институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Методичні підходи до вивчення поведінки споживачів

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Курсовая | Страниц: 43 | Год: 2010 | Размер: 109 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Методичні підходи до вивчення поведінки споживачів

ЗМІСТ

Вступ 3
Розділ 1. Техніко-економічна характеристика ЗАТ «Прага» 4
Розділ 2. Споживачі та основні фактори, що впливають на їх поведінку 11
2.1. Вивчення споживачів 11
2.2. Фактори, що визначають оцінки і поведінку споживача 13
Розділ 3. Методичні підходи до вивчення поведінки споживачів 19
3.1. Напрямки вивчення споживачів 19
3.2. Відношення споживачів і підходи до їхнього вивчення 20
3.3. Вивчення відношення до підприємства 22
3.4. Вивчення системи цінностей споживачів 24
Розділ 4. Дослідження ставлення споживачів до продукції ЗАТ “Прага” торгова марка “Премиум” за допомогою багатофакторних моделей 35
Розділ 5. Розробка пропозиції щодо покращення ставлення споживачів ДО продукції ЗАТ “Прага” торгова марка “Премиум” 41
Список використаної літератури 43
Cмотрите также:
Теорія корисності та поведінки споживачів

ВСТУП 3 1 ТЕОРІЯ ГРАНИЧНОЇ КОРИСТОСТІ СПОЖИВАЧІВ 5 2 ТЕОРІЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ 14 ВИСНОВКИ 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27

Теорія корисності та поведінки споживачів

ВСТУП 3 1 ТЕОРІЯ ГРАНИЧНОЇ КОРИСТОСТІ СПОЖИВАЧІВ 5 2 ТЕОРІЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ 14 ВИСНОВКИ 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27

Закон максимізації корисності споживача та його застосування

ВСТУП 3 1 ТЕОРІЯ ГРАНИЧНОЇ КОРИСТОСТІ СПОЖИВАЧІВ 5 1.1 Поняття граничної корисності та її форми 5 1.2 Закон граничної корисності 9 2 ТЕОРІЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ 14 2.1 Підходи до пояснення поведінки споживача: ординалістський та кординалістський 14 2.2 Крива байдужості та її властивості 17 ВИСНОВКИ 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30

Вивчення попиту споживачів на плодоовочеву продукцію ТЦ «Материк» магазин Rainford

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. Теоретичні підходи до вивчення попиту споживачів 5 1.1 Значення вивчення попиту при формуванні товарного асортименту 5 1.2 Особливості формування попиту на плодоовочеву продукцію 11 2. Основна частина 17 2.1 Характеристика ТЦ «Материк» 17 2.2 Вивчення попиту споживачів та формування товарного асортименту плодоовочевої продукції 23 2.3 Організація продажу плодоовочевої продукції в ТЦ «Материк» 27 2.4 Реклама плодоовочевої продукції та її ефективність в ТЦ «Материк» 34 2.5 Шляхи мінімізації сезонних коливань на плодоовочеву продукцію 39 ВИСНОВКИ 42 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 44

Психологія споживача

Вступ 3 1. Взаємозв’язок психології споживача з індивідуально-психологічними особливостями особистості 5 2. Значення реклами у психології споживачів 8 3. Дослідження поведінки споживачів на споживчому ринку 10 4. Основні типи поведінки споживачів 14 Висновки 16 Список використаної літератури: 17

Раціональна поведінка споживача та формування попиту

Зміст Вступ 3 1. Свобода вибору, суверенітет і раціональність споживача 5 2. Аналіз поведінки споживача на основі гіпотез кількісного виміру корисності (кардиналістська концепція) 8 3. Аналіз поведінки споживача на основі гіпотез порядокового вимірювання корисності (ординалістська концепція) 14 4. Ринковий попит 17 Висновок 21 Список літератури 23 Мета роботи – вивчення основ раціональної поведінки споживачів і механізму формування попиту. Об’єкт роботи – явища та процеси, які супроводжують формування попиту на товар у споживача. Предмет роботи – раціональна поведінка споживачів і формування попиту.

Теоретико – методологічні аспекти попиту споживачів на товари (послуги

Зміст Зміст 2 Вступ 3 1.Теоретико – методологічні аспекти попиту споживачів на товари (послуги) 4 1.1 Вивчення та аналіз попиту споживачів на товари та послуги 4 1.2 Психологія управління поведінкою споживачів 6 2. Діагностика психологічних факторів 8 2.1 Фактори культурного рівня та їх вплив на поведінку споживача 8 2.2 Дослідження факторів соціального порядку 11 3. Обслуговування як визначальний фактор споживчої поведінки покупців 14 3.1 Професійні якості обслуговуючого персоналу та їх вплив на психологію споживача 15 3.2 Вплив реклами на психологію споживача 19 3.3 Проблеми дослідження психологічної ефективності реклами 22 Висновки 29 Список використаної літератури 30

Організація та проведення дослідження туристичних послуг

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРІЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 5 1.1. Роль споживача в формуванні туристичного продукту 5 1.2. Особливості поведінки споживачів в залежності від групових сегментів 7 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕНЬ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА 13 2.1. Поняття дослідження та його етапи 13 2.2. Методи проведення маркетингових досліджень 19 2.3. Напрями досліджень 23 РОЗДІЛ 3. МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ІМІДЖУ ТУРПІДПРИЄМСТВА „ЛАУРА” 26 3.1 Загальна характеристика підприємства 26 3.2 Проведення маркетингового дослідження 29 3.3 Шляхи вдосконалення іміджу 34 ВИСНОВОК 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38

Методи дослідження споживачів

Вступ 3 1. Маркетингові дослідження та їх роль в підвищенні конкурентоспроможності фірми 4 2. Методи дослідження споживачів 17 2.1. КОНЦЕПЦІЇ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ 17 2.2. СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ ТА СПІВСТАВНА ХАРАКТЕРИСТИКА РІЗНИХ МЕТОДІВ ОТРИМАННЯ ПЕРВИННИХ ДАНИХ 22 3. Планування досліджень по ринку пральних машин та проектування опитувальних листів 29 Висновки 41 Перелік використаної літератури 42

Підходи до вивчення мотивації

Вступ 3 1. Визначення мотивації 4 2. Категорія мотиву і проблема активації поведінки 4 3. Теорії мотивації 10 Висновок 16 Література 17