институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Планування виробництва на підприємстві (на прикладі СВАТ ім.9-ої „Кримської Кавдивізії”)

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика предприятия | Курсовая | Страниц: 30 | Год: 2010 | Размер: 920 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Планування виробництва на підприємстві (на прикладі СВАТ ім.9-ої „Кримської Кавдивізії”)

Зміст

Вступ ......................................................................................................................3
1. Економічна сутність планування виробництва на підприємстві ...........5
2. Методи та інструменти планових розрахунків на підприємстві.............10
3. Загальна організаційно-економічна характеристика СВАТ ім. 9-ої
„Кримської Кавдивізії”...............................................................................13
4. Планування виробництва і збуту продукції на СВАТ ім. 9-ої
„Кримської Кавдивізії”...............................................................................17
5. Шляхи використання інформаційних технологій в господарській
діяльності СВАТ ім. 9-ої “Кримської Кавдивізії”...................................22
6. Економічна ефективність та вдосконалення планування виробництва
на СВАТ ім. 9-ої “ Кримської Кавдивізії”................................................25
Висновки та пропозиції ........................................................................................26 Список використаної літератури .........................................................................28
Додатки
Cмотрите также:
Підвищення ефективності виробництва овочів закритого ґрунту на підприємстві «Київська овочева фабрика

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1.СУЧАСНИЙ СТАН РОЗВИТКУ ТА ТЕНДЕНЦІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЦТВА ОВОЧІВ ЗАКРИТОГО ГРУНТУ В УКРАЇНІ 5 1.1. Народногосподарське значення виробництва овочів закритого грунту і стан розвитку тепличного господарства 5 1.2. Економічна ефективність виробництва овочів закритого грунту та методика визначення її показників 13 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РИНКУ ОВОЧІВ ЗАКРИТОГО ГРУНТУ ТА МІСЦЯ НА НЬОМУ СВАТ «КИЇВСЬКА ОВОЧЕВА ФАБРИКА» 23 2.1. Ринок овочів закритого грунту в умовах економічної кризи 23 2.2. Загальні відомості про діяльність СВАТ «Київська овочева фабрика» 31 2.3. Технологічні процеси у СВАТ « Київська овочева фабрика» 35 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЦТВА ОВОЧІВ ЗАКРИТОГО ГРУНТУ У СВАТ «КИЇВСЬКА ОВОЧЕВА ФАБРИКА» 44 3.1. Ефективність виробництва овочів закритого грунту 44 3.2. Аналіз фінансового стану СВАТ «ХК «Київська овочева фабрика» 51 3.3. Оцінка ефективності інвестиційних проектів 59 РОЗДІЛ 4. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОЩУВАННЯ ОВОЧІВ ЗАКРИТОГО ГРУНТУ 68 4.1. Модернізація як засіб підвищення врожайності 68 4.2. Основні напрями розвитку та підвищення економічної ефективності виробництва в тепличних комбінатах 72 4.3. Криза як чинник оновлення тепличного бізнесу 76 5. Охорона праці 80 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 83 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 87

Планування діяльності підприємства

Вступ 3 1.Поняття та сутність планування діяльності підприємства 4 1.1. Види планів, стратегічне планування 4 1.2. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища організації в процесі планування 6 2. Планування матеріальних ресурсів та виробництва в умовах застосування інформаційних технологій 15 2.1 Планування обсягів продажів і виробництва 15 2.2 Планування потужностей та потреб у матеріалах 19 3. Фінансове планування на підприємстві 25 3.1 Загальні принципи фінансового планування 25 3.2 Рівні фінансового планування 27 Висновки 37 Література 39

Планування діяльності підприємства

Вступ 3 1.Поняття та сутність планування діяльності підприємства 4 1.1. Види планів, стратегічне планування 4 1.2. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища організації в процесі планування 6 2. Планування матеріальних ресурсів та виробництва в умовах застосування інформаційних технологій 15 2.1 Планування обсягів продажів і виробництва 15 2.2 Планування потужностей та потреб у матеріалах 19 3. Фінансове планування на підприємстві 25 3.1 Загальні принципи фінансового планування 25 3.2 Рівні фінансового планування 27 Висновки 37 Література 39

