институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Дослідження асортименту та якості м’яких меблів

Каталог пособий и учебных материалов | Товароведение | Курсовая | Страниц: 30 | Год: 2006 | Размер: 76 кб. | Стоимость: 85 грн. | Смотреть | Купить

Дослідження асортименту та якості м’яких меблів

Зміст
Вступ 3
1. Стан ринку м’яких меблів 5
2. Вимоги нормативної документації до м’яких меблів ГОСТ 10
3. Аналіз структури асортисменту м’яких меблів, що реалізуються на підприємстві "Спецмеблі" 14
4. Оцінка якості м’яких меблів у магазині 20
Висновки та пропозиції 24
Литература 26
Додаток. Прайс на меблі виробництва ВАТ “Спецмеблі” 30

Метою роботи є дослідження асортименту і якості м’яких меблів виробництва ВАТ “Спецмеблі”. Відповідно до поставленої мети завданнями роботи є:
- вивчення сучасного стану ринку м’яких меблів;
- вивчення вимог нормативної документації до м’яких меблів ГОСТ;
- аналіз структури асортисменту м’яких меблів, що реалізуються на підприємстві "Спецмеблі";
- встановлення критеріїв оцінки якості м’яких меблів у магазині
Об’єктом дослідження є підприємство меблевої промисловості ВАТ "Спецмеблі" з точки зору забезпечення ним якості та асортименту м’яких меблів у відповідності до потреб ринку.
Предметом дослідження є сукупність вимог ринку м’яких меблів, виконання яких забезпечує конкурентоспроможність продукції підприємств на протязі ХХІ століття.
Cмотрите также:
Вплив сировини та технології виготовлення на формування якості м’яких меблів за матеріалами фабрики

Зміст Вступ 3 1. Стан ринку м’яких меблів 6 2. Коротка характеристика ЗАТ “Лагода” 16 3. Технологічний процес виготовлення м’яких меблів на "Лагода" і вплив на якість 20 4. Характеристика споживчих властивостей м’яких меблів 25 5. Вимоги НТД та оцінка якості м’яких меблів 35 Висновки та пропозиції 45 Литература 47 Додаток. Баланс та Звіт про фінансові результати ЗАТ “Лагода” 51 Метою роботи є вивчення вплив сировини та технології виготовлення на формування якості м’яких меблів за матеріалами ЗАТ “Меблева фабрика "Лагода". Відповідно до поставленої мети завданнями роботи є: - вивчення сучасного стану ринку м’яких меблів; - встановлення характеристик сировинних матеріалів для виготовлення м’яких меблів і їх впливу на якість; - аналіз технологічного процесу виготовлення м’яких меблів на ЗАТ "Лагода" і його впливу на якість; - встановлення характеристик споживчих властивостей м’яких меблів; - встановлення вимоги НТД та проведення на їх основі оцінки якості м’яких меблів Об’єктом дослідження є підприємство меблевої промисловості ЗАТ “Лагода” з точки зору його забезпечення якісною сировиною та впровадження сучасних технологій у відповідності до потреб ринку. Предметом дослідження є сукупність вимог ринку м’яких меблів, виконання яких забезпечує конкурентоспроможність продукції підприємств на протязі ХХІ століття.

Експертиза меблів закордоного вробництва

Вступ 3 1. Стан, проблеми та перспективи розвитку ринку меблів в Україні 5 2. Класифікація та асортимент меблів 12 3. Фактори, що формують споживчі властивості та якості меблів 17 3.1. Сировинні матеріали 17 3.2. Проектування, конструювання 19 3.3. Технологічний процес 23 3.4. Оздоблення меблів 26 4.Експертиза меблів закордонного виробництва 28 Висновки і пропозиції 31 Список використаної літератури 34 Мета роботи – розгляд стану ринку меблів та основних споживчих властивостей меблів, які реалізуються в Україні, а також порядку проведення експертизи меблів

Розширення асортименту удосконалення технології та дослідження якості банкетних холодних страв

Зміст Вступ. 3 1. Забезпечення якості холодних страв (солодких) при приготуванні 5 2. Теорія створення жольованих систем та піни при їх збиванні 8 3. Розробка нових страв на основі нової сировини, технологічної документації, органолептичної оцінки якості і хімічного складу. 13 4. Складання меню банкету на весілля 27 Висновки 32 Список використаної літератури: 33 Метою курсової роботи є дослідження процесу вдосконалення асортименту технології та дослідження якості банкетних холодних страв. І відповідно до цього ставиться ряд таких завдань, як забезпечення якості холодних страв, розробка нових страв, складання меню. Об’єкт дослідження – вдосконалення асортименту холодних страв. Предмет дослідження - процес вдосконалення асортименту

Аналіз асортименту і якості споживання товарів (пивної продукції)

