институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТА КАЛЬКУЛЮВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ

Каталог пособий и учебных материалов | Бухгалтерский учет | Диплом | Страниц: 71 | Год: 2010 | Размер: 370 кб. | Стоимость: 120 грн. | Смотреть | Купить

ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТА КАЛЬКУЛЮВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ

ЗМІСТ

ВСТУП 3
Розділ 1.ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТА КАЛЬКУЛЮВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ 5
1.1 Економічна сутність та значення калькуляції собівартості продукції на підприємстві 5
1.2 Методи калькуляції собівартості продукції 10
1.3 Нормативно – правова база формування собівартості продукції на підприємствах України 20
Розділ 2. КАЛЬКУЛЯЦІЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ЗАТ “КРЕАТИП” 37
2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 37
2.2 Особливості калькулювання собівартості продукції на ЗАТ “КРЕАТИП” 48
2.3 Аналіз факторів, які впливають на рівень витрат на одиницю товарної продукції 52
Розділ 3. РЕЗЕРВИ ЗНИЖЕННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ ЗАТ «КРЕАТИП» 60
Висновки 67
Список використаних джерел 68
Додатки………………………………………………………………………………………………70
Cмотрите также:
Калькуляція собівартості продукції підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти калькуляції собівартості продукції підприємства 5 1.1 Сутність калькулювання собівартості продукції 5 1.2 Механізм калькулювання собівартості продукції 10 1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу калькулювання собівартості продукції 14 2. Оцінка ефективності процесу калькулювання собівартості продукції СК “Славута” 17 2.1 Фінансово – економічна характеристика підприємства 17 2.2 Аналіз калькулювання собівартості продукції підприємства за економічними елементами і статтями витрат 20 3. Резерви покращення процесу калькулювання собівартості продукції СК “Славута” 24 Висновки 27 Література 29 Додатки 31

Калькуляція собівартості продукції підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти калькуляції собівартості продукції підприємства 5 1.1 Сутність калькулювання собівартості продукції 5 1.2 Механізм калькулювання собівартості продукції 10 1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу калькулювання собівартості продукції 14 2. Оцінка ефективності процесу калькулювання собівартості продукції СК “Славута” 17 2.1 Фінансово – економічна характеристика підприємства 17 2.2 Аналіз калькулювання собівартості продукції підприємства за економічними елементами і статтями витрат 20 3. Резерви покращення процесу калькулювання собівартості продукції СК “Славута” 24 Висновки 27 Література 29 Додатки 31

Формування та планування собівартості продукції на підприємствах України

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. Теоретичні засади формування та планування собівартості продукції на підприємствах України 4 1.1 Економічна сутність та значення планування собівартості продукції на підприємстві 4 1.2 Методи калькуляції собівартості продукції 15 2. Формування собівартості на ЗАТ “ЧЕКСІЛ-ПОСТАЧ” 22 2.1. Фінансово-економічна характеристика підприємства 22 2.2 Особливості формуванняня собівартості продукції на ЗАТ “Чексіл-постач” 24 2.3 Вплив на собівартість продукції підприємства основних факторів її формування 27 3. Резерви зниження собівартості продукції ЗАТ «Чексіл-постач» 35 Висновки 39 Список використаних джерел 40

ОЦІНКА ОБЛІКУ ВИТРАТ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ВИТРАТ ТА СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ В ОБЛІКУ 6 1.1. Економічна сутність витрат та собівартості продукції 6 1.2. Класифікація витрат та методи калькулювання собівартості продукції 12 1.3. Нормативно-правове забезпечення обліку витрат та калькулювання собівартості в Україні 20 РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА ОБЛІКУ ВИТРАТ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ 24 2.1. Організація синтетичного та аналітичного обліку витрат 24 2.2. Аналіз існуючого методу калькулювання собівартості продукції 38 2.3. Відображення інформації про витрати у регістрах бухгалтерського обліку, фінансовій та статистичній звітності 42 РОЗДІЛ 3. ОБЛІК ВИТРАТ ТА КАЛЬКУЛЮВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 45 3.1. Використання методів калькулювання собівартості продукції в системі управління діяльністю підприємства 45 3.2. Управління витратами та вплив на собівартість продукції 52 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 61 ДОДАТКИ 65

