институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Соціальна підсистема організації і її удосконалення (на прикладі АТ „Радіотон”)

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент | Курсовая | Страниц: 60 | Год: 2010 | Размер: 1416 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Соціальна підсистема організації і її удосконалення (на прикладі АТ „Радіотон”)

ЗМІСТ

ВСТУП....................................................................................................................4

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СОЦІАЛЬНОЇ
ПІДСИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ..........................................................................6
1.1 Суть, зміст та значення соціальної підсистеми..............................6
1.2. Сутність управління персоналом, як головний чинник
соціальної підсистеми організації....................................................10
1.3. Нормативно-правова база соціальної підсистеми організації...15

РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА СОЦІАЛЬНОЇ ПІДСИСТЕМИ НА
АТ „РАДІОТОН”.................................................................................................18
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства........18
2.2. Оцінка та аналіз персоналу на підприємстві................................22

РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ
СОЦІАЛЬНОЇ ПІДСИСТЕМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ................................31

ВИСНОВКИ..........................................................................................................37

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.................................................39

ДОДАТКИ
Cмотрите также:
Мотивація трудової діяльності (на прикладі АТ „Радіотон”)

Зміст Вступ ......................................................................................................................3 1. Економічна сутність мотивації трудової діяльності ...............................5 2. Матеріальні і нематеріальні методи стимулювання трудової діяльності на підприємствах .....................................................................10 3. Загальна організаційно-економічна характеристика АТ „Радіотон”.....17 4. Фактичний стан та загальна характеристика мотивації праці на підприємстві АТ „Радіотон” ......................................................................22 5. Шляхи використання інформаційних технологій для підвищення мотивації персоналу АТ „Радіотон” .........................................................29 6. Економічна ефективність та вдосконалення мотиваційної діяльності на АТ „Радіотон” ......................................................................32 Висновки та пропозиції ........................................................................................35 Список використаної літератури .........................................................................37 Додатки

АНАЛІЗ ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИРОБНИЦТВА НА ПІДПРИЄМСТВІ АТ “РАДІОТОН”

ЗМІСТ ВСТУП..................................................................................................................3 1. СУТНІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА, СТРУКТУРА І ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИРОБНИЧИХ ПРОЦЕСІВ……………………………....5 1.1. Поняття та основні елементи виробничого процесу..................5 1.2. Принципи організації виробничого процесу.............................11 2. АНАЛІЗ ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИРОБНИЦТВА НА ПІДПРИЄМСТВІ АТ “РАДІОТОН”.....................15 2.1. Загальна характеристика підприємства АТ „Радіотон”..........15 2.2. Аналіз організації виробництва на АТ „Радіотон”...................20 3. ПЛАНУВАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОРГАНІЗАЦІЇ ВИРОБНИЦТВА НА ПІДПРИЄМСТВІ..............................................................................................28 ВИСНОВКИ.......................................................................................................32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ...............................................34 ДОДАТКИ

Удосконалення технології управління персоналом туристичного підприємства (на прикладі ТОВ)

ВСТУП 3 Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ В ОРГАНІЗАЦІЯХ 6 1.1. Управління персоналом як соціальна підсистема в системі менеджменту організації 6 1.2. Принципи та методи управління персоналом на підприємстві 19 1.3. Технологія управління персоналом, її складові 29 Розділ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ 40 ПЕРСОНАЛОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ АП «Назва» 40 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 40 2.2. Аналіз трудових ресурсів ТОВ АП «Назва» 50 2.3. Діагностика технології управління персоналом туристичного підприємства 54 Розділ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ТОВ АП «Назва» 62 3.1. Недоліки та проблеми технології управління персоналом на підприємстві 62 3.2. Пропозиції щодо удосконалення технології управління персоналом туристичного підприємства ТОВ АП «Назва» 72 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 88 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 94 ДОДАТКИ 103

Аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості підприємства

Зміст Вступ.......................................................................................................................3 РОЗДІЛ І. Теоретичні основи аналізу дебіторської та кредиторської заборгованості...............................................................................5 1.1. Поняття, класифікація та аналіз дебіторської заборгованості..................5 1.2. Поняття та аналіз кредиторської заборгованості........................................13 РОЗДІЛ ІІ. Практичне застосування аналізу дебіторської та кредиторської заборгованості на АТ „Радіотон”................................................18 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика АТ „Радіотон”.........18 2.2. Аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості на АТ „Радіотон”..................................................................................................23 РОЗДІЛ ІІІ. Нормативно-правове регулювання дебіторсько- кредиторської заборгованості та шляхи їх зниження........................................29 Висновки та пропозиції.........................................................................................37 Список використаної літератури..........................................................................39 Додатки

Організація праці персоналу підприємств готельного господарства (на прикладі будь-якого готелю)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАЦІ У ГОТЕЛЬНОМУ ГОСПОДАРСТВІ 6 1.1. Особливості та принципи організації праці у готельному господарстві 6 1.2. Форми і системи оплати праці 9 1.3. Підходи до оцінки ефективності організації праці у готельному господарстві 11 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ В ГОТЕЛІ ТОВ ГОТЕЛЬ "Назва" 14 2.1. Організаційна характеристика ТОВ готель "Назва" 14 2.2. Аналіз організації праці в обслуговуючих підрозділах 25 2.3. Оцінка ефективності організації праці 37 РОЗДІЛ ІІІ. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ В ТОВ ГОТЕЛЬ "Назва" 41 3.1. Пропозиції щодо удосконалення режиму праці і відпочинку працівників готелю 41 3.2. Розробка програми удосконалення організації праці на плановий період 44 3.3. Оцінка ефективності запланованих заходів 51 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 56 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 60 ДОДАТКИ 62

