институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ АНКЕТ

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Лабораторная | Страниц: 14 | Год: 2010 | Размер: 18 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ АНКЕТ

План звіту лабораторної роботи

1. Загальна характеристика маркетингових досліджень з вико-ристанням анкет.
2. Розробка змісту та форми анкети.
2.1. Коротка характеристика предметної області (фруктового соку).
2.2. Мета дослідження.
2.3. Анкета, яка розроблена для дослідження.
3. Інформаційна технологія обробки даних.
3.1. Характеристика методу збору даних.
3.2. Технологія вводу даних в електронну таблицю.
3.3. Складання результатних таблиць та графіків по кожному питанню.
3.4. Аналіз отриманих результатних даних для прийняття маркетингових рішень.
Cмотрите также:
Взяти будь-який товар та розробити інструменти дослідження і фактори

ВСТУП 3 1. ОПИС ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА (провідна фармацевтична компанія) 5 2. ОПИС ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ 6 3. ОПИС ТОВАРУ 9 4. ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 14 Визначення мети дослідження Пошукові питання гіпотези та джерел інформації Розробка концепції збору первинної маркетингової інформації Організаційні питання проведення дослідження Розробка анкет Результати досліджень (результат обробки анкет) ВИСНОВКИ 20 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 22

Сутність і значення маркетингових досліджень

ВСТУП І. Сутність і значення маркетингових досліджень 1.1. Маркетинг і маркетингові дослідження 1.2. Маркетингові дослідження як різновид емпіричних соціологічних досліджень і найважливіша складова маркетингової інформаційної системи 1.3. Маркетингові дослідження і маркетингова розвідка 1.4. Проблеми використання інформації маркетингового дослідження в маркетингу 1.5. Основні напрямки маркетингових досліджень 2. Розробка плану маркетингового дослідження 2.1. Визначення проблеми 2.2. Визначення потреби в проведенні дослідження 2.3. Визначення типу необхідної інформації і джерел її одержання 2.4. Визначення методів збору даних 2.5. Визначення обсягу вибірки 2.6. Основні напрямки маркетингових досліджень 3. Маркетингове дослідження підприємства 3.1. Вибір і опис підприємства 3.2. Аналіз ринку 3.2. Сегментування ринку. 3.4. Маркетингові стратегічні цілі 3.5. Стратегічні рішення 3.5. Позиціонування ВИСНОВОК Література

Маркетингові дослідження характеристик та рівня попиту

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 4 2. МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ХАРАКТЕРИСТИК ТА РІВНЯ ПОПИТУ (на прикладі ринку компакт-дисків) 14 ВИСНОВОК 22 ЛІТЕРАТУРА 23

Організація та проведення маркетингового дослідження напрямків вдосконалення асортименту туристичного підприємства

Вступ 3 1. Методологічні основи маркетингових досліджень в умовах перехідної економіки України 6 1.1. Об'єктивна необхідність маркетингових досліджень в процесі розвитку ринкових відносин 6 1.2. Суть та методологічні принципи проведення маркетингових досліджень 12 1.3. Маркетингові дослідження в системі прийняття управлінських рішень 16 2. Маркетингові дослідження вдосконалення асортименту туристичного підприємства 20 2.1. Сутність та зміст маркетингу в туризмі 20 2.2. Система маркетингових досліджень в туризмі 25 2.3. Маркетингові дослідження вдосконалення асортименту туристичного підприємства 33 3. Організація та проведення маркетингових досліджень напрямків вдосконалення асортименту туристичного підприємства 35 3.1. Маркетингові дослідження туристичного продукту в АР Крим 35 3.2. Шляхи вдосконалювання системи маркетингових досліджень туристсько-рекреаційного продукту в А.Р. Крим 42 Висновки 45 Література 47

Маркетинг у банку

Зміст Вступ 2 1.Реферативна частина 3 1.1. Маркетингові дослідження 3 1.2. Маркетингові стратегії комерційного банку 10 2 Тестове завдання 16 Висновок 20 Список використаних джерел 23 Додаток 25

Маркетингові дослідження. Принципи оплати праці

1. Дайте визначення поняття "маркетингові дослідження". Яка мета дослідження маркетингу. Назвіть основні сфери маркетингових досліджень. 3 2. Назвіть принципи оплати праці. Які системи і форми оплати праці існують. Розкрийте їх суть та області застосування. В чому суть тарифної системи. 12 Завдання 18 Література 19

Маркетингові дослідження як інструмент процесу створення нового товару (практична частина курсової)

ЗМІСТ 2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА: МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОЦЕСУ СТВОРЕННЯ НОВОГО ТОВАРУ 2 2.1. Резюме компанії: товар, конкуренти, стратегія збуту, канали разподілу, цінова політика, позиціонування, основні проблеми 2 2.2. Пропозиція по виходу на ринок з новим товаром 6 2.3. Перше маркетингове дослідження: результати анкетування 6 2.4. Друге маркетингове дослідження: фокус-группа 9 2.5. Третє маркетингове дослідження: експеримент 10 ВИСНОВОК 12 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 13 Додаток А. АНКЕТА 15

Концепція створення туристичної фірми

Зміст Вступ 1. Науково-теоретичні засади створення туристичного підприємства 1.1 Зовнішні та внутрішні чинники середовища існування туристичного підприємства 1.2. Теорія маркетингового дослідження ринку 1.3 Законодавчо-нормативні основи створення нового туристичного підприємства 2. Аналіз середовища та обґрунтування доцільності створення нового туристичного підприємства в м. Львів 2.1. Маркетингові дослідження туристського ринку 2.2. Маркетингові дослідження туристського продукту 2.3. Маркетингові дослідження конкурентного середовища 3. Концепція створення туристичної фірми „Вояж” 3.1. Основні етапи створення туристичної фірми 3.2. Організація діяльності туристичної фірми 3.3. Асортиментна політика 3.4. Організація збуту і комунікацій Висновки та пропозиції Список використаних джерел: Додатки

Стратегічний аналіз у фармації

Вступ 3 1. Основи стратегічного аналізу та його місце в системі управління 6 1.1. Зміст стратегічного аналізу 6 1.2. Діагностика у стратегічному аналізі 11 1.3. Використанням методів моделювання та прогнозування 15 1.4. Основи законодавства України "Про охорону здоров'я". 17 2. Маркетингова стратегія як основа розвитку фармації 21 2.1. Маркетингові системи для забезпечення конкурентоспроможності 21 2.2. Маркетингові складові конкурентоспроможності фармацевтичних підприємств України 23 2.3. Маркетингові ресурси підвищення конкурентоспроможності фармацевтичних підприємств України 27 3. Логістика як основний напрям стратегічного управління фармацевтичним підприємством 31 3.1. Традиційне і логістичне управління 31 3.2. Моделі оцінки і прогнозування стану ринку фармацевтичних препаратів 32 3.3. Моделі формування логістичних стратегій підприємств на регіональних ринках 38 Висновки 43 Література 46