институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Контрольна з маркетингу (2 варіант КОНДИТЕРСЬКІ ВИРОБИ)

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 23 | Год: 2006 | Размер: 59 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Контрольна з маркетингу (2 варіант КОНДИТЕРСЬКІ ВИРОБИ)

ЗМІСТ
Вступ 3
1. Аналіз ринку кондитерських виробів 5
2. Кон’юктура ринку 8
3.Аналіз ринків збуту ЗАТ Кондитерська фабрика "АВК" 9
4. Аналіз ціноутворення 10
5. Аналіз конкурентоспроможності продукції ЗАТ Кондитерська фабрика "АВК" 12
6. SWOT-аналіз. Формування цілей маркетингу 15
7. Пропозиції по підвищенню ефективності маркетингової діяльності ЗАТ Кондитерська фабрика «АВК» 17
Висновки 21
Список використаної літератури 23

Cмотрите также:
Фінанси підприємства Варіант 3

1. Механізм формування відпускних цін на продукцію і їх вплив на прибуток 3 2. Принципи банківського кредитування та їх зміст 8 3. Практичне завдання 15 За даними таблиці 1 розрахувати невідомі показники (знак ?) окремо привести розрахунок відпускної ціни підприємства. Показники В а р і а н т А 3 1. Потужність підприємства, од.: 1.1. Вироби „А” 1.2 Вироби „Б” 2000 3000 2. Рівень використання потужності, %: 2.1. Вироби „А” 2.2. Вироби „Б” 60 70 3. Потреба в матеріальних ресурсах на виробництво одиниці продукції: 3.1. По виробах „А”: 3.1.1. Сировина, кг 3.2. По виробах „Б”: 3.2.1. Комплектуючі типу „К”,шт. 3.2.2. Комплектуючі типу М, шт. 1 .... Список використаної літератури 19

Контрольна робота маркетинг

1.Процес сегментації ринку 3 2.Види маркетингового контролю. 11 3.Матриця БКГ. 14 4.Творче завдання 17 Львівська кондитерська фабрика "Світоч" планує вийти з новою маркою карамелі на певний географічний регіон. Необхідно визначити місткість ринку для товару в цьому регіоні. Вихідні дані: • Чисельність населення даного регіону н = 28 700 осіб; • Середньомісячний дохід на душу населення Д = 359 грн.; • Питома вага коштів, що їх витрачають на продукти харчування, К1 := 32%; • Питома вага коштів, що витрачають на кондитерські вироби, К2=5% з суми, яку описує коефіцієнт К1; • Питома вага коштів, що їх витрачають на цукерки К3=47% суми, яку описує К2; • Питома вага коштів, що їх витрачають на карамель, К4=25% суми, яку визначає КЗ Література 19

Реферат на тему НАПІВ ФАБРИКАТИ ТА ВИРОБИ З ДЕРЕВЕНИ

1) Дошки, бруски та паркетні вироби 2) Столярні вироби . 3) Деревностружкові плити 4) Деревноволокнисті плити 5) Клеєні дерев’яні конструкції 6) Цементностружкові плити 7) Тирсовий бетон 8) Короліт, арболіт, фіброліт, ксилоліт 9) Використана література

Контрольна робота з маркетингу (Варіант 19)

1. Класифікація цін 3 2. Методи збору інформації при проведенні маркетингового дослідження 8 Література: 12

Контрольна робота з маркетингу

1.Вихідні ідеї, що лежать в основі маркетингу. 2 2.Стратегічне планування маркетингу. 8 Література: 14

Кондитерські товари: карамельні вироби

I. Розглянути за планом визначену групу товарів 3 1.1. Формування споживних властивостей карамелі 3 1.2. Класифікація і формування асортименту карамелі 4 1.3. Якість: вимоги, градація, показники. 9 1.4. Вимоги до пакування, маркування, транспортування і зберігання. 10 II. Скласти товарознавчу характеристику для одного конкретного найменування товару цієї групи. 12 2.1. Сировина 12 2.2. Технологія виробництва (спосіб обробки, виготовлення) 12 2.3. Споживча цінність 12 2.4. Вимоги до якості пакування, транспортування, зберігання 12 2.5. Зміст маркування 14 2.6. Кодування за УКТЗЕД (обґрунтування) 14 Список використаної літератури 16

Ювелірні вироби для сервірування столу

Вступ 3 1. Ювелірні вироби для сервіровки столу у Стародавньому Римі, Візантії та Сході 3 2. Ювелірні вироби для сервіровки у народів Європи в давні та середні віки 9 3. Сервіровка столу ювелірними виробами у Новий час 21 Висновки 25 Література 26

Контрольна робота маркетинг

Вступ 3 1. Поняття маркетингу та історія розвитку маркетингу 4 2. Сучасна концепція маркетингу в українському готельному бізнесі 9 Висновки 17 Література 18

Контрольна з маркетингу (варіант швейні машини)

1. Опис ринків, на яких діє Ваше підприємство. 2 2. Опис товару (послуги). 9 3. Покупці 12 Література 14

Фінанси підприємств

1 Теоретичні завдання 3 1.1 Основи організації фінансів підприємств. Сутність комерційного розрахунку 3 1.2 Сутність акредитивної форми розрахунків та її застосування 10 2 Практичне завдання 14 За даними таблиці 1 розрахувати невідомі показники (знак ?), окремо привести розрахунок роздрібної ціни торговельного підприємства. Таблиця 1 Інформація про закупівлю та реалізацію товарів підприємством роздрібної торгівлі за місяць (початкові дані) Показники Значення 1. Обсяг закупівлі товарів у вітчизняного товаровиробника, од.: 1.1 Вироби „А” 1.2 Вироби „Б” 2000 3000 2. Обсяг закупівлі товарів у зарубіжного товаровиробника, тис.од.: 2.1. Вироби „В” 2.2. Вироби „Д” 600 700 Список літератури 19