Білингова система для провайдера IP-телефонії

1.1 Загальносистемні рішення........................................................10 1.1.1 Сутність IP-телефонії............................................................10 1.1.2 Введення в технологію...........................................................12 1.1.3 Використовувані протоколи...................................................13 1.1.4 Забезпечення якості послуги .................................................15 1.1.5 Тарифікація ............................................................................18 1.2 Білингові системи......................................................................23 1.2.1 Що таке білингова система.....................................................23 1.2.2 Підсистема аутентифікації......................................................29 1.2.3 Підсистема попередньої обробки даних..................................29 1.2.4 Підсистема оперативного керування білингом........................30 1.2.5 Підсистема оповіщення клієнтів..............................................30 1.2.6 Стандарти білинга....................................................................30 1.2.7 Основні вимоги до білингових систем.....................................31 1.3 Рішення по створенню ефективної системи білинга.....................41 1.3.1 Порівняння CDR- і IPDR-форматів записів................................46 1.3.2 Стандарт RADIUS і функції "ААА"............................................47 1.3.3 Формат OSP….............................................................................50 1.4 Загальний опис системи білинга IP-телефонії IPSoft billing.......52 1.4.1 Призначення системи...............................................................52 1.4.2 Архітектура та технічні характеристики системи....................53 1.4.3 Основні функції.......................................................................54 1.4.3.1 Абонентський облік .............................................................54 1.4.3.2 Тарифікація розмов...............................................................54 1.4.3.3 Розрахунки з абонентами .......................................................55 1.4.3.4 Формування аналітичних і статистичних документів ............55

Організація і управління бізнесом на прикладі створення медичного закладу

Вступ 3 1. Сутність організації і управління бізнесом 6 1.1. Специфіка управління бізнесом на сучасному етапі 6 1.2. Концептуальні підходи до управління організацією 12 1.3. Складові системи управління бізнесом 22 2. Аналіз організації і управління бізнесом (на прикладі створення офтальмологічного центра «Погляд») 41 2.1. Діагностика зовнішнього середовища організації 41 2.2. Аналіз макро- і мікросередовища організації, SWOT – аналіз 49 2.3. Розробка цілей і структури організації Офтальмологічний центр «Погляд» 58 3. Ефективність уведеної системи стратегічного управління 68 3.1. Стратегічний набір підприємства і технологія розробки функціональної стратегії 68 3.2. Контроль і труднощі реалізації стратегії 75 3.3. Шляхи подолання труднощів, удосконалення організації і управління бізнесом 87 Висновки 96 Список використаної літератури 100

Аналіз залучених джерел у фінансуванні діяльності підприємства АТ „Радіотон”

Зміст Вступ.......................................................................................................................3 1. Сутність залучених джерел у фінансування діяльності підприємств...........5 1.1. Кругооборот коштів підприємств та необхідність залучення…...................................................................................................5 1.2. Джерела залучення довгострокового фінансування.........................16 2. Аналіз залучених джерел у фінансуванні діяльності підприємства АТ „Радіотон”.......................................................................................................21 2.1. Загальна характеристика суб’єкта господарювання.........................21 2.2. Характеристика джерел фінансування підприємства.......................26 2.3. Оцінка залучених фінансових джерел................................................27 3. Шляхи вдосконалення фінансування діяльності підприємств.....................31 Висновки................................................................................................................35 Список використаної літератури.........................................................................37 Додатки

Система керування персоналом на прикладі ТОВ “Манхетен”

Вступ 3 1. СИСТЕМА КЕРУВАННЯ ПЕРСОНАЛОМ І ЇЇ ВИДИ 5 1.1. Зв'язок системи керування персоналом з цілями організації. 8 1.1.1. Відповідність систем керування персоналом стану зовнішнього середовища і культурі організації. 10 1.1.2. Цілісність системи керування персоналом. 11 1.1.3. Участь керівництва організації в процесі керування персоналом. 12 1.1.4. Служба керування персоналом. 13 1.2. Етапи реорганізації системи керування персоналом 15 2. СИСТЕМА КЕРУВАННЯ ПЕРСОНАЛОМ НА ПРИКЛАДІ ТОВ “МАНХЕТТЕН” 22 2.1. Аналіз людських ресурсів на ТОВ “Манхетен” 26 2.2. Оптимізація чисельності співробітників 35 2.3. Добір персоналу і керування людськими ресурсами в ТОВ “Манхетен” 39 2.4. Заробітна плата 42 2.5. Приклад упровадження фірмою програм розвитку персоналу 50 3. УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ПЕРСОНАЛОМ ТОВ “МАНХЕТЕН” НА ПРИКЛАДІ ВПРОВАДЖЕННЯ АВОМАТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ 51 Висновки та пропозиції 57 Використана література: 61 Додатки 64

Ринок праці як підсистема ринкової економіки. Класичний, неокласичний, кейнсіанський монетаристський, інституціоналістський та марксистський підходи до аналізу ринку праці

ПЛАН: 1. Ринок праці як підсистема ринкової економіки. Класичний, неокласичний, кейнсіанський монетаристський, інституціоналістський та марксистський підходи до аналізу ринку праці 2. Поняття організації праці. Класифікація робочих місць. Аналіз раціональності трудового процесу 3. Міжнародне співробітництво в управлінні трудовими ресурсами