институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Туристичної фірми ТОВ «Евріка»

Каталог пособий и учебных материалов | Туризм | Контрольная | Страниц: 20 | Год: 2010 | Размер: 34 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Туристичної фірми ТОВ «Евріка»

ЗМІСТ

Завдання 1 3
Завдання 2 9
Список використаної літератури 21
Ґрунтуючись на матеріалах і досвіді виробничої діяльності охарактеризувати системний характеризувати системний характер внутрішніх змінних організації (на прикладі туристичної фірми ТОВ «Евріка» ), розкрити сутність зв’язків між внутрішніми змінними, цілі і структуру туристичного підприємства. Визначити ступінь їх оптимальності, виходячи із сучасних умов туристичної діяльності в Україні. Визначити напрямки вдосконалення.
Cмотрите также:
ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БІЗНЕС ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ (бакалавр НА ПРИКЛАДІ ТОВ)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ 6 1.1. Сутність бізнес-плану 6 1.2. Методика планування нового туристичного бізнесу 10 1.3. Стратегія розвитку туристичного підприємства та бізнес-планування 18 РОЗДІЛ 2. БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 26 2.1. Інформаційно-аналітичне забезпечення бізнес-плану туристичної фірми 26 2.2. Аналіз туристичного ринку України та м. Києва та його привабливості 28 2.3. Опис туристичної фірми 38 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 44 3.1. Розробка бізнес-плану діяльності туристичної фірми 44 3.2. Фінансові розрахунки ефективності бізнес-плану 46 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 63 ДОДАТКИ 67-69

МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Сутність та особливості маркетингової діяльності в туризмі 5 1.2. Стратегічне планування маркетингової діяльності туристичного підприємства 10 1.3. Організація та контроль маркетингової діяльності 16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 20 2.1. Загальна характеристика туристичної фірми «Назва» 20 2.2. Аналіз маркетингового середовища туристичної фірми «Назва» 29 2.3. Аналіз маркетингової діяльності туристичної фірми «Назва» 35 РОЗДІЛ 3. МЕХАНІЗМ ЗАПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ НА ТУРИСТИЧНІЙ ФІРМІ «Назва» 39 3.1. Стратегічний план маркетингової діяльності туристичної фірми «Назва» 39 3.2. Удосконалення організаційного механізму маркетингового менеджменту туристичної фірми «Назва» 42 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ 48 Додаток А 50 Додаток Б 55

Стратегічне планування економічного розвитку підприємства на прикладі туристичної фірми ЗАТ “Тоналіто-інтур

Вступ 3 1. Концепція формування стратегії розвитку туризму 5 1.1. Основні стратегічні напрями розвитку туризму 5 1.2. Управлінські аспекти розробки стратегії розвитку туристської фірми 11 1.3. Фактори підвищення ефективності туризму 18 2. Роль стратегічного планування в підвищенні доходності туристичного підприємства 25 2.1. Загальна техніко-економічна характеристика турфірми ТОВ "Тоналіто -Інтур" 25 2.2. Характеристика системи планування та управління туристичної фірми 36 2.3. Основні напрямки підвищення ефективності функціонування туристичної фірми 53 3. Розробка стратегічних напрямків діяльності туристичної фірми “Тоналіто – Інтур” 62 3.1. Планування туристського продукту 62 3.2. Маркетинг і збут туристських послуг 70 3.3. Вплив інновацій на економічний розвиток туристичної фірми 81 Висновки 88 Список використаної літератури 97

Шляхи підвищення ефективності діяльності фірми

Зміст Вступ 4 1. Концепція формування стратегії розвитку туризму 6 1.1. Основні стратегічні напрями розвитку туризму 6 1.2. Управлінські аспекти підвищення ефективності діяльності туристської фірми 13 1.3. Фактори підвищення ефективності туризму 20 2. Підвищення доходності туристичного підприємства як кінцева мета удосконалення діяльності 27 2.1. Загальна техніко-економічна характеристика турфірми ТОВ "Вест-Ком" 27 2.2. Вдосконалення системи планування та управління туристичної фірми 39 2.3. Основні напрямки підвищення ефективності функціонування туристичної фірми 57 3. Розробка ефективних напрямків діяльності туристичної фірми “Вест-Ком” 67 3.1. Планування туристського продукту 67 3.2. Маркетинг і збут туристських послуг 79 3.3. Вплив інновацій на економічний розвиток туристичної фірми 100 Висновки 106 Список використаної літератури 114

