институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: „Стратегічне планування на підприємстві ” (на прикладі ТОВ „РКА Тура ”)

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика предприятия | Курсовая | Страниц: 47 | Год: 2010 | Размер: 1140 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

„Стратегічне планування на підприємстві ” (на прикладі ТОВ „РКА Тура ”)

План

Вступ.......................................................................................................................3
1. Економічна сутність стратегічного планування.............................................5
2. Різновиди стратегії: зростання, стабілізація і виживання..............................9
3. Загальна організаційно-економічна характеристика ТОВ „РКА Тура”…..15
4. Застосування стратегічного планування на ТОВ „РКА Тура” ....................19
5. Шляхи використання інформаційних технологій при розробці стратегічних планів на ТОВ „РКА Тура”...........................................................26
6. Економічна ефективність та вдосконалення стратегічного планування на ТОВ „РКА Тура” …………………………………………………………….….29
Висновки та пропозиції........................................................................................31
Список використаної літератури.........................................................................33
Додатки
Cмотрите также:
Стратегічне планування на підприємстві

Зміст Стор. Вступ 3 1 Стратегічне планування на підприємстві 6 1.1 Загальна характеристика підприємства і його зовнішнього середовища. Оцінка фінансового становища 21 1.2 Формування загальної і фінансової стратегії 29 2. Оцінка ефективності впровадження стратегічного планування на підприємстві 36 Висновок 45 Література 48

Стратегічне планування на підприємстві

Зміст Стор. Вступ 3 1 Стратегічне планування на підприємстві 6 1.1 Загальна характеристика підприємства і його зовнішнього середовища. Оцінка фінансового становища 21 1.2 Формування загальної і фінансової стратегії 29 2. Оцінка ефективності впровадження стратегічного планування на підприємстві 36 Висновок 45 Література 48

Стратегічне планування на вітчизняних підприємствах

Вступ 3 1 Стратегічне планування організацій 5 2 Аналіз зовнішніх умов функціонування підприємства 9 3 Оцінки сильних та слабких сторін діяльності 16 4 Стратегічні «вікна» 19 5 Стратегічне прийняття рішень на підприємстві 21 Висновки 27 Список літератури 29

Стратегічне планування імпортних операцій на підприємстві

Вступ 3 Розділ 1.Теоретичні аспекти стратегічного планування імпортних операцій на підприємстві 5 1.1.Сутність імпортних операцій та їх місце у міжнародній економічній діяльності 5 1.2. Правові основи регулювання імпортних операцій 9 1.3.Сутність стратегічного планування імпортних операцій 15 Розділ 2.Стратегічне планування імпортних операцій на підприємстві ТОВ «Сальвадор» 18 2.1.Техніко-економічна характеристика підприємства 18 2.2.Аналіз системи стратегічного планування імпортних операцій на підприємстві 24 2.3.Розробка рекомендацій щодо вдосконалення стратегічного планування імпортних операцій на підприємстві 30 2.4.Основні аспекти стратегічного планування імпортних операцій на підприємстві з застосуванням ЕОМ 33 Висновки та пропозиції 37 Список використаної літератури 39 Додатки 42

Стратегічне фінансове планування на підприємствах

Вступ 3 1. Сутність і цілі внутрішньофірмового фінансового прогнозування та планування 6 1.1. Фінансова стратегія підприємств 6 1.2. Поточне фінансове планування 12 1.3 Оперативне фінансове планування (бюджетування) 16 2. Аналіз фінансового планування на ВАТ «назва» 23 2.1. Аналіз виробничої та фінансової діяльності підприємства 23 2.2. Аналіз фінансового стану ВАТ "назва" 28 2.3. Оцінка якості управління фінансами на підприємстві 37 3. Шляхи підвищення ефективності фінансового планування на підприємстві 39 3.1. Стратегічне планування в умовах визначеності фінансових можливостей підприємства 39 3.2 Методологічні основи фінансового планування на підприємствах 45 Висновки 50 Список використаної літератури 52 Додаток. Фінансова звітність ВАТ «назва» 57

ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 Розділ 1. Поняття планування розвитку підприємства 5 1.1. Сутність планування: поняття та види 5 1.2. Стратегічне планування на підприємстві 10 Розділ 2. Місце планування у системі управління підприємством 20 2.1. Значення планування для управління підприємством 20 2.2. Організація процесу планування на підприємстві 22 Розділ 3. Основні напрями вдосконалення внутрішньофірмового планування в сучасних умовах господарювання 29 3.1. Основні вимоги до ефективного планування діяльності підприємства 29 3.2. Служба планування на підприємстві 31 ЗАДАЧА 33 Висновки 39 Список використаної літератури 41

Анализ рекреационных возможностей Германии.

Содержание. I. Введение II. Основная часть. 1. География и климат. 2. Историческая справка. 3. Экономика 4. Население. 5. Язык и религия. 6. Государственное устройство. 7. Национальные особенности. 8. Национальные праздники. 9. Туристические зоны. 10. Полезные дополнения. 11. Программа тура. 12. Расчет стоимости тура. 13. Туристические зоны. 14. Полезные дополнения. 15. Программа тура. 16. Расчет стоимости тура. III. Заключение. 1.Собственное мнение 2.Список литературы. 3.Приложения.

Стратегічне планування маркетингу

Вступ3 1.Стратегічне планування організацій4 2. Програма впливу ринкової стратегії на прибуток8 3. Загальна стратегічна модель Портеру9 Висновки10 2. Маркетинг некомерційних організацій і державних установ12 Вступ12 1. Сутність державного маркетингу12 2. Методи державного маркетингу на прикладі ринку освітніх послуг14 Висновки19 Задача21 Бібліографічні посилання22

Планування діяльності підприємства

Вступ 3 1.Поняття та сутність планування діяльності підприємства 4 1.1. Види планів, стратегічне планування 4 1.2. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища організації в процесі планування 6 2. Планування матеріальних ресурсів та виробництва в умовах застосування інформаційних технологій 15 2.1 Планування обсягів продажів і виробництва 15 2.2 Планування потужностей та потреб у матеріалах 19 3. Фінансове планування на підприємстві 25 3.1 Загальні принципи фінансового планування 25 3.2 Рівні фінансового планування 27 Висновки 37 Література 39

Планування діяльності підприємства

Вступ 3 1.Поняття та сутність планування діяльності підприємства 4 1.1. Види планів, стратегічне планування 4 1.2. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища організації в процесі планування 6 2. Планування матеріальних ресурсів та виробництва в умовах застосування інформаційних технологій 15 2.1 Планування обсягів продажів і виробництва 15 2.2 Планування потужностей та потреб у матеріалах 19 3. Фінансове планування на підприємстві 25 3.1 Загальні принципи фінансового планування 25 3.2 Рівні фінансового планування 27 Висновки 37 Література 39