институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Управління рентабельністю підприємства та пошуку напрямків її підвищення

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент | Диплом | Страниц: 80 | Год: 2010 | Размер: 352 кб. | Стоимость: 120 грн. | Смотреть | Купить

Управління рентабельністю підприємства та пошуку напрямків її підвищення

ЗМІСТ

ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти управління рентабельністю підприємства та пошуку напрямків її підвищення 6
1.1. Економічна ефективність діяльності підприємства як передумова визначення рентабельності 6
1.2. Поняття рентабельності, взаємозв’язок між прибутком та рентабельністю 10
1.3. Резерви підвищення прибутковості підприємства 19
РОЗДІЛ 2. Аналітичні аспекти функціонування ЗАТ «Дніпродзержинський цегельний завод №3» 25
2.1. Загальна характеристика підприємства, аналіз впливу зовнішнього середовища та SWOT – аналіз підприємства 25
2.2. Аналіз управління виробничою діяльністю підприємства 38
2.3. Аналіз структури персоналу підприємства 41
2.4. Аналіз техніко-економічної діяльності, оцінка фінансово-майнового стану і рентабельності підприємства 45
РОЗДІЛ 3. Вибір та обґрунтування напрямків підвищення рентабельності ЗАТ «Дніпродзержинський цегельний завод №3» 54
3.1. Напрямки підвищення рентабельності ЗАТ «Дніпродзержинський цегельний завод №3» 54
3.2. Організація фінансування запропонованих заходів 59
3.3. Економічне обґрунтування обраних шляхів підвищення рентабельності 63
3.3.1. Порівняння старих та нових витрат на виготовлення продукції 63
3.3.2. Розрахунок критичного обсягу виробництва продукції 66
3.3.3. Прогнозовані показники діяльності ЗАТ «Дніпродзержинський цегельний завод №3» та зміна рентабельності підприємства 71
ВИСНОВКИ 73
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 76
ДОДАТКИ 80
Додаток А - Баланс підприємства на 1.01.06
Додаток Б - Звіт про фінансові результати за 2005 рік
Додаток В - Звіт про рух грошових коштів за 2005 рік
Додаток Г - Баланс підприємства на 1.01.05
Додаток Д - Звіт про фінансові результати за 2004 рік
Додаток Е - Звіт про рух грошових коштів за 2004 рік
Cмотрите также:
Управління рентабельністю підприємства та пошуку напрямків її підвищення

ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти управління рентабельністю підприємства та пошуку напрямків її підвищення 6 1.1. Економічна ефективність діяльності підприємства як передумова визначення рентабельності 6 1.2. Поняття рентабельності, взаємозв’язок між прибутком та рентабельністю 10 1.3. Резерви підвищення прибутковості підприємства 19 РОЗДІЛ 2. Аналітичні аспекти функціонування ЗАТ «КГЗ» 25 2.1. Загальна характеристика підприємства, аналіз впливу зовнішнього середовища та SWOT – аналіз підприємства 25 2.2. Аналіз управління виробничою діяльністю підприємства 38 2.3. Аналіз структури персоналу підприємства 41 2.4. Аналіз техніко-економічної діяльності, оцінка фінансово-майнового стану і рентабельності підприємства 45 РОЗДІЛ 3. Вибір та обґрунтування напрямків підвищення рентабельності ЗАТ «КГЗ» 54 3.1. Напрямки підвищення рентабельності ЗАТ «КГЗ» 54 3.2. Організація фінансування запропонованих заходів 59 3.3. Економічне обґрунтування обраних шляхів підвищення рентабельності 63 3.3.1. Порівняння старих та нових витрат на виготовлення продукції 63 3.3.2. Розрахунок критичного обсягу виробництва продукції 66 3.3.3. Прогнозовані показники діяльності ЗАТ «КГЗ» та зміна рентабельності підприємства 71 ВИСНОВКИ 73 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 76 ДОДАТКИ 80

Управління рентабельністю та прибутковістю підприємства.

