институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Теоритичні основи визначення конкурентоспроможності підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Диплом | Страниц: 53 | Год: 2010 | Размер: 92 кб. | Стоимость: 120 грн. | Смотреть | Купить

Теоритичні основи визначення конкурентоспроможності підприємства

Зміст.

Вступ

Розділ 1. Теоритичні основи визначення конкурентоспроможності підприємства.
1.1. Поняття та види конкурентоспроможності.
1.2. Параметри та умови, які забезпечують конкурентоспроможність персоналу, підприємства, продукції.
1.3. Показники та оцінка конкурентних можливостей фірми.
1.4. Маркетингова діяльність в системі управління конкурентоспроможністю.
Розділ 2.Дослідження рівня конкурентоспроможності ВАТ "ЕМЗ"Металіст".
2.1. Характеристика об’єкту дослідження.
2.2. Оцінка технічних та організаційно-економічних показників конкурентоспроможності підприємства.
2.3. Аналіз конкурентоспроможності основної продукції.
2.4. Оцінка ринків збуту основної продукції.
Розділ 3. Концепція заходів по підвищенню конкурентоспроможності ВАТ "ЕМЗ"Металіст" для роботи в умовах ринкової економіки.
3.1. Вибір стратегічних напрямків розвитку підприємства.
3.2. Впровадження організаційної структури управління ВАТ "ЕМЗ"Металіст" орієнтоване на розв’язання стратегічних проблем.
3.3. Реорганізація маркетингової служби підприемства.

Додаток
Висновок
Література
Cмотрите также:
Дослідження рівня конкурентоспроможності ВАТ ЕМЗМеталіст

Зміст. Вступ Розділ 1. Теоритичні основи визначення конкурентоспроможності підприємства. 1.1. Поняття та види конкурентоспроможності. 1.2. Параметри та умови, які забезпечують конкурентоспроможність персоналу, підприємства, продукції. 1.3. Показники та оцінка конкурентних можливостей фірми. 1.4. Маркетингова діяльність в системі управління конкурентоспроможністю. Розділ 2.Дослідження рівня конкурентоспроможності ВАТ "ЕМЗ"Металіст". 2.1. Характеристика об’єкту дослідження. 2.2. Оцінка технічних та організаційно-економічних показників конкурентоспроможності підприємства. 2.3. Аналіз конкурентоспроможності основної продукції. 2.4. Оцінка ринків збуту основної продукції. Розділ 3. Концепція заходів по підвищенню конкурентоспроможності ВАТ "ЕМЗ"Металіст" для роботи в умовах ринкової економіки. 3.1. Вибір стратегічних напрямків розвитку підприємства. 3.2. Впровадження організаційної структури управління ВАТ "ЕМЗ"Металіст" орієнтоване на розв’язання стратегічних проблем. 3.3. Реорганізація маркетингової служби підприемства. Додаток Висновок Література

Конкурентоспроможність ВАТ Металіст

Вступ Розділ 1. Теоритичні основи визначення конкурентоспроможності підприємства. 1.1. Поняття та види конкурентоспроможності. 1.2. Параметри та умови, які забезпечують конкурентоспроможність персоналу, підприємства, продукції. 1.3. Показники та оцінка конкурентних можливостей фірми. 1.4. Маркетингова діяльність в системі управління конкурентоспроможністю. Розділ 2.Дослідження рівня конкурентоспроможності ВАТ "ЕМЗ"Металіст". 2.1. Характеристика об’єкту дослідження. 2.2. Оцінка технічних та організаційно-економічних показників конкурентоспроможності підприємства. 2.3. Аналіз конкурентоспроможності основної продукції. 2.4. Оцінка ринків збуту основної продукції. Розділ 3. Концепція заходів по підвищенню конкурентоспроможності ВАТ "ЕМЗ"Металіст" для роботи в умовах ринкової економіки. 3.1. Вибір стратегічних напрямків розвитку підприємства. 3.2. Впровадження організаційної структури управління ВАТ "ЕМЗ"Металіст" орієнтоване на розв’язання стратегічних проблем. 3.3. Реорганізація маркетингової служби підприемства. Додаток Висновок Література

Конкурентоспроможність підприємтва

Вступ Розділ 1. Теоритичні основи визначення конкурентоспроможності підприємства. 1.1. Поняття та види конкурентоспроможності. 1.2. Параметри та умови, які забезпечують конкурентоспроможність персоналу, підприємства, продукції. 1.3. Показники та оцінка конкурентних можливостей фірми. 1.4. Маркетингова діяльність в системі управління конкурентоспроможністю. Розділ 2.Дослідження рівня конкурентоспроможності ВАТ "ЕМЗ"Металіст". 2.1. Характеристика об’єкту дослідження. 2.2. Оцінка технічних та організаційно-економічних показників конкурентоспроможності підприємства. 2.3. Аналіз конкурентоспроможності основної продукції. 2.4. Оцінка ринків збуту основної продукції. Розділ 3. Концепція заходів по підвищенню конкурентоспроможності ВАТ "ЕМЗ"Металіст" для роботи в умовах ринкової економіки. 3.1. Вибір стратегічних напрямків розвитку підприємства. 3.2. Впровадження організаційної структури управління ВАТ "ЕМЗ"Металіст" орієнтоване на розв’язання стратегічних проблем. 3.3. Реорганізація маркетингової служби підприемства. Додаток Висновок Література

