институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Економічна сутність методів оцінки та відбору працівників підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Управление персоналом | Курсовая | Страниц: 30 | Год: 2010 | Размер: 915 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Економічна сутність методів оцінки та відбору працівників підприємства

Зміст

Вступ.....................................................................................................................3
1. Економічна сутність методів оцінки та відбору працівників
підприємства.....................................................................................................5
2. Досвід формування та забезпечення ефективного використання
кадрового потенціалу фірми..........................................................................12
3. Загальна організаційно-економічна характеристика АТ „Технік”............16
4. Атестація як метод оцінки та відбору персоналу на АТ „Технік”..........20
5. Оцінка та аналіз структури персоналу на АТ „Технік”.............................22
6. Шляхи використання інформаційних технологій для оцінки і відбору
персоналу на АТ „Технік”.............................................................................26
Висновки та пропозиції.....................................................................................28
Список використаної літератури......................................................................30
Cмотрите также:
Сутність цілей та методів оцінки управлінського персоналу підприємства

ЗМІСТ Вступ….................................................................................................................... 3 Розділ 1. Сутність цілей та методів оцінки управлінського персоналу підприємства............................................................................................................ 5 1.1. Всестороння оцінка управлінської діяльності.................................. 5 1.2. Оцінка управлінського персоналу..................................................... 6 Розділ 2. Класифікація методів оцінки якості службовців підприємства......... 12 2.1. Кількісні методи оцінки..................................................................... 12 2.2. Якісні методи оцінки.......................................................................... 16 Розділ 3. Особливості застосування комплексної оцінки управлінського персоналу на підприємстві..................................................................................... 25 Розділ 4. Напрями удосконалення оцінки управлінського персоналу підприємства............................................................................................................ 35 Висновки................................................................................................................. 40 Список використаної літератури....................................................................... 41

Тренінг відбору працівників на роботу

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВІДБОРУ ПЕРСОНАЛУ 5 1.1. Сутність та основні характеристики персоналу 5 1.2. Професійний відбір та професійно важливі якості персоналу 9 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТРЕНІНГУ ПО ВІДБОРУ ПРАЦІВНИКІВ НА РОБОТУ 16 2.1. Цільова аудиторія, мета тренінгу 16 2.2. Програма тренінгу 17 2.3. Практичні результати тренінгу 27 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31 ДОДАТКИ 37

Планування чисельності та складу працівників торговельного підприємства

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи планування чисельності та складу працівників торговельного підприємства 6 1.1. Економічна сутність формування та використання чисельності працівників торговельного підприємства 6 1.2. Класифікація персоналу торговельного підприємства 13 1.3. Система показників оцінки ефективності використання чисельності працівників торговельного підприємства 20 Розділ 2. Дослідження динаміки чисельності складу та ефективності використання працівників ТОВ “Манхеттен” з використанням ПЕОМ 30 2.1. Економічна постановка задач по аналізу і плануванню чисельності працівників на торговельному підприємстві 30 2.2. Аналіз динаміки чисельності та складу працівників підприємства 35 2.3. Аналіз факторів, що впливають на продуктивність праці працівників підприємства. 42 2.4. Аналіз ефективності використання персоналу підприємства. 51 Розділ 3. Обґрунтування плану чисельності та складу робітників ТОВ “Манхеттен” 61 3.1. Методи планування чисельності та складу працівників торговельного підприємства 61 3.2. Розрахунок планової чисельності та складу робітників на 1 квартал 2002 року 69 Висновки та пропозиції 75 Література 80 Додатки 83

Атестація праці персоналу як традиційна форма ділової оцінки праці туристичного підприємства

Вступ 3 Розділ І. Теоретичні основи атестації праці персоналу 6 1.1. Суть, функції, класифікація та види атестації праці персоналу 6 1.2. Характеристика складових елементів атестації праці персоналу 11 1.3. Особливості механізму атестації праці персоналу туристичного підприємства 16 Розділ II. Дослідження механізму атестації праці та методів ділової оцінки працівника туристичного підприємства ТА „Алеком-тур” 22 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ТА „Алеком-тур”, м. Київ 22 2.2. Дослідження методів атестації праці персоналу турпідприємства 31 2.3. Оцінка впливу ділової оцінки працівника на результати діяльності підприємства ТА „Алеком-тур” та економічна постановка задачі атестації персоналу на підприємстві 38 Розділ III. Пропозиції щодо вдосконалення механізму атестації праці та методів ділової оцінки працівників туристичного підприємства 48 3.1. Напрями вдосконалення механізму атестації праці та методів ділової оцінки працівника 48 3.2. Економічне обґрунтування пропозицій щодо удосконалення механізму атестації праці персоналу 59 Висновки та пропозиції 66 Список використаної літератури та джерел 71 Додатки 75

Оцінка вартості підприємства

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ОЦІНКА ВАРТОСТІ ФІРМИ ЯК НЕОБХІДНА СКЛАДОВА УПРАВЛІННЯ ЦИМ ПІДПРИЄМСТВОМ 6 1.1. Поняття, сутність та фактори оцінки вартості фірми 6 1.2. Методи оцінки вартості фірми 27 1.3. Основні показники вартості підприємства 36 РОЗДІЛ 2. ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ ОЦІНКИ ВАРТОСТІ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ ВАТ “КРИСТАЛ” 39 2.1. Загальна характеристика підприємства 39 2.2. Аналіз фінансового стану підприємства ВАТ “Кристал” 53 2.3. Використання методу оцінки активів в практиці діяльності ВАТ “Кристал” 63 2.4. Діагностика ризику банкрутства підприємства 70 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ МЕТОДІВ ОЦІНКИ ВАРТОСТІ ФІРМИ 75 3.1. Зарубіжний досвід у використанні методів оцінки вартості фірми 75 3.2. Пропозиції щодо підвищення вартості фірми 85 ВИСНОВКИ 93 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 100

