институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ЕКОНОМІЧНІ ОСНОВИ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ

Каталог пособий и учебных материалов | Политэкономия | Курсовая | Страниц: 39 | Год: 2010 | Размер: 1345 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

ЕКОНОМІЧНІ ОСНОВИ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ

ЗМІСТ

ВСТУП ...............................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. ЕКОНОМІЧНІ ОСНОВИ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ .............7
РОЗДІЛ 2. РЕГУЛЮВАННЯ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ ........................21
РОЗДІЛ 3. СВІТОВА ОРГАНІЗАЦІЯ ТОРГІВЛІ ТА
ТОРГІВЕЛЬНА ПОЛІТИКА ...........................................................................32
ВИСНОВКИ ......................................................................................................36
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.........................................................38
Cмотрите также:
ЕКОНОМІЧНІ ОСНОВИ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ

ЗМІСТ ВСТУП ..........................................................................................................3 І. ЕКОНОМІЧНІ ОСНОВИ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ .........................7 ІІ. МІЖНАРОДНА ТОРГІВЛЯ ТА НЕДОСКОНАЛА КОНКУРЕНЦІЯ .......................................................................................21 ІІІ. ВПЛИВ ТРАНСПОРТНИХ ВИТРАТ, ЕКОЛОГІЧНИХ СТАНДАРТІВ НА МІЖНАРОДНУ ТОРГІВЛЮ ................................25 ІV. РЕГУЛЮВАННЯ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ ..................................31 V. СВІТОВА ОРГАНІЗАЦІЯ ТОРГІВЛІ ТА ТОРГІВЕЛЬНА ПОЛІТИКА ..................................................................42 ВИСНОВКИ .................................................................................................46 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА ................................................................48

Розвиток міжнародної торгівлі в ретроспективі

Вступ 4 1. Теоретичні основи розвитку міжнародної торгівлі 6 1.1. Розвиток міжнародної торгівлі в ретроспективі 6 1.2. Економічна сутність міжнародної торгівлі 10 Розділ 2. Практичний аспект розвитку міжнародної торгівлі. Стан та тенденції розвитку міжнародної торгівлі. 17 2.1. Аналіз стану міжнародної торгівлі в Україні 17 2.2. Вплив держави на міжнародну торгівлю 26 3. Проблеми і перспективи розвитку міжнародної торгівлі в Україні. Шляхи щодо вдосконалення розвитку міжнародної торгівлі в Україні 34 Висновки 46 Література 48

Міжнародна торгівля

Вступ4 1. Теоретичні основи розвитку міжнародної торгівлі6 1.1. Розвиток міжнародної торгівлі в ретроспективі6 1.2. Економічна сутність міжнародної торгівлі10 Розділ 2. Практичний аспект розвитку міжнародної торгівлі. Стан та тенденції розвитку міжнародної торгівлі. 17 2.1. Аналіз стану міжнародної торгівлі в Україні17 2.2. Вплив держави на міжнародну торгівлю26 3. Проблеми і перспективи розвитку міжнародної торгівлі в Україні. Шляхи щодо вдосконалення розвитку міжнародної торгівлі в Україні34 Висновки46 Література48

МІЖНАРОДНА ТОРГІВЛЯ

ЗМІСТ ВСТУП................................................................................................................. 3 1 ІСТОРІЯ ВИНИКНЕННЯ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ.............................. 4 2 ТЕОРІЇ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ.............................................................. 7 3 СУТНІСТЬ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ....................................................... 15 3.1 Поняття міжнародної торгівлі............................................................ 15 3.2 Структура міжнародної торгівлі...... .................................................. 17 4 МОДЕЛІ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ........................................................... 20 4.1 Вільна торгівля........................................................................................ 20 4.2 Протекціонізм.......................................................................................... 21 5 РЕГУЛЮВАННЯ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ....................... 25 ВИСНОВКИ........................................................................................................ 30 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ.................................................................................... 31

