институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: СТАН МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ТОВ „КОМПАНІЯ „ІНТЕР-ПОЛІГРАФ”

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Курсовая | Страниц: 58 | Год: 2010 | Размер: 1632 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

СТАН МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ТОВ „КОМПАНІЯ „ІНТЕР-ПОЛІГРАФ”

ЗМІСТ

ВСТУП……………………………………………………………………………....3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ…………………………………………………………………...5
1.1. Сутність, принципи, методи, концепції маркетингової
діяльності на підприємстві……………………………………………....5
1.2. Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності…………….….9
РОЗДІЛ 2. СТАН МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА
ТОВ „КОМПАНІЯ „ІНТЕР-ПОЛІГРАФ”………………………………………...13
2.1. Характеристика підприємства і показники діяльності………….……13
2.2. Загальна характеристика діяльності маркетингової служби……..…..18
2.3. Показники маркетингової діяльності і їх оцінка на підприємстві..….21
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ
ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ……………………………………………..30
ВИСНОВКИ………………………………………………………………………...36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………………...…38
ДОДАТКИ
Cмотрите также:
Аналіз маркетингових досліджень і збутової діяльності на підприємстві ТОВ „Компанія „Інтер-Поліграф”

Зміст Вступ.......................................................................................................................3 Розділ 1. Теоретичні аспекти маркетингового дослідження і планування збуту продукції.......................................................................................................5 1.1. Управління маркетинговими дослідженнями на підприємстві........5 1.2. Інформаційне забезпечення маркетингових досліджень.................10 1.3. Планування збуту продукції...............................................................15 Розділ 2. Аналіз маркетингових досліджень і збутової діяльності на підприємстві ТОВ „Компанія „Інтер-Поліграф”..............................................19 2.1. Загальна економічна характеристика підприємства........................19 2.2. Маркетингова діяльність досліджуваного підприємства................22 2.3. Дослідження збутової діяльності підприємства...............................28 Розділ 3. Шляхи вдосконалення маркетингової діяльності на підприємстві..........................................................................................................34 Висновки................................................................................................................40 Список використаної літератури.........................................................................42 Додатки

Планування маркетингової діяльності на підприємстві та визначення її ефективності

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПЛАНУВАННЯ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Сутність маркетингової діяльності 5 1.2. Критерії ефективності маркетингової діяльності 10 РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "Назва" ТА ЇЇ ДІАГНОСТИКА 15 2.1. Аналітична оцінка господарської діяльності підприємства та фінансового стану 15 2.2. Стан маркетингової діяльності підприємства 19 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СИСТЕМИ ЗАХОДІВ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "Назва" 27 3.1. Вдосконалення структури управління маркетингом 27 3.2. Розробка комунікаційного проекту в управлінні маркетинговою діяльністю підприємства 35 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49 ДОДАТКИ 52

Особливості маркетингової діяльності спільних підприємств

Вступ 2 1. Особливості маркетингової діяльності спільних підприємств 3 2. Російська компанія ВАТ «ЛУКОЙЛ» на ринку України 8 3. Маркетингова стратегія ВАТ «ЛУКОЙЛ» 13 4. Результати роботи ВАТ „Лукойл” 15 Висновки 20 Література 21

Організація маркетингової діяльності підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.1. Сутність маркетингової діяльності 5 1.2. Оргінізіція маркетингової діяльності на підприємстві 10 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 16 2.1. Стисла характеристика підприємства 16 2.2. Організація маркетингової діяльності підприємства 18 2.2. Аналіз маркетингового комплексу підприємства 19 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 31 3.1. Розробка заходів по покращенню маркетингової діяльності підприємства 31 3.2. Оцінка економічної ефективності підвищення маркетингового потенціалу підприємства 41 3.3. Економічна ефективність реорганізації відділу маркетингу 44 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50 ДОДАТКИ 54

АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП..................................................................................................................... 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ПІДПРИЕМСТВА................................................................... 5 1.1. Значення та місце маркетингової системи в діяльності підприємства............................................................................................................ 5 1.2. Основні елементи маркетингової спрямованості........................... 19 1.3. Нормативно-правова база маркетингової діяльності в Україні.... 25 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА........................................................................... 30 2.1. Загальна характеристика підприємства........................................... 30 2.2. Аналіз товарообороту підприємства................................................ 43 2.3. Аналіз маркетингової діяльності підприємства.............................. 49 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ..................................................................... 65 3.1. Оцінка оптимізації маркетингових витрат підприємства............. 65 3.2. Формування алгоритму розробки маркетингової стратегії на підприємстві............................................................................................................. 75 ВИСНОВКИ............................................................................................................. 89 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ......................................................... 91

Оцінка макро та мікросередовища фірми. Формування маркетингової товарної політики на фірмі. Рекламна компанія

Вступ 1. Оцінка макро та мікросередовища фірми 2. Формування маркетингової товарної політики на фірмі 3. Рекламна компанія та особливості її проведення для підприємства Висновок Використана література

Естетика зовнішнього оформлення інтер’єру готельного комплексу

ВСТУП 2 ЕТИКА В ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЯ ЯК ПІДПРИЄМСТВА 3 ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ. 4 ОБРАЗ ІНТЕР’ЄРУ ТИПОВОГО ТРИЗІРКОВОГО МІНІ-ГОТЕЛЮ 5 ЗОВНІШНЄ ОФОРМЛЕННЯ ІНТЕР’ЄРУ ГОТЕЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ТА ЙОГО ПРИМІЩЕНЬ 5 ВИСНОВОК 9 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 10

Особливості управління комерційними процесами та маркетинговою діяльністю на сучасному підприємстві

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ КОМЕРЦІЙНОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4 1.1. Комерційна діяльність: сутність, складові елементи, принципи та функції 4 1.2. Сутність маркетингової діяльності на підприємстві 9 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ МАРКЕТИНГОВОЇ ТА КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «ФАРМАК» 17 2.1. Сучасний стан організації маркетингової та комерційної діяльності на підприємстві 17 2.2. Напрямки вдосконалення структури управління службою маркетингу 22 3. МОДЕЛЮВАННЯ МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМ ТА КОМЕРЦІЙНИМ ВІДДІЛАМИ ПІДПИЄМСТВА 29 3.1. Аналіз функцій та завдань комерційної служби 29 3.2. Модель управління маркетинговою діяльністю 35 ВИСНОВКИ 43 ЛІТЕРАТУРА 44

Розробка комплексу маркетингу для малого підприємства

Резюме 3 1. Характеристика підприємства 5 2. Сучасний стан маркетингової діяльності на підприємстві 11 3. Перспективні напрямки розвитку маркетингової діяльності 25 Список використаних джерел 41 Додаток А. Оцінка зовнішнього середовища (PEST – аналіз) 45

Аналіз маркетингової діяльності підприємства

ЗМІСТ Вступ 1. Аналіз і аудит маркетингової діяльності 1.1. Поняття маркетингового аналізу 1.2. Методи аналізу маркетингової діяльності 1.3. Маркетинговий аудит 2. Удосконалення організації маркетингової діяльності фірми Висновки Перелік використаної літератури