Співбесіда та тестування як основні методи відбору персоналу в організацію, їх види, особливості і методика проведення

Зміст Вступ 3 1. Співбесіда як один з основних методів відбору персоналу 5 2. Тестування як один з основних методів відбору персоналу 12 Висновки 17 Література 18

Співбесіда та тестування як основні методи відбору персоналу в організацію, їх види, особливості і методика проведення

Зміст Вступ 3 1. Співбесіда як один з основних методів відбору персоналу 5 2. Тестування як один з основних методів відбору персоналу 12 Висновки 17 Література 18

Економічна сутність оцінки конкурентоспроможності підприємства

Зміст Вступ ......................................................................................................................3 1. Економічна сутність оцінки конкурентоспроможності підприємства.........5 2. Конкурентні стратегії підприємств, їх особливості і необхідність розробки.....................................................................................7 3. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства ВАТ „Вінницький хлібзавод №2”....................................................................12 4. Оцінка конкурентоспроможності підприємства ВАТ “Вінницький хлібзавод №2”....................................................................................................17 5. Шляхи використання інформаційних технологій в господарській діяльності ВАТ “Вінницький хлібзавод №2”.................................................24 6. Шляхи вдосконалення оцінки конкурентоспроможності та рентабельності підприємства ........................................................................26 Висновки та пропозиції.......................................................................................29 Список використаної літератури........................................................................30

ДОСЛІДЖЕННЯ ТА УДОСКОНАЛЕННЯ ЕКОНОМІЧНИХ МЕТОДІВ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ І РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ПРЕМІЮВАННЯ ПРАЦІВНИКІВ ПІДПРИЄМСТВ 6 1.1. Місце преміювання в системі матеріального стимулювання працівників підприємства, його види 6 1.2. Методичні підходи до побудови та оцінки ефективності системи преміювання 12 1.3 Сучасні проблеми організації преміювання працівників та особливості її перспективного розвитку 22 РОЗДІЛ 2 ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ЕКОНОМІЧНИХ МЕТОДІВ ПРАЦІВНИКІВ ВИРОБНИЧОЇ ДІЛЬНИЦІ ВАТ «ЕНЕРГІЯ» 28 2.1. Організаційно-економічна характеристика ВАТ «Енергія» та перспектив його розвитку 28 2.2. Аналіз техніко-економічних показників діяльності виробничої дільниці ВАТ «Енергія» 36 2.3. Аналіз ефективності організації системи преміювання працівників виробничої дільниці ВАТ «Енергія» 40 РОЗДІЛ 3 ПЛАНУВАННЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ ВИРОБНИЧОЇ ДІЛЬНИЦІ ВАТ «ЕНЕРГІЯ» ЗА РАХУНОК УДОСКОНАЛЕННЯ ДІЮЧОЇ СИСТЕМИ ПРЕМІЮВАННЯ ПРАЦІВНИКІВ 48 3.1. Розробка комплексу організаційно-технічних заходів, спрямованих на прогресивний розвиток виробничої дільниці ВАТ «Енергія» 48 3.2. Планування основних техніко-економічних показників виробничої дільниці з урахуванням реалізації запропонованих заходів 52 3.3. Економічне обгрунтування розроблених пропозицій та оцінка їх соціально-економічної ефективності 58 ВИСНОВКИ 63 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 65

ДОСЛІДЖЕННЯ ТА УДОСКОНАЛЕННЯ ЕКОНОМІЧНИХ МЕТОДІВ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ І РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ПРЕМІЮВАННЯ ПРАЦІВНИКІВ ПІДПРИЄМСТВ 6 1.1. Місце преміювання в системі матеріального стимулювання працівників підприємства, його види 6 1.2. Методичні підходи до побудови та оцінки ефективності системи преміювання 12 1.3 Сучасні проблеми організації преміювання працівників та особливості її перспективного розвитку 22 РОЗДІЛ 2 ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ЕКОНОМІЧНИХ МЕТОДІВ ПРАЦІВНИКІВ ВИРОБНИЧОЇ ДІЛЬНИЦІ ВАТ «ЕНЕРГІЯ» 28 2.1. Організаційно-економічна характеристика ВАТ «Енергія» та перспектив його розвитку 28 2.2. Аналіз техніко-економічних показників діяльності виробничої дільниці ВАТ «Енергія» 36 2.3. Аналіз ефективності організації системи преміювання працівників виробничої дільниці ВАТ «Енергія» 40 РОЗДІЛ 3 ПЛАНУВАННЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ ВИРОБНИЧОЇ ДІЛЬНИЦІ ВАТ «ЕНЕРГІЯ» ЗА РАХУНОК УДОСКОНАЛЕННЯ ДІЮЧОЇ СИСТЕМИ ПРЕМІЮВАННЯ ПРАЦІВНИКІВ 48 3.1. Розробка комплексу організаційно-технічних заходів, спрямованих на прогресивний розвиток виробничої дільниці ВАТ «Енергія» 48 3.2. Планування основних техніко-економічних показників виробничої дільниці з урахуванням реалізації запропонованих заходів 52 3.3. Економічне обгрунтування розроблених пропозицій та оцінка їх соціально-економічної ефективності 58 ВИСНОВКИ 63 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 65