институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Комплексне дослідження ринку пива

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Курсовая | Страниц: 54 | Год: 2010 | Размер: 827 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Комплексне дослідження ринку пива

Зміст

Вступ 3
Розділ 1. Розгляд теоретичних засад комплексного дослідження ринку 5
1.1 Дослідження поведінки покупців на споживчому ринку 5
1.2 Моделювання купівельної поведінки організації-споживача 12
1.3 Аналіз ринкових можливостей підприємства 18
1.4 Сегментація ринку і позиціонування товару 23
Розділ 2. Аналіз та дослідження ринку пива в Україні та світі 31
2.1 Сучасний стан світового ринку пива: обсяги виробництва, основі виробники, сучасні тенденції 31
2.2 Сучасний стан ринку пива в Україні 35
2.3 Основні виробники на ринку пива в Україні 41
2.4 Нормативно-правове регулювання ринку пива в Україні 45
Розділ 3. Тенденції розвитку ринка пива в Україні 46
3.1 Прогноз споживання пива в Україні 46
3.2 Прогноз виробництва та просування пива 47
3.3 Споживацькі переваги 48
3.4 Експорт зростає — імпорт скорочується 50
Висновки 53
Список використаної літератури 55
Cмотрите также:
Розвиток конкуренції та боротьба за ринок збуту пивобезалкогольної продукції

ВСТУП 3 1. ОСОБЛИВОСТІ ТЕХНОЛОГІЇ ВИГОТОВЛЕННЯ ПИВА 4 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ ЗАТ „ПИВЗАВОД НА ПОДОЛІ” НА РИНКУ ПИВОБЕЗАЛКОГОЛЬНИХ НАПОЇВ 14 3. АНАЛІЗ РІВНЯ РОЗВИТКУ СВІТОВОГО РИНКУ ПИВА 23 4. ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ВІТЧИЗНЯНИХ ВИРОБНИКІВ ПИВА. ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РИНКУ ПИВА В УКРАЇНІ 29 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 46

Український ринок пива

Вступ......3
Розділ 1. Загальна характеристика ринку пива в Україні.6
1.1. Загальна інформація про ринок пива в Україні..6
1.2. Основні виробники пива в Україні.12
Розділ 2. Експорт та імпорт пива в Україні..18
2.1. Експорт пива в Україні....18
2.2. Імпорт пива в Україні...20
Розділ 3. Перспективи розвитку ринку пива в Україні....23
3.1. Сучасні тенденції розвитку ринку пива в Україні.23
3.2. Маркетингові заходи вітчизняних виробників
пива з метою збільшення продажів.26
Висновки...29
Список використаної літератури.31


УКРАЇНСЬКИЙ РИНОК ПИВА, АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ

ЗМІСТ Вступ…………………………………………………………………………......3 Розділ 1. Загальна характеристика ринку пива в Україні…………………….6 1.1. Загальна інформація про ринок пива в Україні…………………..…6 1.2. Основні виробники пива в Україні……………………………….…12 Розділ 2. Експорт та імпорт пива в Україні…………………………………..19 2.1. Експорт пива в Україні……………………………………………....19 2.2. Імпорт пива в Україні………………………………………………...21 Розділ 3. Перспективи розвитку ринку пива в Україні…………………..…..24 3.1. Сучасні тенденції розвитку ринку пива в Україні……………….…24 3.2. Маркетингові заходи вітчизняних виробників пива з метою збільшення продажів………………………………….27 Висновки…………………………………………………………………….…..31 Список використаної літератури…………………………………………….…33

Український ринок пива - аспекти формування та розвитку в сучасних умовах

Вступ......3
Розділ 1. Загальна характеристика ринку пива в Україні.6
1.1. Загальна інформація про ринок пива в Україні...6
1.2. Основні виробники пива та асортимент продукції
в Україні............................................12
Розділ 2. Визначення якості українського пива...............................................18
2.1. Технологія виготовлення пива та визначення його
смакової якості...18
2.2. Визначення якості пива по етикетці..................................................21
Розділ 3. Перспективи розвитку ринку пива в Україні.....................................25
3.1. Особливості розвитку упакування пива............................................25
3.2. Тенденції розвитку конкурентної боротьби на
ринку українського пива ...................................................................27
Висновки....31
Список використаної літератури.33


