институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Моделювання процесу виробництва на підприємстві

Каталог пособий и учебных материалов | Производственный менеджмент | Курсовая | Страниц: 25 | Год: 2010 | Размер: 148 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Моделювання процесу виробництва на підприємстві

ЗМІСТ


РОЗДІЛ 1. Моделювання процесу створення підприємства. 3
РОЗДІЛ 2.Моделювання процесу виробництва на підприємстві 7
РОЗДІЛ 3.Вибір найкращого місця розташування підприємства, оцінка ризику успіху роботи, прийняття рішення. 10
РОЗДІЛ 4. Точка беззбитковості підприємства, реалізація продукції, фінансові результати, розрахунок показників фінансового стану підприємства. 13
РОЗДІЛ 5. Розрахунок ризику закупівлі технологічного обладнання. 16
РОЗДІЛ 6. Моделювання процесу прийняття рішень у виробництві. 20
РОЗДІЛ 7. Антикризове управління, прийняття рішень по виходу підприємства з кризи, формування бізнес-ідей. 22
Висновок 25
Література 26
Cмотрите также:
Моделювання процесу створення підприємства

ЗМІСТ Вступ 3 1. Моделювання процесу створення підприємства. 4 2.Моделювання процесу виробництва на підприємстві 6 3.Вибір найкращого місця розташування підприємства, оцінка ризику успіху роботи, прийняття рішення. 8 4. Точка беззбитковості підприємства, реалізація продукції, фінансові результати, розрахунок показників фінансового стану підприємства. 10 5. Розрахунок ризику закупівлі технологічного обладнання. 13 6. Моделювання процесу прийняття рішень у виробництві. 16 7. Антикризове управління, прийняття рішень по виходу підприємства з кризи, формування бізнес-ідей. 18 8.Антикризове управління. 19 9.Реструктуризація підприємства, розробка плану комплексних заходів по виводу підприємства з кризи. 20 Висновок 21 Література 22

Моделювання процесу створення підприємства

ЗМІСТ Вступ 3 1. Моделювання процесу створення підприємства. 4 2.Моделювання процесу виробництва на підприємстві 6 3.Вибір найкращого місця розташування підприємства, оцінка ризику успіху роботи, прийняття рішення. 8 4. Точка беззбитковості підприємства, реалізація продукції, фінансові результати, розрахунок показників фінансового стану підприємства. 10 5. Розрахунок ризику закупівлі технологічного обладнання. 13 6. Моделювання процесу прийняття рішень у виробництві. 16 7. Антикризове управління, прийняття рішень по виходу підприємства з кризи, формування бізнес-ідей. 18 8.Антикризове управління. 19 9.Реструктуризація підприємства, розробка плану комплексних заходів по виводу підприємства з кризи. 20 Висновок 21 Література 22

Організація виробничого процесу у часі та просторі

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти організації виробничого процесу у часі та просторі 5 1.1. Поняття та класифікація виробничого процесу в операційній системі підприємства 5 1.2. Основні принципи організації виробничого процесу на підприємстві 5 1.3. Сутність організації виробничого процесу у часі та просторі 9 Розділ 2. Методологічні відходи до організації виробничого процесу 22 2.1. Методи аналізу організації виробничого процесу 22 2.2. Моделювання виробництва процесів у часі та просторі 22 Розділ 3. Практика організації виробничого процесу на прикладі "підприємство" 41 3.1. Загальна характеристика господарської діяльності підприємства 41 3.2. Оцінка технологічного циклу виробничої діяльності підприємства 41 3.3. Аналіз організації виробничого процесу 49 3.4. Фактори впливу на ефективність організації виробничого процесу у часі та просторі 58 Розділ 4. Підвищення ефективності організації виробничого процесу на прикладі "підприємство" 63 4.1. Заходи що до підвищення ефективності організації виробничого процесу на підприємстві 63 4.2. Модель управління та організації вдосконалення виробничого процесу підприємства 70 ВИСНОВКИ 80 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 85 ДОДАТКИ 87

