институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Калькуляція собівартості продукції підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Финансовый менеджмент | Курсовая | Страниц: 51 | Год: 2010 | Размер: 180 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Калькуляція собівартості продукції підприємства

стор.

Вступ 3
1. Теоретичні аспекти механізму управління витратами підприємства 5
1.1 Сутність витрат підприємства та джерела їх відтворення 5
1.2 Механізм управління витратами підприємства 11
1.3 Інформаційно-правова забезпечення фінансової діяльності
підприємства 17
2. Оцінка ефективності механізму управління витратами підприємства
ВАТ “Дніпродзержинавтодеталь” 20
2.1 Фінансово - економічна характеристика ВАТ “Дніпродзержинавтодеталь" 20
2.2 Оцінка ефективності механізму управління витратами підприємства ВАТ “ Дніпродзержинавтодеталь” 23
2.3 Оцінка впливу структури витрат на результати фінансово – господарської діяльності 28
3. Резерви вдосконалення механізму управління витратами підприємства 32
3.1. Системний підхід до управління витратами підприємства 32
3.2 Резерви зменшення витрат підприємства ВАТ “Дніпродзержинавтодеталь” 37
Висновки 43
Література 45
Додатки 47
Cмотрите также:
Калькуляція собівартості продукції підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти калькуляції собівартості продукції підприємства 5 1.1 Сутність калькулювання собівартості продукції 5 1.2 Механізм калькулювання собівартості продукції 10 1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу калькулювання собівартості продукції 14 2. Оцінка ефективності процесу калькулювання собівартості продукції СК “Славута” 17 2.1 Фінансово – економічна характеристика підприємства 17 2.2 Аналіз калькулювання собівартості продукції підприємства за економічними елементами і статтями витрат 20 3. Резерви покращення процесу калькулювання собівартості продукції СК “Славута” 24 Висновки 27 Література 29 Додатки 31

Калькуляція собівартості продукції підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти калькуляції собівартості продукції підприємства 5 1.1 Сутність калькулювання собівартості продукції 5 1.2 Механізм калькулювання собівартості продукції 10 1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу калькулювання собівартості продукції 14 2. Оцінка ефективності процесу калькулювання собівартості продукції СК “Славута” 17 2.1 Фінансово – економічна характеристика підприємства 17 2.2 Аналіз калькулювання собівартості продукції підприємства за економічними елементами і статтями витрат 20 3. Резерви покращення процесу калькулювання собівартості продукції СК “Славута” 24 Висновки 27 Література 29 Додатки 31

Дослідження формування собівартості продукції в умовах переходу до ринкової економіки (бакалавр)

Вступ 3 1. Теоретико методологічні основи зниження собівартості продукції 5 1.1 Сутність собівартості продукції 5 1.2 Калькуляція собівартості та кошторис витрат 9 1.3. Витрати виробництва та їх класифікація 16 2. Аналіз собівартості продукції ЗАТ «Чексіл» 26 2.1 Стан розвитку легкої промисловості в Україні 26 2.2. Фінансово-економічна характеристика підприємства 34 2.3 Особливості калькулювання собівартості продукції на ЗАТ “назва” 38 2.4 Аналіз факторів, які впливають на рівень витрат на одиницю товарної продукції 43 3. Зниження собівартості продукції ЗАТ «Чексіл» 53 Висновки 59 Список використаної літератури 62 Додатки 68-73

ВИТРАТИ ПІДПРИЄМСТВА, ОЦІНКА ЇХ СКЛАДУ І ВИКОРИСТАННЯ

ЗМІСТ Вступ 3 1. Загальна характеристика підприємства 5 2. Склад витрат підприємства 8 3. Калькуляція собівартості продукції 13 4. Аналіз собівартості продукції 19 5. Фактори, що впливають на собівартість продукції 21 5.1. Аналіз впливу складу продукції за віком її випуску на зміни витрат на 1 грн. вартості реалізованої продукції. 21 5.2. Аналіз впливу собівартості окремих груп продукції за рівнем їх рентабельності 22 Висновки за результатами проведеного аналізу та рекомендації щодо шляхів зниження собівартості продукції 24 Використана література 25 Додатки 26

ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТА КАЛЬКУЛЮВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ

