институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ПЛАНУВАННЯ НЕОБХІДНИХ ТРУДОВИХ РЕСУРСІВ ТА ВИТРАТ НА ВИРОБНИЦТВО НОВОГО ВИДУ ПРОДУКЦІЇ

Каталог пособий и учебных материалов | Финансовый менеджмент | Диплом | Страниц: 91 | Год: 2010 | Размер: 634 кб. | Стоимость: 120 грн. | Смотреть | Купить

ПЛАНУВАННЯ НЕОБХІДНИХ ТРУДОВИХ РЕСУРСІВ ТА ВИТРАТ НА ВИРОБНИЦТВО НОВОГО ВИДУ ПРОДУКЦІЇ

ЗМІСТ

ВСТУП 4
1.1 Зміст та принципи планування трудових показників підприємства. 6
1.2. Внутрішні та зовнішні фактори, що здійснюють вплив на процес планування 17
1.3.Економічна характеристика трудових показників підприємства. 33
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЗДІЙСНЕННЯ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ ТРУДОВИХ ПОКАЗНИКІВ ЗАТ "Дніпродзержинський механічний завод" 39
2.1 Організаційно-економічна характеристика підприємства 39
2.2 Аналіз організаційної структури підприємства 50
2.3 Аналіз трудових показників на підприємстві. 56
РОЗДІЛ 3. ПЛАНУВАННЯ НЕОБХІДНИХ ТРУДОВИХ РЕСУРСІВ ТА ВИТРАТ НА ВИРОБНИЦТВО НОВОГО ВИДУ ПРОДУКЦІЇ. 62
3.1 Планування кількості механізованих робочих місць 62
3.2 Розрахунок загальної кількості і вартості робочих місць 65
3.3 Розрахунки умовно-змінних витрат 68
3.4 Розрахунок витрат на оплату праці промислово виробничого персоналу 70
3.5 Калькуляція собівартості та розрахунок ціни продукції. 75
3.6 Розрахунок очікуваного прибутку і рентабельності 78
ВИСНОВОК 81
ЛІТЕРАТУРА 84
Додатки 90
Cмотрите также:
Зміст та принципи планування трудових показників підприємства

ЗМІСТ ВСТУП 4 1.1 Зміст та принципи планування трудових показників підприємства. 6 1.2. Внутрішні та зовнішні фактори, що здійснюють вплив на процес планування 17 1.3.Економічна характеристика трудових показників підприємства. 33 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЗДІЙСНЕННЯ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ ТРУДОВИХ ПОКАЗНИКІВ ЗАТ "КМЗ" 39 2.1 Організаційно-економічна характеристика підприємства 39 2.2 Аналіз організаційної структури підприємства 50 2.3 Аналіз трудових показників на підприємстві. 56 РОЗДІЛ 3. ПЛАНУВАННЯ НЕОБХІДНИХ ТРУДОВИХ РЕСУРСІВ ТА ВИТРАТ НА ВИРОБНИЦТВО НОВОГО ВИДУ ПРОДУКЦІЇ. 62 3.1 Планування кількості механізованих робочих місць 62 3.2 Розрахунок загальної кількості і вартості робочих місць 65 3.3 Розрахунки умовно-змінних витрат 68 3.4 Розрахунок витрат на оплату праці промислово виробничого персоналу 70 3.5 Калькуляція собівартості та розрахунок ціни продукції. 75 3.6 Розрахунок очікуваного прибутку і рентабельності 78 ВИСНОВОК 81 ЛІТЕРАТУРА 84 Додатки 90

Визначення необхідності застосування ресурсів та розрахунок витрат на виробництво і реалізацію продукції

Вступ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 Розділ 1. Вибір стратегії організації та розвитку нового підприємства . . . . . . . 5 1.1. Стратегічне планування організації підприємства, його необхідність . . . . 5 1.2 Дослідження ринків збуту продукції та прогнозування її реалізації . . . . . . 12 Розділ 2. Визначення необхідності застосування ресурсів та розрахунок витрат на виробництво і реалізацію продукції . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15 2.1 Розрахунок витрат на відкриття підприємства . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15 2.2. Визначення кількості ресурсів та розрахунок витрат на виробництво і реалізацію продукції у 1 році . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 17 2.3. Визначення кількості ресурсів та розрахунок витрат на виробництво і реалізацію продукції у 2 році . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23 2.4. Визначення кількості ресурсів та розрахунок витрат на виробництво і реалізацію продукції у 3 році . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 26 2.5. Визначення кількості ресурсів та розрахунок витрат на виробництво і реалізацію продукції у 4 році . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 29 2.6. Визначення кількості ресурсів та розрахунок витрат на виробництво і реалізацію продукції у 5 році . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 32 Розділ 3. Оцінка економічної ефективності організації та діяльності підприємства . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 36 3.1. Аналіз фінансових результатів і фінансового стану діяльності підприємства . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 36 3.2. Оцінка ефективності інвестиційного проекту . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40 Висновки . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 44 Список використаних джерел . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 46 Додатки . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 47

