институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Контрольна з маркетингу (1 варіант ВЗУТТЯ)

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 19 | Год: 2006 | Размер: 31 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Контрольна з маркетингу (1 варіант ВЗУТТЯ)

ЗМІСТ
1. Дослідження внутрішнього потенціалу підприємства 3
2. Дослідження кон'юнктури товарного ринку взуття 7
3. Дослідження споживчих переваг і визначення місткості ринку взуття 12
Список використаної літератури 18

Cмотрите также:
Контрольна робота з маркетингу

Умова задачі.. 3 Київський "Будинок моделей взуття" працює в галузі виробництва взуття з 1960 року, проводячи апробацію розроблених моделей , його цехи шиють взуття малими партіями з використанням ручного і механічного виробництва....і.т.д. 1. Чинники макросередовища, що здатні вплинути на попит на продукцію компанії. 4 3. Сформулюйте гіпотези про споживчі мотивації покупців взуття фірми. Які мотивації споживачів мають знайти відображення при позиціонуванні Будинку моделей взуття і чому? 8 4. Методи збору первинної інформації про покупців, що хочуть придбати взуття нестандартних розмірів. 9 5. Сформулюйте пошукові питання для визначення рівня короткострокового попиту на ринку взуття. Оберіть 4-5 питань та розробіть для них питання анкети 11 Список використаних джерел 14

Оцінка естетичних властивостей товарів (взуття)

Вступ 2 1. Класифікація взуття 3 2. Естетичні вимоги до заготовки взуття 5 3. Особливості зовнішнього виду моделей взуття 7 4. Оздоблення взуття як метод його естетизації 9 Список літератури 12

Класифікація та загальна характеристика асортименту жіночого взуття

Зміст Вступ 2 Розділ 1 Стан виробництва, торгівлі та споживання взуття в Україні 4 Розділ 2 Аналіз випуску взуття за фабриками порівняно з випуском взуття в місті Чернігові 11 Розділ 3 Класифікація та загальна характеристика асортименту жіночого взуття 16 Розділ 4 Аналіз асортименту жіночого взуття у магазині «Крим» 20 Розділ 5 Аналіз якості взуття в магазині «Крим» 23 Висновки та пропозиції 30 Список літератури 32

Контрольна робота з маркетингу (Варіант 19)

1. Класифікація цін 3 2. Методи збору інформації при проведенні маркетингового дослідження 8 Література: 12

Аналіз чинників, які вивчають конкурентоспроможність чоловічого взуття

Вступ 3 1. Стан споживчого ринку чоловічого взуття вітчизняного та закордонного виробництва 5 2. Характеристика чоловічого взуття та його види та класифікація 8 3. Характеристика та аналіз чинників, які визначають конкурентоспроможність чоловічого взуття 15 4. Виявлення споживчих переваг чоловічого взуття на ринку України 29 5. Оцінка конкурентоспроможності чоловічого взуття на ринку України 34 Висновки і пропозиції 45 Список використаних джерел 48 Метою роботи є вивчення чинників, які вивчають конкурентоспроможність чоловічого взуття за матеріалами київського виробничо-торговельного взуттєвого підприємства "Київ". Завдання роботи складається з розробки практичних пропозиції щодо дослідження і аналіз чинників, які вивчають конкурентоспроможність чоловічого взуття, структури асортименту чоловічого взуття київського виробничо-торговельного взуттєвого підприємства "Київ". Теоретичну основу дослідження складає курс товарознавства, літературні джерела, аналітичні матеріали преси, дослідження як вітчизняних, так і закордонних фахівців. Практичну основу даного дослідження складає нормативно-технічна документація, матеріали діяльності київського виробничо-торговельного взуттєвого підприємства "Київ". Структурно робота складається з п’яти розділів.

Контрольна робота з маркетингу

1.Вихідні ідеї, що лежать в основі маркетингу. 2 2.Стратегічне планування маркетингу. 8 Література: 14

Контрольна робота маркетинг

Вступ 3 1. Поняття маркетингу та історія розвитку маркетингу 4 2. Сучасна концепція маркетингу в українському готельному бізнесі 9 Висновки 17 Література 18

Характеристика штучних та синтетичних шкір для деталей верху взуття

Характеристика штучних та синтетичних шкір для деталей верху взуття Матеріали для деталей верху взуття можуть бути класифіковані наступним чином:

Контрольна з маркетингу (варіант швейні машини)

1. Опис ринків, на яких діє Ваше підприємство. 2 2. Опис товару (послуги). 9 3. Покупці 12 Література 14

Контрольна з маркетингу (2 варіант КОНДИТЕРСЬКІ ВИРОБИ)

ЗМІСТ Вступ 3 1. Аналіз ринку кондитерських виробів 5 2. Кон’юктура ринку 8 3.Аналіз ринків збуту ЗАТ Кондитерська фабрика "АВК" 9 4. Аналіз ціноутворення 10 5. Аналіз конкурентоспроможності продукції ЗАТ Кондитерська фабрика "АВК" 12 6. SWOT-аналіз. Формування цілей маркетингу 15 7. Пропозиції по підвищенню ефективності маркетингової діяльності ЗАТ Кондитерська фабрика «АВК» 17 Висновки 21 Список використаної літератури 23