институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Показники оцінки рівня рентабельності та їх характеристика

Каталог пособий и учебных материалов | Финансовый менеджмент | Курсовая | Страниц: 45 | Год: 2010 | Размер: 6437 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Показники оцінки рівня рентабельності та їх характеристика

Зміст

Вступ 3
1. Загальні засади формування результатів діяльності підприємства та
підходи щодо їх суті 5
1.1. Результативність діяльності підприємства як суб’єкта
господарювання та показники їх вимірювання 5
1.2. Методичні підходи оцінки економічних результатів
господарювання підприємства 9
2. Аналіз показників прибутку та рентабельності підприємства
ПЧЛ – 3 Жмеринка 16
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 16
2.2. Аналіз формування фінансових результатів та показників
рентабельності 19
3. Розробка заходів щодо підвищення економічної ефективності діяльності підприємства 23
3.1. Оцінка резервів зростання рівня рентабельності підприємства
ПЧЛ – 3 Жмеринка 23
3.2. Заходи щодо підвищення рівня конкурентоспроможності
підприємства 27
Висновки 34
Список використаної літератури 36
Додатки
Cмотрите также:
Ефективність використання показників рентабельності показників підприємства

Вступ 3 1. Суть та принципи оцінки фінансової діяльності господарства 6 1.1. Основні показники фінансової стійкості та стабільності підприємства 6 1.2. Класифікація та порядок розрахунку показників рентабельності підприємства 14 2. Ефективність використання показників рентабельності показників підприємства 22 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 22 2.2. Показники рівня рентабельності фінансово-господарської діяльності підприємства 26 3. Шляхи удосконалення обчислення рентабельності 30 Висновки 39 Література 41

Факторний аналіз рівню рентабельності фірми

План Вступ 3 1. Аналіз рівня рентабельності організації 5 1.1. Сутність та значення рентабельності 5 1.2. Система показників рентабельності 7 2. Аналіз рівня і динаміки рентабельності ВАТ «Київський завод медичного обладнання» 17 2.1. Характеристика об’єкту дослідження 17 2.2. Аналіз рентабельності господарської діяльності ВАТ «КЗМО» 18 2.3. Аналіз фінансової рентабельності ВАТ «КЗМО» 26 2.4. Аналіз рентабельності продукції ВАТ «КЗМО» 30 3. Факторний аналіз рентабельності підприємства та пропозиції щодо її підвищення 35 Висновок 39 Список використаної літератури 42

Аналіз рентабельності суб’єкта господарювання

Зміст Вступ..........................................................................................................................3 1. Загальні засади формування результатів діяльності підприємства та підходи щодо їх суті..................................................................................................5 1.1. Результативність діяльності підприємства як суб’єкта господарювання та показники їх вимірювання.............................................5 1.2. Методичні підходи оцінки економічних результатів господарювання підприємства.......................................................................9 2. Аналіз показників прибутку та рентабельності підприємства ПЧЛ – 3 Жмеринка...................................................................................................16 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства..................16 2.2. Аналіз формування фінансових результатів та показників рентабельності................................................................................................19 3. Розробка заходів щодо підвищення економічної ефективності діяльності підприємства.............................................................................................................23 3.1. Оцінка резервів зростання рівня рентабельності підприємства ПЧЛ – 3 Жмеринка.........................................................................................23 3.2. Заходи щодо підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства...................................................................................................27 Висновки....................................................................................................................34 Список використаної літератури.............................................................................36 Додатки

Фінансовий менеджмент

1. Методи і прийоми аналізу фінансового стану підприємства 3 2. Система показників фінансового стану підприємства 9 2.1. Показники оцінювання майнового стану. 9 2.2. Показники оцінки фінансової стійкості (платоспроможності) 10 2.3. Показники оцінки ліквідності 12 2.4. Показники оцінки рентабельності 14 2.5. Показники оцінювання ділової активності. 15 3. Комплексний аналіз фінансового стану підприємства 18 Література 23

Рентабельність продукції та операційної діяльності. Їх характеристика

Вступ 3 1. Сутність рентабельності підприємства та її значення для оцінки результатів його діяльності 4 2. Методика оцінки рентабельності 5 3. Аналіз рентабельності ПП «Назва» 10 Висновки 18 Список використаних джерел 20 Додатки. Звітність 21-26

