институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: “Розрахунки в системі “клієнт-банк” та шляхи підвищення їх ефективності” (на матеріалах АКІБ “УкрСиббанк”)

Каталог пособий и учебных материалов | Банковское дело, операции | Диплом | Страниц: 120 | Год: 2010 | Размер: 4108 кб. | Стоимость: 120 грн. | Смотреть | Купить

“Розрахунки в системі “клієнт-банк” та шляхи підвищення їх ефективності” (на матеріалах АКІБ “УкрСиббанк”)

ЗМІСТ
Стор.
Вступ ...............................................................................................…….….
Розділ 1 Теоретичні підходи дослідження розрахунків в
системі “клієнт-банк”............................………………………
1.1. Загальна характеристика розрахункових операцій
комерційного банку та місце в них системи “клієнт-банк”…...........
1.2. Етапи розвитку та принципи роботи системи “клієнт-банк”.….......
1.3. Огляд світової та національної законодавчих баз, що
регламентують сферу електронного документообігу……………....
Розділ 2 Дослідження діючої системи аналізу проведення
операцій по системі “клієнт-банк”.................................……...
2.1 Особливості методики здійснення аналізу проведення
операцій по системі “клієнт-банк”.............................................…........
2.2 Аналіз динаміки розвитку системи “клієнт-банк” в Київській
філії АКІБ “УкрСиббанк”........................................................................
2.3 Структурний аналіз системи “клієнт-банк” в Київській
філії АКІБ “УкрСиббанк”.........................................................................
Розділ 3 Вдосконалення діючої системи розрахунків в системі
“клієнт-банк”………………………………………………………
3.1 Вдосконалення організаційної системи електронних розрахунків….
3.2 Вдосконалення діючої системи “клієнт-банк” на основі
впровадження інтернет-банкінгу............................................................
Розділ 4
4.1. Огляд системи “клієнт-банк” у КФ АКІБ “УкрСиббанк”.…………….
4.2. Розробка комплексу задач “Аналіз ефективності використання
системи “клієнт-банк”............................................................................…
Висновки..................................................................…………..........................
Список використаної літератури…………………......................................
Додатки…………...............................................................................................
Cмотрите также:
Управління рекламною діяльністю фірми (на прикладі УкрСиббанку)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ 6 1.1. Сутність і особливості рекламної діяльності підприємстсва 6 1.2. Основні принципи рекламної діяльності підприємства 15 1.3. Особливості управління рекламною діяльністю банківської установи 29 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ФІРМИ 45 2.1. Загальна характеристика господарсько-фінансової дяльності Укрсиббанку 45 2.2. Аналіз маркетингової діяльності підприємства 55 2.3. Оцінка управління рекламною діяльністю підприємства 61 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ АКІБ «УКРСИББАНК» 80 3.1. Умови необхідні для ефективної рекламної діяльності АКІБ УКРСИББАНК 80 3.2. Розробка рекомендацій з підвищення ефективності використання рекламного бюджету АКІБ «УКРСИББАНК» 83 3.3. Основні напрями удосконалення системи організації та управління рекламою в АКІБ «УКРСИББАНК» та оцінка їх ефективності 87 ВИСНОВКИ 94 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 101 ДОДАТКИ

Визначте процентні ризики при інвестиційному кредитуванні та методи управління ними (на прикладі АКІБ «Укрсиббанк»)

1. Оцінка процентних ризиків при інвестиційному кредитуванні в АКІБ «Укрсиббанк», особливості управління ними 3 2. Адаптація світового досвіду щодо оптимізації процесу управління процентним ризиком вітчизняних банківських установ до умов АКІБ «Укрсиббанк» 8 3. Пропозиції щодо покращення процесу управління процентним ризиком АКІБ «Укрсиббанк» в сучасних умовах 16 Висновки 21 Список літератури 23

ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЮЧОЇ СИСТЕМИ АНАЛІЗУ ПРОВЕДЕННЯ ОПЕРАЦІЙ ПО СИСТЕМІ “КЛІЄНТ-БАНК”

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ ПІДХІД ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗРАХУНКІВ В СИСТЕМІ “КЛІЄНТ-БАНК” 5 1.1. Загальна характеристика розрахункових операцій комерційного банку та місце в них системи “клієнт-банк”. 5 1.2. Етапи розвитку та принципи роботи системи “клієнт-банк”. 12 РОЗДІЛ 2.ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЮЧОЇ СИСТЕМИ АНАЛІЗУ ПРОВЕДЕННЯ ОПЕРАЦІЙ ПО СИСТЕМІ “КЛІЄНТ-БАНК” 18 РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ ДІЮЧОЇ СИСТЕМИ РОЗРАХУНКІВ В СИСТЕМІ “КЛІЄНТ-БАНК” 26 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 38

