институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Формування інформаційного поля бізнес-плану

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент | Контрольная | Страниц: 15 | Год: 2010 | Размер: 22 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Формування інформаційного поля бізнес-плану

1. Галузь, фірма та її продукція
2. Формування інформаційного поля бізнес-плану
3. Прогнозовані обсяги продажу
Список використаної літератури
Cмотрите также:
Етапи розробки бізнес-плану на сучасному підприємстві

Вступ....................................................................................................................3
Розділ 1. Суть бізнес-плану та загальна методологія його розробки.............5
1.1. Сутнісна характеристика бізнес-плану ................................................5
1.2. Цілі розробки бізнес-плану....................................................................7
1.3. Формування інформаційного поля бізнес-плану................................10
1.4. Загальна методологія розробки бізнес-плану.....................................13
Розділ 2. Структура, логіка розробки та оформлення бізнес-плану..............17
2.1. Структура бізнес-плану.........................................................................17
2.2. Логіка розробки бізнес-плану................................................................20
Розділ 3. Створення бізнес-плану діяльності МП “Гірський світанок .........22
Висновки...............................................................................................................42
Список використаної літератури........................................................................44


Бізнес-план

Вступ Розділ 1. Суть бізнес-плану та загальна методологія його розробки 1.1. Сутнісна характеристика бізнес-плану 1.2. Цілі розробки бізнес-плану 1.3. Формування інформаційного поля бізнес-плану 1.4. Загальна методологія розробки бізнес-плану Розділ 2. Структура, логіка розробки та оформлення бізнес-плану 2.1. Структура бізнес-плану 2.2. Логіка розробки бізнес-плану 2.3. Вимоги до стилю написання та оформлення бізнес плану Розділ 3. Створення бізнес-плану діяльності МП “Гірський світанок” Висновки Список використаної літератури

Бізнес планування як основа подальшого розвитку підприємства

Вступ Розділ 1. Суть бізнес-плану та загальна методологія його розробки 1.1. Сутнісна характеристика бізнес-плану 1.2. Цілі розробки бізнес-плану 1.3. Формування інформаційного поля бізнес-плану 1.4. Загальна методологія розробки бізнес-плану Розділ 2. Структура, логіка розробки та оформлення бізнес-плану 2.1. Структура бізнес-плану 2.2. Логіка розробки бізнес-плану Висновки Список використаної літератури

АУДИТ БІЗНЕС-ПЛАНУ

ВСТУП 3 Розділ 1. Суть бізнес-плану та загальна методологія його розробки 5 1.1. Сутнісна характеристика бізнес-плану 5 1.2. Цілі розробки бізнес-плану аудитором 9 Розділ 2. Аудит бізнес-плану підприємтсва 14 2.1. Формування інформаційного поля бізнес-плану аудитором 14 2.2. Загальна методологія аудиту розробки бізнес-плану 18 2.3. Аудит структури бізнес-плану 21 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31

Бізнес планування

1. Галузь, фірма та її продукція 2. Формування інформаційного поля бізнес-плану 3. Прогнозовані обсяги продажу Список використаної літератури

Основи бізнес-планування

1. Формування інформаційного поля бізнес-плану 3 2. Цілі розробки і структура розділу «Дослідження ринку» 7 3. Структура розділу «Організаційний план» 12 Література 17

Значення бізнес-плану в комерційному підприємстві

ВСТУП 3 1. СУТНІСТЬ ТА ФУНКЦІЇ БІЗНЕС-ПЛАНУ КОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА. ВИМОГИ ДО СТИЛЮ НАПИСАННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ 4 2. ЦІЛІ РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ 7 3. МЕТОДОЛОГІЯ ТА СТАДІЇ РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ 10 4. ОСНОВНІ ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ 14 5. ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДГОТОВКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ КОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА 17 ВИСНОВКИ 19 ЛІТЕРАТУРА 21

Бізнес-план

Вступ 3 1. Цілі і завдання бізнес-плану 3 2. Стадії розробки бізнес-плану 5 3. Структура та обсяги розділів бізнес-плану 7 Висновки 12 Список використаної літератури 13

Бізнес-планування в розвитку організацій

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1.СУТНІСТЬ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ТА ПРОЦЕС ПІДГОТОВКИ ЕФЕКТИВНОГО БІЗНЕС-ПЛАНУ 4 1.1.Сутність бізнес-плану та підходи до його складання 4 1.2.Необхідність стратегічного аналізу для складання ефективного бізнес-плану 10 РОЗДІЛ 2. СТРУКТУРА БІЗНЕС-ПЛАНУ ТА ЛОГІКА ЙОГО СКЛАДАННЯ 24 2.1.Структура бізнес-плану 24 2.2.Логіка розробки бізнес-плану 28 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38

РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПЛАНУ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Загальні вимоги до стилю написання бізнес-плану 5 1.2. Цілі розробки бізнес-планів 7 1.3. Методологія та стадії розробки бізнес-плану 9 1.4. Основні правила оформлення бізнес-плану 13 1.5. Інформаційне забезпечення підготовки бізнес-плану 15 РОЗДІЛ 2. РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПЛАНУ 19 1. Резюме проекту 19 2. Аналіз стану справ у галузі 20 3. Сутність запропонованого проекту 22 4. Оцінка зовнішнього середовища бізнесу 23 5. Організаційний план 24 6. Персонал і управління 26 7. План виробництва 30 8. План маркетингу 34 9. Оцінка ризиків та страхування 37 10. Фінансовий план і фінансова стратегія 39 ВИСНОВКИ 41 ЛІТЕРАТУРА 43