АНАЛІЗ КАЛЬКУЛЮВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ ВАТ „РОСИ БУКОВИНИ” ЗА 2004-2005 РР

ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………….……………3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОМИСЛОВОЇ ПРОДУКЦІЇ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇЇ ПОДАТКОВОГО АУДИТУ………………………………………………………………………..…….6 1.1. Економічна сутність собівартості продукції та методи її формування………………………………………………………………….……….6 1.2. Методика проведення податкового аудиту калькулювання собівартості продукції………………………………………………………….…..12 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КАЛЬКУЛЮВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ ВАТ „РОСИ БУКОВИНИ” ЗА 2004-2005 РР…………………………………………..21 2.1. Аналіз динаміки операційних витрат на 1 гривню вартості реалізації продукції та визначення впливу чинників на її зміну………………………...….21 2.2. Аналіз структури операційних витрат за економічними елементами підприємства…………………………………………………………………...….. 28 2.3. Аналіз собівартості за калькуляційними статтями витрат підприємства за 2004-2005 рр……………………………………..………………33 РОЗДІЛ 3. ПОДАТКОВИЙ АУДИТ КАЛЬКУЛЮВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ ВАТ «РОСИ БУКОВИНИ»……………………………………...….35 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ…………………………………………………..….39 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………….………41 ДОДАТКИ

Облік витрат та калькулювання собівартості продукції в системі управління

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти визначення засад калькулювання собівартості продукції (товарів, послуг) 5 1.1. Економічна сутність витрат та собівартості продукції 5 1.2. Основні підходи до класифікації витрат 10 Розділ 2. Облік витрат та калькулюівння собівартості продукції в системі управління 16 2.1. Калькулювання та методи калькулювання собівартості продукції 16 2.2. Метод повних витрат з нормативним контролем („стандарт-кост”) 21 2.3. Особливості ненормативного обліку виробничого процесу 26 Розділ 3. Оцінка обліку витрат для формування собівартості продукції 29 3.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 29 3.2. Організація синтетичного та аналітичного обліку витрат на підприємстві 32 3.3. Особливості здійснення управління витратами на підприємстві ЗАТ „Поліграфкнига” 45 Висновки та пропозиції 48 Список використаної літератури 52

Методи калькулювання собівартості продукції (робіт, послуг) на підприємстві

Вступ 3 1. Калькулювання собівартості продукції 6 1.1. Собівартість та завдання калькулювання собівартості продукції 6 1.2. Види собівартості 10 2. Методи калькулювання собівартості продукції (робіт, послуг) на підприємстві ТОВ „Назва” 18 2.1. Методи обліку затрат на виробництво 18 2.2. Позамовний метод обліку затрат 22 2.2. Попередільний метод обліку затрат 25 2.3. Попроцесний метод обліку затрат 27 2.4. Характеристика підприємства та організація управлінського виробничого обліку ТОВ „Назва” 27 3. Калькулювання собівартості продукції на підприємстві ТОВ „Назва” 36 3.1. Процес обліку витрат і калькулювання собівартості продукції на підприємстві ТОВ „Назва” 36 3.2. Порядок застосування позамовного методу калькулювання собівартості продукції 42 Висновок 46 Список використаної літератури. 50 Додатки 53

Попроцесний метод калькулювання собівартості продукції

ВСТУП. 3 1.Галузева специфіка застосування методу калькулювання собівартості продукції. 5 2.Калькулювання витрат за виходом продукції. 11 3.Змінні витрати та проблеми їх обліку. 15 4.Методи калькулування. 20 4.1.Середньозважений метод. 20 4.2.Метод ФІФО. 21 5.Аналіз практики калькулювання собівартості продукції (на прикладі підприємства ТОВ “Діана”). 26 Висновки. 37 Список використаної літератури. 38

