институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Зміст, розмірність і часовий горизонт цілей підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Контролинг | Контрольная | Страниц: 21 | Год: 2006 | Размер: 39 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Зміст, розмірність і часовий горизонт цілей підприємства

Зміст
Вступ 3
1.Теоретичні основи підвищення ефективності господарської діяльності підприємств 4
2.Методичні положення з обґрунтування господарських рішень 7
3. Контролінг як засіб досягнення цілей підприємства 10
Висновки 18
Література 20

Cмотрите также:
ОБҐРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЧНИХ ЦІЛЕЙ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 1. СУТНІСТЬ СТРАТЕГІЧНИХ ЦІЛЕЙ ПІДПРИЄМСТВА ТА ФАКТОРИ, ЩО НА НИХ ВПЛИВАЮТЬ 5 2. ВИДИ СТРАТЕГІЧНИХ ЦІЛЕЙ ТА ПОБУДОВА ДЕРЕВА ЦІЛЕЙ 18 3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЧНИХ ЦІЛЕЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ (ВАТ «УКР-ПАК») 31 ВИСНОВКИ 35 ЛІТЕРАТУРА 38

Система удосконалення управлінської діяльності

1. Попереднє обстеження організації ВАТ Вентиляторний завод «Горизонт» 3 2. Організаційна структура, блок-схема управління та пропозиції щодо удосконалення управлінської діяльності, мережевий графік виконаних робіт по удосконаленню системи управління на підприємстві ВАТ Вентиляторний завод «Горизонт» 8 Список використаної літератури 13

Система цілей діяльності підприємства.

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 СИСТЕМА ЦІЛЕЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1 Сутність та види цілей діяльності підприємства 6 1.2 Методи побудови дерева цілей 9 1.3 Організаційне забезпечення реалізації цілей діяльності підприємства 12 РОЗДІЛ 2 ОБҐРУНТУВАННЯ ТА АНАЛІЗ ЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 14 2.1 Обґрунтування виробничої програми підприємства 14 2.2 Розрахунок потреби в виробничому персоналі 17 2.3 Розрахунок собівартості виробів та їх рентабельності 19 2.4 Визначення потреби підприємства в матеріалах 25 2.5 Розрахунок основних економічних показників та їх аналіз 26 ВИСНОВКИ 30 ЛІТЕРАТУРА 32

Економіка підприємства. Варіант № 47

1. Методичні інструменти аналізу виконання виробничої програми підприємства 3 2. Залежність цілей господарювання від стадій життєвого циклу. Дерево цілей, його побудова та зміст 10 Список використаної літератури 16

Цільовий підхід в управлінні

Вступ 3 1. Цільовий підхід в управлінні 7 1.1. Сутність, значення цілей в управлінні 7 1.2. Класифікація цілей менеджменту 9 1.3. Основні вимоги до цілей 13 2. Ієрархія цілей і вплив зовнішнього середовища на ієрархію цілей 16 2.1. Підходи до якісного і кількісного формування цілей 16 2.2. Послідовність етапів розроблення та реалізація цілей менеджменту 18 2.3. Управління по цілям 22 3. Використання цільового підходу в управлінні сучасними організаціями 26 Висновки 30 Пропозиції 32 Список використаної літератури 34

Характеристика стратегічних цілей

Вступ 3 1. Роль і значення місії підприємства 4 2. Визначення цілей розвитку підприємства 7 Висновок 12 Література 13

Кількісна та якісна характеристика стратегічних цілей

Вступ 2 1. Концепція цілей організації в сучасному менеджменті. 4 2. Класифікація цілей. 10 Висновки 16 Список використаної літератури 17

Місія туристичного підприємства - значення, вибір місій і цілей

Вступ....3
Розділ 1. Теоретичні основи формування місії, політики
та ціннісних орієнтирів фірми...6
1.1. Поняття місії та цілей підприємства...................................................6
1.2. Головні напрямки діяльності підприємства.....................................10
Розділ 2. Формування місії та цілей діяльності туристичної фірми.14
2.1. Місія, цілі та ідея діяльності туристичної фірми.............................14
2.2. Етапи стратегічного планування в туристичній фірмі....................17
Висновки.24
Список використаної літератури..26




Зовнішнє середовище підприємства

Зміст Вступ........................................................................................................................... 3 1. Теоретичні основи стратегічного управління............................................... 4 1.1. Поняття "стратегічного управління"........................................................... 4 1.2. Основні етапи та зміст стратегічного управління........................................ 10 1.4. Принципи формулювання місії та цілей організації.................................... 14 2. Зовнішнє середовище підприємства ПП СТРУМОК...................................... 20 2.1. Характеристика впливу зовнішнього середовища....................................... 20 2.2. Основні етапи стратегічного планування та їх зміст ПП СТРУМОК........ 25 2.3. Визначення та формулювання місії та цілей організації ПП СТРУМОК... 28 3. Розробка програм реалізації стратегії діяльності підприємства........................ 33 Висновки...................................................................................................................... 39 Використані джерела.................................................................................................. 40

ЗНАЧЕННЯ ЦІНОВИХ РІШЕНЬ ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 1. РОЛЬ ЦІНОВИХ РІШЕНЬ ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙ ПІДПРИЄМСТВА 4 2. АНАЛІЗ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ТА ЇЇ РОЛЬ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ «Назва» 13 ВИСНОВКИ 20 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 21