институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Теоретичні засади управління розвитком торгових площ

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 27 | Год: 2010 | Размер: 874 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Теоретичні засади управління розвитком торгових площ

Теоретичні засади управління розвитком торгових площ 1
1.1 Характеристика та типологія площ підприємств торгівлі 1
1.2.Фактори, що визначають потребу в торгових площах 10
1.3 Управління розвитком торгових площ 16
Cмотрите также:
Розвиток торгового співробітництва між Україною та ЄС

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЗДІЙСНЕННЯ ТОРГОВИХ ОПЕРАЦІЙ МІЖ УКРАЇНОЮ ТА ЄС 5 1.1. Види та методи здійснення торгових операцій 5 1.2. Досвід здійснення торгових операцій ЄС з іншими країнами 10 1.3. Історія розвитку відносин між Україною та ЄС 16 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СУЧАСНОГО СТАНУ ТОРГОВИХ ВІДНОСИН МІЖ УКРАЇНОЮ ТА ЄС 22 2.1. Динамічні зміни галузевої та географічної структури зовнішньої торгівлі товарами і послугами між Україною та ЄС 22 2.2. Тенденції розвитку міжнародних торгових відносин між Україною та ЄС 30 РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ТОРГОВОГО СПІВРОБІТНИЦТВА МІЖ УКРАЇНОЮ ТА ЄС 37 3.1. Проблеми у розвитку торгових відносин України з країнами ЄС 37 3.2. Можливості розширення торгових відносин у контексті створення зони вільної торгівлі між Україною та ЄС 43 ВИСНОВКИ 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛIТЕРАТУРИ 51 ДОДАТКИ 55

Управління розвитком підприємств готельного сервісу в сучасних економічних умовах

ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретичні основи управління розвитком підприємств готельного сервісу в сучасних економічних умовах 6 1.1. Особливості управління підприємствами готельного сервісу 6 1.2. Планування розвитку підприємства готельного сервісу 12 1.3. Контроль управління розвитком підприємства готельного сервісу 16 Розділ 2. Управління розвитком готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 22 2.1. Загальна характеристика та місце розташування Комплексу 22 2.2. Конкурентні переваги готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 23 2.3. Планування розвитку готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 27 Розділ 3. Удосконалення управління розвитком готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 30 3.1. Удосконалення діяльності готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" на основі анкетування туристів 30 3.2. Управління розвитком підприємства за рахунок використання інформаційних ресурсів 34 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39

УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНОГО СЕРВІСУ В СУЧАСНИХ ЕКОНОМІЧНИХ УМОВАХ

ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретичні основи управління розвитком підприємств готельного сервісу в сучасних економічних умовах 6 1.1. Особливості управління підприємствами готельного сервісу 6 1.2. Планування розвитку підприємства готельного сервісу 12 1.3. Контроль управління розвитком підприємства готельного сервісу 16 Розділ 2. Управління розвитком готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 22 2.1. Загальна характеристика та місце розташування Комплексу 22 2.2. Конкурентні переваги готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 23 2.3. Планування розвитку готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 27 Розділ 3. Удосконалення управління розвитком готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 30 3.1. Удосконалення діяльності готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" на основі анкетування туристів 30 3.2. Управління розвитком підприємства за рахунок використання інформаційних ресурсів 34 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39

ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ В ОРГАНІЗАЦІЇ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ

ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретичні основи управління розвитком підприємств готельного сервісу в сучасних економічних умовах 6 1.1. Особливості управління підприємствами готельного сервісу 6 1.2. Планування розвитку підприємства готельного сервісу 12 1.3. Контроль управління розвитком підприємства готельного сервісу 16 Розділ 2. Управління розвитком готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 22 2.1. Загальна характеристика та місце розташування Комплексу 22 2.2. Конкурентні переваги готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 23 2.3. Планування розвитку готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 27 Розділ 3. Удосконалення управління розвитком готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 30 3.1. Удосконалення діяльності готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" на основі анкетування туристів 30 3.2. Управління розвитком підприємства за рахунок використання інформаційних ресурсів 34 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39

Послуги та їх особливості

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. УМОВИ СТВОРЕННЯ І ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГУ ПОСЛУГ 5 1.1. Методологічні основи розвитку сфери послуг 5 1.2. Маркетингова послуга: ознаки, класифікація, елементи 9 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГУ СТРАХОВИХ ПОСЛУГ 16 2.1. Поняття, значення і продукти маркетингу в страхуванні 16 2.2. Маркетингові дослідження і маркетингова політика страховика 21 2.3. Особливості рекламування страхових послуг 25 Висновок 32 Література 34 Додатки 36-38 Предмет: маркетингова товарна політика Темою роботи є „Послуги та їх особливості”. Метою роботи є теоретичне й практичне обґрунтування сутності маркетингового механізму управління розвитком сфери послуг. Об'єктом дослідження є процес управління розвитком підприємств сфери послуг. Предметом дослідження є формування маркетингового механізму управління розвитком підприємств сфери послуг. Дослідження даної теми проведено на основі таких підручників: Іщенко О.А. „Теоретичні основи і механізм реалізації маркетингу послуг”, Кардаша В.Я. „Маркетингова товарна політика”, Котлера Ф. „Основы маркетинга”, Куденко Н.В. „Стратегічний маркетинг”, Осадця С.С. „Страхування”, Портера М. „Стратегія конкуренції”, Шершньової З.Є. „Стратегічне управління”