Визначення необхідності застосування ресурсів та розрахунок витрат на виробництво і реалізацію продукції

Вступ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 Розділ 1. Вибір стратегії організації та розвитку нового підприємства . . . . . . . 5 1.1. Стратегічне планування організації підприємства, його необхідність . . . . 5 1.2 Дослідження ринків збуту продукції та прогнозування її реалізації . . . . . . 12 Розділ 2. Визначення необхідності застосування ресурсів та розрахунок витрат на виробництво і реалізацію продукції . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15 2.1 Розрахунок витрат на відкриття підприємства . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15 2.2. Визначення кількості ресурсів та розрахунок витрат на виробництво і реалізацію продукції у 1 році . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 17 2.3. Визначення кількості ресурсів та розрахунок витрат на виробництво і реалізацію продукції у 2 році . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23 2.4. Визначення кількості ресурсів та розрахунок витрат на виробництво і реалізацію продукції у 3 році . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 26 2.5. Визначення кількості ресурсів та розрахунок витрат на виробництво і реалізацію продукції у 4 році . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 29 2.6. Визначення кількості ресурсів та розрахунок витрат на виробництво і реалізацію продукції у 5 році . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 32 Розділ 3. Оцінка економічної ефективності організації та діяльності підприємства . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 36 3.1. Аналіз фінансових результатів і фінансового стану діяльності підприємства . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 36 3.2. Оцінка ефективності інвестиційного проекту . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40 Висновки . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 44 Список використаних джерел . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 46 Додатки . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 47

Планування собівартості продукції на підприємстві

Вступ 3 1. Вплив фінансових ресурсів підприємств на собівартість продукції 6 2. Планування собівартості продукції на підприємстві 12 2.1 Коротка характеристика підприємства, умов виробництва 12 2.2. Рівень і аналіз собівартості продукції 17 2.3 Аналіз кошторису витрат на виробництво 21 3 Заходи щодо зниження собівартості продукції 26 3.1. Планування заходів щодо зниження собівартості продукції 26 3.2 Планування кошторису витрат на виробництво 40 Висновки 43 Література 47

Планування собівартості продукції. Планування кошторису витрат на виробництво

Вступ 3 1 Теоретичний розділ 7 1.1 Огляд нормативно-методичної літератури щодо планування собівартості продукції 7 1.2 Коротка характеристика підприємства, умов виробництва 11 2 Розрахунково-аналітична частина 18 2.1 Рівень і аналіз собівартості продукції 18 2.2 Аналіз кошторису витрат на виробництво 21 2.3 Заходи щодо зниження собівартості продукції 31 2.4 Планування собівартості продукції 32 2.5 Планування кошторису витрат на виробництво 35 Висновки 38 Література 40

Облік аудит і аналіз витрат на виробництво продукції (робіт, послуг)

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. АУДИТ ВИТРАТ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ФУНКЦІОНУВАННЯ У ФІНАНСОВО – ГОСПОДАРСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1 Економічна сутність витрат на виробництво продукції (робіт, послуг) 5 1.2 Законодавчо - нормативне регулювання обліку витрат на виробництво продукції (робіт, послуг) 14 1.3 Класифікація витрат на виробництво продукції (робіт, послуг) 15 1.4 Організаційно - економічна характеристика підприємства 19 РОЗДІЛ 2. БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК І АУДИТ ВИТРАТ НА ВИРОБНИЦТВО ПРОДУКЦІЇ (РОБІТ, ПОСЛУГ) 30 2.1 Мета та етапи обліку витрат на виробництво продукції (робіт, послуг) 30 2.2 Аналітичний облік витрат на виробництво продукції (робіт, послуг) 34 2.3Синтетичний облік витрат на виробництво продукції (робіт, послуг) 42 2.4 Інвентаризація незавершеного виробництва 46 2.5 Аудит витрат на виробництво продукції (робіт, послуг) 50 2.6 Автоматизація обліку і аудиту витрат на виробництво продукції (робіт, послуг) 57 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ВИТРАТ НА ВИРОБНИЦТВО ПРОДУКЦІЇ (РОБІТ, ПОСЛУГ) 64 3.1 Значення, завдання та джерела інформації для аналізу витрат на виробництво продукції (робіт, послуг) 64 3.2 Аналіз загальної суми витрат на виробництво продукції (робіт, послуг) 69 3.3 Аналіз витратомісткості продукції або аналіз витрат за центрами відповідальності 78 ВИСНОВКИ 89 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 92 ДОДАТКИ 96