Планування витрат виробництва на підприємстві на прикладі ТОВ Харчпром

Вступ 3
Список використаної літератури 35
Додатки 37


Запровадження стратегічного планування на підприємстві

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. Сутність і зміст стратегічного планування на підприємстві 6 1.1. Планування як функція управління підприємством 6 1.2. Особливості стратегічного планування 18 1.3. Планування реалізації стратегії підприємства 24 1.4. Забезпечення стратегічного планування інформацією 29 РОЗДІЛ 2. Особливості запровадження стратегічного планування діяльності ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 37 2.1. Загальна характеристика ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 37 2.2. Плануваня постачання на ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 42 2.3. Планування процесу виробництва 52 2.4. Планування асортименту та обсягу продукції 57 2.5. Планування організаційного управління на підприємстві 59 РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення стратегічного планування на підприємстві 67 ВИСНОВКИ 78 Список використаної літератури 82 ДОДАТКИ 85

Запровадження стратегічного планування на підприємстві

Вступ 3
РОЗДІЛ 1. Сутність і зміст стратегічного планування на підприємстві 6
1.1. Планування як функція управління підприємством 6
1.2. Особливості стратегічного планування 18
1.3. Планування реалізації стратегії підприємства 24
1.4. Забезпечення стратегічного планування інформацією 29
РОЗДІЛ 2. Особливості запровадження стратегічного планування діяльності ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 37
2.1. Загальна характеристика ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 37
2.2. Плануваня постачання на ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 42
2.3. Планування процесу виробництва 52
2.4. Планування асортименту та обсягу продукції 57
2.5. Планування організаційного управління на підприємстві 59
РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення стратегічного планування на підприємстві 67
ВИСНОВКИ 78
Список використаної літератури 82
ДОДАТКИ 85


Звіт з практики (на прикладі ТОВ)

1. Загальне ознайомлення з підприємством………………………….2 2. Аналіз ринку алкоголю в Україні…………………………………6 3. Господарський механізм, його галузеві особливості……….…..10 4. Організація менеджменту…………………………………………...11 5. Організація маркетингу на підприємстві………………………...19 6. Планування виробництва…………………………………………....21 7. Організація бухгалтерського обліку на підприємстві………….26 8. Комп`ютеризація економічної роботи на підприємстві………..33 Перелік летератури………………………………………………….34 Додатки………………………………………………………………..35

Планування маркетингу на підприємстві (на прикладі підприємства ТОВ „УКРПТАХОСЕРВІС”) + рецензія

Вступ 4 Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПЛАНУВАННЯ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1.Планування як функція управління маркетинговою діяльністю на підприємстві 7 1.2.Методичні підходи до планування маркетингової діяльності на підприємстві 12 1.3.Характеристика основних видів маркетингових планів 23 Висновки до розділу 1 33 Розділ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ „УКРПТАХОСЕРВІС” 34 1.1.Техніко-економічна характеристика підприємства 34 2.2.Оцінка маркетингової діяльності на підприємстві 47 2.3.Аналіз системи планування маркетингової діяльності на підприємстві 60 Висновки до розділу 2 77 Розділ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 78 3.1 Напрямки поліпшення планування рекламного бюджету 78 3.2 Механізм організаціїї рекламних заходів в ТОВ „Укрптахосервіс” 87 3.3 Оцінка ефективності планування рекламної кампанії 93 Висновки до розділу 3 99 Висновки 100 Список літератури 105 Додатки 108

Визначення показників продуктивності праці на підприємстві

ВСТУП 3 1. Планування і аналіз чисельності працівників підприємства. 3 1.1 Характеристика персоналу підприємства 3 1.2 Склад і структура кадрів. 4 1.3 Планування чисельності працівників. 6 2. Методика визначення показників продуктивності праці на підприємстві. 7 2.1 Планування витрат на підприємстві 7 2.2 Планування та аналіз виробництва продукції на підприємстві 9 2.3 Планування собівартості продукції на підприємстві 11 Висновок 15 Список використаної літератури 16

Модель і етапи процесу планування

План: Вступ 3 1. Методичні засоби планування на підприємстві 5 1.1. Сутність і необхідність планування 5 1.2. Основні принципи й функції планування 9 2. Організація процесу планування 13 2.1. Етапи процесу планування 13 2.2. Система планів 17 2.3. Методи планування 21 3. Модель планування на прикладі фірми “Меблісервіс” 26 Висновки 33 Список використаної літератури 35 Додаток 36