институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ПОНЯТТЯ ЕКОНОМІЧНОГО МИСЛЕННЯ

Каталог пособий и учебных материалов | Экономическая теория | Курсовая | Страниц: 29 | Год: 2010 | Размер: 997 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

ПОНЯТТЯ ЕКОНОМІЧНОГО МИСЛЕННЯ

ЗМІСТ

ВСТУП....................................................................................................................3
1. ПОНЯТТЯ ЕКОНОМІЧНОГО МИСЛЕННЯ..................................................5
2. МІСЦЕ І РОЛЬ ЕКОНОМІЧНОГО МИСЛЕННЯ В СТРУКТУРІ
СУСПІЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ..............................................................................11
3. ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОГО МИСЛЕННЯ В
ПЕРЕХІДНІЙ ЕКОНОМІЦІ УКРАЇНИ.............................................................22
ВИСНОВКИ..........................................................................................................27
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ......................................................29
Cмотрите также:
Розвиток творчого мислення дитини засобами хореографічного навчання

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МИСЛЕННЯ 5 1.1. Поняття про мислення 5 1.2. Види мислення 11 1.3. Процеси мислення 17 1.4. Форми мислення 20 1.5. Пізнавальне мислення 26 РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ МИСЛЕННЯ 30 РОЗДІЛ 3. АКТИВІЗАЦІЯ ПРОЦЕСІВ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ У ШКОЛЯРА СЕРЕДНЬОГО ВІКУ НА УРОКАХ ХОРЕОГРАФІЇ 34 РОЗДІЛ 4. ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ НА РОЗВИТОК ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ 37 ВИСНОВКИ 41 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43 ДОДАТКИ 45 Додаток А. Процес мислення 45

Мислення і засоби його активізації

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи, вивчення проблеми мислення 6 1.1. Поняття мислення 6 1.2. Процеси мислення 8 1.3. Види та форми мислення 9 1.4. Розв`язання логічних задач 14 1.5. Творче мислення та особистість 18 1.6. Розлади мислення 20 Розділ 2. Емпіричне дослідження явища мислення 34 2.1. Методики дослідження мислення 35 2.2. Організація проведення дослідження та результати 40 2.3. Рекомендації щодо покращання аналітичності мислення 43 Висновки 45 Список використаних джерел 47 Додатки 49

ЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ ЯК ПЕРЕДУМОВА ФОРМУВАННЯ СУЧАСНОГО ЕКОНОМІЧНОГО МИСЛЕННЯ

ЗМІСТ ВСТУП.....................................................................................................................3 РОЗДІЛ І. ЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ ЯК ПЕРЕДУМОВА ФОРМУВАННЯ СУЧАСНОГО ЕКОНОМІЧНОГО МИСЛЕННЯ.................................................5 РОЗДІЛ ІІ. ЕКОНОМІЧНІ ІНТЕРЕСИ ЛЮДИНИ ТА ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОГО МИСЛЕННЯ.........................................................................14 РОЗДІЛ ІІІ. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ПОСТСОЦІАЛІСТИЧНИХ УМОВАХ............................................................28 ВИСНОВКИ ..........................................................................................................34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.......................................................37

Мислення як об’єкт вивчення логіки

Вступ 3 1. Проблема істинності та формально-логічної правильності мислення 4 2. Поняття як форма мислення 9 3. Значення суджень як форми мислення 12 Висновок 15 Література 16

Розвиток мислення дітей дошкільного віку

Вступ 3 1. Сучасні теорії розвитку мислення 4 2. Індивідуальний досвід дитини і мислення 8 3. Види мислення дошкільника 9 4. Моделювання як спосіб осмислення складних ситуацій і понять 11 5. Індивідуальності особливості розвитку мислення 12 6. Умови розвитку мислення дошкільників 14 Висновок 18 Список літератури 19

Розвиток мислення у молодшому шкільному віці

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І Теоретичні аспекти вивчення розвитку мислення дітей в молодшому шкільному віці 5 1.1. Поняття мислення в психології 5 1.2 Класифікація та форми мислення 7 1.3 Особливості розвитку мислення дітей молодшого шкільного віку 13 РОЗДІЛ ІІ Експериментальна частина 20 2.1 Діагностика (вивчення мислення) 20 2.2 Аналіз результатів дослідження 22 ВИСНОВКИ 23 ЛІТЕРАТУРА 25 ДОДАТКИ 27

Поняття мислення, види

Вступ 3 1. Поняття мислення, його особливості. 4 2. Види мислення 10 Висновок 16 Список використаної літератури 18

Зародження економічної теорії та її еволюція

План Вступ.......................................................................................................................3 Розділ І. Зародження економічної теорії та її еволюція....................................5 Розділ ІІ. Формування сучасного економічного мислення...............................14 2.1. Роль методів економічної теорії у формуванні економічного мислення...........................................................................14 2.2. Економічні інтереси як рушійна сила економічного розвитку людини......................................................................................17 2.3. Розвиток сутнісних сил людини як вирішальний фактор соціально-економічного прогресу..........................................................25 2.4. Особливості формування економічної культури............................29 Розділ ІІІ. Перехідна економічна система України, проблеми та перспективи розвитку.......................................................................................34 Висновки та пропозиції.........................................................................................39 Список використаної літератури..........................................................................42

Особливості розвитку мислення в ранньому дитинстві

План 1. ВСТУП 3 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МИСЛЕННЯ 4 а. Мислення, як пізнавальний процес 5 б. Операції мислення 10 в. Форми мислення 12 г. Види мислення 14 3. РОЗВИТОК МИСЛЕННЯ В РАННЬОМУ ВІЦІ 17 а. Перші прояви наочно - дійового мислення, його характеристика 17 б. Перехід до наочно образного мислення 23 в. Виникнення знакової функції 26 г. Значення предметної діяльності, дидактичних ігор у розвитку мислення дитини в ранньому віці 30 4. ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА: РОЛЬ СПІЛКУВАННЯ З ДОРОСЛИМ У РОЗВИТКУ ПРЕДМЕТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИТИНИ В РАННЬОМУ ВІЦІ 35 5.ВИСНОВКИ 45 6. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 47 Дитяча психологія Досліджено 25 джерел

Мислення

Вступ Розділ 1. Поняття мислення Розділ 2. Розумові дії і мислительні операції Розділ 3. Процес розв'язання завдань та дослідження мислення Висновки Список використаної літератури