институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аналіз маркетингової діяльності компанії „Авалон”

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Курсовая | Страниц: 36 | Год: 2010 | Размер: 140 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Аналіз маркетингової діяльності компанії „Авалон”

Зміст

Вступ 3
Розділ 1 Теоретичні підходи до реалізації маркетингової діяльності підприємств 5
1.1 Загальні поняття концепції управління маркетингом 5
1.2 Аналіз та можливості застосування основних концепцій управління маркетинговою діял 6
Розділ 2 Аналіз маркетингової діяльності компанії „Авалон” 12
2.1 Характеристика макросередовища 12
2.2 Аналіз чинників мікросередовища 14
2.3 Наявність мети, задач та обгрунтованої маркетингової стратегії 17
2.4 Організаційна структура маркетингу 25
2.5 SWOT-аналіз 29
Розділ 3 Напрямки вдосконалення маркетингової діяльності підприємства та економічна оцінка ефективності маркетингу 31
3.1 Оцінка ефективності маркетингу 31
3.2 Витрати на організацію маркетингової діяльності на підприємстві «Авалон» 33
Висновки 34
Список використаних джерел 36
Cмотрите также:
Аналіз маркетингової діяльності компанії „Маркет”

Зміст Вступ 3 Розділ 1 Теоретичні підходи до реалізації маркетингової діяльності підприємств 5 1.1 Концепції управління підприємством 5 1.2 Можливості застосування основних концепцій управління маркетинговою діяльністю підприємства 10 Розділ 2 Аналіз маркетингової діяльності компанії „Маркет” 17 2.1 Характеристика макросередовища підприємства 17 2.2 Аналіз чинників мікросередовища компанії 20 2. 3 Мета, задачі маркетингової діяльності компанії „Юні вест” 23 2.4 Організаційна структура маркетингу 31 Розділ 3 Напрямки вдосконалення маркетингової діяльності підприємства та економічна оцінка ефективності маркетингу 39 3.1 Оцінка ефективності маркетингу 39 3. 2 Витрати на організацію маркетингової діяльності на підприємстві „Маркет” 41 ВИСНОВКИ 42 Список використаних джерел 44

Стратегічний аналіз підприємства на прикладі ТНК (практична курсова на прикладі нафтової компанії)

Вступ. 1. Стратегічний аналіз ТНК в визначенні ключових компетенцій компанії. 1.1. Визначення маркетингової стратегії. 1.2. Зовнішнє середовище як детермінанта обрання маркетингової стратегії. 1.3. Конкурентний аналіз зовнішнього середовиша. 2. Формування стратегії компанії ТНК. 2.1. ТНК в Україні: історія успіху 2.2. Визначення головних приорітетів компанії в ринкових умовах. Висновки. Використана література

МАРКЕТИНГОВА КОМУНІКАТИВНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП ……………………………………………………………………... 3 РОЗДІЛ 1. ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ 1.1. Вплив маркетингової комунікативної політики на ефективність діяльності підприємства…………………………………………... 6 1.2. Маркетингові стратегії просування товарів на ринок та методичні підходи до оцінки ефективності комунікативної політики підприємства……………………………………………. 31 Висновки по першому розділу………………………………….………. 42 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЛІТИКИ КОМПАНІЇ “ДКС УКРАЇНИ”. 2.1. Аналіз діяльності компанії, її потужностей та потенціалу........................................................………………….… 45 2.2. Діагностика маркетингової комунікативної політики та аналіз ефективності її використання…………………………………….. 55 Висновки по другому розділу…………………………………………... 60 РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗАХОДІВ ПО ПРОСУВАННЮ КОМПАНІЇ “ДКС УКРАЇНИ” НА ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНОМУ РИНКУ. 3.1. Визначення цілей, завдань і стратегій програми просування компанії на ринок……………………………………………… 63 3.2. Рекомендації по основним заходам маркетингової комунікативної політики корпорації…………………………….. 70 Висновки по третьому розділу………………………………….... 85 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ…………………………………………………... 88 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………………………... 92 ДОДАТКИ

АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП..................................................................................................................... 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ПІДПРИЕМСТВА................................................................... 5 1.1. Значення та місце маркетингової системи в діяльності підприємства............................................................................................................ 5 1.2. Основні елементи маркетингової спрямованості........................... 19 1.3. Нормативно-правова база маркетингової діяльності в Україні.... 25 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА........................................................................... 30 2.1. Загальна характеристика підприємства........................................... 30 2.2. Аналіз товарообороту підприємства................................................ 43 2.3. Аналіз маркетингової діяльності підприємства.............................. 49 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ..................................................................... 65 3.1. Оцінка оптимізації маркетингових витрат підприємства............. 65 3.2. Формування алгоритму розробки маркетингової стратегії на підприємстві............................................................................................................. 75 ВИСНОВКИ............................................................................................................. 89 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ......................................................... 91

АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 Розділ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1 Реклама, як складова маркетингової діяльності 5 1.2 Види, типи реклами та методи її впровадження 16 1.3 Планування рекламної компанії 21 Розділ 2 АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ НА ТОВ «ПАССАТ» 36 2.1 Характеристика підприємства та аналіз результатів його господарчої діяльності 36 2.2. Аналіз рекламної діяльності на ТОВ «Пассат» 39 2.3 Методи вдосконалення організації та планування рекламної компанії на ТОВ «Пассат» 43 2.4 Економічна ефективність впровадження заходів щодо поліпшення рекламної компанії на ТОВ «Пассат» 49 ВИСНОВКИ та ПРОПОЗИЦІЇ 53 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 55 ДОДАТКИ 57

АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 Розділ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1 Реклама, як складова маркетингової діяльності 5 1.2 Види, типи реклами та методи її впровадження 16 1.3 Планування рекламної компанії 21 Розділ 2 АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ НА ТОВ «ПАССАТ» 36 2.1 Характеристика підприємства та аналіз результатів його господарчої діяльності 36 2.2. Аналіз рекламної діяльності на ТОВ «Пассат» 39 2.3 Методи вдосконалення організації та планування рекламної компанії на ТОВ «Пассат» 43 2.4 Економічна ефективність впровадження заходів щодо поліпшення рекламної компанії на ТОВ «Пассат» 49 ВИСНОВКИ та ПРОПОЗИЦІЇ 53 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 55 ДОДАТКИ 57

Рекламування товару як складова маркетингової політики комунікації (2-3 розділ дипломної роботи, вступ)

ВСТУП 3 2 Аналіз роботи фірми на ринку 6 2.1 Аналіз маркетингової діяльності 6 2.2 Аналіз рекламної діяльності 24 2.3 Аналіз господарської діяльності підприємства 30 3 Рекомендації по удосконаленню організації рекламної концепції фірми 37 3.1 Аналіз проведення рекламної компанії 37 3.2 Аналіз ефективності реклами 48 3.3 Створення програми лояльності 60 ВИСНОВКИ 70 ЛІТЕРАТУРА 75 ДОДАТКИ 76

Огляд маркетингової діяльності компанії «Фокстрот-Телеком»

1. Характеристика досліджуваного підприємства 3 2. Огляд маркетингової діяльності компанії «Фокстрот-Телеком» 4 3. Організація та процес планування рекламної діяльності 9 Список використаних джерел 17

Розробка маркетингової стратегії підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 5 1.1. Сутність маркетингової стратегії, її значення 5 1.2. Принципи і методи розробки маркетингових стратегій 13 Класифікація маркетингових стратегій 33 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ " " 40 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 40 2.2. Діагностика конкурентного середовища підприємства 46 2.3. SWOT-аналіз діяльності підприємства, аналіз портфелю продукції 54 2.4. Аналіз та характеристика ефективності поточної маркетингової стратегії компанії 60 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА НАПРЯМКІВ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 71 3.1. Альтернативний проект 1 маркетингової стратегії підприємства 71 3.2. Альтернативний проект 2 маркетингової стратегії підприємства 84 3.3. Альтернативний проект 3 маркетингової стратегії підприємства 95 3.4. Аналіз ризиків реалізації альтернативних стратегій та обґрунтування вибору оптимальної стратегії 96 ВИСНОВКИ 101 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 105

Організація маркетингової діяльності підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.1. Сутність маркетингової діяльності 5 1.2. Оргінізіція маркетингової діяльності на підприємстві 10 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 16 2.1. Стисла характеристика підприємства 16 2.2. Організація маркетингової діяльності підприємства 18 2.2. Аналіз маркетингового комплексу підприємства 19 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 31 3.1. Розробка заходів по покращенню маркетингової діяльності підприємства 31 3.2. Оцінка економічної ефективності підвищення маркетингового потенціалу підприємства 41 3.3. Економічна ефективність реорганізації відділу маркетингу 44 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50 ДОДАТКИ 54