Конкурентоспроможність підприємтва

Вступ Розділ 1. Теоритичні основи визначення конкурентоспроможності підприємства. 1.1. Поняття та види конкурентоспроможності. 1.2. Параметри та умови, які забезпечують конкурентоспроможність персоналу, підприємства, продукції. 1.3. Показники та оцінка конкурентних можливостей фірми. 1.4. Маркетингова діяльність в системі управління конкурентоспроможністю. Розділ 2.Дослідження рівня конкурентоспроможності ВАТ "ЕМЗ"Металіст". 2.1. Характеристика об’єкту дослідження. 2.2. Оцінка технічних та організаційно-економічних показників конкурентоспроможності підприємства. 2.3. Аналіз конкурентоспроможності основної продукції. 2.4. Оцінка ринків збуту основної продукції. Розділ 3. Концепція заходів по підвищенню конкурентоспроможності ВАТ "ЕМЗ"Металіст" для роботи в умовах ринкової економіки. 3.1. Вибір стратегічних напрямків розвитку підприємства. 3.2. Впровадження організаційної структури управління ВАТ "ЕМЗ"Металіст" орієнтоване на розв’язання стратегічних проблем. 3.3. Реорганізація маркетингової служби підприемства. Додаток Висновок Література

Дослідження конкурентоспроможності підприємства

Вступ 3 1. Конкурентоспроможність організації та її визначення 4 2. Діагностика конкурентоспроможності підприємства 7 3. Методики визначення та оцінки конкурентоспроможності організації 9 4. Оцінка конкурентоспроможності підприємства «Селена» 15 Показники 17 Висновки 18 Список використаної літератури 20

Шляхи підвищення конкурентоспроможності суб’єкта ЗЕД (частина курсової)

1. Теоретичні основи конкуренції та конкурентоспроможності 2 1.1 Сутність конкуренції та конкурентоспроможності 2 1.2 Фактори, що впливають на рівень конкурентоспроможності 5 1.3 Методологічні підходи до визначення рівня конкурентоспроможності суб’єкта ЗЕД 9 2. Дослідження рівня конкурентоспроможності підприємства 20 2.1 Аналіз фінансового-господарської діяльності підприємства 20 Висновки 39 Література 41 Додаток А. Фінансовий звіт ТОВ „....” 43 Додаток Б. Показники ліквідності, платоспроможності, ділової активності і рентабельності ТОВ „...” в 2001-2003 рр. 47 Додаток В. Організаційна структура ТОВ „...” 49

Аналіз та вдосконалення конкурентоспроможності фірми.

ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ РОЗВИТКУ РИНКОВИХ ВІДНОСИН 1.1. Суть, поняття та види конкурентоспроможності 1.2. Параметри та умови, які забезпечують конкурентоспроможність продукції підприємства 1.3. Показники та оцінка конкурентних можливостей фірми РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НА ПРИКЛАДІ ПП “ЗОРЯ” 2.1. Характеристика та аналіз господарської діяльності ПП “Зоря” 2.2. Аналіз фінансово-економічного стану фірми “Зоря” та стратегії виходу його на зовнішній ринок РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 3.1. Основні напрямки вдосконалення конкурентоспроможності підприємства 3.2. Економічна ефективність впровадження заходів щодо збільшення конкурентоспроможності підприємства ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ

Конкурентоспроможність торговельного підприємства та

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1 Теоретичні основи визначення конкурентоспроможності підприємства. 5 1.1. Конкурентоспроможність підприємства її характеристика та складові. 5 1.2. Види конкуренції. 8 1.3. Фактори конкурентоспроможності підприємства. 12 1.4. Методичні засади оцінки конкурентоспроможність підприємства. 16 РОЗДІЛ 2. Дослідження конкурентоспроможності торговельного підприємства УкрАВТО ПАТ «Черкаси-Авто». 22 2.1. Характеристика підприємства та галузі. 22 2.2.Аналіз ефективності господарсько-фінансової діяльності ПАТ «ЧЕРКАСИ-АВТО». 27 2.3. Оцінка конкурентоспроможності ПАТ «Черкаси-Авто» 31 РОЗДІЛ 3. Напрями підвищення конкурентоспроможності підприємства. 42 3.1. SWOT аналіз діяльності підприємства ПАТ «ЧЕРКАСИ-АВТО» та вибір стратегії діяльності підприємства. 42 3.2. Заходи щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства УкрАВТО ПАТ«ЧЕРКАСИ-АВТО» 44 ВИСНОВКИ 52 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 54

Організація праці і конкурентоспроможність підприємств: проблеми та напрями вирішення

Вступ 3 1. Теоретичні основи організації праці та конкурентоспроможності підприємства 4 1.1. Організація праці, як складова конкурентоспроможності підприємства 4 1.2. Конкурентоспроможність підприємства: сутність, критерії показники 6 2. Дослідження рівня конкурентоспроможності ТОВ “ ” 8 2.1. Коротка характеристика об’єкту дослідження 8 2.2 Оцінка технічних, організаційно-економічних та фінансових показників конкурентоспроможності підприємства 9 3. Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства 15 Висновки 16 Список використаної літератури 18

Шляхи розвитку конкуренції в роздрібній торгівлі (на прикладі підприємства)

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні засади підвищення конкурентоспроможності підприємства роздрібної торгівлі 5 1.1 Поняття конкуренції та конкурентоспроможності, їх роль у діяльності підприємств роздрібної торгівлі 5 1.2 Конкурентні переваги роздрібних підприємств 6 1.3 Стратегічні фактори утримання конкурентних переваг 8 Розділ 2. Аналіз особливостей конкурентоспроможності ПП «ДС» 12 2.1 Економіко-організаційна характеристика підприємства 12 2.2 Аналіз конкуренції в галузі та конкурентоспроможності ПП «ДС» 19 2.3 Визначення конкурентоспроможності підприємства «ДС» 21 Розділ 3. Підвищення конкурентоспроможності підприємства ПП «ДС» 24 Висновки 28 Список використаної літератури 30-32 Метою написання роботи виступає визначення основних шляхів розвитку конкуренції на підприємстві роздрібної торгівлі.