.1 Спільне підприємництво як фактор макросередовища 8 1.2 Спільне підприємство, особливості його діяльності 11 1.3 Характеристика СП «Міяфа ЛТД» 16 Розділ 2 Планування та проведення маркетингових досліджень 27 2.1 Загальні поняття маркетингу 27 2.2 Маркетингові дослідження ринку 29 2.3 Значення прямого маркетингу у дослідженнях 42 Розділ 3 Статистична обробка маркетингової інформації 52 3.1 Маркетингова інформаційна система 52 3.2 Система внутрішньої і зовнішньої маркетингової інформації 55 Розділ 4 Розробка товару підприємства 58 4.1 Загальна характеристика товару 58 4.2 Схема маркетингового обстеження 61 Розділ 5 Оцінка експортно-імпортних можливостей товару 65 5.1 Особливості маркетингової діяльності на міжнародному ринку 65 5.2 Дослідницька програма підприємства 68 Розділ 6 Оцінка збуту і розподілу товару 75 6.1 Організація збуту товару 75 6.2 Розробка плану збуту продукції підприємства 78 Розділ 7 Стратегія просування товару 90 7.1 Визначеня попиту на послуги підприємства 90 7.2 Стратегії просування послуги 91 Розділ 8 Економічне обґрунтування роботи 97 8.1 Стратегія прямого маркетингу 97 8.2 Бюджет маркетингу підприємства 100 Висновок 104 Використана література 106 Додаток 110

Практика з маркетингу на прикладі ТОВ „Торгкомплект”

1. Опис бізнесу та товарів. 2 2. Концепція ведення бізнесу. 3 3. Місія фірми. 5 4. Аналіз маркетингових можливостей. 5 5. Відбір цільових ринків. 7 6. Розробка комплексного маркетингу. 8 6.1. Розробка товару за трьома рівнями. 8 6.2. Вибір методу ціноутворення. 9 6.3. Схема розповсюдження товару. 11 6.4. Методи просування товару 12 Література: 14

МАРКЕТИНГ

1. ПРОВЕДЕННЯ КАБІНЕТНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ. 3 2. ОРГАНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ТОВАРОРУХУ. 9 3. МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ ЗАТ «__» 14 3.1. Концепція управління маркетингом, яку використовують в ЗАТ «__». 14 3.2. Склад маркетингового середовища ЗАТ «__». 15 3.3. Сильні та слабкі сторони ЗАТ «__». 16 3.4. «Дерево цілей» ЗАТ «__». 18 3.5. Склад господарського портфеля ЗАТ «__». 19 3.6. Сітка розвитку товару і ринку ЗАТ «__». 19 3.7. Напрями зростання ЗАТ «__». 20 3.8. Ширина та глибина асортименту продукції ЗАТ «__». 21 3.9. Канали розподілу продукції ЗАТ «__». 22 3.10. Методи просування продукції ЗАТ «__». 23 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 24

Маркетингова стратегія підприємства по відношенню до товару

ПЛАН 1. Маркетингова стратегія підприємства по відношенню до товару 3 2.Договірні відносини у каналах збуту 6 3. Зміст і характеристика розділу маркетингового плану “Дослідження ринку” 8 4. Вибір ефективної системи просування товарів: стратегії, комунікації та стимулювання. 13 МАРШРУТ БІЗНЕС-ТУРУ 19 „Хабаровськ - Київ – Харків – Київ – Хабаровськ” 19 Список використаної літератури 25

Практична робота з маркетингу

1. ПРОВЕДЕННЯ КАБІНЕТНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 3 2. ОРГАНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ТОВАРОРУХУ. 6 3. МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ 9 3.1. Концепція управління маркетингом, яку використовують в корпорації Roshen 9 3.2. Склад маркетингового середовища 10 3.3. Сильні та слабкі сторони 12 3.4. «Дерево цілей» корпорації «Назва» 14 3.5. Склад господарського портфеля 15 3.6. Сітка розвитку товару і ринку 15 3.7. Напрями зростання 16 3.8. Ширина та глибина асортименту продукції 17 3.9. Канали розподілу продукції 19 3.10. Методи просування продукції 20 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 26