институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: СУТНІСТЬ ТА ЕКОНОМІЧНА ПРИРОДА КОРПОРАТИВНОЇ ВЛАСНОСТІ

Каталог пособий и учебных материалов | Политэкономия | Курсовая | Страниц: 35 | Год: 2010 | Размер: 1232 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

СУТНІСТЬ ТА ЕКОНОМІЧНА ПРИРОДА КОРПОРАТИВНОЇ ВЛАСНОСТІ

СУТНІСТЬ ТА ЕКОНОМІЧНА ПРИРОДА
КОРПОРАТИВНОЇ ВЛАСНОСТІ
Cмотрите также:
Економічна природа, сутність та еволюція корпоративної форми власності

Зміст Вступ…...................................................................................................................3 1. Економічна природа, сутність та еволюція корпоративної форми власності.....................................................................................................5 2. Особливість організації корпоративного управління...................................16 3. Практика корпоративного управління в Україні….......................................28 4. Проблеми корпоративного управління в Україні..........................................34 Висновки................................................................................................................43 Список використаної літератури.........................................................................45

Особливості корпоративної культури в рекламному агентстві

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 6 1.1. Сутність корпоративної культури і її роль у підвищенні ефективності діяльності підприємства 6 1.2. Оцінка рівня корпоративної культури комерційних структур в Україні 11 1.3. Основні компоненти корпоративної культури 16 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ В РЕКЛАМНОМУ АГЕНТСТВІ «VAR» 21 2.1. Аналіз діяльності рекламного агентства «VAR» 21 2.2. Оцінка механізму корпоративної культури в рекламному агентстві «VAR» 22 2.3. Шляхи вдосконалення корпоративної культури в рекламному агентстві 26 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32

Яка юридична природа права інтелектуальної власності

1. Поняття інтелектуальної власності та право інтелектуальної власності 3 2. Співвідношення права інтелектуальної власності та права власності 5 3. Юридична природа інтелектуальної власності 7 4. Право інтелектуальної власності за Конституцією України 10 Висновки 14 Використана література 15

Корпоративні інформаційні системи. Проблеми, пов язані з їх впровадженням

Вступ 3 Розділ 1. Сутність та необхідність корпоративної інформаційної системи 5 1.1.Значення та напрямки розвитку корпоративних інформаційних систем 5 1.2.Організаційно-економічна модель економічного об’єкта 7 1.3.Мета, задачі та принципи створення корпоративних інформаційних систем 11 Розділ 2.Оцінка корпоративної інформаційної системи на прикладі ЗАТ „Орлан-Беверіджиз” 17 2.1.Загальна характеристика корпоративної ІС 17 2.2.Аналіз інформації, що циркулює в корпоративній інформаційній системі 21 2.3. Характеристика технічної бази і програмного забезпечення корпоративної інформаційної системи 24 Розділ 3. Пропозиції щодо вдосконалення існуючої інформаційної системи 25 Висновки 31 Список використаної літератури 33

Корпоративні інформаційні системи. Проблеми, пов язані з їх впровадженням

Вступ 3 Розділ 1. Сутність та необхідність корпоративної інформаційної системи 5 1.1.Значення та напрямки розвитку корпоративних інформаційних систем 5 1.2.Організаційно-економічна модель економічного об’єкта 7 1.3.Мета, задачі та принципи створення корпоративних інформаційних систем 11 Розділ 2.Оцінка корпоративної інформаційної системи на прикладі ЗАТ „Орлан-Беверіджиз” 17 2.1.Загальна характеристика корпоративної ІС 17 2.2.Аналіз інформації, що циркулює в корпоративній інформаційній системі 21 2.3. Характеристика технічної бази і програмного забезпечення корпоративної інформаційної системи 24 Розділ 3. Пропозиції щодо вдосконалення існуючої інформаційної системи 25 Висновки 31 Список використаної літератури 33

Взаємодія національної та корпоративної культур. Моделі корпоративної культури

Вступ 3 1. Визначення засад взаємодії національної та корпоративної культур 4 2. Характеристика моделей корпоративної культури 6 Висновки 14 Список використаної літератури 15

Формування та розвиток корпоративної культури

Вступ 3 1. Корпоративна культура: поняття, сутність та рівні 6 1.1. Поняття організаційної та корпоративної культури 6 1.2. Складові організаційної культури 10 1.3. Цінності корпоративних культур 12 2. Формування та розвиток корпоративної культури 13 2.1. Чинники формування та розвитку корпоративної культури 13 2.2. Типологія організаційних (корпоративних) культур та їх сучасність 16 2.3. Умови формування ефективної корпоративної культури організації 21 3. Корпоративна культура в умовах розвитку українського суспільства 26 Висновки 38 Список використаної літератури 41

Відносини власності, її суть та діагностика

План Вступ 3 Відносини власності, її суть та діагностика 4 Ставлення до власності у світі історичної діалектики 4 Вплив розвитку знарядь праці на диференціацію власності 6 Власність як економічна категорія 8 Форми, види і типи власності 12 Економічна теорія прав власності 18 Власність в аспекті аграрних відносин. Еволюція власності на землю 20 Розвиток власності на землю у ХХ столітті 22 Висновок 23 Список використаної літератури 24

Приватна власність: природа виникнення еволюція розвитку

Вступ 2 1. Сутність приватної власності як соціально-економічної категорії 3 2. Виникнення приватної власності та її розвиток 10 3. Загальні тенденції розвитку приватної власності в світі і в Україні на сучасному етапі 25 Висновки 29 Список використаних джерел 31

Типи, види та форми власності

ВСТУП 3 1. ЕКОНОМІЧНЕ ТРАКТУВАННЯ ВІДНОСИН ВЛАСНОСТІ 4 2. ТИПИ, ФОРМИ І ВИДИ ВЛАСНОСТІ 10 2.1. Економічна сутність відносин власності 10 2.2. Об’єкти організаційно-правових форм господарювання 14 3. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ВІДНОСИН ВЛАСНОСТІ В ЕКОНОМІЦІ УКРАЇНИ 21 3.1. Трансформація форм власності в Україні 21 3.2. Шляхи вдосконалення відносин власності в Україні 28 ВИСНОВОК 36 ЛІТЕРАТУРА 37 ДОДАТКИ 39-41