институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: „Аналіз якості випущеної продукції” на матеріалах ВАТ "Вінницький хлібзавод №2"

Каталог пособий и учебных материалов | Экономический анализ | Курсовая | Страниц: 38 | Год: 2010 | Размер: 1082 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

„Аналіз якості випущеної продукції” на матеріалах ВАТ "Вінницький хлібзавод №2"

План

Вступ....................................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні основи якості випущеної продукції..............................5
1.1. Поняття та оцінка рівнів якості продукції.......................................5
1.2. Теорія та фактори управління якістю продукції............................10
Розділ 2. Практичне застосування оцінки якості продукції на
підприємстві ВАТ "Вінницький хлібзавод №2"..............................................15
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства.............15
2.2. Аналіз якості та конкурентоспроможності продукції
підприємства.............................................................................................20
Розділ 3. Шляхи вдосконалення якості і конкурентноздатності
продукції підприємства......................................................................................28
Висновки..............................................................................................................32
Список використаної літератури......................................................................34
Додатки
Cмотрите также:
Економічна сутність якості випущеної продукції

План Вступ.......................................................................................................................3 1. Економічна сутність якості випущеної продукції……………………….....5 2. Коротка економічна характеристика підприємства……………………….10 3. Мета та джерела економічної інформації, що використовується при аналізі якості випущеної продукції………………………………………...15 4. Аналіз якості випущеної продукції………………………………………...20 5. Висновки та пропозиції……………………………………………………..30 Список використаної літератури……………………………………………....32

Економічна сутність оцінки конкурентоспроможності підприємства

Зміст Вступ ......................................................................................................................3 1. Економічна сутність оцінки конкурентоспроможності підприємства.........5 2. Конкурентні стратегії підприємств, їх особливості і необхідність розробки.....................................................................................7 3. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства ВАТ „Вінницький хлібзавод №2”....................................................................12 4. Оцінка конкурентоспроможності підприємства ВАТ “Вінницький хлібзавод №2”....................................................................................................17 5. Шляхи використання інформаційних технологій в господарській діяльності ВАТ “Вінницький хлібзавод №2”.................................................24 6. Шляхи вдосконалення оцінки конкурентоспроможності та рентабельності підприємства ........................................................................26 Висновки та пропозиції.......................................................................................29 Список використаної літератури........................................................................30

Діагностика ризику банкрутства ВАТ „Вінницький хлібзавод №2”

Зміст Вступ.......................................................................................................................3 РОЗДІЛ І. Теоретичні основи стратегії запобігання банкрутства.....................5 1.1. Економіко-правове забезпечення процесів запобігання банкрутства........................................................................................5 1.2. Антикризове управління організацією, як запобіжний метод банкрутству підприємства....................................................................................11 РОЗДІЛ ІІ. Діагностика ризику банкрутства ВАТ „Вінницький хлібзавод №2”........................................................................20 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика ВАТ „Вінницький хлібзавод №2”........................................................................20 2.2. Діагностика ризику банкрутства на підприємстві............................26 РОЗДІЛ ІІІ. Шляхи удосконалення стратегії запобігання банкрутства підприємства....................................................................................34 Висновки та пропозиції.........................................................................................40 Список використаної літератури..........................................................................42 Додатки

Аналіз вироб. продукції. Аналіз якості продукції. Аналіз ритмічн. та якості орган. виробництва

Вступ / 1. Значення і завдання аналізу виробництва продукції / 2. Аналіз якості продукції / 3. Аналіз ритмічності та якості організації виробництва / Задачі / Висновок / Використана література