Облік витрат та калькулюівння собівартості продукції в системі управління

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти визначення засад калькулювання собівартості продукції (товарів, послуг) 5 1.1. Економічна сутність витрат та собівартості продукції 5 1.2. Основні підходи до класифікації витрат 10 Розділ 2. Облік витрат та калькулюівння собівартості продукції в системі управління 16 2.1. Калькулювання та методи калькулювання собівартості продукції 16 2.2. Метод повних витрат з нормативним контролем („стандарт-кост”) 21 2.3. Особливості ненормативного обліку виробничого процесу 26 Розділ 3. Оцінка обліку витрат для формування собівартості продукції 29 3.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 29 3.2. Організація синтетичного та аналітичного обліку витрат на підприємстві 32 3.3. Особливості здійснення управління витратами на підприємстві ЗАТ „Поліграфкнига” 45 Висновки та пропозиції 48 Список використаної літератури 52

Методи обліку витрат на виробництво та калькулювання собівартості продукції на підприємствах громадського харчування

РЕФЕРАТ 2 ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти методів обліку витрат на виробництво та калькулювання собівартості продукції 8 1.1. Витрати виробництва і калькулювання собівартості продукції (робіт, послуг) 8 1.2. Групування витрат за економічними елементами та статтями калькуляції 11 1.3. Методи калькулювання собівартості продукції 15 1.4. Організаційно-економічна характеристика ТОВ «...» 20 РОЗДІЛ 2. Методи обліку витрат на виробництво та калькулювання собівартості продукції на підприємстві 26 2.1. Управлінський облік витрат на виробництво і калькулювання собівартості продукції 26 2.2. Фінансовий облік витрат і калькулювання собівартості продукції 35 2.3. Податковий облік витрат і калькулювання собівартості 60 2.4. Документування господарських операцій з обліку витрат 66 2.5. Шляхи вдосконалення обліку витрат на виробництво і калькулювання собівартості продукції 80 РОЗДІЛ 3. Організація і методика економічного аналізу та аудиту виробничих витрат та калькулювання собівартості продукції 85 3.1. Організаційно-інформаційна модель аналізу витрат та калькулювання собівартості 85 3.2. Загальний та факторний аналіз витрат на виробництво і калькуляцію собівартості продукції 90 3.3. Організація та методика аудиту витрат на виробництво та калькуляцію собівартості продукції 96 3.4. Шляхи вдосконалення організації та методики аудиту витрат на виробництво та калькуляцію собівартості продукції 107 РОЗДІЛ 4. Організація і методика економічного аналізу та аудиту виробничих витрат та калькулювання собівартості продукції з застосуванням комп’ютерних технологій 112 4.1. Постановка і характеристика задачі 112 4.2. Технологія обробки вхідної інформації 114 4.3. Характеристика вихідної інформації 118 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 121 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 125 ДОДАТОК А. Класифікація витрат на виробництво і реалізацію продукції 130 ДОДАТОК Б. Типова номенклатура статей калькуляції собівартості одиниці продукції у виробничому підприємництві 132 ДОДАТОК В. Номенклатура і зміст статей витрат на утримання і експлуатацію устаткування 134 Додаток Г. Номенклатура і зміст статей загальновиробничих витрат 135 ДОДАТОК Д. Номенклатура і зміст статей загальногосподарських витрат 137 ДОДАТОК Е. Класифікація витрат підприємств громадського харчування 140 ДОДАТОК Ж. Основні звітні показники ТОВ „...” за 2001-2003 рр. 141 ДОДАТОК З. Основні показники, які характеризують фінансовий стан ТОВ „...” 144 ДОДАТОК К. Аналіз витрат ТОВ „...” 146