институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Сутність та необхідність стратегічного управління

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент | Реферат | Страниц: 17 | Год: 2010 | Размер: 18 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Сутність та необхідність стратегічного управління

ЗМІСТ
Вступ 3
1. Сутність та необхідність стратегічного управління 6
2. Моделі стратегічного управління 8
3. Переваги стратегічного підходу до управління 9
4. Сутність досконалої, монополістичної та олігополістичної конкуренції 12
Висновок 16
Список використаної літератури 18
Cмотрите также:
Основні принципи стратегічного управління. Завдання стратегічного управління

ВСТУП 3 1. СУТНІСТЬ СТРАТЕГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТА СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ 4 2. МОДЕЛІ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ТА ЇХ ВИБІР В УМОВАХ НЕСТАБІЛЬНОСТІ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 12 3. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ НА СУЧАСНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 16 ВИСНОВОК 25 ЛІТЕРАТУРА 26

Моделі стратегічного управління

ВСТУП 5 1. Теоретичні аспекти стратегічного управління 7 1.1 Стратегічне мислення 7 1.2 Стратегічний рівень підприємства та принципи стратегічного управління 8 2. Модель стратегічного управління BCG 13 2.1 Історично перша модель стратегічного управління 13 2.2 Сильні і слабкі сторони моделі BCG 18 3. Модель стратегічного управління General Electric / McKinsey та її варіації 21 3.1 Сутність моделі GE/McKinsey 21 3.2 Сильні і слабкі сторони моделі GE/McKinsey 27 3.3 Варіації моделі GE/McKinsey 29 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40

Проблеми забезпечення конкурентоспроможності підприємств на зовнішніх ринках

ВСТУП РОЗДІЛ 1. Сутність конкурентоспроможності підприємства та особливості її забезпечення на зовнішньому ринку 4 1.1. Сутність та основні показники конкурентоспроможності продукції 4 РОЗДІЛ 2. Роль стратегічного управління в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства 11 2.1. Необхідність стратегічного управління в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства 11 2.2. Сутність та особливості формування базової конкурентної стратегії 14 ВИСНОВОК 21 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 22

Стратегічне планування

Вступ 3 Розділ 1. Стратегічне планування і його місце в системі стратегічного управління 5 1.1.Сутність стратегічного управління. 1.2. Зміст і структура стратегічного управління 6 1.3. Сумніви відносно стратегічного планування 11 Розділ 2. Аналіз та оцінка стратегічного планування в туристичній організації “Гранд" 12 2.1. Туристична організація „Гранд" 2.2. Вибір стратегії туристичної організації 19 2.3. Вивчення стратегічних альтернатив 27 Висновки та пропозиції Список використаної літератури 32

Сутність підходів до стратегічного управління

Зміст Вступ 3 1 Сутність підходів до стратегічного управління 4 2 Аналіз середовища організації 7 3 Сутність SWOT -аналізу 15 Висновок 19 Використана література 20

Сутність підходів до стратегічного управління

Зміст Вступ 3 1 Сутність підходів до стратегічного управління 4 2 Аналіз середовища організації 7 3 Сутність SWOT -аналізу 15 Висновок 19 Використана література 20

Сутність сучасного стратегічного кадрового менеджменту

Вступ 3 1. Сутність сучасного стратегічного кадрового менеджменту 4 2. Процес управління – як основа сучасного стратегічного кадрового менедменту 12 3. Методи управління персоналом сучасного стратегічного кадрового менеджменту 17 Висновки 20 Список використаної літератури 21

Сутність, роль і особливості стратегічного менеджменту

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи стратегічного менеджменту підприємства 5 1.1 Сутність та роль стратегічного менеджменту в системі управління підприємством 5 1.2 Стратегія фірми: поняття, типи, особливості розробки 10 1.3 Переваги стратегічного підходу до управління 14 Розділ 2. Дослідження процесу стратегічного менеджменту ТОВ „...” 17 2.1 Організаційна характеристика об’єкту дослідження 17 2.2 Моніторинг діяльності фірми при розробці стратегії 19 2.3 Оцінка стратегії підприємства 22 Розділ 3. Пропозиції щодо вдосконалення процесу стратегічного менеджментупідприємства...……………………………………………….25 3.1 Визначення управлінських складових, що впливають на процес стратегічного менеджменту підприємства 25 3.2 Пропозиції щодо вдосконалення процесу стратегічного менеджменту підприємства 30 Висновок 32 Список використаної літератури 35

Зарубіжний досвід стратегічного менеджменту

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи системи стратегічного менеджменту 5 1.1. Поняття стратегічного менеджменту та зарубіжні концепції стратегій 5 1.2. Елементи системи стратегічного менеджменту 10 1.3. Стадії процесу стратегічного управління 15 Розділ 2. Стратегічне управління як основна частина системи менеджменту підприємства 18 2.1. Важливість стратегічного управління в менеджменті підприємства 18 2.2. Маркетингові стратегії та SWOT-аналіз у системі стратегічного менеджменту підприємства в умовах маркетингової орієнтації 27 Розділ 3. Перспективи впровадження зарубіжного досвіду стратегічного менеджменту на вітчизняних аграрних підприємствах 31 3.1. Перспективи впровадження досвіду теорії і практики стратегічного менеджменту і стратегічного управління 31 3.2. Особливості впровадження та перспективи розвитку стратегічного менеджменту на аграрних підприємствах 35 Висновки 39 Список використаної літератури 42

Процес стратегічного маркетингового планування

Вступ 3 Розділ 1. Поняття та сутність стратегічного маркетингового планування 5 1.1 Сутність довгострокового планування 5 1.2 Стратегічне планування 7 1.3 Система стратегічного управління 10 Розділ 2. План маркетингу та прогнозування в системі стратегічного маркетингового планування 14 2.1 Поняття маркетингового плану та його призначення 14 2.2 Прогнозування в системі стратегічного маркетингового планування 16 2.2 Методи прогнозування, що використовуються в стратегічному плануванні 19 Розділ 3. Аналіз процесу стратегічного маркетингового планування на підприємстві 26 3.1 Аналіз конкретної ситуації 26 3.2 Конкретні пропозиції з вирішення питання 30 Висновки 35 Література 37