Вступ 3 Розділ 1. Особливості формування асортименту та виробництва пивобезалкогольної продукції 5 1.1. Асортимент пивобезалкогольної продукції 5 1.1.1. Формування асортименту товарної групи на ринку 5 1.1.2. Аналіз виробництва пива 9 1.2. Характеристика сировини, що використовується у виготовленні даного продукту 11 1.3. Формування якості в процесі виробництва 13 1.4. Оцінка якості готової продукції 14 Розділ 2. Дослідження якості пивної продукції 17 2.1. Характеристика об’єкта дослідження 17 2.2. Аналіз асортименту виробів 19 2.3. Методи дослідження якості пивної продукції 23 2.4. Результати дослідження якості 27 2.5. Реалізація пивної продукції 32 Розділ 3. Розрахункова частина 35 3.1. Проведення тестування пива 35 3.2. Оцінка результатів тестування 37 Висновки і пропозиції 40 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 42

Аналіз асортименту і якості споживчих товарів (пиво)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ТА ВИРОБНИЦТВА ПИВОБЕЗАЛКОГОЛЬНОЇ ПРОДУКЦІЇ 4 1.1. АСОРТИМЕНТ ПИВОБЕЗАЛКОГОЛЬНОЇ ПРОДУКЦІЇ 4 1.1.1. Формування асортименту товарної групи на ринку 4 1.1.2. Аналіз виробництва пива 6 1.2. ХАРАКТЕРИСТИКА СИРОВИНИ, ЩО ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ У ВИГОТОВЛЕННІ ДАНОГО ПРОДУКТУ 10 1.3. ФОРМУВАННЯ ЯКОСТІ В ПРОЦЕСІ ВИРОБНИЦТВА 14 1.4. ОЦІНКА ЯКОСТІ ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ 15 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ПИВНОЇ ПРОДУКЦІЇ 17 2.1. ХАРАКТЕРИСТИКА ПИВНОЇ ПРОДУКЦІЇ 17 2.2. АНАЛІЗ АСОРТИМЕНТУ ПИВА 19 2.3. МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ПИВНОЇ ПРОДУКЦІЇ 22 2.4. РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ПИВНОЇ ПРОДУКЦІЇ 26 2.5. РЕАЛІЗАЦІЯ ПИВНОЇ ПРОДУКЦІЇ 33 РОЗДІЛ 3. РОЗРАХУНКОВА ЧАСТИНА 35 3.1. ПРОВЕДЕННЯ ТЕСТУВАННЯ ПИВА 35 3.2. ОЦІНКА РЕЗУЛЬТАТІВ ТЕСТУВАННЯ 36 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 39 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41

Хараткеристика процесу проектування та вплив його на формування якості офісних меблів ЗАТ "Спецмеблі"

Вступ 3 1. Коротка характеристика підприємства ЗАТ "Спецмеблі" 5 1.1. Відомості про підприємство 5 1.2. Класифікація проектуємих меблів 7 2. Хараткеристика процесу проектування та виробництва ЗАТ "Спецмеблі" 14 2.1. Характеристика сировини, що використовується в процесі виробництва 14 2.2. Проектування, як основа виробництва офісних меблів 16 2.3. Виробництво меблів 17 3. Формування споживчих властивостей У процесі виробництва 19 4. Гарантія якості офісних меблів 21 Висновки 24 Література 26

Аналіз асортименту і якості споживчих товарів (Ринок пива)

ВСТУП 3 1. ОГЛЯД ЛІТЕРАТУРИ 5 1.1. Аналіз ринку товарної групи 5 1.1.1. Формування асортименту товарної групи на ринку 5 1.1.2. Аналіз виробництва 12 1.2. Характеристика сировини, що використовується у виготовленні даного продукту 16 1.3. Формування якості в процесі виробництва 17 1.4. Оцінка якості готової продукції 20 2. ОСНОВНА ЧАСТИНА 22 2.1. Характеристика об'єкта дослідження 22 2.2. Аналіз асортименту виробів 22 2.3. Методи дослідження якості даної продукції 23 2.4. Результати дослідження якості 23 2.4.1. Результати органолептичної оцінки 23 2.4.2. Результати дослідження фізико-хімічних показників 25 2.5. Реалізація даної продукції 26 3. РОЗРАХУНКОВА ЧАСТИНА 28 3.1. Проведення тестування даного виду продукції 28 3.2. Оцінка результатів тестування 30 ВИСНОВОК 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38 Мета роботи – дослідження ринку пива в Україні з точки зору його якості та асортименту. В роботі будуть розглянуті споживчі характеристики різних сортів пива, що виробляються та реалізуються в Україні

Аналіз асотименту і якості споживчих товарів (Майонез)

Вступ 3 І. Огляд літератури 5 1.1. Аналіз ринку товарної групи 5 1.1.1. Формування асортименту товарної групи на ринку 5 1.1.2. Аналіз виробництва 8 1.2. Характеристика сировини, що використовується у виготовленні майонезу 14 1.3. Формування якості в процесі виробництва майонезу 14 1.4. Оцінка якості готової продукції 18 2. Основна частина 22 2.1. Характеристика об’єкта дослідження 22 2.2. Аналіз асортименту виробів 22 2.3. Методи дослідження якості даної продукції 26 2.4. Результати дослідження якості 27 3. Розрахункова частина 31 3.1. Проведення тестування майонезу 31 3.2. Оцінка результатів тестування 31 Висновки і пропозиції 34 Література 35 Додатки 37-38 Мета нашої роботи – дослідження ринку майонезів в Україні з точки зору їх якості та асортименту. В роботі будуть розглянуті споживчі характеристики різних сортів майонезів, що виробляються та реалізуються в Україні.