Зміст 1. Управління рентабельністю та прибутковістю підприємства. 2. Основні фонди підприємства: сутність, структура, джерела фінансування 3. Акцизний збір та особливості його сплати.

Рентабельність підприємства та шляхи її підвищення

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 8 1.1. Сутність та значення показників рентабельності для оцінки показників діяльності підприємства 8 1.2. Методика розрахунку показників рентабельності підприємства 17 1.3. Інформаційне забезпечення аналізу рентабельності підприємства 29 ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ 1 38 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 40 2.1. Характеристика основних показників фінансово-господарської діяльності підприємства 40 2.2. Оцінка рентабельності підприємства 58 2.3. Факторний аналіз формування рентабельності підприємства 65 ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ 2 73 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 76 3.1. Вплив рентабельності на фінансовий стан підприємства 76 3.2. Зарубіжний досвід управління рентабельністю 90 3.3. Фінансовий контроль як елемент управління рентабельністю 100 ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ 3 110 ВИСНОВКИ 115 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 123 ДОДАТКИ 131

Теоретичні аспекти управління рентабельністю готельного підприємства

Зміст Вступ 3 І Теоретичні аспекти управління рентабельністю готельного підприємства 4 1.1 Сутність прибутку та рентабельності підприємства готельного господарства 4 1.2 Система показників рентабельності готелю та методика їх розрахунку 5 1.3 Фактори впливу на рентабельність готельного господарства та їх оцінка 9 ІІ Дослідження прибутку та рентабельності готелю „Місячний рак” за 2 роки 14 2.1 Загальна організаційно-економічна характеристика готелю. 14 2.2 Аналіз показників рентабельності готелю 16 2.3 Оцінка факторів впливу на рентабельність готельного бізнесу 18 ІІІ Пропозиції щодо підвищення рентабельності готелю „місячний рак” 21 3.1 Аналіз по моделі DuPont 21 3.2 Впровадження комп’ютерних систем бронювання 25 3.3 Таймшер як особливий вид надання готельних послуг 26 3.4 Підвищення якості обслуговування 27 Висновки 29 Література 30

Управління потенціалом підприємства (на прикладі підприємства)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЗДІЙСНЕННЯ АНАЛІЗУ ТРУДОВИХ ТА МАТЕРІАЛЬНИХ РЕСУРСІВ ПІДПРИЄМСТВА 4 1.1. Економічний зміст ресурсів підприємства, їх класифікація 4 1.2. Методика аналізу економічного потенціалу підприємства 13 2. АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ ПОТЕНЦІАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА (на прикладі ВАТ „ДНІПРОВАЖМАШ”) 19 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 19 2.2. Аналіз матеріальних ресурсів підприємства 25 2.3. Оцінка трудового потенціалу підприємства 30 3. НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ПОТЕНЦІАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА 40 3.1. Аналіз пошуку резервів на підприємстві 40 3.2. Напрями підвищення продуктивності праці 44 ВИСНОВКИ 48 ЛІТЕРАТУРА 49 ДОДАТКИ 51-52 Метою курсової роботи є визначення механізму управління потенціалом підприємства.

Механізм управління в умовах переходу до ринкової економіки

ВСТУП 3 1 ФОРМУВАННЯ І РОЗВИТОК РИНКОВОГО ЕКОНОМІЧНОГО МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 7 1.1 Господарський та внутрішньогосподарський економічні механізми 7 1.2 Раціоналізація та винахідництво - значення та необхідність розвитку в межах підприємства 13 1.3 Ефективність капітальних вкладень 16 1.4 Сучасний стан та особливості організації ринкового економічного механізму управління на сільськогосподарських підприємствах 22 2 ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ ЗБИТКІВ І ПІДВИЩЕННЯ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 30 2.1 Управління прибутком і рентабельністю як необхідні умови самооплатності та самофінансування виробництва 30 2.2 Аналіз та оцінка реальних можливостей відновлення платоспроможності підприємства 32 2.3 Шляхи підвищення рентабельності за рахунок укрупнення сівозмін 35 ВИСНОВКИ 41 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 44

