институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Розробка бізнес-плану створення нової фірми в сфері надання послуг фотодруку

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент | Курсовая | Страниц: 43 | Год: 2010 | Размер: 9 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Розробка бізнес-плану створення нової фірми в сфері надання послуг фотодруку

ЗМІСТ


Резюме .................................................................................................4
1. Галузь, підприємство та його продукція .....................................7
2. Дослідження ринку ......................................................................11
3. Маркетинг-план ............................................................................13
4. Виробничий план ..........................................................................17
5. Організаційний план ....................................................................22
6. Оцінка ризиків ..............................................................................29
7. Фінансовий план ...........................................................................30
Висновки по роботі ...........................................................................37
Список використаної літератури .....................................................39
Додаток
Cмотрите также:
ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БІЗНЕС ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ (бакалавр НА ПРИКЛАДІ ТОВ)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ 6 1.1. Сутність бізнес-плану 6 1.2. Методика планування нового туристичного бізнесу 10 1.3. Стратегія розвитку туристичного підприємства та бізнес-планування 18 РОЗДІЛ 2. БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 26 2.1. Інформаційно-аналітичне забезпечення бізнес-плану туристичної фірми 26 2.2. Аналіз туристичного ринку України та м. Києва та його привабливості 28 2.3. Опис туристичної фірми 38 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 44 3.1. Розробка бізнес-плану діяльності туристичної фірми 44 3.2. Фінансові розрахунки ефективності бізнес-плану 46 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 63 ДОДАТКИ 67-69

Бізнес-план (ассистанс)

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи написання роботи (до 15ти сторінок) 6 1.1. Бізнес-план як запорука ефективного управління бізнесом в сфері Асистансу 6 1.1. Загальні підходи до бізнес-планування, які можуть бути застосовані в сфері Асистансу 9 1.3. Фінансові аспекти та оцінка ефективності бізнес-плану 14 РОЗДІЛ 2. Розробка бізнес-плану 19 2.1. Бізнес-ідея інвестиційного проекту та визначення основних пріоритетів діяльності бізнесу 19 2.2. Розробка продуктів і послуг 27 2.3. Визначення цільових значень основних показників діяльності Асистансу 29 РОЗДІЛ 3. Розрахунки фінансового плану (обґрунтування окупності) 34 3.1. Розробка фінансового плану 34 3.2. Аналіз ефективності розробленого проекту 41 Висновки 47 Список літератури 49 ДОДАТКИ 52

Розробка бізнес-плану новоствореного

ВСТУП 3 Розділ і. Теоретичні засади бізнес-планування 7 1.1. Поняття, завдання та принципи фінансового планування на підприємстві 7 1.2. Поняття бізнес-плану, як складової фінансового планування на підприємстві. 10 1.3. Сутність, мета та функції бізнес-плану. 12 1.4. Зміст бізнес-плану. 18 1.4.1. Розділ “можливості фірми”. 19 1.4.2. Розділ “види товарів (послуг)”. 20 1.4.3. Розділ “ринки збуту товарів (послуг)”. 21 1.4.4. Розділ “конкуренція на ринках збуту”. 22 1.4.5. Розділ “план маркетингу”. 22 1.4.6. Розділ “план виробництва”. 26 1.4.7. Розділ “фінансовий план”. 27 1.6. Фінансовий план, порядок його розробки. 29 розділ іі. Розробка бізнес-плану підприємства 33 2.1. Загальна характеристика туристичної компанії „bytsko” 33 2.2. Резюме 35 2.3. Товарна політика фірми 38 2.4. Характеристика конкурентного середовища 43 2.5. План маркетингу 46 2.6. Виробничий план 51 2.7. Організаційний план 56 2.8. Фінансовий план 58 розділ ііі. Аналіз ефективності впровадження бізнес-плану підприємства 68 3.1. Аналіз макро- та мікро- середовища тов „exra-pro” 68 3.2. Аналіз показників та ефективності господарської діяльності туристичного підприємства „extra-pro” 73 3.3. Оцінка ризиків та їх страхування 92 висновки 96 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 101 ДОДАТКИ 104

Інформаційно-аналітичне забезпечення бізнес-планування туристичної фірми

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 5 1.1. Сутність та інформаційне забезпечення підготовки бізнес-плану 5 1.2. Зміст і загальна методологія розробки бізнес-плану 11 1.3. Туристичний бізнес як перспективний напрямок бізнес-планування 20 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 27 2.1. Загальна характеристика об’єкта дослідження 27 2.2. Інформаційно-аналітичне забезпечення бізнес-плану 36 2.3. Бізнес-план 40 РОЗДІЛ 3. ЕКОНОМІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ І РЕКОМЕНДОВАНІ ЕТАПИ ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЇ 54 3.1. Розрахунок показників ефективності бізнес-плану туристичної фірми 54 3.2. Характеристика бізнес-плану 60 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 63 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 66 ДОДАТКИ 69