ЗМІСТ ВСТУП 3 Розділ 1.ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТА КАЛЬКУЛЮВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ 5 1.1 Економічна сутність та значення калькуляції собівартості продукції на підприємстві 5 1.2 Методи калькуляції собівартості продукції 10 1.3 Нормативно – правова база формування собівартості продукції на підприємствах України 20 Розділ 2. КАЛЬКУЛЯЦІЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ЗАТ “КРЕАТИП” 37 2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 37 2.2 Особливості калькулювання собівартості продукції на ЗАТ “КРЕАТИП” 48 2.3 Аналіз факторів, які впливають на рівень витрат на одиницю товарної продукції 52 Розділ 3. РЕЗЕРВИ ЗНИЖЕННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ ЗАТ «КРЕАТИП» 60 Висновки 67 Список використаних джерел 68 Додатки………………………………………………………………………………………………70

Облік витрат підприємства і калькуляція собівартості готової продукції

Зміст Розділ 1. Облік витрат підприємства і калькуляція собівартості готової продукції 3 Розділ 2. Вихідні дані до задачі. 17 Розділ 3. Розв’язок задачі 28 Розділ 4. Аналіз ліквідності підприємства 52 Список використаних джерел 53

Калькуляція собівартості готової продукції

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні основи калькуляції собівартості продукції 6 1.1. Особливості та поняття калькуляції собівартості продукції 6 1.2. Методи калькулювання собівартості 13 Розділ 2. Організація калькулювання собівартості готової продукції на підприємстві «Хлібопекарня «Паляниця» 16 2.1. Концептуальні рішення стосовно організації обліку і побудови інформаційних бухгалтерських моделей витрат ТОВ «Паляниця» 16 2.2. Особливості методів калькуляції собівартості готової продукції ТОВ «Паляниця» 18 Розділ 3. Вдосконалення процесу калькуляції собівартості готової продукції на підприємстві 21 Висновки 27 Список використаної літератури 29

Планування собівартості продукції підприємства

Вступ 4 1. Теоретичні засади планування собівартості продукції підприємства 6 1.1 Зміст, завдання та значення планування собівартості продукції 6 1.2 Планування собівартості продукції в умовах ринкових відносин 11 1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу планування собівартості продукції 15 2. Планування собівартості продукції на ВАТ “Луганський тепловозобудівний завод” 19 2.1 Фінансово - економічна характеристика ВАТ “Луганський тепловозобудівний завод" 19 2.2 Аналіз собівартості продукції підприємства за економічними елементами і статтями витрат 22 2.3 Особливості планування собівартості продукції на ВАТ “Чернгівавтодеталь” 25 3. Шляхи покращення процесу планування собівартості продукції підприємства та резерви її зниження ВАТ “Чернгівавтодеталь 31 Висновки 38 Література 40 Додатки 42

Планування собівартості продукції підприємства

Вступ 4 1. Теоретичні засади планування собівартості продукції підприємства 6 1.1 Зміст, завдання та значення планування собівартості продукції 6 1.2 Планування собівартості продукції в умовах ринкових відносин 11 1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу планування собівартості продукції 15 2. Планування собівартості продукції на ВАТ “Луганський тепловозобудівний завод” 19 2.1 Фінансово - економічна характеристика ВАТ “Луганський тепловозобудівний завод" 19 2.2 Аналіз собівартості продукції підприємства за економічними елементами і статтями витрат 22 2.3 Особливості планування собівартості продукції на ВАТ “Чернгівавтодеталь” 25 3. Шляхи покращення процесу планування собівартості продукції підприємства та резерви її зниження ВАТ “Чернгівавтодеталь 31 Висновки 38 Література 40 Додатки 42

Калькуляція собівартості продукції, робіт, послуг

Вступ / Розділ 1. Предмет, метод і завдання калькулювання. Види калькуляцій / Розділ 2. Об єкти обліку і калькулювання та їх взаємозв язок / Розділ 3. Методи калькулювання собівартості продукції та способи калькуляції на ДП “Парада” / Розділ 4. Калькуляція як інструмент ціноутворення. Маркетингові дослідження і калькулювання ДП “Парада” / Висновки / Список використаної літератури