Автоматизація розрахункових операцій між підприємством та банком

ВСТУП. 3 1. ЩО ЯВЛЯЄ СОБОЮ СИСТЕМА КЛІЄНТ-БАНК. 4 2. ФУНКЦІЇ КЛІЄНТ-БАНКУ . 5 3. ЩО МОЖЕ КЛІЄНТ-БАНК . 6 4. ПЕРЕВАГИ І НЕДОЛІКИ СИСТЕМИ КЛІЄНТ-БАНК . 9 ВИСНОВОК 11 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 12

Інформаційні системи

1. Характеристика системи "Клієнт-банк" 3 1.1. Призначення системи "Клієнт-банк". 3 1.3. Характеристика і функції АРМ "Клієнт" 4 1.4. Поняття статусу платіжного документа в системі "Клієнт-банк". 6 1.5. Привести приклади обміну Інформацією в системі "Клієнт-банк" банку місця роботи студента. 8 2. Характеристика функціональної підсистеми "Управління кредитними ресурсами банку" 9 2.1. Перелік завдань, що автоматизуються в підсистемі "Управління кредитними ресурсами банку": 9 2.2 Інтеграція підсистеми з підсистемою "Операційний день банку". 9 2.3. Перерахувати завдання, які розв'язуються в підсистемі в АБС банку — місця робота студента. 12 Література: 13

Особливості розрахунків в електронних системах типу “клієнт - банк”

Що являє собою система Клієнт-Банк 3 Функції Клієнт-Банку 4 Особливості розрахунків в електронних системах типу “клієнт - банк” 5 Переваги та недоліки системи Клієнт-Банк 10 Як стати користувачем Клієнт-Банку 12 Список використаних джерел 14

Облік та аналіз в системі управління залученими коштами за банківськими операціями

Вступ 2 1. Теоретична основа та економічна сутність залучених коштів 3 1.1. Залучений капітал комерційного банку та його характеристика 3 1.2. Організаційно-економічна організація АКІБ „УкрСиббанк” 11 2. Організація обліково-операційної роботи з залученими коштами 12 2.1. Облік депозитів 12 2.2. Облік ощадних сертифікатів. 17 2.2.1.Порядок випуску та оформлення ощадних (депозитних) сертифікатів 17 2.2.2.Порядок розміщення і погашення ощадних (депозитних) сертифікатів 19 2.3. Облік залучених міжбанківських ресурсів 23 2.3.1. Залучення ресурсів у банків-контрагентів на умовах ОВЕРНАЙТ. 23 2.3.2. Залучення короткострокових та довгострокових кредитів та депозитів у банків-контрагентів. 24 3.Аналіз в системі управління залученими коштами 24 3.1. Методична база аналізу в системі управління залученими коштами 24 3.2. Аналіз в системі управління залученими коштами АКІБ „УкрСиббанку” 24 Висновки 24 Література 24

Електронна система "Клієнт-банк", її структура та принципи

1. Електронна система "Клієнт-банк", її структура та принципи Зміст Вступ 3 Загальна характеристика системи «Клієнт-банк» 3 Принцип роботи системи «Клієнт-банк» 5 Архітектура системи «Клієнт-банк» 12 Висновок 14 Список використаних джерел 15 Задача: Розробити постановку й алгоритм автоматизованого розв’язання задачі "Розрахунок фінансового забезпечення виконання плану виробництва продукції" Зміст 1. Вступ 3 2. Постановка задачі 5 2.1. Характеристика задачі 5 2.2. Вихідна інформація 7 2.3. Вхідна інформація 9 2.4. Опис алгоритму 12 3. Технологічний процес автоматизованого рішення задачі 15 4. Висновки 20 Список використаних джерел 21

АНАЛІЗ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ ПАСИВАМИ

ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 6 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ПАСИВАМИ КОМЕРЦІЙНОГО БАНКУ 6 1.1. Сутність та види пасивних операцій комерційного банку. Сучасні тенденції у їх формуванні 6 1.2. Методи управління пасивами комерційного банку 30 РОЗДІЛ 2 40 АНАЛІЗ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ ПАСИВАМИ АБ "ФАКТОРІАЛ-БАНК" 40 2.1. Фінансово-економічна характеристика АБ "Факторіал-Банк" 40 2.2. Практика залучення та склад депозитів 48 2.3. Рух грошових потоків клієнтів банку 60 2.4. Аналіз використання пасивів банку АБ "Факторіал-Банк". Активні операції 62 РОЗДІЛ 3 70 ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ПАСИВАМИ АБ "ФАКТОРІАЛ-БАНК" 70 3.1. Необхідність підвищення ефективності управління пасивами банку 70 3.2. Основні шляхи підвищення ефективності управління пасивами АБ "Факторіал-Банк" 75 ВИСНОВКИ 91 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 94 ДОДАТКИ 99