институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Виконати аналіз конкурентоспроможності позиції будь-якого підприємства за методом SVOT-аналізу і КФУ

Каталог пособий и учебных материалов | Управленческий учет | Контрольная | Страниц: 22 | Год: 2010 | Размер: 39 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Виконати аналіз конкурентоспроможності позиції будь-якого підприємства за методом SVOT-аналізу і КФУ

1.Виконати аналіз конкурентоспроможності позиції будь-якого підприємства за методом SVOT-аналізу і КФУ 1
2. Виконати аналіз конкурентоспроможності товару у порівняні з товаром конкурентів, використовуючи метод “профілю”. Оцінити відповідність продукції інтересам субєктів ринку. 7
3. Оцінка ресурсного потенціалу підприємства. 15
Cмотрите также:
Розробка стратегии підприємства

ВСТУП 4 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Місце стратегічного маркетингу в структурі управління фірми 6 1.2. Джерела конкурентних переваг маркетингової діяльності підприємства 19 РОЗДІЛ ІІ. ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ООО ВИДАВНИЦТВО “МАГНАТ” 27 2.1. Характеристика ООО “МАГНАТ” 27 2.2. Аналіз діяльності видавництв з позиції конкурентоспроможності 28 2.3. Аналіз розвитку бізнесу підприємства 33 РОЗДІЛ ІІІ ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 38 3.1.Конкурентна позиція підприємства 38 3.2. Стратегія формування конкурентоспроможності підприємства 40 3.3. Шляхи вдосконалення конкурентоспроможності 42 ВИСНОВКИ 56 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ..................................................59

Конкурентноспроможність

Вступ І Розділ Теоретичні аспекти аналізу конкурентоспроможності Поняття і види конкурентоспроможності Джерела конкурентних переваг Методи оцінювання конкурентоспроможності ІІ Розділ Характеристика діяльності підприємства ДКПК ЗАТ “Золоте зерно” Історія підприємства Місія, цілі і організаційна структура характеристика основних видів продукції Характеристика нинішнього ринкового становища SWOT-аналіз Стратегія підприємства ІІІ Розділ Аналіз конкурентоспроможності ДКПК ЗАТ “Золоте зерно” та шляхи її підвищення Конкурентна позиція підприємства Оцінка поточного позіціювання і аналіз продаж підприємства за 2005 р. Аналіз розвитку бізнесу підприємства Шляхи вдосконалення конкурентоспроможності.

Маркетингова стратегія підприємства

ВСТУП 4 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 4 1.1. Місце стратегічного маркетингу в структурі управління фірми 4 1.2. Джерела конкурентних переваг маркетингової діяльності підприємства 4 1.3. Сутність та види стратегії фірми 4 РОЗДІЛ ІІ. ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ДКХК ЗАТ “ЗОЛОТЕ ЗЕРНО” 4 2.1. Аналіз діяльності ЗАТ “Золоте Зерно” з позиції його конкурентоспроможності 4 2.2. Аналіз зовнішнього і внутрішнього середовища підприємства 4 2.3. Аналіз розвитку бізнесу підприємства 4 РОЗДІЛ ІІІ ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4 3.1.Конкурентна позиція підприємства 4 3.2. Стратегія формування конкурентоспроможності підприємства 4 3.3. Шляхи удосконалення поточного позиціонування продукції підприємства і підвищення прибутку 4 3.4. Шляхи вдосконалення конкурентоспроможності 4 ВИСНОВКИ 4 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 4 ДОДАТКИ 4

Контрольна робота з теорії економічного аналізу

1. Функціонально-вартісний аналіз 3 2. Метод трендів 4 3. Задачі 6 Визначить вплив факторів на рентабельність виробництва інтегральним методом: Проранжуйте підприємства методом відстаней і методом сум на основі таких даних: Список використаної літератури 9

Аналіз маркетингової діяльності та конкурентоспроможності продукції харчового підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА 6 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ 11 2.1. Поняття конкурентоспроможності продукції в економічному аналізі 11 2.2. Економічний аналіз конкурентоспроможності продукції 13 2.3. Економічний аналіз маркетингової діяльності 17 РОЗДІЛ 3. АНАЛІТИЧНІ РОЗРАХУНКИ НА МАТЕРІАЛАХ ПІДПРИЄМСТВА 20 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33 ДОДАТКИ 37

Аналіз рентабельності та конкурентоспроможності продукції підприємства

ВСТУП 2 1 ПОНЯТТЯ АНАЛІЗУ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ 4 1.1 Конкурентоспроможність продукції 4 1.2 Рентабельність виробу 10 2 АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТА РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ МК «ЮВІЛЕЙНИЙ» 13 2.1 Аналіз виробничо-господарської діяльності досліджуваного об’єкту 13 2.2 Дослідження конкурентоспроможності та рентабельності продукції підприємства 23 ВИСНОВКИ 33 Додаток А Звіт про фінансові результати Київської філії ТОВ МК «Ювілейний»за 2006 рік 36 Додаток Б Баланс Київська філія ТОВ МК «Ювілейний» за 2006 рік 38

Напрямки досягнення конкурентоспроможності фірми

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ФІРМИ 6 1.1. Конкурентоспроможність як економічна категорія 6 1.2. Фактори впливу на конкурентоспроможність підприємства 9 1.3. Конкурентоспроможність підприємства і товару 13 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НА ПРИКЛАДІ МЕДИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НАЗВА» 20 2.1. Аналіз ринку та конкурентів ТОВ „Назва” 20 2.2. Аналіз напрямків досягнення конкурентоспроможності ТОВ „Назва” 25 2.3. Аналіз конкурентоспроможності товару ТОВ „Назва” 27 РОЗДІЛ ІІІ. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВ «НАЗВА» 31 3.1. Застосування SWOT – аналізу для розробки стратегії подальшого розвитку ТОВ „Назва” 31 3.2. Пропозиції щодо розвитку конкурентної стратегії 33 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37 ДОДАТКИ 40

Зробити економічний аналіз будь-якого підприємства

1. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВА ФОРМА, СТРУКТУРА ПІДПРИЄМСТВА 3 2. АНАЛІЗ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА 5 3. ОЦІНКА ДИНАМІКИ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ ПІДПРИЄМСТВА 10 ЛІТЕРАТУРА 13 ДОДАТКИ 14

Управління конкурентоспроможністю фірми”

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ 6 1.1. Умови виникнення та роль конкуренції в ринковій економіці 6 1.2. Сутнісно-змістовна характеристика конкурентоспроможності фірми на ринку 10 1.2. Показники і методи визначення якості і конкурентоспроможності продукції 19 2. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ДЛЯ ДАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 32 2.1. Загальна характеристика підприємства та оцінка його потенціалу 32 1.2. Аналіз системи управління якістю на підприємстві 43 1.3. Оцінка власної конкурентної позиції підприємства на ринку і аналіз конкуренції галузі 50 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ І КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 57 3.1. Впровадження на підприємстві сучасних стандартів оцінки якості продукції 57 2.2. Вдосконалення системи управління якістю та конкурентоспроможністю продукції 60 2.3. Вплив запропонованих заходів на рівень конкурентоспроможності підприємства 72 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 76 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 78

Зробити економічний аналіз будь-якого підприємства (практична робота)

ВСТУП 3 1. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВА ФОРМА, СТРУКТУРА ПІДПРИЄМСТВА 4 2. АНАЛІЗ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА 6 3. ОЦІНКА ДИНАМІКИ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ ПІДПРИЄМСТВА 17 ВИСНОВКИ 20 ЛІТЕРАТУРА 21