Маркетингове дослідження ринку меблів (дослідження ринку меблів)

Вступ 3 1 Оцінка стану та перспектив розвитку макросередовища 6 2 Загальний аналіз ринку 10 3 Аналіз поведінки споживачів та характеристик споживання 13 4 Аналіз конкурентного середовища 15 5 Аналіз внутрішнього середовища фірми 19 6 Аналіз портфеля продуктів фірми 22 7 Аналіз каналів збуту 26 8 Аналіз цінової політики фірми 27 9 Аналіз політики просування 29 10 Аналіз реакції ринку на фірму та її продукцію 31 Висновки 33 Використана література 36 Об’єктом дослідження виступає ринок меблів міста Києва та товар, що представлений на ньому - спальні ліжка. Предметом написання роботи виступає дослідження ринку меблів та його кон’юнктури.

„Організація обліку і аналізу дебіторської заборгованості (на прикладі діяльності ЗАТ „Фабрика м’яких меблів”)

Зміст: Вступ ..............................................................................................................4 Розділ 1. Теоретичні аспекти обліку операції з дебіторської заборгованості .......................................................................................................6 1.1. Еволюція поняття „дебіторська заборгованість” та основні тенденції розвитку її обліку на сучасному етапі ......................................6 1.1.1. Економічна природа дебіторської заборгованості і обліковий аспект ......................................................................................................................6 1.1.2. Поняття „дебіторська заборгованість” на сучасному етапі ..........9 1.2. Огляд літературних джерел та нормативної бази з обліку дебіторської заборгованості .............................................................................11 1.2.1. Ступінь розкриття питання обліку дебіторської заборгованості в обліковій навчально-практичній літературі ................................................11 1.2.2. Аналіз періодичних видань ...........................................................13 1.2.3. Огляд нормативної бази ...............................................................16 1.3. Класифікація дебіторської заборгованості .....................................18 1.4. Актуальні проблеми обліку дебіторської заборгованості .........23 Розділ 2. Облік дебіторської заборгованості в Україні та інших країнах світу ........................................................................................................25 2.1. Економічна характеристика ЗАТ „Фабрика м’яких меблів” ......25 2.2. Загальні аспекти організації обліку на підприємстві .................31 2.3. Методологія обліку дебіторської заборгованості …………….35 2.3.1. Визнання та оцінка дебіторської заборгованості ……...……35 2.3.2. Документування дебіторської заборгованості …………….…37 2.3.3. Порядок нарахування резерву сумнівних боргів ......................42 2.3.4. Організація синтетичного та аналітичного обліку дебіторської заборгованості, відображення інформації в облікових регістрах та фінансовій звітності ...........................................................................................46 2.4. Особливості обліку дебіторської заборгованості в інших країнах світу ......................................................................................................57 2.5. Пропозиції з удосконалення обліку дебіторської заборгованості на ЗАТ „Фабрика м’яких меблів”....................................................................64 Розділ 3. Аналіз і контроль діяльності ЗАТ „Фабрика м’яких меблів”...................................................................................................................69 3.1. Економічний аналіз діяльності ЗАТ „Фабрика м’яких меблів”...69 3.1.1. Завдання, джерела інформації та основні методичні прийоми економічного аналізу .........................................................................................69 3.1.2. Аналіз наявності та ефективності використання дебіторської заборгованості ......................................................................................................71 3.1.3. Оцінка фінансового стану ЗАТ „Фабрика м’яких меблів”.........77 3.2. Господарський контроль діяльності ЗАТ „Фабрика м’яких меблів”...................................................................................................................80 3.2.1. Аудиторська перевірка операцій з дебіторської заборгованості. 80 3.2.2. Методика проведення інвентаризації дебіторської заборгованості .....................................................................................................89 3.3. Пропозиції з удосконалення організації контролю дебіторської заборгованості на підприємстві та використання результатів аналізу для покращення господарської діяльності підприємства ..................................91 Розділ 4. Охорона праці в ЗАТ „Фабрика м’яких меблів”....................94 4.1. Особливості охорони праці в ЗАТ „Фабрика м’яких меблів”...................................................................................................................94 4.2. Характеристика робочого місця бухгалтера на ЗАТ „Фабрика м’яких меблів”.....................................................................................................97 Висновки та пропозиції .............................................................................99 Список використаних джерел .................................................................102 Додатки