Оцінка ефективності господарської діяльності підприємства та обґрунтування напрямків її підвищення (перша частина диплому)

РОЗДІЛ 1 3 1.1 Теоретико-методологічні основи аналітичної оцінки ефективності господарської діяльності підприємства 3 1.2 Показники оцінки ефективності господарської діяльності підприємств 6 1.3 Обгрунтування напрямків підвищення ефективності господарської діяльності підприємства 30 Література 42 Додаток 1. Резерви підвищення прибутку підприємства 44

Аналіз управлінняфінансами підприємства

Зміст Вступ 3 1. Теоретичні основи управління фінансами підприємства ресурсами. 4 1.1. Сутність, склад, структура фінансів підприємства. 4 1.2. Організація управління фінансами на сучасному підприємстві 11 1.3. Напрями підвищення ефективності управління фінансами підприємств 16 2. Аналіз управлінняфінансами підприємства 18 2.1. Характеристика підприємства 18 2.2 Визначення і первинний економічний аналіз товарообороту підприємства 21 Оцінка економічної ефективності використання основних фондів операційної діяльності підприємства 23 2.3. Економічні основи управління персоналом підприємства 27 2.4 Управління поточними затратами ТОВ "Теплоефект" 36 2.5. Управління прибутком і рентабельністю на підприємстві 41 2.7 Обґрунтування економічної доцільності інвестицій підприємства 45 Господарська ситуація Ж 45 2.7.1 Обґрунтування економічної доцільності інвестицій за методикою "Період окупності" 45 2.7.2 Обгрунтування економічної доцільності інвестицій за методикою "Чиста теперішня вартість" 50 2.7.3. Обґрунтування економічної доцільності інвестицій за методикою "Індекс прибутковості" 51 Перелік посилань 54

Удосконалення системи управління ефективністю діяльності підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти управління ефективністю діяльності підприємства 5 1.1 Поняття ефективності діяльності підприємства 5 1.2. Методологічні підходи та система показників для оцінки ефективності діяльності підприємства 14 1.3 Удосконалення системи управління підприємством з метою підвищення ефективності його діяльності 22 2. Аналіз ефективності діяльності підприємства (на матеріалі ДП „...”) 33 2.1 Організаційно-економічна характеристика об’єкта дослідження 33 2.2 Аналіз ринкового середовища підприємства 40 2.3 Аналіз ефективності фінансово-господарської діяльності підприємства 48 3. Напрямки підвищення ефективності діяльності підприємства 53 3.1 Обґрунтування напрямків підвищення ефективності діяльності підприємства 53 3.2 Реорганізація бізнес-процесів на підприємстві 68 Висновки 84 Література 86 Додаток 1. Елементи методики аналізу економічної заможності підприємства 90 Додаток 2. Показники оцінки діяльності підприємства та методика їх розрахунку за П(С)БО 91 Додаток 3. Фінансовий звіт ДП «...» за 2002-2003 рр. 93

НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Вступ 3 1.КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА ТА ЇЇ ЗНАЧЕННЯ 4 1.1.Формування конкурентноспроможної середи. Фактори, що впливають на конкурентоспроможність 4 1.2. Оцінка рівня конкурентоспроможності підприємства 10 1.3. Основна концепція управління конкурентоспроможністю 17 2. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ТОВАРУ 21 2.1.Поняття конкурентоспроможності товару 21 2.2. Оцінка рівня конкурентноздатності товару 24 2. 3. Конкурентоспроможність українських товарів 26 РОЗДІЛ 3. ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ЦІЛЕЙ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА ТА НАПРЯМКІВ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ 37 Висновки 50 Література 53