институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Планування персоналу підприємства (на прикладі салону краси ТОВ “Сервіс-2”)

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика предприятия | Курсовая | Страниц: 60 | Год: 2010 | Размер: 1994 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Планування персоналу підприємства (на прикладі салону краси ТОВ “Сервіс-2”)

Зміст
Вступ………………………………………………………………………….4
1. Сутність термінів: кадри, персонал підприємства, трудові ресурси і їхнє призначення……………………………………………………….6
2. Планування чисельності персоналу…………………………………...19
3. Мотивація як фактор підвищення ефективності праці....……………..41
4. Характеристика салону краси ТОВ “Сервіс-2”…………………….….48
5. Аналіз, розрахунок і обгрунтування чисельності персоналу салону
краси ТОВ „Сервіс-2”................................................................................50
6. Відповідність професійного рівня персоналу.........................................54
7. Основні недоліки, пропозиції і висновки ……………………………..57
Список використаної літератури..…………………………………………59
Додатки
Cмотрите также:
ЗВІТ з виробничої практики на прикладі салону краси

ВСТУП 3 1. Організаційна характеристика салону краси «Назва» 5 2. Аналіз установчих документів підприємства 7 3. Аналіз функцій управління персоналом 8 4. Аналіз функцій планування персоналу 11 5. Аналіз кадрового потенціалу 14 6. Дослідження методів пошуку та підбору персоналу 16 7. Аналіз функції планування та розвитку кар’єри персоналу 17 8. Аналіз системи матеріального стимулювання 20 9. Аналіз системи мотивації персоналу 21 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26 ДОДАТКИ 27

ЗВІТ з виробничої практики на прикладі салону краси

ВСТУП 3 1. Організаційна характеристика салону краси «Перлина» 5 2. Аналіз установчих документів підприємства 7 3. Аналіз функцій управління персоналом 8 4. Аналіз функцій планування персоналу 11 5. Аналіз кадрового потенціалу 14 6. Дослідження методів пошуку та підбору персоналу 16 7. Аналіз функції планування та розвитку кар’єри персоналу 17 8. Аналіз системи матеріального стимулювання 20 9. Аналіз системи мотивації персоналу 21 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26 ДОДАТКИ 27

РЕКЛАМА В МОДЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ

Завдання: Розробіть і обгрунтуйте рекламну кампанію для організації модельного бізнесу на вибір ЗМІСТ 1. Загальні засади організації рекламної компанії салону-краси 4 2. Позиціонування й активний маркетинг салону краси 4 3. Розробка рекламної компанії салону краси 7 3.1. Маркетингове дослідження відвідувачів салонів краси 7 3.2. Загальні відомості про салон краси 13 3.3. Організація презентації салону краси 16 Список використаної літератури 25

Організація і управління салоном краси

Вступ 4 Розділ 1. Суть організації та управління підприємством 5 1.1. Наукова організація управлінської праці 5 1.2. Оптимізація управлінської праці 8 Розділ 2. Аналіз організації та управління салону краси “Софі” 10 2.1. Організаційно-економічна характеристика салону краси “Софі” 10 2.2. Аналіз обсягу реалізації послуг салону краси “Софі” 12 2.3. Аналіз асортименту додаткових послуг салону краси “Софі” 17 Розділ 3. Шляхи удосконалення організації та управління салону краси “Софі” 20 3.1. Вдосконалення організації діяльності салону краси “Софі” 20 3.2. Пропозиції по формуванню позитивного іміджу салону краси “Софі” на ринку салонів краси м. Києва 22 Висновки 25 Список використаних джерел 27

УПРАВЛІННЯ БІЗНЕСОМ

1. Проаналізуйте організаційну структуру салону краси. Проведіть SWOT-аналіз салону краси. 2 Література 9

Визначення цілей та задач бізнесу

ПЛАН Вступ 3 1. Визначення цілей та задач бізнесу 5 2. Визначення основних стратегій розвитку бізнесу 7 3. Визначення стратегій розвитку салону краси “Актуаль” 8 4. Види стратегій, котрі застосовуються в діяльності салону “Актуаль” 9 5. Стилі та принципи, які використовуються в управлінні салоном краси 10 6. Побудова моделі бізнесу 12 7.Які характеристики ви приймали для оцінки цього бізнесу 12 8. Проаналізувати технології менеджменту використані при організації салону краси “Актуаль” 13 Висновки 14 Список використаної літератури 15

Розробка та обгрунтування реклами для Салону краси «Оксана» (індустрія моди)

1. Загальна характеристика підприємства Салон краси «Оксана» 4 2. Розробка рекламної кампанії підприємства 5 2.1. Планування рекламної кампанії підприємства 5 2.2. Методи розробки бюджету рекламної кампанії 11 3. Оцінка ефективності рекламної кампанії підприємства 17 Список використаних джерел 18

Фінансове планування в управлінні підприємством.

Вступ.....................................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні аспекти фінансового планування в
управлінні підприємством...................................................................5
1.1. Поняття фінансової стратегії в діяльності підприємства................5
1.2. Значення та завдання фінансового планування................................7
1.3. Механізм фінансового планування на підприємстві......................11
Розділ 2. Аналіз основних інструментів фінансового планування
на ВАТ Метало сервіс .....................................................................16
2.1. Аналіз фінансових показників діяльності
ВАТ Метало сервіс .........................................................................16
2.2. Розробка фінансового плану на ВАТ Метало сервіс ...................23
2.3. Суть і зміст платіжного календаря, порядок його
розробки на ВАТ Метало сервіс ....................................................26
Розділ 3. Напрямки вдосконалення фінансового планування
діяльності ВАТ Метало сервіс .......................................................29
Висновки ..............................................................................................................34
Список літератури................................................................................................36
Додатки..................................................................................................................38


Фінансове планування в управлінні підприємством

Вступ.....................................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні аспекти фінансового планування в
управлінні підприємством...................................................................5
1.1. Поняття фінансової стратегії в діяльності підприємства................5
1.2. Значення та завдання фінансового планування................................7
1.3. Механізм фінансового планування на підприємстві......................11
Розділ 2. Аналіз основних інструментів фінансового планування
на ВАТ Метало сервіс .....................................................................16
2.1. Аналіз фінансових показників діяльності
ВАТ Метало сервіс .........................................................................16
2.2. Розробка фінансового плану на ВАТ Метало сервіс ...................23
2.3. Суть і зміст платіжного календаря, порядок його
розробки на ВАТ Метало сервіс ....................................................26
Розділ 3. Напрямки вдосконалення фінансового планування
діяльності ВАТ Метало сервіс .......................................................29
Висновки ..............................................................................................................34
Список літератури................................................................................................36
Додатки..................................................................................................................38


Профорієнтація і профвідбір персоналу. Курсова робота з дисципліни «Управління персоналом»

Вступ 3 1. Теоретичні основи профорієнтації і профвідбору персоналу 5 1.1. Сутність, значення та система профорієнтації 5 1.2. Профвідбір персоналу 13 2. Профорієнтація і профвідбір персоналу на ВАТ «Комфорт-сервіс» 16 2.1. Загальна характеристика системи профорієнтації і профвідбору персоналу у компанії 16 2.2. Алгоритм проведення профорієнтаційної роботи на підприємстві 20 2.3. Профвідбір на ВАТ «Комфорт-сервіс» 22 Розділ 3. Розробка рекомендацій і заходів щодо вдосконалення профорієнтації і профвідбору персоналу на ВАТ «Комфорт-сервіс» 24 Висновки 32 Список використаної літератури 34 Додаток 36