Бізнес план в сфері надання послуг фотодруку

ЗМІСТ: Резюме ……………………………………………………………….......3 Аналіз ситуації на ринку…………………………………………...…5 Опис інвестиційного проекту………………………………….….…8 План маркетингу………………………………………………….......11 Організаційний план………………………………………………….15 Оцінка ризиків і страхування………………………………………..23 Фінансовий план……………………………………………………….17 Аналіз беззбитковості…………………………………………...…30 Інвестиційний план ……………………………………………..……31

Цілі і методи складання бізнес-плану

Вступ 3 1. Значення бізнес-плану для фірми 3 2. Зміст бізнес-плану 5 3. Розділ “Можливості фірми” 5 2.2. Розділ “Види товарів (послуг)” 6 4.Розділ “Ринки збуту товарів (послуг)” 6 5. Розділ “Конкуренція на ринках збуту” 7 6. Розділ “План маркетингу” 7 7.Розділ “План виробництва” 11 8. Розділ “Фінансовий план”. 11 Висновки 13 Список літератури 15

Розробка та обґрунтування бізнес – плану створення нового туристичного підприємства

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 6 1.1. Основні критерії розробки бізнес-плану 6 1.2. Характеристика структури типового бізнес-плану 18 1.3.Дослідження ринку туристичних послуг 26 2. РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПЛАНУ НОВОГО ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "А" 40 2.1. Опис бізнесу 40 2.2. Стратегічний та маркетинговий план 44 2.3. Фінансово-економічний план 55 2.4. Оцінка та страхування ризику 61 3. ОБГРУНТУВАННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТА ЙОГО ЕФЕКТИВНІСТЬ 63 3.1. Прогноз доходів підприємства 63 3.2. Оцінка запропонованих заходів та їх впливу на діяльність підприємства 67 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 78 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 84-87 Метою даної дипломної роботи є поглиблення теоретичних і практичних знань з питань бізнес-планування у туристичній галузі, уміння застосовувати ці знання при вирішенні конкретних практичних завдань, складання бізнес-плану конкретного туристичного підприємства. Дана робота складається з трьох розділів. Перший розділ присвячений теоретичним засадам бізнес-планування. У другому розділі розроблено основні положення бізнес-плану новостворюваного туристичного підприємства ТОВ "А" В третьому розділі проведено оцінку запропонованого бізнес-плану.

Етапи розробки бізнес-плану на сучасному підприємстві

Вступ....................................................................................................................3
Розділ 1. Суть бізнес-плану та загальна методологія його розробки.............5
1.1. Сутнісна характеристика бізнес-плану ................................................5
1.2. Цілі розробки бізнес-плану....................................................................7
1.3. Формування інформаційного поля бізнес-плану................................10
1.4. Загальна методологія розробки бізнес-плану.....................................13
Розділ 2. Структура, логіка розробки та оформлення бізнес-плану..............17
2.1. Структура бізнес-плану.........................................................................17
2.2. Логіка розробки бізнес-плану................................................................20
Розділ 3. Створення бізнес-плану діяльності МП “Гірський світанок .........22
Висновки...............................................................................................................42
Список використаної літератури........................................................................44


Бізнес-план

Вступ Розділ 1. Суть бізнес-плану та загальна методологія його розробки 1.1. Сутнісна характеристика бізнес-плану 1.2. Цілі розробки бізнес-плану 1.3. Формування інформаційного поля бізнес-плану 1.4. Загальна методологія розробки бізнес-плану Розділ 2. Структура, логіка розробки та оформлення бізнес-плану 2.1. Структура бізнес-плану 2.2. Логіка розробки бізнес-плану 2.3. Вимоги до стилю написання та оформлення бізнес плану Розділ 3. Створення бізнес-плану діяльності МП “Гірський світанок” Висновки Список використаної літератури

Бізнес-план

Вступ 4 1. Значення розробки бізнес-плану для організації бізнесу 6 2. Зміст бізнес-плану 9 2. 1. Розділ “Можливості фірми” 9 2.2. Розділ “Види товарів (послуг)” 10 2. 3.Розділ “Ринки збуту товарів (послуг)” 11 2.4. Розділ “Конкуренція на ринках збуту” 11 2.5. Розділ “План маркетингу” 12 2.6.Розділ “План виробництва” 16 2.7. Розділ “Фінансовий план”. 17 3. Розробка бізнес плану 20 3.1.Резюме проекту 20 3.2.Опис продукту 21 3.3. Аналіз ринку збуту 22 3.3.1 Сегментація й оцінка місткості ринку збуту. 22 3.3.2 Конкурентне оточення 24 3.4. План маркетингу 25 3.5. Виробничий план 27 3.6.Організаційний план 29 3.7. Юридичний план. 30 3.8. Фінансовий план. 31 Висновки 33 Список літератури 35