Контрольна

Теоретичне питання 2 Міжнародний поділ праці і виробництва експортних ресурсів 2 Практичне завдання 6 1. Характеристика товару, властивості товару (пиво) 6 2. Характеристика світового ринку пива 12 3. Дослідження діяльності вітчизняних виробників пива 17 4. Особливості формування ціни на товар 21 5. Тенденції розвитку ринку пива 27 Література 30

Комплексне дослідження ринку

1. Комплексне дослідження ринку 3 2. Комплексне дослідження ринку транспортних послуг 11 Список використаної літератури: 15 1. 1. Комплексне дослідження ринку 3 2. Комплексне дослідження ринку транспортних послуг 11 Список використаної літератури: 15 1.

Аналіз асортименту і якості споживчих товарів (Ринок пива)

ВСТУП 3 1. ОГЛЯД ЛІТЕРАТУРИ 5 1.1. Аналіз ринку товарної групи 5 1.1.1. Формування асортименту товарної групи на ринку 5 1.1.2. Аналіз виробництва 12 1.2. Характеристика сировини, що використовується у виготовленні даного продукту 16 1.3. Формування якості в процесі виробництва 17 1.4. Оцінка якості готової продукції 20 2. ОСНОВНА ЧАСТИНА 22 2.1. Характеристика об'єкта дослідження 22 2.2. Аналіз асортименту виробів 22 2.3. Методи дослідження якості даної продукції 23 2.4. Результати дослідження якості 23 2.4.1. Результати органолептичної оцінки 23 2.4.2. Результати дослідження фізико-хімічних показників 25 2.5. Реалізація даної продукції 26 3. РОЗРАХУНКОВА ЧАСТИНА 28 3.1. Проведення тестування даного виду продукції 28 3.2. Оцінка результатів тестування 30 ВИСНОВОК 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38 Мета роботи – дослідження ринку пива в Україні з точки зору його якості та асортименту. В роботі будуть розглянуті споживчі характеристики різних сортів пива, що виробляються та реалізуються в Україні

Комплексне дослідження ринку

План 1. Дослідження поведінки покупців на споживчому ринку. 2. Моделювання купівельної поведінки організації-споживача. 3. Аналіз ринкових можливостей підприємства. 4. Сегментація ринку і позиціонування товару.

Експорт пива

ВСТУП 2 1. АНАЛІТИЧНА МАРКЕТИНГОВА ОЦІНКА РИНКА ПИВА 3 1.1. Світові тенденції становлення та розвитку ринка пива 3 1.2. Сучасний стан розвитку українського ринка пива 4 2. ПРАВОВЕ ОБГРУНТУВАННЯ МОЖЛИВОСТІ ЗДІЙСНЕННЯ ЗОВНІШНЬОТОРГОВЕЛЬНОЇ УГОДИ ПО ЕКСПОРТУ ПИВА 15 2.1. Правова база 15 2.2.Нормативно-правові умови здійснення проекту 36 3. ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНИЙ КОНТРАКТ 38 4.ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАПРОПОНОВАНОГО ПРОЕКТУ 42 ВИСНОВКИ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ 45

Особливості маркетингу в сфері торгівлі пивом

Вступ. 3 Розділ 1. Специфіка мікросередовища функціонування торгових фірм на ринку пива. 1.1. Особливості мікросередовища фірми. 6 1.2. Постачальники. 9 1.3. Маркетингові посередники. 1.4. Клієнтура і конкуренти. 1.5.Контактні аудиторії. Розділ 2. Організація роботи торгових фірм на ринку пива на основі концепції маркетингу. 2.1. Концепція маркетингу торгової фірми в умовах перехідної економіки України. 2.2. Особливості здійснення рекламної діяльності при виході на ринок пива. Висновок. Література Додатки