КОНЦЕПЦІЯ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ (на прикладі ТОВ "Лазурний берег")"

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПЦІЯ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ 5 1.1. Основні стратегічні напрями розвитку туризму в Україні 5 1.2. Фактори підвищення ефективності туризму 9 РОЗДІЛ 2. РОЛЬ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ПІДВИЩЕННІ ДОХОДНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 18 2.1. Загальна техніко-економічна характеристика турфірми ТОВ "Лазурний берег" 18 2.2. Характеристика системи планування та управління туристичної фірми 29 2.3. Основні напрямки підвищення ефективності функціонування туристичної фірми 41 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЧНИХ НАПРЯМКІВ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ ТОВ “ЛАЗУРНИЙ БЕРЕГ” 48 3.1. Планування, маркетинг і збут туристських послуг 48 3.2. Вплив інновацій на економічний розвиток туристичної фірми 62 Висновки та пропозиції 66 Список використаної літератури 70 Додатки 72

ПІДВИЩЕННЯ ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УМОВАХ СТАНОВЛЕННЯ РИНКОВИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи типізації споживачів туристичних послуг 5 1.1. Модель купівельної поведінки туристів 5 1.2. Типологія споживачів туристичних послуг 8 Розділ 2. Особливість маркетингу туристичної фірми "Супутник" 14 2.1. Характеристика спектру послуг туристичної фірми "Супутник" 14 2.2. Сутність маркетингових досліджень туристичної фірми "Супутник" 19 Розділ 3. Удосконалення маркетингових заходів просування туристичного продукту 26 3.1. Розробка концепції маркетингу просування послуг туристичної фірми "Супутник" 26 3.2. Стимулювання індивідуальних споживачів 27 3.3. Стимулювання групових споживачів 28 3.4. Пропаганда туризму 30 3.5. Особливості проведення рекламних компаній 32 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39

Аналіз технології транспортних послуг туристичної фірми Гамалія

Вступ 3 Основні транспортні засоби туристичної фірми “Гамалія” 3 Висновок 6 Список літератури: 7

Культура підприємницької діяльності в туристичному бізнесі

Вступ. 3 1. Професійна культура в діяльності туристичної фірми. 5 1.1 Суть і основні засади культури службового етикету. 5 1.2 Оцінка рівня організації культури на підприємстві туристичної галузі. 8 1.3 Особливості ведення ділових переговорів в закордонних країнах. 10 1.4 Ділова культура в рекламній діяльності. 20 2. Стан культури підприємницької діяльності туристичної фірми “Оріон”. 25 2.1 Культура службових відносин і спілкування. 25 2.2 Культура одягу. 27 3. Основні проблеми і заходи, щодо вдосконалення культури і етики діяльності підприємницької діяльності туристичної фірми. 29 Висновок. 32 Список використаних літературних джерел. 33

Удосконалення механізму управління на прикладі туристичного підприємства

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти застосування механізму управління 6 1.1. Завдання та методи управління персоналом 6 1.2. Цілі управління персоналом 25 1.3. Функції системи управління на підприємстві 28 Розділ 2. Дослідження застосування методів управління в туризмі на прикладі туристичного агентства «Назва» 32 2.1. Загальна характеристика туристичної фірми «Назва» 32 2.2. Діагностика механізму управління туристичної фірми «Назва» 38 Розділ 3. Шляхи удосконалення механізмів управління 49 3.1. Недоліки системи управління туристичної фірми «Назва» 49 3.2. Пропозиції, щодо вдосконалення механізму управління туристичної фірми «Назва» 50 Висновки 57 Список використаної літератури 60

Інформаційно-аналітичне забезпечення бізнес-планування туристичної фірми

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 5 1.1. Сутність та інформаційне забезпечення підготовки бізнес-плану 5 1.2. Зміст і загальна методологія розробки бізнес-плану 11 1.3. Туристичний бізнес як перспективний напрямок бізнес-планування 20 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 27 2.1. Загальна характеристика об’єкта дослідження 27 2.2. Інформаційно-аналітичне забезпечення бізнес-плану 36 2.3. Бізнес-план 40 РОЗДІЛ 3. ЕКОНОМІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ І РЕКОМЕНДОВАНІ ЕТАПИ ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЇ 54 3.1. Розрахунок показників ефективності бізнес-плану туристичної фірми 54 3.2. Характеристика бізнес-плану 60 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 63 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 66 ДОДАТКИ 69