институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аналіз виробництва готової продукції на підприємствах

Каталог пособий и учебных материалов | Экономический анализ | Курсовая | Страниц: 34 | Год: 2010 | Размер: 112 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Аналіз виробництва готової продукції на підприємствах

Зміст



Реферат 2
Вступ 3
РОЗДІЛ 1. Сутність та цілі аналізу виробництва готової продукції на підприємствах 5
1.1. Загальна характеристика продукції: поняття та показники 5
1.2. Цілі та задачі аналізу виробництва готової продукції на підприємствах 8
РОЗДІЛ 2. Методика аналізу виробництва готової продукції на підприємствах 11
2.1. Аналіз обсягів і динаміки виробництва продукції 11
2.2. Аналіз асортименту продукції 14
2.3. Аналіз якості продукції 18
2.4. Резерви збільшення обслуговування виробництва готової продукції 26
РОЗДІЛ 3. Фактори збільшення обсягу виробництва готової продукції 29
Висновки 32
Список літератури 34
Cмотрите также:
Аналіз собівартості готової продукції

Вступ 3 1. Аналіз витрат на виробництво та собівартості продукції 6 1.1. Класифікація показників собівартості готової продукції 6 1.2. Аналіз загальної суми собівартості товарної продукції 9 2. Аналіз собівартості готових виробів на ВАТ «Назва» 17 2.1. Оцінка ефективності фінансово-господарської діяльності підприємства 17 2.2. Аналіз собівартості продукції підприємства 24 3. Напрями удосконалення управління собівартістю продукції на підприємствах хлібопекарської промисловості 29 3.1. Аналіз впливу собівартості продукції на асортиментну політику підприємств хлібопекарської промисловості 29 3.2. Удосконалення механізму управління витратами виробництва на підприємствах харчової промисловості 32 Висновок 36 Література 39 Додаток. Фінансова звітність ВАТ «Назва» за 2008 р. 42

Аналіз випуску готової продукції та її реалізації

I. Вступ II. «Aquarium» фітнес-центр III. Характеристика готової продукції та аналіз її динаміки IV. Аналіз обсягу і асортименту товару власного виробництва V. Узагальнення резервів росту обсягу виробництва і реалізації продукції VI. Висновки VII. Використана література

Аналіз випуску готової продукції та її реалізації

I. Вступ II. «Aquarium» фітнес-центр III. Характеристика готової продукції та аналіз її динаміки IV. Аналіз обсягу і асортименту товару власного виробництва V. Узагальнення резервів росту обсягу виробництва і реалізації продукції VI. Висновки VII. Використана література

Аналіз випуску готової продукції та її реалізації

I. Вступ II. «Aquarium» фітнес-центр III. Характеристика готової продукції та аналіз її динаміки IV. Аналіз обсягу і асортименту товару власного виробництва V. Узагальнення резервів росту обсягу виробництва і реалізації продукції VI. Висновки VII. Використана література

Аналіз обсягів виробництва і реалізації продукції

Зміст стор. Вступ 3 РОЗДІЛ1. Задачі, об’єкти та система показників аналізу виробництва та реалізації готової продукції 5 РОЗДІЛ.2 Аналіз виробництва продукції 10 РОЗДІЛ.3 Аналіз структури, асортименту продукції та ритмічності виробництва 14 РОЗДІЛ.4 Аналіз якості продукції 17 РОЗДІЛ.5 Аналіз реалізації продукції 20 Висновки 24 Список використаних джерел 25

Договірні відносини з приводу реалізації готової продукції.

ЗМІСТ стор. Вступ.............................................................................................................................3 Розділ 1. Теоретичні основи поняття готова продукція..........................................6 1.1. Зміст поняття „готова продукція”, її класифікація та порядок оцінки в бухгалтерському обліку..............................................................................................6 1.2. Договірні відносини з приводу реалізації готової продукції...........................9 1.3. Техніко-економічна характеристика діяльності ВАТ ЧКФ ”Стріла”............12 Розділ 2. Облік готової продукції та її реалізації...................................................21 2.1. Нормативно-правова база, що регулює питання обліку готової продукції та її реалізації.................................................................................................................21 2.2. Документальне оформлення наявності та руху готової продукції .....................................................................................................................................26 2.3. Формування первинної вартості готової продукції та її ціни........................30 2.4. Облік готової продукції та її реалізації.........................................................34 Розділ 3. Аналіз готової продукції та її реалізації..................................................49 3.1. Організація та методика аналізу.......................................................................49 3.2. Аналіз структури продукції............................................................................... 3.3. Аналіз обсягу і асортименту............................................................................ 3.4. Аналіз рівня якості продукції.......................................................................... 3.5. Аналіз реалізації готової продукції.............................................................. 3.6. Шляхи і резерви збільшення випуску продукції та обсягів реалізації...... Висновки.................................................................................................................... Список використаних джерел.................................................................................. Додатки....................................................................................................................

Облік і аналіз відвантаження і реалізації готової продукції

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи поняття готова продукція 5 1.1. Зміст поняття „готова продукція”, її класифікація та порядок 5 оцінки в бухгалтерському обліку 5 1.2. Договірні відносини з приводу реалізації готової продукції 6 Розділ 2. Облік готової продукції та її реалізації 9 2.1. Нормативно-правова база, що регулює питання обліку готової продукції та її реалізації 9 2.2. Документальне оформлення наявності та руху готової продукції 13 2.3.Формування первинної вартості готової продукції та її ціни 17 2.4. Облік готової продукції та її реалізації 21 Розділ 3. Аналіз готової продукції та її реалізації 36 Висновки 52 Список використаних джерел 55

Облік готової продукції (на прикладі ТОВ „Стройбат” )

Вступ 3 1.Економічна сутність та значення готової продукції на підприємстві 5 2.Економіко-правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури 10 3.Стисла організаційно-економічна характеристика базового підприємства 13 4.Облік здачі продукції із виробництва на склад 15 5.Облік передачі продукції покупцям 19 6.Облік дебіторської заборгованості за товари, роботи і послуги 23 7.Шляхи вдосконалення обліку готової продукції 32 Висновки і пропозиції 34 Список використаних джерел 36 Додатки 38

Облік готової продукції та її реалізації

Вступ 2 1. Економічна сутність та значення готової продукції та її реалізації 4 2. Економіко-правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури 11 3. Формування первісної і фактичної собівартості продукції 15 4. Облік реалізації готової продукції 17 5. Шляхи вдосконалення обліку готової продукції та її реалізації 26 Висновки і пропозиції 31 Література 35 Додаток А. Модель факторної системи обсягу реалізації продукції 38

АУДИТ ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ

ВСТУП 3 1. Поняття готової продукції, витрат і собівартості як економічних показників 5 2. Методика проведення аудиту готової продукції 18 3. Підготовка підсумкової документації по результатах аудиту готової продукції 27 Висновки 34 Список використаної літератури 37 ДОДАТКИ 40