АНАЛІЗ ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИРОБНИЦТВА НА ПІДПРИЄМСТВІ АТ “РАДІОТОН”

ЗМІСТ ВСТУП..................................................................................................................3 1. СУТНІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА, СТРУКТУРА І ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИРОБНИЧИХ ПРОЦЕСІВ……………………………....5 1.1. Поняття та основні елементи виробничого процесу..................5 1.2. Принципи організації виробничого процесу.............................11 2. АНАЛІЗ ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИРОБНИЦТВА НА ПІДПРИЄМСТВІ АТ “РАДІОТОН”.....................15 2.1. Загальна характеристика підприємства АТ „Радіотон”..........15 2.2. Аналіз організації виробництва на АТ „Радіотон”...................20 3. ПЛАНУВАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОРГАНІЗАЦІЇ ВИРОБНИЦТВА НА ПІДПРИЄМСТВІ..............................................................................................28 ВИСНОВКИ.......................................................................................................32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ...............................................34 ДОДАТКИ

Організація рекламної кампанії на підприємстві

ВСТУП 8 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 11 1.1. Методологічні основи управління рекламною діяльністю 11 1.2. Аналіз стану та перспектив розвитку рекламної діяльності 15 1.3. Методичні основи планування рекламної діяльності підприємства 20 РОЗДІЛ 2. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ 25 2.1. Модель планування рекламної кампанії підприємства 25 2.2. Моделювання процесу вибору обсягу асигнувань на рекламу 32 2.3. Моделювання процесу вибору рекламної кампанії підприємства 33 3. ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ РИНКУ РЕКЛАМИ В УКРАЇНІ 37 3.1. Дослідження умов функціонування рекламної галузі 37 3.2. Перспективи рекламного ринку 40 3.3. Вдосконалення процесу управління рекламною кампанією підприємства 44 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 48

Моделювання в фінансовому менеджменті

Вступ 3 Моделювання в фінансовому менеджменті 4 1. Сутність та класифікація моделювання 4 2. Основні методи моделювання в фінансовому менеджменті 9 3. Застосування моделювання на прикладі діяльності банків 28 Висновки 32 Література 34

Моделювання в фінансовому менеджменті

Вступ 3 Моделювання в фінансовому менеджменті 4 1. Сутність та класифікація моделювання 4 2. Основні методи моделювання в фінансовому менеджменті 9 3. Застосування моделювання на прикладі діяльності банків 28 Висновки 32 Література 34

Моделювання в фінансовому менеджменті

Вступ 4 1. Сутність фінансового моделювання 5 2. Види та класифікація фінансових моделей 11 3. Фінансове моделювання у практиці управління та прийняття управлінських рішень 12 4. Фінансове моделювання в умовах ризику та невизначеності 20 Висновок 28 Література 30

Визначення оптимального обсягу виробництва і збуту на підприємстві

Вступ....................................................................................................................3
Розділ 1. Загальнотеоретичні основи виробництва та збуту.........................5
1.1. Сутність процесу виробництва та збуту..............................................5
1.2. Умови виробництва (в умовах досконалої
конкуренції та монополії)....................................................................11
1.3. Методи реалізації..................................................................................14
Розділ 2. Аналіз виробництва та збуту в Україні...........................................19
2.1. Умови виробництва та збуту................................................................19
2.2. Регулювання діяльності підприємств..................................................23
Висновки.............................................................................................................28
Список використаної літератури.......................................................................31
Додатки................................................................................................................33


Прогнозування, моделювання як складові моніторингу

Вступ 3 1. Моніторинг персоналу як механізм підтримки адекватної кадрової політики 5 2. Прогнозування в управлінні персоналом 11 3. Основні підходи до моделювання процесу управління персоналом 14 Висновки 19 Література 20