институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аналіз рентабельності суб’єкта господарювання

Каталог пособий и учебных материалов | Экономический анализ | Курсовая | Страниц: 50 | Год: 2010 | Размер: 12037 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Аналіз рентабельності суб’єкта господарювання

Зміст

Вступ..........................................................................................................................3
1. Загальні засади формування результатів діяльності підприємства та
підходи щодо їх суті..................................................................................................5
1.1. Результативність діяльності підприємства як суб’єкта
господарювання та показники їх вимірювання.............................................5
1.2. Методичні підходи оцінки економічних результатів
господарювання підприємства.......................................................................9
2. Аналіз показників прибутку та рентабельності підприємства
ПЧЛ – 3 Жмеринка...................................................................................................16
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства..................16
2.2. Аналіз формування фінансових результатів та показників
рентабельності................................................................................................19
3. Розробка заходів щодо підвищення економічної ефективності діяльності підприємства.............................................................................................................23
3.1. Оцінка резервів зростання рівня рентабельності підприємства
ПЧЛ – 3 Жмеринка.........................................................................................23
3.2. Заходи щодо підвищення рівня конкурентоспроможності
підприємства...................................................................................................27
Висновки....................................................................................................................34
Список використаної літератури.............................................................................36
Додатки
Cмотрите также:
Суб’єкти господарювання

Вступ 2 1. Поняття та утворення суб єкта господарювання 3 2. Державна реєстрація суб єкта господарювання 7 3. Припинення діяльності суб єкта господарювання 8 Висновки 11 Список використаних джерел 12

Суб’єкти господарювання

Вступ 3 1. Поняття та ознаки суб’єкта господарювання 4 2. Види суб’єктів господарювання 8 3. Цілі та предмет діяльності суб’єкта господарювання 13 Висновки 15 Список використаної літератури 17

Показники оцінки рівня рентабельності та їх характеристика

Зміст Вступ 3 1. Загальні засади формування результатів діяльності підприємства та підходи щодо їх суті 5 1.1. Результативність діяльності підприємства як суб’єкта господарювання та показники їх вимірювання 5 1.2. Методичні підходи оцінки економічних результатів господарювання підприємства 9 2. Аналіз показників прибутку та рентабельності підприємства ПЧЛ – 3 Жмеринка 16 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 16 2.2. Аналіз формування фінансових результатів та показників рентабельності 19 3. Розробка заходів щодо підвищення економічної ефективності діяльності підприємства 23 3.1. Оцінка резервів зростання рівня рентабельності підприємства ПЧЛ – 3 Жмеринка 23 3.2. Заходи щодо підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства 27 Висновки 34 Список використаної літератури 36 Додатки

Установчий документ

Вступ 3 1. Поняття установчих документів 6 2. Установчі документи як елемент юридичного складу, що опосередковує заснування суб єкта господарювання 12 3. Засновницький договір як установчий документ суб єкта господарювання 15 4. Статут як установчий документ суб єкта господарювання 19 5. Правова природа установчих документів акціонерного товариства. Можливості удосконалення їхнього складу та змісту 30 Висновки 41 Література 43

Установчий документ

Вступ 3 1. Поняття установчих документів 6 2. Установчі документи як елемент юридичного складу, що опосередковує заснування суб єкта господарювання 12 3. Засновницький договір як установчий документ суб єкта господарювання 15 4. Статут як установчий документ суб єкта господарювання 19 5. Правова природа установчих документів акціонерного товариства. Можливості удосконалення їхнього складу та змісту 30 Висновки 41 Література 43

Факторний аналіз рівню рентабельності фірми

План Вступ 3 1. Аналіз рівня рентабельності організації 5 1.1. Сутність та значення рентабельності 5 1.2. Система показників рентабельності 7 2. Аналіз рівня і динаміки рентабельності ВАТ «Київський завод медичного обладнання» 17 2.1. Характеристика об’єкту дослідження 17 2.2. Аналіз рентабельності господарської діяльності ВАТ «КЗМО» 18 2.3. Аналіз фінансової рентабельності ВАТ «КЗМО» 26 2.4. Аналіз рентабельності продукції ВАТ «КЗМО» 30 3. Факторний аналіз рентабельності підприємства та пропозиції щодо її підвищення 35 Висновок 39 Список використаної літератури 42

Аналіз рентабельності

1. Вихідні дані для аналізу 3 2. Аналіз рентабельності 6 2.1. Розрахунок показників рентабельності 6 2.2. Розрахунок рентабельності активів з використанням двофакторної моделі 6 2.3. Розрахунок рентабельності власного капіталу з використанням три- та п'ятифакторної моделей 7 2.4. Факторний аналіз рентабельності реалізованої продукції 7 2.5. Аналіз рентабельності виробничих фондів 8

Економічний зміст рентабельності підприємства

Зміст Вступ 4 1. Економічний зміст рентабельності підприємства 5 1.1 Поняття рентабельності 5 1.2 Види рентабельності 7 1.3 Система показників рентабельності 14 1.4 Відомості про підприємство, що досліджується та попередній аналіз його діяльності 18 2. Аналіз рентабельності підприємства 22 2.1 Факторний аналіз показників рентабельності 22 2.2 Аналіз рентабельності ЗАТ КШП “Юність” 25 3. Методи підвищення рентабельності 33 Висновки 37 Список використаних джерел 39

Рентабельність підприємства та шляхи її підвищення

ВСТУП 3 1.Теоретичні аспекти визначення рентабельності в сучасних умовах господарювання. 5 1 .1 . Суть та значення показника рентабельності в загальній сукупності економічних показників діяльності підприємств. 5 1.2. Методичні підходи до визначення і алгоритми обчислення рентабельності. 10 1.3. Динаміка та шляхи підвищення рентабельності на підприємстві. 19 2.Аналіз рентабельності на СП ЗАТ “Теріхем-Луцьк”. 25 2.1. Загальна характеристика діяльності СП ЗАТ “Теріхем-Луцьк”. 25 2.2.Аналіз основних техніко-економічних показників діяльності підприємства. 26 2.3 Аналіз рентабельності на підприємстві. 46 3.Шляхи вдосконалення діяльності підприємства на сучасному розвитку. 52 3.1. Динаміка та шляхи підвищення рентабельності на підприємстві. 52 3.2. Моделювання основної тенденції розвитку підприємства. 57 3.3. Аналіз резервів росту рентабельності на підприємстві. 66 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 75 Додатки 77

Організаційно-економічна характеристика суб’єкта та об’єкта підприємницької діяльності

Зміст: Передмова ……………………………………………………………….3 Розділ І. Організаційно-економічна характеристика суб’єкта та об’єкта підприємницької діяльності…………………………………………..4 Розділ ІІ. Визначення обсягів підприємницької діяльності та характеристика виробничих ресурсів для організації процесу господарювання …………………………………………………………………7 Розділ ІІІ. Характеристика витрат підприємства та формування собівартості продукції ………………………………………………………...19 Розділ IV. Ціноутворення та формування виручки від реалізації продукції ……………………………………………………………………..…23 Розділ V. Фінансові результати господарювання …………..…...28 Розділ VI. Економічна ефективність використання ресурсного потенціалу підприємства ………………………………………………..…....31 Розділ VII. Організаційно-економічні проблеми господарювання підприємств ……………………………………………………………..…..…38 Післямова ………………………………………………………….….41 Список використаної літератури ………………………………..…42 Додатки