Облік і аудит витрат на виробництво продукції (на матеріалах акціонерного товариства ВАТ «Коломийський ДОЗ»)

Зміст Вступ 3 1. Теоретичні основи обліку і аудиту витрат на виробництво продукції 6 1.1 Економічна сутність і зміст витрат на виробництво продукції 6 1.2 Групування витрат по статтям калькуляції 20 1.3 Характеристика бази дослідження 46 2. Облік витрат на виробництво продукції 56 2.1 Облік затрат виробничої собівартості продукції 56 2.2 Зведений облік витрат на виробництво і складання звітності 64 калькуляції собівартості продукції 2.3 Розрахунок витрат за техніко-економічними факторами 70 3. Аудит витрат на виробництво 85 3.1 Аудит непрямих витрат 85 3.2 Аудит прямих витрат 89 3.3 Шляхи вдосконалення обліку і аудиту витрат на виробництво 93 Висновки 106 Список використаної літератури 108

Облік прямих витрат на виробництво продукції

Вступ 3 1. Теоретичні основи та загальні підходи до обліку прямих витрат на виробництво продукції 5 1.1.Теоретичні основи і економічний зміст витрат на виробництво 5 1.2. Економіко-правовий аналіз та огляд нормативної бази та спеціальної літератури з обліку прямих витрат на виробництво продукції 7 2. Методика обліку прямих витрат на виробництво продукції 11 2.1. Загальна структура та методика бухгалтерського обліку витрат виробничої діяльності 11 2.2. Облік прямих матеріальних витрат на виробництво продукції 19 2.2.1. Формування первинної вартості матеріалів 19 2.2.2. Оцінка вибуття запасів 22 2.3. Облік прямих витрат на оплату праці 26 2.4 Облік інших прямих витрат 29 3. Документування операцій та узагальнення облікової інформації щодо витрат на виробництво продукції 32 3.1. Синтетичний та аналітичний облік витрат на виробництво продукції 32 3.2. Відображення прямих витрат на виробництво продукції у фінансовій звітності 38 Висновки 42 Список використаної літератури 46 Додатки 49

Аналіз затрат підприємства на виробництво

ВСТУП………………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ 1. МЕТОДОЛОГІЯ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ ВИТРАТ НА ВИРОБНИЦТВО ПРОДУКЦІЇ…………………………………………5 1.1. Економічна сутність витрат на виробництво продукції....………….5 1.2. Інформаційна база, мета та завдання аналізу витрат на виробництво продукції...……………………………………………………………...8 РОЗДІЛ 2. ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ ВИТРАТ НА ВИРОБНИЦТВО ВАТ „ДЯТЬКІВЦІ” ЗА 2004-2005 РОКИ………………….…………13 2.1. Економічна характеристика підприємства ………………..……….13 2.2. Аналіз динаміки та структури витрат на виробництво……………16 2.3. Факторний аналіз витрат на виробництво продукції ……….…….22 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ АНАЛІЗУ ВИТРАТ НА ВИРОБНИЦТВО ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ТА ЗНИЖЕННЯ ЇХ РІВНЯ……..........................................................................................24 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ……………………………………………………...29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………………..31

Планування собівартості продукції

Вступ 3 1 Теоретичний розділ 6 1.1 Огляд нормативно-методичної літератури щодо планування собівартості продукції 6 1.2 Коротка характеристика підприємства, умов виробництва 11 2 Розрахунково-аналітична частина 18 2.1 Рівень і аналіз собівартості продукції 18 2.2 Аналіз кошторису витрат на виробництво 22 2.3 Заходи щодо зниження собівартості продукції 26 2.4 Планування собівартості продукції 27 2.5 Планування кошторису витрат на виробництво 40 Висновки 44 Література 48 Додатки 49