Бартерна торгівля як форма міжнародної торгівлі

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ 5 1.1. Передумови розвитку міжнародної торгівлі 5 1.2. Форми міжнародної торгівлі 7 1.3. Місце бартерної торгівлі у сучасній міжнародній торгівлі 11 Висновки до розділу І 17 РОЗДІЛ ІІ. МЕХАНІЗМ ФУНКЦІОНУВАННЯ БАРТЕРНОЇ ТОРГІВЛІ 19 2.1. Динаміка розвитку бартерних відносин в міжнародній торгівлі 19 2.2. Сучасні тенденції бартеру як форми міжнародної торгівлі 22 2.3. Місце України в світовій бартерній торгівлі 27 2.4. Перспективи розвитку бартерної торгівлі за умов глобалізації 33 Висновки до розділу ІІ 36 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43 ДОДАТКИ 47

Економічні основи міжнародної торгівлі.Теорія М.Портера

ВСТУП3 РОЗДІЛ 1 ЕКОНОМІЧНІ ОСНОВИ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ. ТЕОРІЯ М. ПОРТЕРА5 1.1 Міжнародна торгівля як реалізація порівняльних переваг5 1.2 Теорія конкурентних переваг країни Майкла Портера7 Розділ 2 Умови для конкурентної переваги країни15 2.1 Умови попиту15 2.2 Стратегія, структура і суперництво фірм17 2.3 Роль уряду20 2.4 Детермінанти в майбутньому21 Розділ 3 Стан та перспективи розвитку конкурентних переваг україни в сфері міжнародної торгівлі23 ВИСНОВКИ32 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 34

Міжнародна торгівля

ВСТУП 3 1. Теоретичні основи здійснення міжнародної торговлі 4 1.1. Сутність, види та показники світової торгівлі 4 1.2. Зовнішньоторговий мультіплікатор, принцип порівняльної переваги і причини, що впливають на обсяги імпорту в країну 7 1.3. Державне регулювання міжнародної торгівлі 10 2. Україна як суб٬єкт міжнародної торгівлі 16 2.1. Основні тенденції розвитку зовнішньої торгівлі 16 2.2. Проблема підвищення конкурентоздатності української продукції 23 2.3. Програма стимулювання експорту продукції 24 3. Розвиток світової міжнародної торгівлі 26 3.1. Динаміка світової зовнішньої торгівлі 26 3.2. Тенденції розвитку міжнародної торгівлі 27 Висновки 28 Список використаної літератури 29

Міжнародна торгівля

Вступ 3 1. Значення міжнародної торгівлі в світовій економіці 4 2. Динаміка міжнародної торгівлі 6 3. Товарна структура міжнародної торгівлі 7 4. Географічна структура міжнародної торгівлі 10 Висновки 15 Список використаних джерел 16

ПЕРСПЕКТИВИ І ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ

ВСТУП 3 Розділ 1. Міжнародна торгівля товарами в умовах глобалізації 5 1.1. Поняття та сутність міжнародної торгівлі 5 1.2. Географічна структура міжнародної торгівлі 9 Розділ 2. Передумови та проблеми розвитку зовнішньої торгівлі України 12 2.1. Природні передумови 12 2.2. Демографічні передумови 13 2.3. Історико-економічні передумови 14 2.4. Геополітичні передумови 16 Розділ 3. Аналіз зовнішньої торгівлі України 18 3.1. Сучасний стан зовнішньої торгівлі України 18 3.2. Географія зовнішньої торгівлі 21 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32

Міжнародна торгівля в сучасних умовах

ВСТУП 3 1. ФОРМУВАННЯ ГЛОБАЛЬНОЇ ТОРГІВЕЛЬНОЇ СИСТЕМИ – ОСНОВНА РИСА СУЧАСНГО ЕТАПУ РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ 5 2. ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ МІЖНАРОДНОЇ ТОРІГВЛІ НА СУЧАНОМУ ЕТАПІ 7 2.1. Динаміка міжнародної торгівлі 7 2.2. Товарна структура міжнародної торгівлі 8 2.3. Географічна структура міжнародної торгівлі 11 3. ЗОВНІШНЬОТОРГОВЕЛЬНІ ПОЗИЦІЇ УКРАЇНИ 17 ВИСНОВКИ 22 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 23 ДОДАТОК 25