Управління розвитком виробництва

Вступ 3 Розділ 1. Поняття, сутність та зміст процесу управління розвитком виробництва 4 1.1 Ретроспектива управління розвитком виробництва 4 1.2 Зміст процесу управління розвитком виробництва 9 Розділ 2. Основні форми та методи управління розвитком виробництва 13 Розділ 3. Фактори, що впливають на розвиток виробництва 18 3.1 Фактори рівня використання виробничого потенціалу 18 3.2 Фактор автоматизації та механізації виробничого процесу та НТП 26 3.3 Організація обслуговування робочих місць 29 Розділ 4. Аналіз ефективності розвитку виробництва ВАТ “Машинобудівний завод “Ударний” 33 Розділ 5. Розробка заходів щодо підвищення ефективності розвитку виробництва ВАТ “Ударний” 42 5.1 Система управління якістю виробничого процесу 42 5.2 Організація випуску нової продукції 45 Висновки 48 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 49

Управління розвитком дитячо-юнацького туризму в Україні

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ І ФУНКЦІОНУВАННЯ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОГО ТУРИЗМУ 7 1.1. Історія виникнення і розвиток дитячо-юнацького і молодіжного туризму 7 1.2. Специфіка і основні напрямки розвитку дитячо-юнацького і молодіжного туризму 20 1.3. Ресурси (природні, соціально-економічні) і мотиваційні чинники розвитку дитячо-юнацького і молодіжного туризму 27 1.4. Зв’язок спорту і молодіжного туризму 40 РОЗДІЛ 2. УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОГО І МОЛОДІЖНОГО ТУРИЗМУ 47 2.1. Нормативно-правове регулювання, як один з механізмів управління дитячо-юнацьким і молодіжним туризмом 47 2.2. Аналіз сучасного стану розвитку дитячо-юнацького туризму і молодіжного туризму та його структура 63 2.3. Розвиток спортивного туризму як невід’ємна складова молодіжного туризму 70 2.4. Управління розвитком дитячо-юнацького туризму і молодіжного туризму 77 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ, ПЕРСПЕКТИВИ І ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОГО І МОЛОДІЖНОГО ТУРИЗМУ 87 3.1. Проблеми розвитку і управління дитячо-юнацьким і молодіжним туризмом 87 3.2. Перспективи розвитку і вдосконалення управління 91 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 100 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 105 ДОДАТКИ 112

Механізм ціноутворення на світових торгових ринках

ВСТУП 3 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА СВІТОВИХ ТОРГОВИХ РИНКАХ 6 2 АНАЛІЗ ПРОЦЕСУ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ “ХТЗ” 15 2.1 Загальна та економічна характеристика підприємства ВАТ “ХТЗ” 15 2.2 Аналіз собівартості продукції що виробляється 24 2.3 Аналіз політики ціноутворення підприємства 28 2.4 Дослідження стану та тенденцій розвитку цін на ринку сільгосптехніки України та світу 31 3 ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПОЛІТИКИ ЦІНОУТВОРЕННЯ ВАТ “ХТЗ” НА СВІТОВИХ ТОРГОВИХ РИНКАХ 42 3.1 Підвищення ефективності процесу ціноутворення на ВАТ “ХТЗ” 42 3.2 Розрахунок економічної ефективності запропонованих заходів із застосуванням комп’ютерних технологій 49 ВИСНОВКИ 54 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 60 Додаток А_Цінові стратегії залежно від маркетингових цілей підприємства на зовнішньому ринку 65

Курсова робота

ЗМІСТ 1 ВСТУП 3 1. ПІДПРИЄМСТВО ЯК СУБ’ЄКТ ГОСПОДАРЮВАННЯ 5 1.1. Поняття, цілі й напрямки діяльності 5 1.2. Правові основи функціонування 16 2. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТЕХНІЧНИМ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВА 20 2.1. Сутність та складові техніко-технологічної бази виробництва. 20 2.2. Управління технічним розвитком підприємства.....................................................21 2.3. Формування та використання виробничої потужності підприємства. 27 3. НЕДОЛІКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ТЕХНІЧНИМ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВА 31 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38

Зарубіжний досвід управління бібліотеками

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи бібліотечного менеджменту 4 1.1. Основні теоретичні засади управління бібліотеками в Україні 4 1.2. Теоретичні засади зарубіжних бібліотек 5 Розділ 2. Досвід управління бібліотеками в окремих країнах 6 2.1. Управління бібліотеками у Російській Федерації 6 2.2. Управління бібліотеками у країнах Європи 7 2.3. Управління бібліотеками у США 8 Висновки 9 Список літератури 10 Додатки 11