Аналіз рентабельності на підприємстві

Вступ 3 1. Теоретичне дослідження рентабельності на підприємстві 6 1.1. Поняття рентабельності підприємства 6 1.2. Система показників рентабельності 9 2. Аналіз рентабельності на підприємстві ТОВ ВКФ "Аріадна" та її вплив на стабільність фінансово-господарської діяльності підприємства 17 2.1 Аналіз рентабельності діяльності підприємства 17 2.2. Показники рівня рентабельності фінансово-господарської діяльності підприємства 21 3. Визначення резервів збільшення рентабельності 25 3.1. Визначення головних внутрішніх і зовнішніх чинників підвищення діяльності підприємства 25 3.2. Резерви збільшення рентабельності підприємства через підвищення прибутку 29 3.3. Резерви збільшення рентабельності 33 Висновок 35 Список літератури 37 Додаток

Факторний аналіз показників рентабельності підприємства

Зміст: Вступ …………………………………….………………………………….3 Розділ І. Теоретичні аспекти визначення рентабельності підприємства 1.1. Рентабельність як основний показник оцінки діяльності підприємства ………………………………………………………...……………5 1.2. Огляд літературних джерел з теми дослідження……………….14 Розділ 2. Методологічні аспекти аналізу рентабельності підприємства 2.1. Факторний аналіз показників рентабельності підприємства….. 17 2.2. Аналіз рентабельності підприємства з використанням національних стандартів………………..…………………………………...…24 2.3. Регулювання рівня рентабельності підприємства ………………33 Розділ 3. Шляхи підвищення рентабельності підприємства 3.1. Аналіз прибутковості підприємства України………………..…..38 3.2. Мінімізація витрат підприємства як засіб підвищення рентабельності підприємства ………………………………………………….43 3.3. Управління структурою капіталу підприємства …………….....51 Висновки………………...………………………………………………...56 Список використаної літератури ………………………………………59

Рентабельність підприємства та шляхи її підвищення

ВСТУП 3 1. ХАРАКТЕРИСТИКА РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Поняття рентабельності в системі показників фінансової діяльності підприємства 5 1.2. Система показників та норми розрахунку рентабельності підприємства 8 2. АНАЛІЗ РІВНЯ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ТОВ «Назва») 18 2.1. Фінансово-господарська діяльність підприємства ТОВ «Назва» 18 2.2. Аналіз показників рентабельності підприємства ТОВ «Назва» 20 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 29 3.1. Пропозиції щодо зниження норм витрат підприємства ТОВ «Назва» 29 3.2. Тенденції та перспективи збільшення рівня доходів на підприємстві ТОВ «Назва» 31 ВИСНОВОК 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36 ДОДАТКИ 40

Економічний аналіз контрольна

Теорія Показники оцінки фінансового стану підприємства Таблиця 1. Класифікація та порядок розрахунку основних показників оцінки майнового стану підприємства Таблиця 2. Класифікація та порядок розрахунку показників прибутковості підприємства Таблиця 3. Класифікація та порядок розрахунку показників оцінки ліквідності, платоспроможності і кредитоспроможності підприємства Таблиця 4. Класифікація та порядок розрахунку показників оцінки фінансової стійкості та стабільності підприємства Таблиця 5. Класифікація та порядок розрахунку показників оцінки рентабельності підприємства Таблиця 6. Класифікація та порядок розрахунку показників оцінки ділової активності підприємств Таблиця 7. Класифікація та порядок розрахунку показників оцінки акціонерного капіталу Таблиця 8. Нормативні значення основних оцінних показників фінансового стану підприємства Практика Таблиця 2.1. Основні показники оцінки майнового стану підприємства Оцінка фінансового стану ТОВ «__» Таблиця 2.2. Показники прибутковості підприємства Таблиця 2.3. Показники оцінки ліквідності, платоспроможності і кредитоспроможності підприємства Таблиця 2.4.Показники оцінки фінансової стійкості та стабільності підприємства Таблиця 2.5. Показники оцінки рентабельності підприємства Таблиця 2.6. Показники оцінки ділової активності підприємств Таблиця 2.7. Порівняння основних оцінних показників фінансового стану підприємства з нормативними значеннями Висновок Додатки

Рентабельність підприємства та шляхи її підвищення

Вступ 3 1. Місце та значення рентабельності 6 1.1. Поняття рентабельності в системі показників фінансової діяльності підприємства 6 1.2. Система показників та норми розрахунку рентабельності підприємства 11 2. Аналіз рівня рентабельності підприємства 18 2.1. Фінансово-господарська діяльність підприємства 18 2.2. Аналіз показників рентабельності підприємства 36 3. Шляхи підвищення рентабельності підприємства 41 3.1. Пропозиції щодо зниження норм витрат на підприємстві 41 3.2. Тенденції та перспективи збільшення рівня доходів на підприємстві 48 Висновки 53 Список використаної літератури 56 Додатки 59