институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аналіз проведення маркетингових досліджень споживачів

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Курсовая | Страниц: 37 | Год: 2010 | Размер: 130 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Аналіз проведення маркетингових досліджень споживачів

Зміст
Вступ 3
Розділ 1 Планування та проведення маркетингових досліджень 4
1.1 Поняття проведення досліджень в маркетингу 4
1.2 Роль інформації для маркетингових досліджень 7
1.3 Система аналізу маркетингової інформації 11
Розділ 2 Аналіз проведення маркетингових досліджень споживачів 13
2.1 Схема маркетингового дослідження 13
2.2 Представлення результатів дослідження 18
2.3 Проведення маркетингових досліджень на підприємстві 20
Розділ 3 Обробка маркетингової інформації 30
3.1 Збір інформації у маркетингових дослідженнях 30
3.2 Концепція системи маркетингової інформації 32
3.3 Пропозиції по удосконаленню діяльності підприємств 35
Висновок 37
Використана література 38
Cмотрите также:
Організація та проведення дослідження споживачів туристичних послуг

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ ДОСЛІДЖЕНЬ СПОЖИВАЧІВ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 6 1.1. Сутність та зміст маркетингу в туризмі 6 1.2. Система маркетингових досліджень в туризмі 11 1.3. Маркетингові дослідження споживачів туристичних послуг 19 РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ВАТ «ГОТЕЛЬ «назва» 21 2.1. Загальні відомості про готель 21 2.2. Маркетингова діяльність ВАТ «Готель«назва» 29 2.3. Аналіз ефективності маркетингової діяльності готелю ВАТ «Готель«назва» 37 РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ВАТ «ГОТЕЛЬ назва» 40 3.1. Система маркетингових досліджень у ВАТ «Готель назва» 40 3.2. Пропозиції щодо проведення досліджень споживачів у ВАТ «Готель«назва» 52 3.3. Шляхи вдосконалювання й практична реалізація системи маркетингових досліджень 60 ВИСНОВКИ 66 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 69 ДОДАТКИ 72-76

Маркетингове дослідження споживачів

Вступ 3 1.Сутність та роль маркетингових досліджень в маркетинговій діяльності підприємства 5 2.Алгоритм проведення маркетингових досліджень 9 3.Проведення маркетингового дослідження на продовольчому ринку 17 3.1.Техніко-економічна характеристика підприємства 17 3.2.Проведення маркетингового дослідження 26 Висновки 41 Список літератури 42

Організація маркетингових досліджень роздрібного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПІДТРИМКИ ПРИЙНЯТТЯ МАРКЕТИНГОВИХ РІШЕНЬ 5 1.1. Сутність маркетингових досліджень 5 1.2. Алгоритм процесу маркетингового дослідження 9 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ РОЗДРІБНОГО ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ТОВ „Назва”) 13 2.1. Загальна характеристика ТОВ „ Назва” 13 2.2. Планування організації проведення маркетингових досліджень 18 2.3 Порядок проведення і технологія маркетингових досліджень у ТОВ „ Назва” 24 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 35 3.1. Удосконалення маркетингової діяльності ТОВ „ Назва” на основі бенч-маркінгу 35 3.2. Удосконалення організації маркетингових досліджень на основі мінімізації типових помилок маркетингових досліджень 39 ВИСНОВКИ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 46 ДОДАТКИ 49

Організація та проведення маркетингових досліджень підприємством

Вступ Глава 1. Теоретичні підходи щодо організації та проведення маркетингових досліджень підприємствами 1.1. Поняття маркетингових досліджень та основні причини їх проведення 1.2. Основні етапи проведення маркетингових досліджень 1.3. Сутність та складові процесу організації проведення маркетингового дослідження Глава 2. Аналіз організації та проведення маркетингового дослідження підприємством „МОНОМАХ 2.1. Маркетинговий аналіз ринку чаю м. Києва та області 2.2. Основні підходи та складові процесу організації проведення маркетингових досліджень на підприємстві „Мономах” 2.3. Мета, завдання та етапи маркетингового дослідження, яке проводило підприємство „Мономах Глава 3. Основні пропозиції та рекомендації щодо організації та проведення маркетингових досліджень підприємствами України 3.1. Практичні рекомендації та прогноз розвитку ринку чаю для підприємства „Мономах Висновки Список літератури

Маркетингові дослідження ринку фінансових послуг країни

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти маркетингових досліджень: суть, види, методи, інструменти 6 1.1 Сутність та види маркетингових досліджень 6 1.2 Основні методі маркетингових досліджень 12 2. Характеристика професійних агентств як суб’єктів маркетингових досліджень 16 2.1 Мета та завдання діяльності професійних агентств 16 2.2 Методика застосування програми перевірки 19 3. Аналіз маркетингових досліджень ринку фінансових послуг України 29 3.1 Нові тенденції в розвитку маркетингових досліджень ринку фінансових послуг 29 3.2 Особливості маркетингових досліджень ринку фінансових послуг 34 4. Проблеми маркетингових досліджень в Україні і шляхи їх вирішення 40 Висновки 48 Список літератури 51 Додаток А 55 Додаток Б 57

Маркетингові дослідження цінової стратегії підприємства

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічне обґрунтування проведення маркетингових досліджень 5 1.1. Сутність, значення та система показників маркетингових досліджень цінової стратегії промислового підприємства 5 1.2. Особливості збору інформації та формування бази даних в процесі проведення маркетингових досліджень 7 1.3. Обробка інформації та прийняття рішень за результатами проведених маркетингових досліджень з приводу цінової стратегії 12 Розділ 2. Організація проведення маркетингових досліджень для розробки та обґрунтування цінової стратегії ЗАТ «Чернігівський пивзавод «Десна» 15 2.1. Організація проведення маркетингових досліджень цінової стратегії ЗАТ «Десна», формування системи показників. 15 2.2. Діагностика сприятливості маркетингового середовища ЗАТ «Десна». 22 2.3. Розробка стратегії ціноутворення ЗАТ «Десна» на основі формування системи знижок та спеціальних пропозицій. 27 Висновки 34 Перелік літератури 36 Додаток А. 37 Додаток Б 38

Суть, мета і завдання маркетингових досліджень

План: 1. Сутність і завдання маркетингових досліджень 2. Технологія проведення маркетингових досліджень на підприємстві

Організація та проведення маркетингових досліджень на підприємстві

Вступ 3 1. Мета і види маркетингових досліджень 4 2. Коротка характеристика підприємства (на прикладі фірми «Будсервіс»)5 3. Проведення маркетингових досліджень на підприємстві(на прикладі фірми «Будсервіс») 6 Висновки і пропозиції 12 Використана література 14 Робота виконана одинарним інтервалом

Організація та проведення маркетингових досліджень на підприємстві

План: 1. Сутність маркетингових досліджень 2. Технологія проведення маркетингових досліджень на підприємстві

Організація та проведення маркетингових досліджень

Вступ 3 Теоретичне обґрунтування особливостей проведення маркетингових досліджень 4 Дослідження маркетингового середовища ЗАТ «Чернігівський пивкомбинат «Десна» 8 Висновки 19 Перелік літератури 21 Додатки 22