институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Економічна сутність мотивації праці

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика предприятия | Курсовая | Страниц: 51 | Год: 2010 | Размер: 1217 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Економічна сутність мотивації праці

Зміст

Вступ .......................................................................................................................3
1. Економічна сутність мотивації праці.........................................................5
2. Методи стимулювання трудової діяльності на підприємствах ............10
3. Загальна організаційно-економічна характеристика
АТ „Калинівський машинобудівний завод”..............................................17
4. Фактичний стан та характеристика мотивації праці на підприємстві
АТ „Калинівський машинобудівний завод” ............................................20
5. Використання інформаційних технологій для підвищення мотивації праці на АТ „Калинівський машинобудівний завод” .............................26
6. Шляхи вдосконалення мотиваційної діяльності на АТ „Калинівський машинобудівний завод” ............................................................................29
Висновки та пропозиції .......................................................................................32
Список використаної літератури ........................................................................34
Додатки
Cмотрите также:
Мотивація і стимулювання праці

Вступ 2 1. Мотивація і стимулювання працівників на ринку праці 8 1.1 Роль мотивації і стимулювання на ринку праці 8 1.2 Ринок праці та суб’єкти ринку праці 17 2. Мотивація праці як елемент процесу управління персоналом 31 2.1 Стратегія управління людськими ресурсами фірми 31 2.2 Способи мотивації 38 2.3. Досвід кадрової політики зарубіжних фірм. 52 2.4 Проблеми мотивації праці на українських підприємствах 55 2.5. Оплата праці 59 3. Аналіз системи мотивації і стимулювання праці працівників на підприємстві ЗАГТ “Молпродукт” 64 3.1 Створення умов для продуктивної праці на підприємстві 64 3.2 Організація стимулювання праці на підприємстві 74 3.3 Шляхи вдосконалення мотивації праці на підприємстві 84 Висновок 89 Список використаної літератури 93 Додатки. 94

Засоби поліпшення мотивації праці

ЗМІСТ Вступ 1. 1.1.1 Засоби поліпшення мотивації праці 1.3 Стан мотивації праці на підприємствах України 2. Аналіз системи мотивації та стимулювання праці на підприємстві ЗАГТ „Реверс” 2.1 Характеристика діяльності та умови праці 2.2 Організація стимулювання праці на підприємстві ЗАГТ „Реверс” 3. Шляхи вдосконалення мотивації праці на підприємстві ЗАГТ „Реверс” 3.1 Створення умов для продуктивної праці на підприємстві ЗАГТ „Реверс” 3.2 Вдосконалення мотивації на підприємстві ЗАГТ „Реверс” Висновки Список використаної літератури Додатки

Мотивація продуктивної діяльності персоналу (на прикладі підприємства)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЇ МОТИВАЦІЇ ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.1. Економічна сутність мотивації продуктивної діяльності персоналу 5 1.2. Структурна модель мотиваційного процесу 13 1.3. Методи мотивації, що становлять основу мотиваційної системи підприємства 16 Висновки до Розділу 1 19 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ ПРОДУКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕРСОНАЛУ НА ДІЮЧОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 20 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 20 2.2. Оцінка стану мотивації праці персоналу на підприємстві 25 2.3. Напрямки вдосконалення механізмів мотивації на підприємстві 32 Висновки до Розділу 2 38 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 40 ЛІТЕРАТУРА 42 ДОДАТКИ 45

Мотивація трудової діяльності (на прикладі АТ „Радіотон”)

Зміст Вступ ......................................................................................................................3 1. Економічна сутність мотивації трудової діяльності ...............................5 2. Матеріальні і нематеріальні методи стимулювання трудової діяльності на підприємствах .....................................................................10 3. Загальна організаційно-економічна характеристика АТ „Радіотон”.....17 4. Фактичний стан та загальна характеристика мотивації праці на підприємстві АТ „Радіотон” ......................................................................22 5. Шляхи використання інформаційних технологій для підвищення мотивації персоналу АТ „Радіотон” .........................................................29 6. Економічна ефективність та вдосконалення мотиваційної діяльності на АТ „Радіотон” ......................................................................32 Висновки та пропозиції ........................................................................................35 Список використаної літератури .........................................................................37 Додатки

Мотивація і стимулювання працівників на ринку праці

Вступ 3 1. Мотивація і стимулювання працівників на ринку праці 9 1.1 Роль мотивації і стимулювання на ринку праці 9 1.2 Ринок праці та суб’єкти ринку праці 18 2. Мотивація праці як елемент процесу управління персоналом 32 2.1 Стратегія управління людськими ресурсами фірми 32 2.2 Способи мотивації 39 2.3. Досвід кадрової політики зарубіжних фірм. 53 2.4 Проблеми мотивації праці на українських підприємствах 56 3. Аналіз системи мотивації і стимулювання праці працівників на підприємстві ЗАГТ “Молпродукт” 60 3.1 Створення умов для продуктивної праці на підприємстві 60 3.2 Організація стимулювання праці на підприємстві 69 3.3 Шляхи вдосконалення мотивації праці на підприємстві 78 Висновок 82 Список використаної літератури 84 Додатки. 85