Контроль якості продукції та його значення в загальній системі управління якістю

ВСТУП 3 1. ВНУТРІШНЬОВИРОБНИЧИЙ ТЕХНІЧНИЙ КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ 4 1.1. Суть та показники оцінювання якості продукції 4 1.2. Методи оцінювання якості продукції 9 1.3. Конкурентоспроможність продукції. 10 1.4. Категорії управління якістю продукції 14 2. АНАЛІЗ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ PROCTER&GAMBLE . 18 2.1. Контроль якості та вимоги нормативних документів 18 2.2. Характеристика продукції Procter&Gamble на ринку України. Основні об’єкти. 18 2.3. Класифікація засобів для прання та миття 25 2.4. Товарознавча характеристика асортименту та якості відповідних груп товарів 28 3. ЕФЕКТИВНІСТЬ І СПОСОБИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ І КОНКУРЕНТОЗДАТНСТІ ПРОДУКЦІЇ. 34 ВИСНОВОК 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 40

Ефективні шляхи підвищення якості продукції на підприємстві

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Сутність якості продукції та її значення в умовах ринкових відносин 5 1.1. Поняття якості та її значення 5 1.2. Характеристика основних факторів якості 10 1.3. Роль стандартизації і сертифікації в системі якості 14 РОЗДІЛ 2. Аналіз діючої системи якості на підприємстві та її основні недоліки 31 2.1. Загальна характеристика підприємства 31 2.2. Аналіз якості продукції та її недоліки 35 РОЗДІЛ 3. Основні напрямки підвищення якості продукції на підприємстві 45 ВИСНОВОК 52 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 54

Аналіз якості продукції підприємства та її впливу на інші показники

Вступ 3 1. Якість продукції як визначальний чинник його конкурентоспроможності 6 1.1. Економічна суть якості продукції 6 1.2. Система управління якістю підприємства 11 1.3. Оцінка, контроль та управління якістю продукції на підприємствах в умовах конкурентного середовища 14 2. Аналіз впливу якості продукції на діяльність ВАТ «Назва» 19 2.1. Вдосконалення якості як джерело виходу з кризи та динамічного зростання 19 2.2. Аналіз впливу якості продукції на фінансовий стан підприємства 26 2.3. Напрями вдосконалення діяльності ВАТ «Назва» 35 Висновки 39 Література 42

Управління якістю продукції на підприємстві

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Сутність та показники якості продукції 5 1.1. Якість продукції як економічна категорія. Фактори, що впливають на якість продукції 5 1.2. Показники якості продукції. 9 1.3. Система управління якістю продукції 13 2. Рівень якості продукції на ККЗ «Росинка». 19 2.1. Загальна характеристика об’єкту дослідження. 19 2.2. Аналіз умов формування якості продукції ККЗ „Росинка” 22 3. Напрямки підвищення якості продукції ККЗ „Росинка”. 27 3.1. Основні напрямки удосконалення системи управління якістю. 27 3.2. Економічний ефект від впровадження заходів щодо підвищення якості 31 Висновки 33 Список використаної літератури 35 ДОДАТКИ 38

Шляхи підвищення якості та конкурентоспроможності вітчизняної харчової продукції молокопереробної промисловості

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ ЯК ЧИННИКА ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Поняття якості, стандартизація і сертифікація продукції 6 1.2. Чинники, що впливають на якість продукції 13 1.3. Показники та методи оцінки якості продукції 20 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДОСЯГНУТОГО РІВНЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «Назва» 26 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства ВАТ «Назва» 26 2.2. Досягнутий рівень якості продукції та вплив її рівня на результати виробництва 35 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ТА РЕЗЕРВИ ПОЛІПШЕННЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НА РИНКУ 41 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 51 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 54 ДОДАТКИ 59

Оцінка якості продукції програмного забезпечення

Вступ 3 Оцінка якості продукції програмного забезпечення 4 1. Основні поняття якості програмної продукції 4 2. Чинники та система характеристик якості програмної продукції 6 3. Показники якості програмної продукції 9 4. Методи визначення показників якості 10 5. Сертифікація систем якості 13 Висновки 16 Список використаної літератури 18 Додаток 1 - Групи показників якості пп за рівнями структуризації 20