Теоретичні аспекти мотивації праці

Зміст Вступ 5 РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти мотивації праці 7 1.1 Суть мотивації та її роль в управлінні персоналом 7 1.2. Характеристика змістовних теорій мотивації 13 1.3 Пізнавальні теорії мотивації 22 РОЗДІЛ 2. Здійснення мотивації працівників в підприємстві ПСП “Добрий шлях” 31 2.1. Загальна характеристика підприємства 31 2.2. Аналіз складу персоналу підприємства 35 2.3. Діюча система мотивації праці в ПСП “Добрий шлях” 43 РОЗДІЛ 3. Шляхи удосконалення мотиваційного механізму 52 3.1. Вдосконалення методів мотивації працівників на підприємстві 52 3.2. Мотивація трудової діяльності на прикладі зарубіжних країн 59 Висновки та пропозиції 64 Список використаних джерел 68

Роль мотивації як функції управління

ВСТУП 2 Розділ 1. Теоретичні засади мотивації як функції управління 4 1.1. Сутність та еволюція поняття „мотивування” 4 1.2. Психологічні теорії мотивування 6 Розділ 2. Аналіз ролі мотивації в управлінні 14 2.1. Арсенал мотиваційних засобів менеджера 14 2.2. Зарубіжний досвід матеріального стимулювання персоналу 20 2.3. Методи нематеріальної мотивації трудової діяльності 25 2.4. Гуманізація праці, як провідна ланка нематеріальної мотивації 27 2.5. Заохочення робітників наданням вільного часу 29 2.6. Внутрішня мотивація 33 Розділ 3. Досвід вітчизняних фахівців щодо ролі мотивації 37 3.1. Стан мотивації праці на підприємствах України 37 3.2. Досвід HR-керівників провідних українських компаній щодо ролі мотивації як функції управління 40 ВИСНОВКИ 43 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 45

Системне управління процесами мотивації персоналу організація його ефективності

ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ 1.1. Сутність, функції, чинники та етапи мотивації 1.2. Форми мотивації трудової діяльності 1.3 Нормативно-правове забезпечення мотивації праці 1.4 Висвітлення теоретичних аспектів системного управління процесами мотивації персоналу в літературних джерелах 1.5. Зарубіжний досвід управління процесами мотивації персоналу РОЗДІЛ 2 СУЧАСНИЙ РІВЕНЬ МОТИВАЦІЇ В УМОВАХ ВАТ „ГРАНІТ” 2.1 Характеристика організаційно-економічних умов та ефективності діяльності підприємства 2.2 Склад і характеристика персоналу підприємства 2.3. Існуючі форми та рівень оплати праці на підприємстві 2.4. Методи нематеріальної мотивації персоналу на підприємстві 2.5 Оцінка ефективності використання персоналу підприємства Розділ 3. ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ У ВАТ „ГРАНІТ” 3.1 Перспективні напрямки вдосконалення системи мотивації на підприємстві 3.2 Шляхи підвищення ефективності управління процесами мотивації на підприємстві ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ

Механізм мотивації

Зміст Вступ 3 1. Генеза теорії мотивації 3 2. Соціально – психологічні методи мотивації праці 17 3. Механізми мотивації до навчання 19 4. Мотивація особистості як суб’єкта діяльності 23 5. “Олюднення” гуманітарної політики держави 32 Висновки 37 Література 39

. АНАЛІЗ СТАНУ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ

ЗМІСТ ВСТУП......................................................................................................................... 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ ПІДПРИЄМСТВА........................................................................... 5 1.1. Характеристика мотивації у системі операційного менеджмента....... 5 1.2. Потреби як основа мотивації................................................................... 7 1.3. Формування системи мотивації з урахуванням потреб робітників..... 13 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТАНУ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ.... 19 2.1. Організаційно-економічна характеристика ТОВ "МКТ"...................... 19 2.2. Аналіз організації стимулювання праці на підприємстві...................... 33 РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО ОПТИМІЗАЦІЇ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ......................................................................................................... 37 3.1. Дослідження стану мотивації робітників ТОВ "МКТ".......................... 37 3.2. Рекомендації, щодо стимулювання працівників ТОВ "МКТ".............. 38 ВИСНОВКИ................................................................................................................. 48 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ............................................................. 50